Skocz do zawartości

Ptasi0r

Użytkownik
  • Zawartość

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ptasi0r

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Ostatnie wizyty

235 wyświetleń profilu
  1. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    Ori. W ponizszym poscie pisalem wiecej. W innym tez jak podłączyć do III Gen. Jak coś chcesz wiecej zapytać to pisz śmiało
  2. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    ja przerabiałem AG w wersji SM w trzech autach: Honda: Oil Temp + Oil Press Subaru: EGT + Boost + Oil Temp Honda: EGT + Boost + Oil Temp + Oil Press (a była to wyścigówka katowana po torach wiec lekko nie miały) Za kazdym razem były to inne (nowe) wskazniki i szczerze mówiąc zadnych problemów nie uświadczyłem. Sądze, ze znaczenie ma tez jakość czujników (AG daje lepsze/gorsze do wyboru + są jeszcze jakieś inne tańsze podróbki chyba) oraz sposób montażu. Teraz w Subaru zdecydowalem sie na Defi ale m.in. dlatego, ze chcialem kompaktowy wyświetlacz a nie rząd zegarków na desce. PS. Ciśnienie jest i z peakiem i z warningiem.
  3. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    Jeśli chodzi o AutoGauge, to jedynymi wartymi są te z serii Stepper Meter - czyli po prostu wersje z silniczkiem krokowym. Reszta podobno szajs.
  4. Ptasi0r

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    O, miło ze SIP wysłuchało klientów i dodało plakietki. Brawo
  5. Ptasi0r

    Jaka zimowa opona 17” do Forka Sf?

    Temat do zadawania pytań oraz lektury:
  6. Ptasi0r

    Tylny dfer: subaru plytkowy wiskotyczny a bmw plytkowy cierny

    Wiskoza: Kazda oś ma swój zestaw płytek, ułożone są naprzemiennie z płytkami obudowy dyfra i wypełnione gęstym płynem. Płytki są bardzo ciasno ale sie nie stykają. Jeśli powstaje różnica w prędkości obrotowej miedzy płytkami, za pośrednictwem oleju zwieksza sie tarcie działające na płytki i stara sie utrzymać tą samą prędkość obrotową. Płytka: Znowu, kazda oś ma swój zestaw płytek jednak spiecie obywa sie przez specjalny klin/bolec który naciska na pierścienie i dopycha płytki do siebie. Z tego tytułu, czesto o takiej szperze mówi sie "mechaniczna". W zaneżności od kształu rowka na który naciska klin, taki dyferencjał będzie spinał przy przyspieszaniu, przyspieszaniu i czesciowo hamowaniu, przy przyspieszaniu i hamowaniu niemal równomiernie. Oczywiscie spina również gdy pojawia sie różnica prędkosci miedzy osiami. Do codziennego użytku i zwykłej jazdy wiskoza jest dobrym rozwiazaniem. Serwisowanie w zasadzie to tylko wymiana płynu i uszczelnień, pracuje cicho i spina w "płynny" sposób. Jednakże nigdy nie osiaga pełnego spiecia, zawsze jedna oś minimalnie będzie sie różnić w prędkości od drugiej a w przypadku mocniejszej eksploatacji przegrzany płyn osłabia efekt spięcia. Do wyczynowej jazdy najczesciej stosuje sie dyferencjały mechaniczne - płytkowe. One spinają osie z równomierną i większą siłą, dają kierowcy wiecej możliwosci. Z drugiej strony płytki sie zużywaja, szpera hałasuje, momenty załączenia nie są już płynne a nagłe.
  7. Ptasi0r

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    jakich preparatów użyłeś i jaką metodą?
  8. Ptasi0r

    rozpórka przednia Staffa

    Żadnych problemów przy montażu? Wszystko dobrze pasowało? Pytam, bo sam interesowalem sie tematem przednich górnych rozpórek ale wszyscy producenci których przejrzałem robią skręcane i to w takim miejscu, ze będzie pracować. Dla mnie, rozpórka musi być sztywna skoro celem jest lepsze spięcie przednich mocowań. Jedynie OEM rozpórka z wersji R205 wyglądała na stosunkowo sztywną (mimo śrub).
  9. Ze dobrych felg nigdy za duzo:)
  10. Ptasi0r

    Kamera samochodowa. Jaka?

    A prawda to z tym wymogiem pod dowod? Bo przeciez latwo podwazyc dokladnosc takiego pomiaru predkosci. Chyba ze wymogiem jest geolokalizacja ale to przeciez bez sensu...
  11. Ptasi0r

    Kamera samochodowa. Jaka?

    Czy warto doplacac do kamery z modulem gps? Co nam tak na prawde to daje? Nawigowac przeciez nie bedziemy. Czy wspolrzedne i predkosc na nagraniu to cos tak bardzo istotnego? Mysle nad zakupem Viofo a119s, poczatkowo chcialem z gps ale teraz sie zastanawiam czy nie lepiej wziac bez a zamiast tego zainwestowac w najwieksza karte pamieci jaka wejdzie.
  12. Ptasi0r

    Kubica w F1

    Wypadek byl na poczatku sezonu 2011 wiec czekał go cały rok w Renault i dopiero wtedy Ferrari. Ronde di Andora miała być jego ostatnim rajdem. Kto mógł podjerzewać, ze rehabilitacja zajmie kilka lat?Kuba Gerber wyszedl z Fabii bez szwanku. Kubica mial ogromnego pecha (i jak sam przyznał szczescie zarazem). On nie jeździl dla fun'u tylko aby być lepszym od innych. I był.
  13. Ptasi0r

    ile wam pali ?

    w sumie, z fuelio mozna zrobic export do excela bo sama apka zapisuje na telefonie pliki csv z danymi
  14. Ptasi0r

    Kubica w F1

    Ciekawa historia o tym jak w kartingu załatwił Lewisa na starcie wyscigu w Parmie. Potwierdził tez to, o czym sie nieoficjalnie mówiło - na 2012 miał podpisany kontrakt z Ferrari. Niby godzina wywiadu, a człowiek załuje ze tak krótko, bo wiele tematów pominietych lub raptem liźniętych. Tak czy inaczej, świetnie posluchać Roberta. Mam nadzieje, że w przyszlym sezonie dopnie swego i wróci do ścigania.
  15. Ptasi0r

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    w całej UE maja być takie same, chodzi o unifikację
×