Skocz do zawartości

Olleo

Użytkownik
  • Postów

    3527
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Olleo

  • Urodziny 06.12.1978

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forester 2.5XT
  • Zainteresowania
    Ekonomia, polityka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Olleo

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

5

Reputacja

  1. Olleo

    Zawodowy wątek

    Wkurzają mnie firmy, w których stała jest jedynie chaotyczna zmiana. Przedwczoraj się dowiedziałem, że w innym dziale projektowym poszukują QA leada. W tej firmie nie zmienia się projektu ot pstryk, ale kurna są rozmowy rekrutacyjne jak przy zmianie pracy. Wczoraj miałem pierwszą - techniczną, dziś drugą - organizacyjną, a jutro decyzja. Tylko rola taka... Prócz prowadzenia zespołu testerów automatycznych i designu testów będę musiał się pouczyć javy i jakiś % czasu również testy kodować. Oby ten % był niskiej wartości, bo jeśli przekroczy tak 40%, to będzie słabo. Aha, wyznaczanie celów od nowa, bo zmienia się projekt
  2. A właśnie. Co zrobiłeś z zegarkiem? Tylko to, co w radiu?
  3. To skąd wziąć ramkę, a właściwie te mocowania boczne z uszami na blachowkręty po skosie?
  4. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Czy daszek jest z ramką? Dużo monet w ASO chcą? Myślałem, żeby używać seryjne radio jako odtwarzacz CD - może podłączyć jako AUX do tego androidowego? Znasz te radia? Pumpkin czy Joying? Różnią się w ogóle czymś? Jeszcze jedno. Google mówi, że H0010SA950ML jest do 2003-2005. Do polifta też pasuje?
  5. Olleo

    Wydech do Forestera

    "Center eliminuje uciążliwe "buczenie" w trasie" Jesteś pewien? Miałem Forestera s-turbo (seryjnie w centerpipe ma tylko kryzę, bez tłumika) z backboxem prodrive i bardzo ładnie, choć cicho, ale czysto bulgotał. Teraz mam 2.5XT z przelotowym downpipe, seryjnym centerpipe i backboxem prodrive - na wolnych obrotach lub stałych podczas jazdy (dość cicho) właśnie buczy zamiast bulgotać. Dopiero jak się depnie, to warczy jak V8. Wydaje mi się, że to buczenie, to kwestia przelotowego downpipe'a, a centerpipe tylko tłumi.
  6. Chciałbym wstawić takie chińskie radio na androidzie w miejsce schowka na desce rozdzielczej Forestera SG. Przeprowadzał ktoś taką operację? Skąd wziąć daszek? Jaki maks rozmiar ekranu (7"? 8"?) wejdzie? Jak przeciągnąć kable od radia do schowka? Czy da radę mieć podłączone oba naraz? O taki manewr mi chodzi: http://joyingaudio.blogspot.com/2017/05/good-review-on-subaru-forester-2006.html?m=1 https://youtu.be/7j0_XInuWOY
  7. Olleo

    Wydech do Forestera

    Ktoś ma jakieś inne doświadczenia? Jak sprawdzić, czy mój stary seryjny downpipe ma dobre katy?
  8. Olleo

    Wydech do Forestera

    Mam pytanie. Mam Forestera 2.5XT z backboxem prodrive i przelotowym Downpipem. Podejrzanie cicho jest na niskich obrotach i raczej burczy, zamiast bulgotać. Lepiej, jak się depnie na biegu - odzywa się takim trochę V6-V8 bardziej, niż boxerem. Potrzebuję wstawić katalizator (ekologia, spaliny etc. - nie podlega dyskusji), ale zastanawiam się nad wariantem: - wstawić seryjny downpipe + centerpipe prodrive od imprezy - wstawić downpipe + centerpipe prodrive od imprezy - wstawić downpipe prodrive i zostawić seryjny centerpipe z środkowym tłumikiem Po tym oczywiście remap. Który wariant jak brzmi? Chodzi mi zarówno o buldog, jak i głośność - nie chcę by na jałowym już wzywał niebieskich z pomiarem dB z połowy miasta, ale trochę głośniej, jak np. S-turbo z prodrive backbox i reszta seria (był prawie 2x głośniejszy, niż ten mój).
  9. Olleo

    Zawodowy wątek

    Ja wychodzę z założenia, że warto się szkolić tylko z tego, czego używasz, a najlepsze szkolenia, to training on the job. W każdym innym przypadku włącza mi się tryb uśpienia i zapominam temat najdalej po dwóch tygodniach. Strata kasy firmy i mojego czasu.
  10. Olleo

    Zawodowy wątek

    No bjuti. Dziś dostałem "przydział", jak się obecny projekt skończy. Nosz kuźwa... Zatrudnili mnie że względu na doświadczenie w prowadzeniu projektów i miałem budować zespół, a dostałem przydział na analityka biznesowego - mam poznać system, przejrzeć 1200 testów automatycznych, sprawdzić, czego brakuje, co wywalić, co zmienić, co napisać od nowa. Bez zespołu. A cele? Usłyszałem od zarządzającego programem, że cele będą w rodzaju: - zadowolenie klienta - dostarczenie scope'u - jakiś certyfikat (typu scrum master, choć tu nie ma scruma i zazwyczaj pełnię wyższe role - to nie ma sensu, tym bardziej, że znam scruma i używałem) - jakieś szkolenie, np. agile (którego znam i używałem, więc znów bez sensu)
  11. Olleo

    Zawodowy wątek

    Aby założyć własną firmę, trzeba mieć, co sprzedać. Ja mam profil etatowy (zarządzanie projektami, analityka biznesowa, testy itp.). 14 lat robię w tym biznesie (w tej firmie pół roku) i pierwsze, co się nauczyłem, to było eskalowanie Realizacja celi, to sprawa drugorzędna. To, co mnie wkurza, to konieczność zmóżdżania się, by je wymyślić w nieustalonej sytuacji projektowej, zgodnie z wymaganiami szefa, który ciśnie nas na robienie kariery i "visibility" i jeszcze go do nich przekonać, podczas gdy ja naprawdę mam co robić i nie mam na to ani czasu, ani ochoty.
  12. Olleo

    Zawodowy wątek

    Super, ale na razie nie ma dostarczania (time&material), błędów (automatyzacja), ani developmentu.
  13. Olleo

    Zawodowy wątek

    Pięknie k pięknie. Do końca tygodnia mam podać propozycję 2-3 celi projektowych... A wciąż nie wiem, jaki będę miał od 21 marca projekt, ani czy będę miał w nim jakąś rolę poza liderem, że o składzie zespołu nie wspomnę. Obecny projekt każdy, łącznie z klientem, ma w okrężnicy, wyrywają mi ludzi, przypisują ich do jakichś ściemniarskich projektów, a ludzie niezadowoleni już zapowiadają, że szukają sobie innej roboty. No nie na to się pisałem.
  14. W marcu 2012 do s-turbo z SLS wsadziłem sprężyny KYB RA5761 pod zwykłe amortyzatory KYB, bo mimo wymiany SLS na kupione w Mapteku z przebiegiem 5kkm (to był kwiecień 2008, przebieg 163kkm, zaczęły dobrze amortyzować i podnosić tył) auto stało krzywo - lewy bok był niżej o 2cm względem prawego. Zaczęła mnie ta krzywizna denerwować i kupiłem sprężyny za namową Niedźwiedzia. Po założeniu sprężyn tyłek w górę, nawet wyżej niż seria i równo bokami, a charakterystyka jazdy dobrze. To był przebieg 205kkm. Tak jeździłem głównie po mieście do lipca 2015, przebieg 227kkm, kiedy wylał prawy amor. Wymieniłem na sprawny używany, który wytrzymał niecałe 2 lata i jakieś 15kkm. Układ taki jak widać działał, choć niewykluczone, że przyczynił się do szybszego zużycia SLSów, które przejechały u mnie 64kkm, z tego 22kkm z grubymi sprężynami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...