Jump to content

rosaskc

Użytkownik
  • Content Count

    1123
  • Joined

  • Last visited

About rosaskc

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday March 15

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    ES / WGM
  • Auto
    Impreza WRX 2.5T '07
    Forester XT 2.5T '08
  • Zainteresowania
    football, cars, snowboard

Recent Profile Visitors

1464 profile views
  1. Na opakowaniu jest 15 stopni, więc zdecydowanie chodzi o formatowanie.
  2. O, to ciekawe. Mój XT się nie łapie, więc to pewnie do 2.0 NA. Można sobie sprawdzić na https://www.subaru.pl/akcja/sprawdz_vin12.php?action=result
  3. Hej, znacie może taką Imprezkę z Trzebnicy? https://www.olx.pl/oferta/subaru-impreza-gc8-wrx-CID5-IDyC2oA.html#760f67b8df
  4. Wczoraj @Ptasi0r przypomniał mi temat Stan obecny - przy robieniu upg cały układ został przepłukany i zalany na nowo. Także o syf i osady się nie martwię. Poczytałem wątek na niemieckim forum EVO i same pozytywne głosy, bez negatywów. Co warto zauważyć, to że z racji użytkowania aut do sportu, a nie jazdy zimą, Extra Cool'a dolewali do wody, nie do płynu chłodniczego. Kolejne wykopaliska z internetów pokazują, że największy spadek temperatury jest odnotowywany właśnie przy mieszaniu z wodą. Mieszanie dodatku z miksturą woda + płyn chłodniczy daje efekty, ale zdecydowanie mniejsze. Dzisiaj zacząłem zbierać logi z OBD odnośnie temperatury. Dane referencyjne są konieczne do późniejszego porównania, więc będę logował przez następne kilka dni. W międzyczasie dalej będę się "doktoryzował" w temacie.
  5. W najbliższym czasie chcę przeprowadzić pomiary temperatury płynu chłodzącego, żeby sprawdzić, czy zabiegi mające na celu jej obniżenie dają efekt. Jakie inne parametry dostępne przez OBD mają największą korelację z temperaturą płynu? Ściągam przez Torque różne parametry, wrzucam je na wykres, ale przy takim zagęszczeniu robi się nieczytelny.
  6. Dołączam się do pytania. Ja muszę z czwartku na piątek jakiś lewy nocleg ogarnąć.
  7. rosaskc

    Kubica w F1

    Przestańcie żartować, że nagle w Williamsie znajdzie się darmowa sekunda. Nawet jeśli ktoś wpadnie na to, co trzeba poprawić, by walczyć z innymi, to wprowadzenie zmian do bolidu zajmie miesiące. Robert miał powiedzieć we włoskiej telewizji, że od pół roku czeka na kierownicę, która miałaby znacząco ułatwić mu życie. Źródło. A jeśli komuś nie chce się otwierać linka, to tu tekst oryginalny: TIL Kubica uses his left hand for both upshift and downshift. Today he said he has been waiting (and still he is) for a new steering wheel that should make his life a lot easier. u/BenGyver [Edit] Kubica complained about the fact Williams has so big problems that they could not deliver the wheel even after 6months. It's really sad what Williams became in the few past years. [Edit 2] Kubica said it on Italian TV, during the “Paddock Live” show. He complained about the current Williams situation, using a lot of irony.
  8. Pytanko do @Dyrekcja - jaki jest przewidywany maksymalny rozmiar naklejek od organizatora? Nie wiem, ile miejsca na przednich drzwiach zostawić
  9. A to nie miało być home made? W sensie, że sam to zrobiłeś?
  10. Dużo pracy? Daj info, jakie kroki poczyniłeś.
  11. Pozdrowienia dla bordowego SVXa zaparkowanego pod Citibankiem w Warszawie
  12. To mi się podoba! A tak w temacie, to muszę sprawdzić, czy mój materac dmuchany się zmieści w Forku przy rozłożonych siedzeniach. Do tego można oglądać gwiazdy przez szyber. Żona będzie zachwycona... brakiem łazienki
  13. I kima na pace Faforka czy po prostu tam, gdzie padnę?
×
×
  • Create New...