Skocz do zawartości

Ptasi0r

Użytkownik
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ptasi0r

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Ostatnie wizyty

274 wyświetleń profilu
  1. Ptasi0r

    Wszystko o LETNICH oponach do subaru

    Ktoś ma doświadczenia z oponą Kumho Ecsta PS91? Szła by w rozmiar 245/40R18 Docelowo myśle o Michelin Pilot Sport 4 (niestety S-ek na 18'cali nie robią), ale stosunek ceny do jakości Kumho nakazuje mi ją conajmniej wziąc pod uwagę w swoich dywagacjach zakupowych.
  2. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    To też jest ciekawy produkt a jego oprogramowanie pozwala na dużą konfigurację pod własne upodobania. https://www.reveltronics.com/pl/produkty/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp#opis
  3. Ptasi0r

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Ustawiłem płotek na cyferblacie
  4. Ptasi0r

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla bialego hatchbacka STI dzis w centrum wawy
  5. Ptasi0r

    Konserwacja podwozia - Warszawa

    Słuchajcie, a jak ma sie pomysł zabezpieczenia antykorozyjnego auta, które w fabryce było juz w pewnym stopniu zabezpieczane? Przynajmniej tak twierdzą w manualu na rynek US, (moje auto jest EDM). Czy takie nowe zabezpieczenie nie będzie się "gryzło" z tym, co już jest na aucie? W manualo jest szczegółowo opisane, element po elemencie, co i jak zabezpieczealni. Poniżej parę rzutów, użyte w fabryce preparaty to Rust-stop aerosol (K0877YA015) i THREE BOND 6115.
  6. Ptasi0r

    Kamera samochodowa. Jaka?

    Ja kupilem Viofo A119s (w wersji bez gpsa bo tak chcialem) i jestem bardzo zadowolony. Jakosc nagrywania, jak na mala kamerke ktora mozna zgrabnie ukryc, jest bardzo dobra - szczegolnie w nocy. Sam producent czesto wypuszcza aktualizacje software kamery. Czasami sa to dodatkowe funkcje, czasami upgrade jakosci rejestrowanego obrazu. W relacji cena/jakosc to tez byl dobry wybor. Link do tego modelu: https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa-viofo-a119s
  7. Ptasi0r

    ile wam pali ?

    Testowany pacjent: Impreza STI MY09 (2,5T), remap na 340/500, paliwo PB98 Warunki testu: 5000km, sezon letni, wiekszość poza miastem ale nie długie trasy, praktycznie bez stania w korkach, najcześciej jazda do 3k obr/min, sporadycznie pod czerwone pole, raz SJS w Kielcach Wynik testu: 12,5 l/100km
  8. Ptasi0r

    Montaż chłodnicy oleju w STI 2011 - Mishimoto

    Poznań ma w ofercie też zestawy - ktoś korzystał? Ciekawe czy adapter ma termostat. W skład zestawu wchodzą: -adapter, -węże w oplocie, -chłodnica -do silników 2.0 (GT, WRX, STi) i mocy 170-500 PS: 1500 zł netto, -do silników 2,5 (WRX, STi) i mocy rzędu 300 - 600 PS: 1650 zł netto http://subaru.nie-ASO.pl/pl/oferta/impreza_wrx_sti__08_13my.php
  9. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    Ori. W ponizszym poscie pisalem wiecej. W innym tez jak podłączyć do III Gen. Jak coś chcesz wiecej zapytać to pisz śmiało
  10. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    ja przerabiałem AG w wersji SM w trzech autach: Honda: Oil Temp + Oil Press Subaru: EGT + Boost + Oil Temp Honda: EGT + Boost + Oil Temp + Oil Press (a była to wyścigówka katowana po torach wiec lekko nie miały) Za kazdym razem były to inne (nowe) wskazniki i szczerze mówiąc zadnych problemów nie uświadczyłem. Sądze, ze znaczenie ma tez jakość czujników (AG daje lepsze/gorsze do wyboru + są jeszcze jakieś inne tańsze podróbki chyba) oraz sposób montażu. Teraz w Subaru zdecydowalem sie na Defi ale m.in. dlatego, ze chcialem kompaktowy wyświetlacz a nie rząd zegarków na desce. PS. Ciśnienie jest i z peakiem i z warningiem.
  11. Ptasi0r

    Dodatkowe wskaźniki

    Jeśli chodzi o AutoGauge, to jedynymi wartymi są te z serii Stepper Meter - czyli po prostu wersje z silniczkiem krokowym. Reszta podobno szajs.
  12. Ptasi0r

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    O, miło ze SIP wysłuchało klientów i dodało plakietki. Brawo
  13. Ptasi0r

    Jaka zimowa opona 17” do Forka Sf?

    Temat do zadawania pytań oraz lektury:
  14. Ptasi0r

    Tylny dfer: subaru plytkowy wiskotyczny a bmw plytkowy cierny

    Wiskoza: Kazda oś ma swój zestaw płytek, ułożone są naprzemiennie z płytkami obudowy dyfra i wypełnione gęstym płynem. Płytki są bardzo ciasno ale sie nie stykają. Jeśli powstaje różnica w prędkości obrotowej miedzy płytkami, za pośrednictwem oleju zwieksza sie tarcie działające na płytki i stara sie utrzymać tą samą prędkość obrotową. Płytka: Znowu, kazda oś ma swój zestaw płytek jednak spiecie obywa sie przez specjalny klin/bolec który naciska na pierścienie i dopycha płytki do siebie. Z tego tytułu, czesto o takiej szperze mówi sie "mechaniczna". W zaneżności od kształu rowka na który naciska klin, taki dyferencjał będzie spinał przy przyspieszaniu, przyspieszaniu i czesciowo hamowaniu, przy przyspieszaniu i hamowaniu niemal równomiernie. Oczywiscie spina również gdy pojawia sie różnica prędkosci miedzy osiami. Do codziennego użytku i zwykłej jazdy wiskoza jest dobrym rozwiazaniem. Serwisowanie w zasadzie to tylko wymiana płynu i uszczelnień, pracuje cicho i spina w "płynny" sposób. Jednakże nigdy nie osiaga pełnego spiecia, zawsze jedna oś minimalnie będzie sie różnić w prędkości od drugiej a w przypadku mocniejszej eksploatacji przegrzany płyn osłabia efekt spięcia. Do wyczynowej jazdy najczesciej stosuje sie dyferencjały mechaniczne - płytkowe. One spinają osie z równomierną i większą siłą, dają kierowcy wiecej możliwosci. Z drugiej strony płytki sie zużywaja, szpera hałasuje, momenty załączenia nie są już płynne a nagłe.
  15. Ptasi0r

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    jakich preparatów użyłeś i jaką metodą?
×