Jump to content

KotMorderca

Użytkownik
  • Content Count

    349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

KotMorderca last won the day on April 28 2019

KotMorderca had the most liked content!

Community Reputation

243 Wspaniały

About KotMorderca

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 07/31/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    STI MY06

Recent Profile Visitors

622 profile views
  1. Dzięki No nie takie zupełnie gdzieś bo te kwoty się robią już kompletnie bezsensowne teraz. Ale taki rok jazdy z kupowaniem tylko oleju, opon i hamulców to moje marzenie. Też się zacząłem zastanawiać czy czasem tam nie ma czegoś z blokiem? Ale na szczęście blok też jest do wymiany i będzie nowy. Powiem wam, że teraz żeby ogarnąć całą naprawę muszę mega mocno zacisnąć pasa i kilka miesięcy odkładać ile tylko mogę żeby to wszystko pospinać. Gdzieś na FB mi przeleciało ogłoszenie przejęcia leasingu na R8 za nieco mniej miesięcznie niż obecnie odkładam... A ta
  2. Tam się jeszcze i20N-line musi zmieścić. Sceptyczny bardzo jestem, ale trzymajmy kciuki No i jeszcze będzie pewnie taka sama sytuacja jak z i30N gdzie nie ma najmniejszego sensu nie brać wersji performance(hamulce, szpera i wiele więcej), która daje +22k do ceny.
  3. Zupełnie nie wierzę, że zejdą poniżej 100k. Na razie same spekulacje zresztą są także pożyjemy zobaczymy. Wizualnie bardzo mi się podoba, ale pewnie jak już będzie do kupienia to znów zacznę kręcić nosem zarówno na i20N jak i i20N-line i będę zażynać na DTŚ kolejny silnik u siebie Rzućcie sobie okiem do mojego tematu w nielegalu...
  4. Wygląd super, ale spekulacje na temat ceny na poziomie 115k, a pewnie performance z niezbędnymi dodatkami to + 10k skutecznie odpychają. Nie wiem czy to te ceny sie robią absurdalne czy to mój stan konta nie nadąża za postępem świata... Tutaj już trochę dyskutowaliśmy o nowym i20N-line i i20N:
  5. Fiesta ST2 91150, ST3 103500, Clio RS nie ma obecnie w ofercie, Megane RS 149900, RS Trophy 168900. Dziwne się te ceny robią i z roku na rok coraz dziwniejsze. Tylko i30N nie ma najmniejszego sensu jeżeli nie weźmiesz wersji performance za 144500
  6. Przecieki mówią o dość zaporowej cenie za tego i20N ~115k. Ciekawe jak to wyjdzie w rzeczywistości bo za tą kasę to nie za bardzo powalczą na rynku.
  7. Na następnego spota każdy obowiązkowo tekst na pamięć:
  8. Spot wyjątkowo krótki, się chłopy nie przygotowaliście, a temperatura chyba nie była zaskoczeniem :p I nawet mnie nie denerwuj z tym śniegiem
  9. Ja dochodzę do wniosku, że większa mam frajdę jeżdżąc nawet Toyotą Aygo niż taką Fiestą mimo, że na papierze Ford wygląda duuuuuuużo lepiej. Zobaczymy co się z tego Hyundaia urodzi
  10. Ja jeździłem mk7 1.0 125KM. Ten elastyczny bieg do jeżdżenia po mieście to dwójka. Jakoś to jest tak zestrojone, że nie potrafię tam się odnaleźć na obrotomierzu. Coś jakby w bardzo wąskim zakresie dostawała kopa, a poza tym muł. Układ kierowniczy też jakiś taki ni to twardszy ni to normalny, co jest pod kołami tylko minimalnie lepiej czuć niż fiacie z elektrycznym wspomaganiem. No zupełnie żeśmy się nie polubili.
  11. No właśnie ciekawe jestem jak to na tej linii wypadnie. Fiestą się trochę najeździłem i samochód zupełnie nie dla mnie. Bardzo źle mi się współpracowało z jej skrzynią (manual) i silnikiem (3 cylindry + turbo). I20 miałem jakiś czas z silnikiem 4 cylindrowym i z kolei świetnie się dogadywaliśmy. Nigdy nie jeździłem i20 z 3 cylindrowym turbo no i teraz pytanie czy to się nadaje do jazdy?
  12. A w międzyczasie jeszcze pojawiło się info o i20 N line na wiosnę. Silnik tylko 120 koni, automat, bardzo ładne wnętrze. Na papierze wygląda to bardzo obiecująco jak na piździk do śmigania na zakupy.
  13. Mi każdy dzień pasuje, we wtorek jedynie trochę później bym był.
×
×
  • Create New...