Jump to content

jabberkonto

Nowy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About jabberkonto

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    colt gti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Generalnie mialem zakladac 11044aa642. Ale jak podzwonilem po serwisach nieautoryzowanych Subaru to nikt tego w Polsce nie robi. Co innego na forach w USA. Ostatecznei zdecydowalem ze skoro stara uszczelka wytrzymala 200 tys km i 10 lat to jesli kolejna wytrzyma 80% tego to bede zadowolony
  2. Pacjent Forester SH ej253 wersja USA 2010. Zostały zdjete głowice i oddane do planowania. Z jednej zdjeto 0.06 z drugiej 0,14mm ... instrukcja podaje limit 0.1mm . Chce to poskladac na OEM uszczelkach pod glowice (kupilem 11044aa633 ). Mam szukac drugiej głowicy czy te 0.04mm ponad limit nie bedzie mialo znaczenia ? Edit: z pierwszej glowicy zdja 0,08 a nie 0,06mm
  3. Witam

     

    Bardzo prosze o pomoc. Pacjent Forester SH ej253 wersja USA. Zostały zdjete głowice i oddane do planowania.

    Z jednej zdjeto 0.06 z drugiej 0,14mm ... instrukcja podaje limit 0.1mm .

    Chce to poskladac na OEM uszczelkach pod glowice.

     

    Mam szukac drugiej głowicy czy spokojnie moge to składac ?

     

    pozdrawiam

    Szymon

  4. Odkopie troche temat, ale moze komus pomoge. Auto subaru outback 2.5 AT 2007r. Od pol roku jezdzilem z denerwujacym rezonujacym halasem pochadzacym z tylu auta (lewa strona). Dzwiek podobny do oslony termicznej tlumika. Pojawial sie pod obciazeniem, kiedy silnik mial niskie obroty 1000-2000 (np 50-60kmh 4 bieg pod lekka gorke) Dlugo szukalem przyczyny i rozebralem pol tapicerki w bagazniku, podgialem osolny termiczne itd.. Okazalo sie ze to GUMOWY WIESZAK WYDECHU. W gumie wieszaka wytarl sie/wyklepal sie otwor - srednica otworku byla o okolo 1-2mm wieksza, niz metalowego uchwyt
  5. Jakim budżetem dysponujesz bo to podstawowa sprawa

    1. jabberkonto

      jabberkonto

      Rozumiem ze piszesz o ewentualnym zakupie XV?

       

      Bo jesli chodzi o zakup Outbacka to juz kupilem auto od forumowicza.

       

  6. Oczywicie ze oscyloskop bylby najlepszy, ale skoro czujnik dostaje rozwarcia (opor rzedu Mohm) to chyba mozna jednak zalozyc ze jest uszkodzony. Zreszta nawet chyba ktorys z manuali subaru wskazywal pomiar rezystancji jako metode sprawdzenia tego czujnika.
  7. Nie mam spisane wymiarow. Patrzalem na zdjecia czujnikow na allegro tak zeby trafic czujnik tego samego producenta. Ten ktory wypatrzylem wygladal identycznie i nawet wtyczka byla identyczna jak w subaru. A ze w tamtym czasie nowy czujnik kosztowal 300-400 pln to stwierdzilem ze zaryzykuje. Od razu dodam ze nie namawiam nikogo i robicie to na wlasna odpowiedzialnosc Co prawda miernik pokazal ta sama rezystancje i wymiary zewnetrzne sie zgadzaja, ale charakterystyka pracy (czulosc) oryginalnego czujnika moze sie roznic od tego ktory kupilem...
  8. To ja dodam od Siebie, ze kupielm z allegro uzywany czujnik z nissana primery p12 1.8 16v. Roznil sie numerem, ale wszystkie wymiary zewnetrzne mial takie same (trzeba uwzac bo sa chyba 2 rodzaje tych czujnikow). Mierzylem tez jego opornosc i mial taka jak powinien (teraz nie pamietam dokladnej wartosci i odssylam do Google). Co ciekawe stary czujnik przy pomiarze tez mial dobra opornosc, ale wystarczylo w niego lekko puknac i dostawal rozwarcia. Wczesniej kombinowalem z czyszczeniem starego czujnika papierkiem sciernym, dokrecaniem roznymi silami itd. Spokoj byla na kilka dni i probl
×
×
  • Create New...