Jump to content

Ptasi0r

Użytkownik
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

About Ptasi0r

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Recent Profile Visitors

539 profile views
  1. Pozdrowienia z Ojcowskiego Parku Narodowego dla kierowcy tego Legacy:
  2. Dwa male plaskie srubokrety + cierpliwosc bo to robota na kilka godzin. Co do samego pitch stop mount - po montazu mniej gibie silnikiem i da sie wyczuc subtelne roznice w postaci: - szybsza reakcja na gaz - precyzyjniejsza zmiana biegow - mocniejsze kopniecie po szybkiej zmianie biegu W planie sa jeszcze sztywniejsze gumy mocujace skrzynie.
  3. Wymienilem mocowanie skrzyni na te od sti performance (sztywniejsze). Przy okazji przeczyscilem przewod masowy do skrzyni oraz wyprostowalem lamelki na intercoolerze.
  4. Myjnia i przejazdzka na poprawe humoru
  5. A za co je lubisz? [emoji4] Ciekaw jestem czy beda piszczec, pod koniec ukladania jak juz byly gorace tarcze i klocki to powoli zaczely. Zobaczymy jak bedzie w normalnej eksploatacji
  6. Przod i tyl: Klocki, tarcze, plyn hamulcowy Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  7. Wiem, jeździłem na obu w innych autach. Nie biore RBF bo: - nie upalam - nie chce częstych wymian (RBFowe płyny są dużo bardziej higroskopijne w porównaniu do 5.1)
  8. Ze tarcze sa git to wiem [emoji4] Bardziej sie zastanawiam czy klocek bedzie piszczal czy nie.
  9. Tarcze Brembo xtra na przod + gladkie brembo na tyl Klocki Mintex mieszanka M1155 przod + tyl Do dokupienia jeszcze plyn Ferodo 5.1 i mozna brac sie za wymiane.
  10. Stare naklejki rwaly sie przy odklejaniu a wzoru przed zdjeciem i polerka nie zrobilem. Jankes robil szablon wyszukujac drobnych roznic i przejsc na lakierze juz po polerce (dodajmy ze dwuetapowej). Chapeau bas mu za to bo nawet nie wiedzialem ze tak sie da a wyszlo profi i dokladnie tak, jak oryginal.
  11. Poniewaz jakis czas temu robilem prace przy lakierze zwiazane m.in. z polerowaniem lakieru, fabryczne bezbarwne naklejki ochronne na tylne poszerzenia musialy zostac zerwane. Niestety oryginaly sa praktycznie nie do dostania a te pojedyncze sztuki ktore mozna dostac (komplet to 6szt) kosztuja slono. Zdecydowalem sie dorobic w serwisie ktory zajmuje sie klejeniem folii. Pieczolowicie wykonano szablon na wzor oryginalu na podstawie ktorego wycieto nastepnie docelowe oslony. Wyszlo tak dobrze, ze jesli ktos tez takich potrzebuje to polecam uderzyc do Yankees z Grodziska Mazowieckiego.
  12. Ja montuje zeby ograniczyc bujanie silnika i stukanie IC o rozporke staffa, ktora na razie zdemontowalem. Poczatkowo mial byc strongflex, ale okazalo sie ze tam sa twarde poliuretany i przenosza wibracje silnika na karoserie. Wzialem zatem n-grupowe ktore sa twardsze niz oem ale nadal wykonane z gumy a nie poli. Tu jest filmik porownawczy oem vs sti performance (czyli enkowe): https://youtu.be/M0lZ8iZICwk Niestety swojego "pitch stop mount" jeszcze nie zdazylem wlozyc, wiec moim feedbackiem sie na razie nie podziele. Na pewno radzilbym ostroznie podchodzic do tych wykonanych z twardego poliuretanu. Co do samego perrina, rozmawialem z jednym forumowiczem i polecal. Podobno usztywnia ale bez hardcorowych doznan.
  13. Mishimoto ma 1.3 Bar i jak pisze sam producent, nie nadaje sie do założenia na chłodnicę z uwagi na konstrukcje zaworu. OEM korek na chłodnicę ma również 1.3 Bar, zatem gdyby założyć Mishi na zbiorniczek, to oba korki otwierałyby się pod tym samym ciśnieniem. Fabrycznie, korek na zbiorniczek ma zawór który otwiera się pod niższym ciśnieniem i takie stopniowanie należy zachować.
×
×
  • Create New...