Jump to content

Ptasi0r

Użytkownik
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ptasi0r last won the day on May 10 2019

Ptasi0r had the most liked content!

Community Reputation

177 Wspaniały

About Ptasi0r

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WGM
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Recent Profile Visitors

903 profile views
  1. z takimi butami to hak z przodu chyba zbyteczny
  2. @mz56, tak, z Grodziska. Nie ma sprawy, sam przez to przechodziłem więc wiem ze nie znając tego nieoczywistego rozwiązania temat może być frustrujący. Jak ogarnę kierowce, to spróbuje skorzystać z propozycji
  3. Tak. Jest sposób i nie ma potrzeby rozkręcania. Jeśli dobrze pamiętam, to na opuszczonej klapce trzeba prawy górny róg ekranu przycisnąć palcem na 5-10s. Takie operacje już parę razy robiłem bo po każdym odpięciu aku navi sie resetuje i trzeba mu wrzucić disc 1 zeby zaczytał a potem podmienić na disc 4 z naszymi mapami.
  4. @Simon WRC, @marcinwrxsti, na jakich nastawach (spięciu) tych regulowanych stabów 24/22 jeździcie? I przy jakim zawiasie (amor+spręzyna)? Zastanawiałem się jąką drogą pójść w swoim weekendowym STI zeby mu poprawić skrętność i trzymanie, z początku myślałem o kompletnym zawiasie (ohlins, bilstein albo tein z edfc) ale z uwagi na nie-torowy charakter użytkowania auta, niewielkie przebiegi i plan pozostania blisko serii (lub stanu umożliwajającego łatwy do niej powrót) stwierdziłem że zawiaszenie zostanie OEM a podmienie tylko stabilizatory. Finalnie rozważam zakup do sw
  5. @MDsuperstar, i w którą stronę poszedłeś w kwestii stabilizatorów? Sam powoli przymierzam się do wymiany swoich seryjnych. Idzie gwiazdka, może bym sprezentował subarakowi jakiś zestawik coby zmniejszyć podsterowność.
  6. Wlot powietrza w rzucie czołowym ma kształt ordynarnego prostokąta, wiec mogliby zamienić na jakis przyjemniejszy kształt. Reszta na plus, testowałbym.
  7. Tak jak @MDsuperstar zauważył, jest osobny temat na zadawanie takich pytań. To wie osoba która składała Ci ten silnik, bo ona zna dobrane pasowania, użyte materiały i konfiguracje (przeznaczenie) złożonego silnika. Ja u siebie (STI MY09 340KM) jeżdże na Motul 5w40 300v ale nie dlatego ze ktoś tak poradził na forum, tylko dlatego ze takie było zalecenie warsztatu z Nowego Sącza który składał silnik.
  8. Pozdro na srebrnego STI hatch na złotych felgach i blachach WPR, widzianego w niedzielę ok 18:00 w Grodzisku Mazowieckim. Jechałem incognito bawarką
  9. Ja tam oddałem same szkła do wypolerowania. Nie miałem uwag. Po złożeniu całości była ogromna różnica w wyglądzie reflektorów, po kilku miesiącach stania na zewnątrz nic złego się z nimi nie stało. Polerka to chyba najprostsze zadanie. Ja oddałem tam swoje bo delikatnie parowały. Odebrałem i nastepnego dnia oddałem na poprawki. Odebrałem znowu i miałem kolejne uwagi co do jakości naprawy ale tym razem pożegnałem sie z tymi "fachowcami". Na youtube mozesz zobaczyć jakość ich pracy na przykładzie auta Mikiciuka, wyszukaj sobie "Ferrari w cenie Skody #18".
  10. Na pewno odradzam http://www.multiglas.pl/ na ul. Syreny 14
  11. A Twój kenwood nie posiada takiej funkcji?
  12. Samo ustawienie w pozycji b-on nie włączy brzęczka. Tak jak pisze @MDsuperstar musisz jeszcze mieć ustawiony poziom obrotów. A nawet jeśli nie ustawisz zdefiniowanych przez Ciebie, to dioda sie zaświeci przy wejsciu obrotami na czerwone pole.
  13. A wiec to Ty byłeś pierwszy Daj znać jak bedziesz po montażu, wpadnę z 4-pakiem na testy bo jestem ciekaw porównania magla MY15 vs MY09
  14. No to już prawie wszystkie popularne forumowe STI GH tam były Mam na myśli tę konkretną hamownię.
  15. Dociążenie przodu i redukcja podsterownosci
×
×
  • Create New...