Skocz do zawartości

Wojtek8

Użytkownik
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.foto-hit.pl

Profile Information

  • Skąd
    Kluczbork

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojtek8

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. W temacie- chyba. Wyskakuje mi P0043 Heater Control Circuit Low (Bank1 Sensor3). Podobno jest to błąd sondy, pytanie brzmi- która to sonda? Po wykręceniu sprawdzę sobie numer fabryczny, ale nie chciałbym eliminować ich metodą prób i błędów bo robota poczwórna. Dzięki. Aha, jeśli to ważne to OBK 2005 US.
  2. O żesz, obserwuję u siebie dokładnie to samo- dźwięk taki jak mój tato miał w Dacii przy wyrobionych półosiach, tyle że dochodzący z tyłu samochodu. Słyszalny bardzo wyraźnie po starcie, na zimno, po paru kilometrach nic już nie słychać. Napisz jaki koszt wyjdzie.
  3. Dzięki, wiem z doświadczenia:( Jeden kajaczek dobrze dociągnięty potrafi wygiąć poprzeczki w dół. I trzeba po parudziesięciu kilometrach zawsze sprawdzić i dokręcić kosz czy też inny bagażnik- ostatnio wydawało mi się że dokręciłem na maksa kosz, a po dojechaniu do Czech po prostu zjechał na prawą stronę. Teraz mam na dachu 2 kajaki, 2 namioty, 3 fotele wędkarskie, roletę i jej stelaż że o samym koszu nie wspomnę... Pewnie ze 70 kg... Ale tak do 100 km/h powinno być ok, poza tym jak każdy Polak jestem optymistą Pozdrawiam.
  4. Modyfikacji ciąg dalszy- zdjęcia z innego telefonu wiec słabiutkie... Felgi 18-stki i nowiuśkie oponki 215/55/18- jakby kto pytał to większe nie wejdą Na moje oko samochód znowu poszedł w górę o centymetr lub dwa. Szyby przyciemnione, kosz dachowy z markizą (wysokość stania- czyli na moje oko 185 cm pod markizą). Stelaż pod szuflady gotowy- wrzucę fotki po urlopie- aha jak mielibyście namiary na jakiegoś mistrza od szuflad to chętnie skorzystam. Problem jest taki że potrzebuję prowadnice ok. 70 cm (najlepiej gotowe szuflady) i do tego są tylko 2 punkty mocowania do profili alu- na początku i na końcu szuflady. Pozdrawiam wakacyjnie- jutro o 5.00 ruszamy na Niesłysz. http://www.wnstudio.com.pl/wp-content/uploads/2015/08/2015-08-06-113.jpg
  5. RM Auto czy teraz chyba Auto Plejady się firma nazywa i jest pod Wrocławiem. Dzwoń i pytaj. Raczej na pewno będą to inne dystanse- jak u mnie zakładali to usłyszałem że do wersji OBK z USA są trochę inne niż do europejskiej.
  6. No dobra- przyznam się- kupiłem te felgi;) Już sobie odpuściłem, ale pewnego razu mi się przyśniły, sprawdziłem aukcję, jeszcze była aktualna i kupiłem;) Teraz refleksje- to co piszecie jest (niestety) prawdą. Felga duża profil niski. Po pierwsze wygląda to dziwnie w OBK, do takich uterenowionych kombików jednak chyba bardziej pasują mniejsze felgi i "balonowe" opony. Po drugie twarda jazda. Po trzecie wreszcie i chyba najważniejsze- trzeba uważać żeby nie uszkodzić felg (krawężniki, drogi nieutwardzone), a przecież nie po to kupiłem OBK-a i jeszcze dźwignąłem nadwozie. Skutek- po tygodniu trafiły do garażu:( Jeszcze ich nie skreśliłem do końca bo trafiły się naprawdę w dobrym stanie, może spróbuję wyższego profilu opon, nie chciałbym jednak kupować opon w ciemno, a raczej je przymierzyć i zobaczyć jak to będzie, a niestety są to dość nietypowe rozmiary i w moich okolicach używek nie uświadczysz. Chyba że ktoś szuka 18-stek w naprawdę dobrej kondycji to oddam po cenie zakupu.
  7. Znalazłem taki: http://www.ebay.com/itm/2005-2009-Subaru-Outback-XT-Turbo-Hood-Deflector-Bug-Shield-Genuine-OEM-NEW-/190899057338 ale pisze wyraźnie że do wersji xt- czy xt ma inną maskę od 2.5? Poza dziurą w masce oczywiście.
  8. Odświeżę bo też czegoś takiego poszukuję- udało Ci się kupić? A jak to się w ogóle nazywa- na alledrogo jest do forestera i nazwali to spoiler maski. A przy okazji to jeszcze orurowania przodu do OBK poszukuję. Pozdrawiam.
  9. Nie mierzyłem, ale chłopaki z rm auto na pewno pomogą. Nawet proponowali mi zakup samych dystansów do montażu we własnym zakresie ale wolałem to pozostawić im. Trzeba dokładnie pod dany model przygotowywać- zamówili mi pod Europę i musieli coś tam z tyłem później kombinować.
  10. Amerykańskie wersje są ładniejsze od europejskich wg. mnie. Dwukolorowe malowanie i porządne relingi to jest to. 1000 pln z montażem. Aha- zdjęcia nie oddają tego efektu, na żywo naprawdę robi wrażenie;)
  11. K woli kontynuacji... Dziś odebrałem podniesionego na dystansach i efekt jest rewelacyjny. Pierwsze zdjęcia przed, drugie po, i choć wygląda to na zaledwie coś ok. 2 cm, to mówię Wam że na żywo prezentuje się super- +10 do lansu;) Co do prowadzenia to nie miałem możliwości sprawdzenia na trasie, w mieście bez różnicy na minus.
  12. Jedyne co mi się ostatnio w oczy rzuciło... http://otomoto.pl/toyota-land-cruiser-100-4-7-v8-lpg-C33684557.html
  13. Właśnie- montaż wzmacniacza wiąże się z rozpruwaniem całego panelu środkowego i roboty z tym sporo. Ciekawi mnie czy ktoś wymieniał same głośniki i jaki był efekt. Po zdjęciu tapicerki z drzwi nie byłoby wielkiego problemu z wygłuszeniem od razu. Wymieniłem kiedyś głośniki fabryczne -co prawda w Fiacie Panda- na JBL-e z wyższej półki (z osobnymi gwizdkami) i sprzęt dostał niezłego kopa (z przykrością stwierdzam że jakość dźwięku w moim OBK-u jest gorsza od brzmienia w Pandzie). A radio we fiacie to był jakiś budżetowy Blaupunkt.
  14. Wymieniasz tylko głośniki? Też się nad tym zastanawiałem i ciekaw jestem na ile to poprawiłoby brzmienie, bo teraz w mojej amerykańskiej wersji jest słabiutko. Na alledrogo pełno dystansów do Forestera, ale do OBK nie ma nic.
  15. Wojtek8

    ile wam pali ?

    Wczorajsza trasa do Warszawy i z powrotem OBK 2.5 2005, w tamtą strone tak do 140 km/h, z powrotem do 120 km/h. Trochę warszawskich korków. Łącznie 350 mil i spalanie prawie równo 10 literków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...