-
Content Count
358 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Ptasi0r last won the day on May 10 2019
Ptasi0r had the most liked content!
Community Reputation
177 WspaniałyAbout Ptasi0r
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
WGM
-
Auto
była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09
-
z takimi butami to hak z przodu chyba zbyteczny
-
@mz56, tak, z Grodziska. Nie ma sprawy, sam przez to przechodziłem więc wiem ze nie znając tego nieoczywistego rozwiązania temat może być frustrujący. Jak ogarnę kierowce, to spróbuje skorzystać z propozycji
-
Tak. Jest sposób i nie ma potrzeby rozkręcania. Jeśli dobrze pamiętam, to na opuszczonej klapce trzeba prawy górny róg ekranu przycisnąć palcem na 5-10s. Takie operacje już parę razy robiłem bo po każdym odpięciu aku navi sie resetuje i trzeba mu wrzucić disc 1 zeby zaczytał a potem podmienić na disc 4 z naszymi mapami.
-
@Simon WRC, @marcinwrxsti, na jakich nastawach (spięciu) tych regulowanych stabów 24/22 jeździcie? I przy jakim zawiasie (amor+spręzyna)? Zastanawiałem się jąką drogą pójść w swoim weekendowym STI zeby mu poprawić skrętność i trzymanie, z początku myślałem o kompletnym zawiasie (ohlins, bilstein albo tein z edfc) ale z uwagi na nie-torowy charakter użytkowania auta, niewielkie przebiegi i plan pozostania blisko serii (lub stanu umożliwajającego łatwy do niej powrót) stwierdziłem że zawiaszenie zostanie OEM a podmienie tylko stabilizatory. Finalnie rozważam zakup do sw
-
@MDsuperstar, i w którą stronę poszedłeś w kwestii stabilizatorów? Sam powoli przymierzam się do wymiany swoich seryjnych. Idzie gwiazdka, może bym sprezentował subarakowi jakiś zestawik coby zmniejszyć podsterowność.
-
Wlot powietrza w rzucie czołowym ma kształt ordynarnego prostokąta, wiec mogliby zamienić na jakis przyjemniejszy kształt. Reszta na plus, testowałbym.
-
Tak jak @MDsuperstar zauważył, jest osobny temat na zadawanie takich pytań. To wie osoba która składała Ci ten silnik, bo ona zna dobrane pasowania, użyte materiały i konfiguracje (przeznaczenie) złożonego silnika. Ja u siebie (STI MY09 340KM) jeżdże na Motul 5w40 300v ale nie dlatego ze ktoś tak poradził na forum, tylko dlatego ze takie było zalecenie warsztatu z Nowego Sącza który składał silnik.
-
Pozdro na srebrnego STI hatch na złotych felgach i blachach WPR, widzianego w niedzielę ok 18:00 w Grodzisku Mazowieckim. Jechałem incognito bawarką
-
Ja tam oddałem same szkła do wypolerowania. Nie miałem uwag. Po złożeniu całości była ogromna różnica w wyglądzie reflektorów, po kilku miesiącach stania na zewnątrz nic złego się z nimi nie stało. Polerka to chyba najprostsze zadanie. Ja oddałem tam swoje bo delikatnie parowały. Odebrałem i nastepnego dnia oddałem na poprawki. Odebrałem znowu i miałem kolejne uwagi co do jakości naprawy ale tym razem pożegnałem sie z tymi "fachowcami". Na youtube mozesz zobaczyć jakość ich pracy na przykładzie auta Mikiciuka, wyszukaj sobie "Ferrari w cenie Skody #18".
-
Na pewno odradzam http://www.multiglas.pl/ na ul. Syreny 14
-
A Twój kenwood nie posiada takiej funkcji?
-
Samo ustawienie w pozycji b-on nie włączy brzęczka. Tak jak pisze @MDsuperstar musisz jeszcze mieć ustawiony poziom obrotów. A nawet jeśli nie ustawisz zdefiniowanych przez Ciebie, to dioda sie zaświeci przy wejsciu obrotami na czerwone pole.
-
Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !
Ptasi0r replied to Juras K's topic in Forum Subaru
A wiec to Ty byłeś pierwszy Daj znać jak bedziesz po montażu, wpadnę z 4-pakiem na testy bo jestem ciekaw porównania magla MY15 vs MY09 -
Ptasi0r started following MDsuperstar
-
No to już prawie wszystkie popularne forumowe STI GH tam były Mam na myśli tę konkretną hamownię.
-
Dociążenie przodu i redukcja podsterownosci