Jump to content

Ptasi0r

Użytkownik
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

About Ptasi0r

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    była Impreza GT i Justy -> jest STI MY09

Recent Profile Visitors

580 profile views
  1. ja jeżdże do MX Nowicki i mogę polecić, choć nie wiem czy to jeszcze się łapie na rejon Warszawy
  2. Psujecie nienormalnym ludziom zabawę!
  3. Takie dystanse zmieniające rozstaw (jak i ilość śrub) chińczycy też już wymyślili
  4. Pozegnalismy letnie kapcie na rzecz zimowego 17-to calowego setupu
  5. A jeździł ktoś właśnie na Ohlins Road&Track? Ciekaw jestem opinii.
  6. Pozdrowienia dla srebrnego GTka widzianego dzis w Szczyrku
  7. Pozdrowienia z Ojcowskiego Parku Narodowego dla kierowcy tego Legacy:
  8. Dwa male plaskie srubokrety + cierpliwosc bo to robota na kilka godzin. Co do samego pitch stop mount - po montazu mniej gibie silnikiem i da sie wyczuc subtelne roznice w postaci: - szybsza reakcja na gaz - precyzyjniejsza zmiana biegow - mocniejsze kopniecie po szybkiej zmianie biegu W planie sa jeszcze sztywniejsze gumy mocujace skrzynie.
  9. Wymienilem mocowanie skrzyni na te od sti performance (sztywniejsze). Przy okazji przeczyscilem przewod masowy do skrzyni oraz wyprostowalem lamelki na intercoolerze.
  10. Myjnia i przejazdzka na poprawe humoru
  11. A za co je lubisz? [emoji4] Ciekaw jestem czy beda piszczec, pod koniec ukladania jak juz byly gorace tarcze i klocki to powoli zaczely. Zobaczymy jak bedzie w normalnej eksploatacji
  12. Przod i tyl: Klocki, tarcze, plyn hamulcowy Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  13. Wiem, jeździłem na obu w innych autach. Nie biore RBF bo: - nie upalam - nie chce częstych wymian (RBFowe płyny są dużo bardziej higroskopijne w porównaniu do 5.1)
×
×
  • Create New...