Jump to content

Herostrates

Użytkownik
  • Content Count

    2405
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Herostrates

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 10/19/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forestrates 2.0 XT 2004r., Legastrates 3.0 R H6 2007r.
  • Zainteresowania
    BJJ, MMA

Recent Profile Visitors

1870 profile views
  1. Moim zdaniem warto, jeśli znajdziesz dobry egzemplarz
  2. Moim zdaniem wymiana tyłu to przerost formy nad treścią. Auto hamuje przede wszystkim przednimi zestawem, tył nawet w serii słabo pracuje. Jednocześnie wymiana tyłu jest kłopotliwa na adapterach, bo tarcza i klocki nie zawsze równomiernie się ścierają, postępuje korozja, hamulce hałasują. Przerabiam to w Forku. Moje zdanie jest zatem takie i tak planuję u siebie w przyszłości, zaciski Brembo na przód, przewody w oplocie już mam, do tego odpowiednie felgi.
  3. Moim zdaniem będą opony z przodu ocierać o nadkola w zakrętach
  4. Twinscroll w sumie w tej chwili jest standardem w wielu autach z turbo wcześniej faktycznie był rzadkością
  5. Podgrzewane w miejscu spoczynku wycieraczek :) Co do reszty zgadzam się, wyjściowo FXT i FSTI to inny poziom auta, silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, hamulce, wnętrze właśnie w alkantarze, bardzo dużo detali, klasyfikujące to auto wyżej.
  6. Zależy do czego ma służyć auto. Zgadzam się, że jeśli auto ma służyć na codzień to XT dla wielu osób może być lepszą opcją, Dla innych FSTI będzie lepszą opcją. Obiektywnie jednak to FSTI auto o wyższym wyposażeniu. FSTI miały dość długie skrzynie podobne do tych w SpecB Legacy właśnie
  7. Tutaj masz zestawienie względem wyjściowej opony H6 215/45/17 - 625.3 mm 225/45/17 - 634.3 mm; 9 mm; 1.42 % 215/50/17 - 646.8 mm; 21.5 mm; 3.32 % 225/50/17 - 656.8 mm, 31.5 mm, 4.8 % 215/40/18 - 629.2 mm; 3.9 mm; 0.62 % 225/40/18 - 637.2 mm; 11.9 mm; 1.87 % Spec B 215/45/18 - 650.7 mm; 25.4 mm; 3.9 % 225/45/18 - 659.7 mm; 34.4 mm; 5.21 %
  8. Stara miłość nie rdzewieje wprawdzie nie specB ale H6 Legacy teraz właśnie do tego użytkuje i bardzo sobię chwalę.
  9. Gratulacje, zmiany. Wydaje mi się, że lewarek powinieneś zmienić na STI Jak rozwiązałeś kwestię czujnika prędkości? Wymieniałeś wał i dyfer? Sam robiłeś czy w jakimś serwisie?
  10. To olbrzymie auto, nie myślałeś o mniejszym V60CC? To powinno lepiej jeździć.
  11. Zgłoś się do MGMotorsport
×
×
  • Create New...