Skocz do zawartości

Azrael

Użytkownik
  • Postów

    19047
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://foto.luftbrandzlung.org/jzn

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    różne, liczne, rozległe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Azrael

..:: Maximus15tysięcznikus ::..

..:: Maximus15tysięcznikus ::.. (11/13)

5

Reputacja

  1. Witam

     

    Bardzo prosze o pomoc. Pacjent Forester SH ej253 wersja USA. Zostały zdjete głowice i oddane do planowania.

    Z jednej zdjeto 0.06 z drugiej 0,14mm ... instrukcja podaje limit 0.1mm .

    Chce to poskladac na OEM uszczelkach pod glowice.

     

    Mam szukac drugiej głowicy czy spokojnie moge to składac ?

     

    pozdrawiam

    Szymon

  2. Azrael

    Branie oleju

    W 2.5T pęka tłok między pierścieniami, nie ma jako takiej dziury, tylko półka utrzymująca pierścienie jest pęnięta, zwykle kawąłek siedzi na swoim miejscu i czasem jets tak zę kilkaset km jets OK a kilkaset żre olej litrami. W nowszych Subarakach umie to powiedzieć SSM.
  3. Azrael

    Branie oleju

    Nie koniecznie.
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Mam doczynienia z paroma autami któe zrobiły po 50 tys na Whitelinach aluminiowych. Stalowe się trochę wytłukują, ale dla pasztetów są zestawy naprawcze do jednych i drugich:) owerflexy są też OK. Z Perrinem i innymi markami z USA nie miałem doczynienia.
  6. Ja bym z przodu też wsadził aftermarketa bo ten jest dobry i sprawdzony ale OEM jest OK w tym wypadku. Z tyłu aftermarket, możesz sobie coś wybrać z rynku jest pewnie z 10 różnych marek.
  7. eddie_gt4, Akurat w tym wypadku musiałbyś mieć bardzo tanio bo aftermarket sporo tańszy w przypadku tyłów GTekowych.
  8. Tak. Natomiast do normalnego GT nie będą. [ Dodano: Pią Lut 27, 2009 10:54 am ] eddie_gt4, tak miał z tyłu, napisałem zę STi NOWEGO TYPU.
  9. Na tył aftermarket, nie wiem co z tymi OEMami masz, plastiki sie urywają.
  10. To jest łącznik GTekowy, mowa była o łącznikach nowego typu do STi. Poza tym z tego co pamiętam to w aktualnym katalogu Cusco nie ma żadncyh łączników do GTeka, a na zdjeciu na stronie pokazującym rozpórki widać stabilizatory z seryjnymi łącznikami. Nie. Przednie pasują przy wahaczach alu - seryjne GTekowe z resztą nie pasują do alu wahaczy.
  11. eddie_gt4, te uniballowe seryjne są całkiem OK. Cusco robi tylko przednie więc nie wiem skąd CI się wziął P+T.
  12. eddie_gt4, podejdą Ci łączniki Cusco.
  13. Azrael

    Branie oleju

    Najczęsciej winny jest tłok pęknięty między pierścieniami.
  14. Oczywiście że są takie osłony Pewnie tania aluminiowa płyta byłaby dla CIebie rozwiazaniem, tylko pytanie czy do wolnossącego będzie pasowała.
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...