Jump to content

Szürkebarát

Użytkownik
  • Content Count

    751
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

372 Wspaniały

About Szürkebarát

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/29/1958

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru XV 1,6 Comfort MY19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szürkebarát

    2019 vs 2020

    W roku 2021 zaczną kończyć się 3 letnie leasingi... Ja to się moooże (kiedyś) zasadzę na sam silnik? Bo nawet z moim XV fb16 całkowicie się zgadzam z Pertynem. Dodam, że mój Szary Mnich jak każdy samochód ze słabym silnikiem, jest bardzo wrażliwy na obciążenie. Czyli jeżdżąc samemu mam inne osiągi niż jeżdżąc we czwórkę albo załadowany po dach.
  2. Jedno i drugie. Specyfikacja na bitmat.pl. Mata uniwersalna stp Hm. Nawet miał bym do nich blisko... I do subarulpg.pl też było by blisko . Ale mam wakacje więc zajmę się tym po wakacjach.
  3. Dzisiaj znalazłem kolejne wgniecenie na masce, po uderzeniu kamieniem . Tylko po równych asfaltach ostatnio jeżdżę ! K!
  4. Ups. Takiego czegoś nie widziałem, dalibóg. Nawet mi nie pisz gdzie to jest. Mam nadzieję, że ten "mój" krzyż stoi tam gdzie go w średniowieczu ktoś musiał postawić. Taka lichota, z 50 może 70 cm, jedno ramię mu odpadło... Właściwie, można by znowu nawiedzić Dolny Śląsk .
  5. Ślęża - miejsce absolutnie niezwykłe, nawet z kościołem, schroniskiem i wieżą (wieżami) upchniętymi na szczycie. Ciekawym czy krzyż pokutny który kiedyś znalazłem skręciwszy w niewłaściwą drogę jeszcze jest tam gdzie być powinien czy też jest już w "prywatnej kolekcji"? Ten krzyż nie był na Ślęży, znalazłem go w przydrożnym rowie, w okolicach Strzegomia. Lat ileś temu więc jeszcze bez Subaru.
  6. bardzo fajny wynik. Już trochę o nich dobrego słyszałem, ale ten poziom zużycia jest zaskakująco niski. Może tak się dzieje bo zacząłem na nich jeździć jesienią, w październiku chyba, gdy już nie było gorąco? I tak się złożyło, że tego lata też zbyt wiele na nich nie pojeżdżę. A jeśli chodzi o agresywną jazdę to wystarczy mi oglądanie na drodze innych agresorów. "Agresja zero!", że zacytuję Albercika. Z resztą, co tu można poagresorować z fb16 pod maską?
  7. Jeździłem jesienią w SJS na swoich Nokianach WeatherProof. Jedno auto było na oponach letnich pozostałe na oponach zimowych. To na letnich miało problemy podczas jazdy po okręgu czy podczas testu łosia, moje jeździło tak samo dobrze jak te na zimówkach. Podczas nagłego hamowania mój samochód zatrzymywał się tak samo skutecznie jak pozostałe.
  8. Szürkebarát

    instrukcja XV 2

    I jeszcze taki trochę geleandewagen, jeśli już kręcimy się w tym obszarze językowym. Czyli miejsko- wiejski.
  9. Powinienem założyć nowy wątek i cieszyć się nim jako ojciec- założyciel?
  10. Jest jeszcze jeden plus. Zmieniając opony na sezon na pewno kilka razy w roku spotkamy się z sytuacją w której założone opony są nieodpowiednie. Np w maju znienacka śnieg przez trzy dni. Czy też wysoka temp późną jesienią czy wczesną wiosną. Mając opony wielosezonowe nie ma takich problemów. Czyżbym znalazł bratnią duszę? Bo zaczynam się obawiać, że lobby gumiarskie lada dzień wymyśli opony wiosenne i jesienne a "suweren" za pomocą swoich przedstawicieli to zatwierdzi.
  11. Wiem, że to nie na temat. Ja dzisiaj jadąc polskimi prędkościami autostradowymi zacząłem słyszeć nieciągłe brzęczenie raczej z tylu. Typuję wydech. Jeśli jest o czymś taki wątek to mnie oświećcie albo mocą moderatora przerzućcie bo to o czym pisze Kolega jest niepokojące i wymaga wsparcia.
  12. jakoś mnie to wcale nie dziwi, służbowymi autami robi się duże przebiegi i nikt nie jeździ delikatnie - szczególnie latem. To nie jest target pod całoroczne opony, bez względu na to co komuś wyszło w tabelkach. Żywotność kompletu dobrych sezonowych opon to jest ok 50-60kkm, wielosezonowe traktowane normalnie będą miały ok 40-50kkm, bo jednak latem szybciej się zużywają. Dodatkowo po ok 4latach zaczynają tracić parametry, ale przy przebiegach na poziomie 10-15kkm/rok to się ładnie zbiega ze zużyciem. Może "flociarz" został tak przyciśnięty przez swojego szefa i może z sugestią, że te wielosezonowe kupił? Skoro flociarz to w korpo, takiej czy innej, tam takie myki są na na porządku dziennym. Zużycie opony jakie będzie takie będzie ale odpadają rocznie dwie wizyty w warsztacie i koszt przechowywania opon. Excell to wszystko przeliczy Na moich Nokianach WatherProof właśnie zanika cyferka 8, po jakichś ~20 kkm. Fajny ten patent, podoba mi się.
  13. Ładnej maści stworzenie, całkiem jak mój Szary Mnich.
×
×
  • Create New...