Jump to content

szuster

Użytkownik
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

About szuster

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Dublin
  • Zainteresowania
    rajdy

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szustak.com.pl
  1. Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Pomuki rozdane A tak zapytam z przekory. Czy do WRX MY01 mozna zalozyc w takim razie sprzeglo 225mm, czyli ze starej Imprezy? Czy mozliwe zeby wersja MY01 (pierwsze egzemplarze) miala stare sprzeglo?
  2. Nie chce zmieniac. Tylko potrzebowalem podkladke. Mechanik, ktory robil mi sprzeglo, przy kolejnej wymianie po 1500 km (!) (bo przy pierwszym byly cholerne wibracje - mozliwe ze od niesplanowanego kola zamachowego), twierdzi ze wstawil mi wieksze kolo i wieksze sprzeglo.. Zanim je wlozyl widzialem pudelko i sama tarcze (na ktorej na 99% bylo napisane 240mm). Glupi bylem ze nie powiedzialem zeby mi pokazal tarcze i kolo (stare) PO wymianie. Stad moje pytanie czy mogl zalozyc 'wieksze' kolo i sprzeglo.
  3. Czyli sprzegla 240mm (bo z tego rozumiem takie jest w STI), nie da sie zalozyc to bug-eye, tal?
  4. Skrzynia pozostaje dalej ta sama czyli 5 MT. Carfit twierdzi, ze mozna zalozyc wieksze kolo. Adam. , ze sprzeglo od STI nie wejdzie.. Wiec jeszcze raz Czy wieksze kolo zamachowe wejdzie do seryjnej skrzyni 5?
  5. Pytanie moze nieco smieszne, ale czy da sie zalozyc inne kolo masowe niz standardowe przypisane do danego modelu (chodzi o wielkosc)? Lub czy do jednego kola zamachowego mozna zalozyc rozne rozmiary sprzegla, np 230 lub 240 mm?
  6. szuster

    Walniety dyfer?

    Czyli co teraz? Wyciagac skrzynie jeszcze raz i planowac kolo? Czy moze to sam dyfer a nowe sprzeglo mu tylko pomoglo dac sie we znaki? [ Dodano: Nie Paź 11, 2009 8:51 pm ] Przejechalem ok 600 km z mysla ze sprzeglo sie ulozy, ale poprawy nie widac. Na podnosniku wyszlo ze gumy mocowania tylnego dyfra sa do wymiany. Nie wydaje mi sie ze by to mialo taki wplyw na trzesienie. Dodatkowo wibracje pojawiaja sie przy zmianie z wyzszego biegu na nizszy bez dodaniu gazu. Wczesniej tego nie bylo. Podobno lapa, ktora mocuje skrzynie w komorze silnika sluzy tez do regulacji jej polozenia. Jesli tak to jak sie nia reguluje pozycje skrzyni?
  7. szuster

    Walniety dyfer?

    Oryginalne exceedy. Drogowe Kolo nie bylo planowane.
  8. szuster

    Walniety dyfer?

    Wymienilem w Imprezie sprzeglo przy 150kkm. Chodzi miodzio. Co mnie martwi, pojawily sie dziwne objawy przy ruszaniu (tylko na 1-szym i na wstecznym) na zwyklych (niskich) obrotach. Auto wpada w dosc mocne i nieprzyjemne wibracje. Nie ma tego kiedy ruszam z buta. Jadac wolno, np w korku, lub powoli ruszajac spod swiatel telepie i wyglada mi to, ze pochodza one z tylu i to wlasnie w okolic dyfra. Tylem mocniej trzesie az mi spojler lata Chlopaki przy wymianie sprzegla nie omieszkali posprawdzac auta i powiedzieli ze dyfer ma luzy i powoli przyjdzie na niego pora. Przed wymiana sprzegla te szarpania/wibracje tez sie pojawialy, ale nie przy kazdym ruszaniu tak jak teraz. Czy wymiana sprzegla mogla wplynac na to w jaki sposob sa one odczuwalne? Czy moze sprzeglo musi sie 'dotrzec' albo ulozyc (przejechalem z 20 km)? Co myslicie o regeneracji dyfra? A moze macie jakies inne opinie na ten temat lub mieliscie podobne sytuacje.
  9. U mnie kilka razy wyskoczyl misfire na 2 cylindrach i bylo to spowodowane wlasnie kiepskim paliwem. Od kiedy zmienilem stacje problem zniknal. Co do podpiecia - jesli cena jest dla Ciebie za wysoka, kup sobie czytnik OBD (ja zaplacilem za taki 50EUR=koszt wizyty w serwisie subaru). Check engine wyskoczyl mi kilka razy z 'missfire'. Skasowalem i tyle.
  10. To, ze tak zapytam, teraz masz IC zamontowany na dziobie :?:
  11. To ze masz malo plynu moze tez swiadczyc o tym ze masz dziure w ukladzie chlodniczym (albo uszczelka ) Zmieniales juz chlodnice? Moja poszla rowno po 8 latach. Co do expresowego nagrzewania sie, ja tego efektu nie potwierdzam. Jezdze na 10W40 i zeby wskazowka temp wody osiagnela 90 musze przejechac ok 3-4km, a przy tym staram sie nie przekraczac 3,5k rpm (temperatury letnie na zewnatrz).
  12. szuster

    Klima w WRX

    Ja moge zamknac obieg w kazdej pozycji nawiewu. Sam zamykam sam otwieram. Taki japonski myk
  13. Kruk, u mnie jeszcze ani przy skrzyni ani przy sprzegle nikt nie grzebal wiec sruby powinny byc ok. Same raczej sie nie ruszyly. Ale tak czy siak, bede musial sprawdzic na podnosniku lub bez niego co tak napieprza. Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Jak sie dowiem co jest przyczyna i sie z tym uporam, nie omieszkam sie podzielic.
  14. Czyli zostaje metoda organoleptyczna. Trza kombinowac podnosnik Odlgosy pochodza z przodu auta a dyfer wali swoja droga. Dzwiek jest raczej metalowo-..metalowy, ale i tak trzeba bedzie przejrzec co sie rusza albo poluzowalo. Nie wiem w jakim stanie jest sprzeglo, ale dosc czesto auto wpada w 'drgawki' przy ruszaniu, ale z tego co wyczytalem to raczej nie wina sprzegla tylko ukladu zaplonowego/silnika (zdarza sie wypadanie zaplonu i check engine).
  15. Dzis postanowilem blizej przyjrzec sie (przysluchac) odglosom podczas puszczania sprzegla przy ruszaniu. Jako ze niebardzo mi sie podobaja chcialem zapytac o porade. Na zalaczonym filmiku slychac wyraznie dosc brzydkie dzwieki podczas puszczania sprzegla (puszczanie jest szybsze niz przy zwyklym ruszaniu ale dla mnie niepokojace). Czy ktos moglby na podstawie tego jakze profesjonalnego dokumentu wystawic diagnoze, lub ewentualnie nakierowac na dobre droge? Bede dzwieczny za wszelki uwagi. under-board (285 K)
×
×
  • Create New...