Jump to content

rosaskc

Użytkownik
  • Content Count

    2568
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

rosaskc last won the day on September 21 2020

rosaskc had the most liked content!

Community Reputation

2052 Wspaniały

2 Followers

About rosaskc

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday March 15

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    ES / WGM
  • Auto
    Impreza WRX STI
    Forester XT
  • Zainteresowania
    football, cars, snowboard

Recent Profile Visitors

3027 profile views
  1. Majfrend wygrał Kolega chce sprawdzić auto i w 100% to rozumiem, bo to nie są tanie zabawki Ja jak to ja, powiedziałem wszystko jak na spowiedzi, ale zawsze warto zrobić jedno sprawdzenie więcej niż za mało.
  2. Znalazłem zdjęcie Fuldy. Tak samo 225/55 na 17x7. Na drugim zdjęciu pamiętaj, że koło jest w powietrzu, więc jeszcze odchodzi efekt spłaszczenia na podłożu.
  3. Tak, wygląda ok, ale to Michelin, a one zawsze optycznie węższe niż konkurencja. H6 nie ma chyba takiego momentu, żebyś trakcję zrywał, więc oba rozmiary będą ok według mnie.
  4. @BelegUS teraz zrobiłem fotki i może ja przesadzam. 225/55 na feldze 17x7.
  5. Wrzucałeś link do wheel-size, zobacz że oba rozmiary były dostępne na oponie 7x17. Mam 225/55/17 na Forku, mogę zrobić Ci jutro fotkę, jak to siedzi, 215 chyba by lepiej wyglądało. Co ciekawe, opony 225 są tańsze niż 215. Sam mam Fuldę SportControl 2 i to naprawdę fajna opona, mogę polecić.
  6. To prawda. Też mam 225/55/17 na feldze 7 cali i według mnie jest już trochę balon. Chętnie bym zmienił na 215 albo najchętniej felgę na 7.5"
  7. Na polskie drogi 225 lepsze, a opona chyba nawet tańsza będzie.
  8. Kolanko potrzebne było... Też kolektor z turbo?
  9. Fajnie, że temat jest wałkowany w tym temacie średnio co 7 stron Jak kolega @ewemarkam pisze - tak, to jest ważne i policzone. Pojemność wydechu jest zaj*** ważna. W wolnossaku liczona jest do kata, w turbo do turbiny. Dlatego daje się do wolnossaka kolektor z turbo (ramiona policzone w FHI, a nie na kolanie przez domorosłego spawacza), a za kolektorem daje się katalizator, bo przecież turbiny nie ma. To moje doświadczenie z Lanosa 2.0 NA. Dałem kolektor z Forka SG 2.0 XT i na początku bez kata. Efekt to brak mocy. Potem katalizator wrócił i w moim subiektywnym odczuciu samoch
  10. Widocznie kolega chce nim zrobić kolejne 295kkm
  11. A może ktoś włożył części z Punto do Twojego Subaru i teraz Subaru skrzypi jak skrzypiące drzwi z Punto w skrzypiącym Subaru?
×
×
  • Create New...