Jump to content

gourmet

Użytkownik
  • Content Count

    1553
  • Joined

  • Last visited

About gourmet

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 06/29/1964

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa lub okolice DK16
  • Auto
    Foryś 05 i 17, była Impreza

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smakoszyki.com.pl

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. Jeżeli mogę to odbieram, dzięki.
  2. Szukam, a właściwie kupiec w KRK szuka, nieustająco Ktoś wybiera się kombiakiem lub Forysiem Wawa - okolice KRK? Do przewiezienia kominek z całym szpejem, waga ok. 120 kg.
  3. Chyba prościej Tobie będzie znaleźć blacharza na pół godziny po robocie i wynająć podnośnik w warsztacie samonapraw.
  4. W moim SG uznałem, ze nie warto płacić extra za platynę. Uzysk kilometrowy na platynie jest mniejszy niż koszt częstszej wymiany świec. Wymieniając samodzielnie tym bardziej.
  5. Ktoś wybiera się kombiakiem lub Forysiem Wawa - okolice KRK? Do przewiezienia kominek z całym szpejem, waga ok. 120 kg.
  6. Ew. bezradność bierze się z ilości sprzedanych aut => niewielka ilość trafia do serwisu => jeszcze mniej z niestandardową usterką => brak doświadczenia
  7. Zafundowałem Forysiowi kolejne bezstresowe 10 lat ze zbiornikiem LPG.
  8. Nie potrzeba się obawiać 'podcinania' zderzaka. Pozbywasz się niewielkiego prostokątnego wycinka, z poziomu stojącej na ulicy osoby praktycznie niewidoczne.
  9. Ktoś niedawno wystawiał Dormana na forum, kilka dni temu
  10. gourmet

    LPG w Subaru

    Swoją drogą to absurd. Znalazłem na allegro nowy zbiornik, identyczny do mojego za 289 zł (Grodków), uszczelkę pod wielozawór już kupiłem za 3 zł. Czyli 292 zł za materiał, pracę maszyn i ludzi, badania, papierologię, transport. Za te same pieniądze przyjeżdża urzędas i przybija pieczątkę na starym. Cholerny państwowy monopol.
  11. gourmet

    LPG w Subaru

    Cenowo tak samo, legalizacja też jest na kolejne 10 lat. Jedyny ew. kłopot to dopasowanie pod ten sam wielozawór. EDIT: właśnie rozmawiałem z innym warsztatem, zbiornik może być zdemontowany, ale wraz z oświadczeniem homologowanego warsztatu LPG który go zdemontował i potem zamontuje. Czyli walka z szarą strefą EDIT 2: znalazłem najbardziej rozsądny warsztat, w Kobyłce. Zbiornik może być zdemontowany, ale warsztat dokonujący kontroli musi go zamontować. Całość za 250 zł.
  12. Moim skromnym zdaniem niebezpieczeństwo wynika z faktu koncentracji uwagi na rozmowie tel. zamiast na drodze, nie na braku ręki do obsługi auta. Nie zmieniają tego ekrany dotykowe i klawisze na kierownicy. Kilkanaście lat temu lobbyści zorganizowali boom na urządzenia głośnomówiące, do których dopasowano prawo.
  13. gourmet

    LPG w Subaru

    Właśnie jutro będę negocjował z Migazem, jest najbliżej. Możliwe, że w AMP Service chcieli mi wyssać kilkadziesiąt PLN za demontaż. Zdroworozsądkowo to badanie zbiornika, nie instalacji, jej szczelności i prawidłowości, więc mogę go przywieźć nawet rowerem.
  14. gourmet

    LPG w Subaru

    Bardzo się zeźliłem, wymontowałem zbiornik LPG do legalizacji po 10 latach, zawiozłem do warsztatu i na miejscu dowiedziałem się, że od niedawna zbiorniki bada się zamontowane na aucie. Straciłem pół dnia na demontaż i stracę drugie pół na montaż na próżno. Jedyna korzyść to że wybrałem cały kurz i oczyściłem zbiornik i wnękę. Ktoś może potwierdzić nową procedurę? Dla mnie sprawa mocno dyskusyjna. Nie widziałem i nie czytałem o metodyce badania, ale zapewne sprawdzana jest szczelność, oznaki korozji i wytrzymałość na zadane ciśnienie, wyższe niż podaje dystrybutor LPG. Jak zobaczyć korozję na zamontowanym zbiorniku? Co się stanie i kto odpowiada za straty, jeżeli zbiornik nie przejdzie próby ciśnieniowej i eksploduje w aucie czy pod autem? Koszt legalizacji 300 (w Wawie)
×
×
  • Create New...