Herostrates

Użytkownik
  • Zawartość

    1802
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Herostrates

  • Ranga
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Urodziny 19.10.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forestrates 2.0XT
  • Zainteresowania
    BJJ, MMA

Ostatnio na profilu byli

995 wyświetleń profilu
  1. Jeździsz STI 2.0 na tym torze? Dużo modyfikacji wprowadziłeś aby auto było bezpieczne na tym szybkim torze?
  2. Jak chcesz zrobić dobrze i mieć spokój to wał do wymiany, raczej nie powinno się go naprawiać. U mnie wał jest w dobrym stanie, ale nie mam zamiaru po zrobieniu silnika zastanawiać czy stare części za jakiś czas nie klękną.
  3. Przykra sytuacja. Współczuję. Nie ma niestety cudownych zabezpieczeń tylko takie które spowalniają złodzieja
  4. Dokładnie, Stelvio to piękne auto, ale zupełnie inna półka cenowa niż Forester. W wersji full wypas 260 tys zł. Bliżej mu do X3, Q5 a nawet aspiruje do F-Pace czy Macan
  5. Wydech dobry na wszystkie problemy tego świata
  6. Z tyłu będziesz musiał założyć z adapterami
  7. Wyglądało to groźnie
  8. Fenomenalny materiał
  9. A wiadomo jakiego rozmiaru bedą tarcze przednie?
  10. Ani sterowanie w kierownicy ani tempomat nie będzie działał, trzeba elektryka aby wszystko poskładać
  11. Mi także GLA bardzo się podoba
  12. To jest super zmiana! Ciekawe czy będą pasować p&p do innych modeli a jaki z tym problem? Dogadaj się z sprzedawcą i po sprawie. Czy ja dobrze widzę na zdjęciach, że pomalowane wiejskim kolorem zaciski to sześciotłoczek ? W linku jest opis: z przodu 6-tloczkowe, z tylu 4-tloczkowe monoblock'i Z tyłu mają być 2 tłoczkowe - pewnie takie jakie były wczesniej
  13. 195 raczej To się nazywa igła
  14. Nie wiem oczywiście jakie to dźwięki, ale u mnie po wymianie sprzęgła po kilkuset kilometrach pojawiło się także szorowanie w skrzyni przy hamowaniu silnikiem w okolicach 2500-2000 tyś obrotów. Wymieniono najpierw łozyska i tuleje w tylnej części skrzyni, to nie było to. Potem rewizja skrzyni w 4M, kilka łożysk i tulei wymienili, szukali przyczyny przez 2 tygodnie ze 3 razy składając i rozkładając skrzynię. Mówili że skrzynia w stanie bardzo dobrym. Nic nie zdziałali. Potem wymieniłem sprzęgło i docisk na OEM serię (wcześniej miałem zamiennik). Znowu cisza przez kilkaset kilometrów i potem skrzynia się ponownie odezwała. Moim zdaniem u mnie to przednia część skrzyni. Od czasu zidentyfikowania tego szorowania w skrzyni przejechałem już 60 tyś km i na razie jeżdżę. Wielu użytkowników ma podobnie i wszyscy jeżdżą, jak się skrzynia sypnie, to wtedy oddam ją do specjalisty na południu Polski.