Skocz do zawartości

Ptasi0r

Użytkownik
  • Zawartość

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ptasi0r

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    kiedyś Impreza GT i Justy -> pora na kolejne Subaru

Ostatnie wizyty

114 wyświetleń profilu
  1. Czy mentalnie stać mnie na sti...

    "Czy mentalnie stać mnie na sti..." To tez pytanie, czy mentalnie jesteś w stanie oprzeć sie pokusie modyfikacji - "tylko jedna, gora dwie" - od tego sie zaczyna...
  2. SUBARU WRX STI LAST EDITION

    FTZ
  3. Biale z nieba leci!

    Prawde mówiąc, już troche lat mineło (5+ na oko) - czyzby sie zmieniło na gorzej?
  4. Biale z nieba leci!

    bo w Niemczech kultura jazdy, tak jak ich gospodarka, stoi wysoko
  5. Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -

    Extra baza danych/zdjęć!
  6. Biale z nieba leci!

    mniej soli (lub całkowity brak) miałoby również zbawienny wpływ na karoserie aut pozostaja jednak dwie kwestie - oznakowanie poziome drogi oraz "srogość" naszych zim
  7. Klocki hamulcowe (które?)

    Ja montowałem u siebie w 4-tłoczku Brembo ORO + Ferodo DS2500 i zestaw spisywał sie bardzo dobrze w codziennej jeździe. Co do klocków HAWK, to ja tez nie mam z nimi dobrych doświadczeń. W innym aucie na Hawk HP+ pękła mi powierzchnia cierna klocka (układ hamulcowy był sprawny a zaciski po regeneracji) i na dzien przed trackday musiałem na gwałt szukać nowych klocków. Ponizej wykresy współczynnika tarcia (Mu) w zależnosci od temperatury klocka (Ferodo podane w Celcjusza, Hawk w Fahrenheitach) dla różnych wersji/modeli: Ferodo: http://www.ferodoracing.com/products/car-racing/racing-brake-pads/ds2500/ Hawk:
  8. zegary defi gdzie je umiejscowić sti2012 / tutorial

    Z tego co jest dostepne: https://www.iagperformance.com/2008-Subaru-STI-Gauge-Pods-s/4433.htm https://www.rallysportdirect.com/scp/interior/gauges/pods Ciekawymi rozwiazaniami wydają się poniższe opcje: a) jeden wskaznik 52mm : dwa wskazniki 52mm: lub c) trzy wskazniki 60mm (lub 52mm po dodaniu zwężki): trafiłem jeszcze na firme która robi dobrze dopasowane daszki w słupki A z mozliwościa konfiguracji (kolor, ilośc wskaźników, ich średnica itp) http://www.jcspods.com/0814wrx.html
  9. Kubica w F1

    Na poczatku przygody z F1 Kubica też testował z Renault, by podpisać kontrakt na rezerwowego z innym zespołem, by w połowie sezonu wskoczyć na 1-szy fotel. Kto wie, jak teraz potoczy sie historia. Na pewno przekonalismy sie, ze wrócić do F1 jest bardzo trudno. Oczywiscie w przypadku Roberta bardziej pasuje słowo "wraca", gdyż to jeszcze nie jest ściganie. Pozostaje mieć nadzieje, że w roli rozwojowego kierowcy na tyle zaimponuje Williamsowi (przy jednoczesnym gubieniu punktow przez kanadyjczyka i rosjanina?), że któregoś dnia dadzą mu sie wykazać również w sobotę i niedziele. A moze w trakcie sezonu 2018 bedzie zamieszanie z kierowcami w innych zespołach i Kubica na tym skorzysta? Czas pokaże...
  10. Szczerze o 2,5T STI

    Fakt, zaczyna to przypominać alfaholików - psuje sie ale naprawiasz w kółko bo jesteś zauroczony ślepą miłością. Niemniej temat już wyjaśnił troche PR7EMEK - być może Subaru nie ma dziedziny, w której jest najlepsze ale ma wiele w których jest bardzo dobre. To troche tak, jak z motorsportem - możesz zostać mistrzem serii nie mając ani jednego zwyciestwa w rajdzie/wyścigu.
  11. Szczerze o 2,5T STI

    Jak sie tak da, to git:) Zakładajac taki setup, mozna coś przy okazji ugrać na KM/Nm, np samą mapą? Co najczesciej ludzie robią zeby trochę dołożyć mocy nie obniżajac mocno niezawodnosci?
  12. Szczerze o 2,5T STI

    a jak go traktowałeś?
  13. Szczerze o 2,5T STI

    Wracajac nieco do głównego wątku - wiemy, ze seryjne doładowane EJ25 czyli owe 2.5T cierpi na: - awarie uszczelki pod głowicą - pękajacy smok olejowy i separator - pękające tłoki Składanie na OEM czesciach w zasadzie mija sie z celem, bo ryzyko ponowej awari po remoncie dalej bedzie wysokie. Kwestie UPG mozna poprawic usztywniajac blok, dajac lepsze uszczelki, szpilki. Kwestie olejowe eleminujemy przez wstawienie mocniejszego, afermarketowego smoka oraz metalowego separatora. Co z tłokami? Można założyć kute, ale jak to sie ma do wykorzystywania auta na codzien? Kucizna ma inne pasowania i praca na zimnym silniku duzo bardziej eksploatuje silnik. Jakie jest sensowne rozwiazanie dla 2.5T gdy najczesciej wykorzystujemy auto do zwykłej, miejskiej jazdy?
  14. Naklejka emblemat "4WD Justy" - gdzie dostać?

    Dzięki Janusz!
  15. Naklejka emblemat "4WD Justy" - gdzie dostać?

    huzar, jak nigdzie nie znajde gotowej to będę szukał kogoś kto ogarnie od podstaw. KamilP, taki użytkownik nie istnieje na forum...
×