Skocz do zawartości

Ptasi0r

Użytkownik
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ptasi0r

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Ostatnie wizyty

175 wyświetleń profilu
  1. Dodatkowe wskaźniki

    Jeszcze nie, na ile mi czas pozwala ogarniam inne rzeczy ktore jednak maja nieco wyzszy priorytet. Jednak jak juz zrobie, to pewnie wrzuce posta w temacie. Jako tymczasowy szybki substytut ogarnalem elm327 i torque pro. Troche sie dzis bawilem i sprawdzalem co potrafi ta aplikacja (screen ponizej). Jedna z ciekawszch rzeczy jest na pewno rysowanie dynamicznych wykresow w funkcji czasu. Nawet sam peaki zaznacza:) Z jednej strony bajer, z drugiej szkoda ze Subaru czegos takiego nie robilo fabrycznie, bo od razu mi sie przypomnial nissanowski MFD w r34 ktory tak potrafil.
  2. Kubica w F1

    jest na F1today https://www.f1today.net/en/live/f1/238615/follow-live-the-second-day-of-the-first-in-season-test-in-2018
  3. Oczywiscie jest to stała gra w kotka i myszę, na kazde nowe zabezpieczenie (fabryczne czy nie) jest wymyślane przez złodzieji obejscie. To jak sie w tej grze odnajdziemy to juz kwestia indywidualnej decyzji. Mozna nie robic nic i liczyć ze problemy go ominą. Mozna zdac sie na ubezpieczenie gdy jest taka sensowna mozliwosc. Można też róznymi sposobami próbować utrudniać kradzież i liczyć że złodziej poszuka innego egzlemplarza. Autor wątku pytał o alternatywy dla "keyless protector" - przykład: są dostępne specjalne identyfikatory/tokeny w formie małej pestki przypinanej do kluczyka. Ich rolą jest identyfikacja i dzialają podobnie do keylessa (tj. również bezobslugowo) z tą różnicą, ze sposób komunikacji z autem wyklucza przechwycenie sygnału na zasadzie 'walizki'.
  4. Lepiej mieć zarówno ubezpieczenie jak i systemy antykradzieżowe. Z tym że ubezpieczenie nie przywróci Ci magicznie takiego samego auta, jakie posiadałeś. Druga sprawa, to wysokość odszkodowania która moze być zaniżona i ponizej realnej wartosci auta.
  5. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Efekt robi wrazenie, tym bardziej ze pamietam jak jeszcze niedawno wygladalo na podziemnym w ikea:)
  6. DCCD w praktyce

    Trochę odkopię wątek. Na wstępie cytat ze strony SIP odnośnie systemu Driver’s Control Centre Differential (DCCD): W kontekscie trybu Manual sprawa jest stosunkowo jasna, wybieramy jedno z sześciu ustawień i mechanizm stara sie utrzymać zadane spięcie centralnego dyferencjału i docelowo dzieli moment miedzy obie osie w poniższym stosunku (w idealnych warunkach): Pytanie co dzieje sie w trybach Auto: - czy w nich spiecie przechodzi płynnie między 0% a 100%? - jadąc prostą asfaltową drogą jaki mamy stopień spięcia dla trzech opcji automatycznych (minus, neturalny, plus)? Jest on taki sam czy różny i czy znamy jego domyślną wartość? - czy w zakrecie, w jego róznych fazach (wejście, środek, wyjście), głowna róznica miedzy trzema trybami auto polega na samej wartości spięcia czy również momencie zwiększania/zmniejszania tej wartości? Pytanie poboczne - ktoś ma dostęp lub wie gdzie znaleźć drugą i trzecią cześć "The DCCD Primer" by Seth Cooper? Ja trafiłem tylko na "part I".
  7. Forester MY08 polska instrukcja nawigacji

    Nie do końca rozumiem czy potrzebujesz instrukcji obslugi czy nowych map do wgrania, czy obu. Jeśli instrukcji, to w linku pozniej sa podane źródła do manuala w wersji angielskojęzycznej: Jeśli pytasz o najnowsze mapy, to ponizej adres skąd mozna pobrać obraz płyty (Disc D) aktualny na 2016 rok:
  8. Dodatkowe wskaźniki

    Gdzie, w kontekscie centralki DEFI, najlepiej podpiąć w seryjną wiązkę przewody: - na sygnały SP/TA (prędkość i obroty) - plus, minus, zapłon, podświetlenie Na magistrali CAN nie jest to takie oczywiste, przynajmniej dla mnie gdy czytałem schematy.
  9. Zawieszenie Subaru Impreza G3 Grf

    Jak tylko upalasz to moze inwestycja w Ohlinsa: https://www.ohlins.com/product/road-track/subaru-impreza-sti-racing-2007-2011-grb/
  10. czujnik temperatury wody (płynu chłodniczego) - gdzie wpiąć?

    Ok, wyczytałem ze woda podobno jest pod czerwona strzałką. Tam siedzi taki sam gwint jak pod popularnym "zielonym" miejscem na czujnik oleju?
  11. czujnik temperatury wody (płynu chłodniczego) - gdzie wpiąć?

    Mozesz pokazac jakies zdjecie z zaznaczeniem? W lewa glowice na pewno bede olej wpinal ale gdzie tam jest miejsce na wode?
  12. Pacjent: sti 09 Pytanie: gdzie wpiąc czujnik temperatury wody? Czy przecięcie górnego (a moze dolnego?) węża od chłodnicy i wstawienie adaptera pod czujnik to jedyne rozwiazanie? A moze w bloku znajduje sie jakies dobre miejsce na takowy? Wiem, ze mozna zczytać wartość z OBD2 ale kupiłem set DEFI z czujnikami temp wody, oleju, cisnienia oleju (+ dodam EGT) i chce sobie całość zmyślnie zamontować wraz z monitorkiem Advance ZD. Czujnik temperaturowy do wpięcia to DEFI z gwintem 1/8PT: Adapter:
  13. Gdzie w Bieszczady ?

    Moge zarekomendowac Pensjonat Magura w Pszczelinach. Bylem w zeszlym roku i gdybym sie wybieral to znowu tam. Wlascicielka bardzo pomocna, podpowie co zwiedzic i gdzie warto sie wybrac, wszystko mozna sobie z nia dogadac jak np godziny posilkow, czas zameldowania itp. Na dole jest sklep Lewiatan z podstawowymi produktami, mozna od wlascicielki tez zakupic jej przetwory w sloikach (polecam dzem jagodowy). Nie oczekuj luksusow ale jak na zaplacona cene to bylo super.
  14. [Warszawa] - Spoty Forumowe

    wrzucajcie tez info na forum, nie kazdy korzysta z FB
  15. Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Czy Disc D z źródeł o których mowa wczesniej, pasuje tylko do FZDA07ELEF2 czy moze również innych modeli navi Kenwood? Pytam, bo szukam płyty do FXDD07EF2
×