Jump to content

Szürkebarát

Użytkownik
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

About Szürkebarát

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 04/29/1958

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru XV 1,6 Comfort MY19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nawet naście, dziesiąt i set mega pikselowa matryca w komórce nie "odpowiada" za bezpieczeństwo - można spaść ze skały robiąc sobie selfie wypasioną komórą. Kamery ES w jakimś stopniu za bezpieczeństwo odpowiadają. Ja kupując Subaru XV nie znałem tego samochodu i szczegółów jego historii. Już po zakupie, kolega który jakoś przyczynił się do jego zakupu, zwrócił mi uwagę na przełączniki podgrzewania foteli. Rzeczywiście, design mają z wczesnych lat 90tych.
  2. Gdyby uderzył w bok, to by się otrzepał i popłakał, że ma zepsutą hulajnogę. Niestety, skutki były diametralnie inne Jeżeli przyznasz, że chodzi ci tylko o to żeby mieć rację to przestane się odzywać w tym temacie. Jeżeli jednak uważasz że można jadąc hulajnogą ze 20 km/h uderzyć głową w dolny narożnik przedniej szyby Forestera, wybijając w niej otwór wielkości głowy, otrzepać się i tylko popłakać to może zrób osobiście taki eksperyment. Zdjęć nie oglądałeś czy co?
  3. To nie jest dobry przykład bo nie Subaru potrącił człowieka ze skutkiem śmiertelnym tylko człowiek jadący hulajnogą uderzył w bok Subaru. Kamery ES raczej nie są skierowane o 90 stopni do kierunku jazdy więc nie zadziałały.
  4. Chyba czas na założenie wątku "E-boxer".
  5. Czy podczas jazdy z włączonym tempomatem, po zakończeniu wyprzedzania gdy wjeżdżam przed wyprzedzony pojazd i tempomat wymusza zmniejszenie prędkości, zapalają się światła stop czyli zmniejszenie prędkości odbywa się przez hamowanie hamulcami? Mam wrażenie, że tak. Piszę o tym bo to hamowanie może spowodować lekki wkurw u wyprzedzonego.
  6. Zapewne, nieodmiennie takie same Oj tak
  7. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    A ja, niestety ponownie w kieracie, robię 70 km dziennie pół na pół miasto/ S-ka. Średnia prędkość 47-50 km/ godz a spalanie około 7 ltr/ 100 km. W tygodniu wychodzi około 350 km jeżdżenia i ileś tam kilogramów CO2. Całe "moje" CO2 wygenerowałem w granicach Polski . Brawo ty.
  8. Wrócę do tematu za dwa lata pewnie będzie coś nowego w temacie a może i nowy XV?
  9. Który zostanie zrównoważony wzrostem masy przez te wszystkie klamoty - na cuda bym nie liczył Bez przesady, w instalacji zbiornik na gaz waży pewnie z 90% całej instalacji. W zależności od wielkości, toroidalny waży 20-30 kg. Zbiornik pełen benzyny też waży swoje a jeszcze nie zauważyłem żeby po zatankowaniu do pełna mój XV osłabł Butla 20l by się zmieściła może - tylko czy pakowanie takiej ma sens? Szybko dostał bym szału gdybym musiał codziennie albo nawet co drugi dzień, z takim zbiornikiem, zajeżdżać na stacje benzynową po gaz. Stracony czas zjadł by zyski z jeżdżenia na LPG.
  10. Według mnie jest skomplikowana w sensie technologii, nie w sensie ilości elementów. Za parownikiem w instalacji tęsknił nie będę, tym bardziej że wtrysk LPG w fazie ciekłej powinien spowodować jakiś przyrost mocy w trochę jednak słabym do XV fb16. A zagłębienie w bagażniku, na te różne graty w niebieskich opakowaniach, nie nadaje się, za małe? Podsumowując - i tak temat może zacząć mnie interesować po skończeniu się gwarancji czyli za jakieś 2 lata.
  11. Jako, że jeździłem wiele lat na LPG i to bardzo komfortowe jeżdżenie bo nie odczuwa się praktycznie jego kosztów to i teraz gdy znowu jeżdżę na benzynie myślałem o LPG do mojego XV fb16. Oczywiście instalacja VI generacji jest skomplikowana i kosztowna ale w XV dostosowanym do LPG chyba nie to jest największym problemem. Problemem jest gdzie umieścić zbiornik z gazem?!
  12. Jestem pod wrażeniem błyskawicznej odpowiedzi z dokładnymi danymi. Rzeczywiście miałem jakieś zafałszowane dane albo to był ten jeden rok poniżej 150 sztuk i może ktoś kto o tym pisał sam się zasugerował i sugerował coś innym. Szkoda, że nie znałem ich wcześniej , może bardziej wytrwale szukał bym używanego a tak... mam nowego.
  13. Pisałem o sprzedaży w Polsce, nie w UE. Zanim kupiłem XV sprawdziłem jaka była sprzedaż w minionych latach, być może trafiłem na jakieś fałszywe dane ale nigdy nie przekroczyła 150 sztuk rocznie.
  14. Mogę w ciemno oszacować, że w Polsce do końca roku może być sprzedanych około 1500-2000 sztuk w tym może ze 150 sztuk XV. Doprawdy, kupiłem bardzo rzadki na polskich drogach pojazd i mogę, też w ciemno, zaryzykować twierdzenie że będzie jeszcze rzadszy zwłaszcza jeśli fb20 wróci do oferty.
×
×
  • Create New...