Jump to content

Ptasi0r

Użytkownik
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

About Ptasi0r

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Recent Profile Visitors

481 profile views
  1. Stare naklejki rwaly sie przy odklejaniu a wzoru przed zdjeciem i polerka nie zrobilem. Jankes robil szablon wyszukujac drobnych roznic i przejsc na lakierze juz po polerce (dodajmy ze dwuetapowej). Chapeau bas mu za to bo nawet nie wiedzialem ze tak sie da a wyszlo profi i dokladnie tak, jak oryginal.
  2. Poniewaz jakis czas temu robilem prace przy lakierze zwiazane m.in. z polerowaniem lakieru, fabryczne bezbarwne naklejki ochronne na tylne poszerzenia musialy zostac zerwane. Niestety oryginaly sa praktycznie nie do dostania a te pojedyncze sztuki ktore mozna dostac (komplet to 6szt) kosztuja slono. Zdecydowalem sie dorobic w serwisie ktory zajmuje sie klejeniem folii. Pieczolowicie wykonano szablon na wzor oryginalu na podstawie ktorego wycieto nastepnie docelowe oslony. Wyszlo tak dobrze, ze jesli ktos tez takich potrzebuje to polecam uderzyc do Yankees z Grodziska Mazowieckiego.
  3. Ja montuje zeby ograniczyc bujanie silnika i stukanie IC o rozporke staffa, ktora na razie zdemontowalem. Poczatkowo mial byc strongflex, ale okazalo sie ze tam sa twarde poliuretany i przenosza wibracje silnika na karoserie. Wzialem zatem n-grupowe ktore sa twardsze niz oem ale nadal wykonane z gumy a nie poli. Tu jest filmik porownawczy oem vs sti performance (czyli enkowe): https://youtu.be/M0lZ8iZICwk Niestety swojego "pitch stop mount" jeszcze nie zdazylem wlozyc, wiec moim feedbackiem sie na razie nie podziele. Na pewno radzilbym ostroznie podchodzic do tych wykonanych z twardego poliuretanu. Co do samego perrina, rozmawialem z jednym forumowiczem i polecal. Podobno usztywnia ale bez hardcorowych doznan.
  4. Mishimoto ma 1.3 Bar i jak pisze sam producent, nie nadaje sie do założenia na chłodnicę z uwagi na konstrukcje zaworu. OEM korek na chłodnicę ma również 1.3 Bar, zatem gdyby założyć Mishi na zbiorniczek, to oba korki otwierałyby się pod tym samym ciśnieniem. Fabrycznie, korek na zbiorniczek ma zawór który otwiera się pod niższym ciśnieniem i takie stopniowanie należy zachować.
  5. korek OEM 137kPa - na chlodnicę korek OEM 108kPa - na zbiorniczek korek Mishimoto - na półkę
  6. Poniżej jak wymieniać płyn i odpowietrzać układ:
  7. Ptasi0r

    ile wam pali ?

    Wykres z nieco ponad 10.000km
  8. To zalezy od wielu czynnikow ale w seryjnym aucie przy 140km/h jazdy po autostradzie spodziewalbym sie ze olej bedzie mial ok. 100 stopni C. Co do toru, to 30min ciaglego ognia zagotuje silnik;) Jesli natomiast pytasz jakich wartosci nie przekraczac, to zakladajac ze masz dobrej klasy olej to do 120 stopni C nic mu nie bedzie. W kwesti cisnienia, na wolnych obrotach nie powinno spadac ponizej 0.8Bar
  9. Bedzie wiadomo, zbyt wysoka temp oraz zbyt niskie cisnienie oleju pogarsza ochrone silnika.
  10. Dwuetapowa polerka , powłoka ceramiczna i pare innych detali
  11. @lukaswoj, skoro trasa Lublin-Modlin to i na warszawskiej grupie możesz się pytać. Ja mógłbym Ci pomóc ale tych konkretnie felg nie posiadam (mam za to inne oem do GH).
  12. Pozdro dla niebieskiego GT na białych felgach widzianego na Marszałkowskiej w Wawie. @Ayu ?
  13. Tapatalk ścina jakość wrzucanych zdjęć wiec słabiej to widać, ale subarak był bardzo zadbany a lakier i felgi pięknie połyskiwały w porannym słońcu! Mam nadzieje że mój już niebawem też dołączy do tego grona, po majówce odstawiam auto na polerkę + powłoka ceramiczna
×
×
  • Create New...