Jump to content

Herostrates

Użytkownik
  • Content Count

    2764
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Herostrates last won the day on July 6

Herostrates had the most liked content!

Community Reputation

1075 Wspaniały

1 Follower

About Herostrates

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 10/19/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forestrates 2.0 XT 2004r., Legastrates 3.0 R H6 2007r.
  • Zainteresowania
    BJJ, MMA

Recent Profile Visitors

2533 profile views
  1. Jeśli chcesz poprawić dół w Forku 2.0XT - sprawdzenie wszystkich podzespołów i ewentualnie wyprowadzenie na prostą - wymiana downpipe (aby nie mieć problemów z katalizatorem sportowym) i uwolnienie wydechu - cały backbox - wymiana uppipe na wersję bez pre-cata - remap czyli nowa mapa silnika pod wprowadzone zmiany
  2. W fotelu kierowcy w Forku STI jest regulacja wysokości i można fotel ustawić dość nisko co jest mega fajnym rozwiązaniem w tym aucie. Tych foteli ja osobiście nie zamieniłbym na żadne inne Jakość ich wykonania jest znacznie lepsza niż foteli w XT. Alkantara dobrze zapewnia ciepło zimą i w sumie nie brakuje dodatkowego grzania. A trzymanie boczne tych foteli jest cudowne, co przy lataniu budy Forka w zakrętach jest mega ważne. Forester STI pomyślany był nie jako torowo-uliczny samochód a raczej szutrowo-uliczny, stąd specyfikacja FSTI dla mnie jest idealna do tego do czego został stworzony. Ch
  3. Od chyba 2004 były zmienne fazy
  4. Siadło perfekcyjnie. A masz jakieś fotki z dołu?
  5. Tutaj dostępne już w Europie, chyba w Holandii https://www.chargertech.net/exhaust-manifolds-subaru/1140-subaru-30-h6-headers.html
  6. Będziemy pewnie wspólnie z @PG25
  7. Wszystko zależy od punktu odniesienia. Ja mam w Legacy H6 kompletnie zrobiony układ hamulcowy na bardzo dobrych komponentach i jest lepiej ale nie jestem do końca zadowolony. Dla mnie hamulce są za bardzo progresywne, to znaczy że za dużo siły trzeba wkładać aby auto hamowało, zwyczajnie pedał je ospały. Jednocześnie hamowanie z dużych prędkości nie jest takie skuteczne. Dla mnie punktem odniesienia jest Forek gdzie mam Brembo przód i tył i udało się osiągnąć złoty środek, idealnie w zakresie i skuteczności hamulca jak i wyczucia. Zgadzam się że nowe auta maja zbyt czułe hamulce. W nowej Corro
  8. Znane miejsce dla cwaniaków
×
×
  • Create New...