Skocz do zawartości

jabberkonto

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Gdańska
  • Auto
    Outback BP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jabberkonto

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

11

Reputacja

  1. Moze zamiast zmienac samochod, zainteresuj sie dodatkowym wygluszeniem obecnego.
  2. U mnie w 4eat podciekał olej przekładniowy, a nie ATF(bagnet z prawej strony - od pasazera). Tez kapalo na wydech i smierdzialo. Stary oring sam zdjąłem bo wydawał mi sie za twardy i dobrałem cos z zestawu uniwersalnych oringów....Od tego momentu zaczeło się pocenie. Sprawe rozwiązał dopiero orginalny oring Subaru.
  3. Moze komus sie przyda. U mnie również wycieraczki miały nadmierny luz. Zainspirowany filmem https://youtu.be/1lD98zuNqpc Wybralem sie do pobliskiego sklepu rolniczego. Mieli podobne przeguby do tych na filmie, ale moim zdaniem miały one za duzy luz. Wybralem wiec inny rodzaj przegubow, dokupilem pręt gwintowany m8 i sporo nakrętek. Calość kosztowala mniej niz 40 pln. Do zrobienia potrzeba szlifierki, migomatu i klej do gwintow. Te przeguby maja troche wieksze opory niz tulejki teflonowe, ale poko co wycieraczki dzialaja bez zarzutu. Dam znac za jakis czas czy dalej tak jest edit: Dzisiaj musialem wyciagac calosc jeszcze raz bo jednostronny spaw na szpilkach nie wytrzymal :/ Dzisiaj pospawalem wszytko jeszcze z drugiej strony na duzym pradzie. Powinno byc dobrze Test in progress Powstalo cos takiego:
  4. Widocznie jak to przy chinczykach... raz im wyjdzie, a raz nie Orginały robi chyba NTN. Te moje tez pewnie chinczyki, bo SKF dal tylko swoja naklejke. Dziwie sie, bo do tej pory mialem dobre zdanie o produktach SKF. ps Dalej chetnie sie dowiem czy polosie z diesla sa takie same.
  5. To ja odświeżę troche temat i dla odmiany nie polece polosi SKF VKJC 7515. Wrzucielm je dzisiaj do mojego Outbacka 2.5 AT 2007 rok zrobilem 100 km i zalozylem z powrotem stare (zamienilem tylko stronami). Auto na polosiach SKF wpadalo w wibracje. Najbardziej przy ruszaniu i przy malych predkosciach 30-40 kmh z lekkim obciazeniem (np lekko pod gore). Bede je reklamowal. Moze trafilem na jakas wadliwa serie.... nie wiem. Wiem ze bede szukal uzywke w dobrym stanie (chodzi mi o przeguby wewnetrzne). Przy okazji czy ktos w koncu zna odpowiedz, czy polosie z diesla pasuja do benzyny ?
  6. Generalnie mialem zakladac 11044aa642. Ale jak podzwonilem po serwisach nieautoryzowanych Subaru to nikt tego w Polsce nie robi. Co innego na forach w USA. Ostatecznei zdecydowalem ze skoro stara uszczelka wytrzymala 200 tys km i 10 lat to jesli kolejna wytrzyma 80% tego to bede zadowolony
  7. jabberkonto

    planowanie ej253

    Pacjent Forester SH ej253 wersja USA 2010. Zostały zdjete głowice i oddane do planowania. Z jednej zdjeto 0.06 z drugiej 0,14mm ... instrukcja podaje limit 0.1mm . Chce to poskladac na OEM uszczelkach pod glowice (kupilem 11044aa633 ). Mam szukac drugiej głowicy czy te 0.04mm ponad limit nie bedzie mialo znaczenia ? Edit: z pierwszej glowicy zdja 0,08 a nie 0,06mm
  8. Witam

     

    Bardzo prosze o pomoc. Pacjent Forester SH ej253 wersja USA. Zostały zdjete głowice i oddane do planowania.

    Z jednej zdjeto 0.06 z drugiej 0,14mm ... instrukcja podaje limit 0.1mm .

    Chce to poskladac na OEM uszczelkach pod glowice.

     

    Mam szukac drugiej głowicy czy spokojnie moge to składac ?

     

    pozdrawiam

    Szymon

  9. Odkopie troche temat, ale moze komus pomoge. Auto subaru outback 2.5 AT 2007r. Od pol roku jezdzilem z denerwujacym rezonujacym halasem pochadzacym z tylu auta (lewa strona). Dzwiek podobny do oslony termicznej tlumika. Pojawial sie pod obciazeniem, kiedy silnik mial niskie obroty 1000-2000 (np 50-60kmh 4 bieg pod lekka gorke) Dlugo szukalem przyczyny i rozebralem pol tapicerki w bagazniku, podgialem osolny termiczne itd.. Okazalo sie ze to GUMOWY WIESZAK WYDECHU. W gumie wieszaka wytarl sie/wyklepal sie otwor - srednica otworku byla o okolo 1-2mm wieksza, niz metalowego uchwytu, na ktory zaklada sie gumowy wieszak.. W celu sprawdzenia mozna na chwile pomiedzy gume, a metalowy pret na chwile wcisnac np gwozdz lub srubke i sprawdzic czy pomoze.
  10. Jakim budżetem dysponujesz bo to podstawowa sprawa

    1. jabberkonto

      jabberkonto

      Rozumiem ze piszesz o ewentualnym zakupie XV?

       

      Bo jesli chodzi o zakup Outbacka to juz kupilem auto od forumowicza.

       

  11. Oczywicie ze oscyloskop bylby najlepszy, ale skoro czujnik dostaje rozwarcia (opor rzedu Mohm) to chyba mozna jednak zalozyc ze jest uszkodzony. Zreszta nawet chyba ktorys z manuali subaru wskazywal pomiar rezystancji jako metode sprawdzenia tego czujnika.
  12. Nie mam spisane wymiarow. Patrzalem na zdjecia czujnikow na allegro tak zeby trafic czujnik tego samego producenta. Ten ktory wypatrzylem wygladal identycznie i nawet wtyczka byla identyczna jak w subaru. A ze w tamtym czasie nowy czujnik kosztowal 300-400 pln to stwierdzilem ze zaryzykuje. Od razu dodam ze nie namawiam nikogo i robicie to na wlasna odpowiedzialnosc Co prawda miernik pokazal ta sama rezystancje i wymiary zewnetrzne sie zgadzaja, ale charakterystyka pracy (czulosc) oryginalnego czujnika moze sie roznic od tego ktory kupilem...
  13. To ja dodam od Siebie, ze kupielm z allegro uzywany czujnik z nissana primery p12 1.8 16v. Roznil sie numerem, ale wszystkie wymiary zewnetrzne mial takie same (trzeba uwzac bo sa chyba 2 rodzaje tych czujnikow). Mierzylem tez jego opornosc i mial taka jak powinien (teraz nie pamietam dokladnej wartosci i odssylam do Google). Co ciekawe stary czujnik przy pomiarze tez mial dobra opornosc, ale wystarczylo w niego lekko puknac i dostawal rozwarcia. Wczesniej kombinowalem z czyszczeniem starego czujnika papierkiem sciernym, dokrecaniem roznymi silami itd. Spokoj byla na kilka dni i problem powracal. Aktualnie od okolo 6 miesiecy mam z glowy p0328. Zeby byl komplet info to mam subaru forestera SF 2001 NA 125 KM. mam zrzut z aukcji czujnika:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...