Jump to content

Christoph

Użytkownik
  • Content Count

    1286
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Christoph last won the day on October 17 2017

Christoph had the most liked content!

Community Reputation

623 Wspaniały

About Christoph

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Austria
  • Auto
    Levorg MY16

Recent Profile Visitors

2880 profile views
  1. Christoph

    E-Boxer

    Jezdzac na trasie Austria - Polska i Polska - Austria obserwuje roznice w spalaniu na poziomie 1,0-2,0 l/100km. Nigdy nie mialem obaw co do jakosci paliwa, dlatego pokusze sie o stwierdzenie, ze na roznice w spalaniu ma wplyw: - styl jazdy - zalezny od prawej stopy kierowcy, ale jazda z maksymalna obowiazujaca predkoscia. - topografia terenu - mam do pokonania spora roznice wysokosci wracajac do Austrii. - natezenie ruchu - wystepowanie lub brak ruchu ciezarowego, ograniczenia IG-L 100, powroty Polakow, Czechow, Slowakow i Wegrow z urlopu lub do pracy w Austrii oraz konw
  2. Levorg to swietne auto. Mam go cztery lata i to jest pierwsze auto, ktore chce trzymac dluzej, moze jeszcze kilka kolejnych lat. Jazda probna dala mi odpowiedz na pytanie: Czy Levorg bez turbo to dalej Levorg? Tak, to dalej jest ten sam fantastyczne wygladajacy i prowadzacy sie samochod, ale z malym kompromisem - komfort i ekonomia na codzien kosztem osiagow. Nie jest zle, ale to auto prosi sie o wiekszy motor, przynajmniej taki, jak w FXT i byloby to auto doskonale. Stad i moja strategia - przeczekanie - co przyniesie rynek w EU. Jesli nie pojawi sie nic godnego uwagi... Say
  3. Odbylem jazde probna Levorgiem 2.0, bez kurnika. Mam bezposrednie porownanie z moim 1.6 DIT - MY16 - bez ES, ale Exclusive. Ogolnie dla kogos kto ma Levorga lub nim jezdzil - jest to prawie to samo auto z malenkimi zmianami. Wsiadlem i czulem sie jak w domu. 1. Troche lepsze wyciszenie niz MY16 2. Lepszy komfort resorowania - auto zrobilo sie przytulniejsze 3. Fotele z materialowe tapicerka maja takze regulacje elektryczna, jak u mnie w wersji ze skora. Regulacji podparcia ledzwiowego brak. 4. Caly pakiet EyeSight - standard 5. Skretne
  4. Jestem fanem wloskiej motoryzacji. Rozwazam Gulie 4x4. Nie moge juz patrzec na te wszystkie SUVy.
  5. Dla mnie Levorg to chyba ostatnie Subaru, ktore kupilem. Nie jest to dlatego, ze nie jestem zadowolony, wrecz przeciwnie, auto jest dla mnie spelenieniem wszystkiego, co oczekuje od takiego auta. Problem jest, ze nie widze sie w nowej filozofii Subaru w EU i nie widze niczego w gamie dostepnych samochodow, co bylo by godne mojej uwagi. Po czterech latach jazdy Levorgiem nie znam jeszcze zadnego auta, ktore zapewnialo by taki fun z jazdy przy zachowaniu pelnej funkcjonalnosci samochodu na codzien i cieszylo mnie za kazdym razem, gdy go widze i do niego wsiadam. Nadeszly ciezk
  6. Ta sniezynka i cyferki to prosty wskaznik przydatnosci opony jako opony zimowej. Podczas gdy cyferki wskazuja pozostala glebokosc profilu bieznika w milimetrach, o tyle sniezynka pokazuje minimalna dopuszczalna glebokosc profilu bieznika 4 mm jako opony zimowej. Tak dlugo jak jest sniezynka, tak dlugo opona jest dopuszczona do ruchu jako opona zimowa. Po osiagnieciu granicy 4mm sniezynka zniknie. Dla przykladu w Austrii zaleca sie 4 / 4 / 4 - czyli opona zimowa: 4 jednakowe opony, 4 mm minimalnej glebokosci profilu bieznika i nie starsze niz 4 lata. Na podanej oponie
  7. W moim Levorgu MY16 mialem od poczatku opony Dunlop SportMaxx RT 225/45/18, ktore byly zalozone jako fabryczny montaz - Made in Japan (!) Watpie, by ich przeznaczenie bylo scisle torowe, skoro zakladane je w fabryce do rodzinego kombi. Mialem je od 7.2016 do 5.2020, czyli 4 lata bez 2 miesiecy. Przebieg, jaki na nich zrobilem to 26.000 km (sezon letni). Nigdy nie zawiodly, chociaz po moich kretych drogach dosyc szybko sie zuzyly, ale to glownie sprawa dynamicznego stylu jazdy. Zmienilem je majac na srodku 3,0-3,5 mm. Trudno mi powiedziec, ile bym jeszcze na nich przejechal
  8. Moje opony wytrzymaly prawie 4 lata codziennej jazdy po kretych drogach na podnozu alpejskim, bo w takich warunkach mieszkam. Po pozytywnym doswiadczeniu kupilem u autoryzowanego przedstawiciela nowy komplet. Dlaczego mialbym sie bac zlej jakosci opon w codziennym uzytkowaniu? Przeciez ogolnie wiadomo, ze Levorg nie jedzie, wiec bieznika nie zgubi Cenie sobie komfort jazdy i pewnosc, z jaka sie auto na tych oponach prowadzi. Od miesiaca pogoda w kratke i czesto pada deszcz, wiec na mokrym mam na razie najwieksze doswiadczenie; w takich warunkach opony zachowuja sie wysmienicie.
  9. W maju zakupilem do Levorga nowy komplet Dunlop SportMaxx RT2 - i to jest wlasnie cicha opona. Pozytywne wrazenie sprawil model SportMaxx RT z fabrycznego montazu Made in Japan. Koniecznie chcialem ciche i bardzo dobrze prowadzace sie po zakretach i na mokrym opony. Nowy model jest jeszcze cichszy. Wzialem opony o podwyzszonym indeksie obciazenia. Opona jest bardzo stabilna, ale mimo wszystko bardzo komfortowa w toczeniu. Polecam.
  10. Ale jak mam rozumiec, skoro autoryzowany serwis rozklada rece, wskazujac na odmiennosc wersji USA i EU? Poza tym ta dyskusja toczy sie w juz kilku watkach, nie sledze ich, poniewaz ten konkretny temat dotyczy TPMS Levorga, a taki pojazd posiadam i znam sprawe z pierwszej reki, wiec odpowiedzialem zgodnie z moim doswiadczeniem.
  11. No to, ze tak powiem, to wyzsza szkola jazdy...
  12. Przed dwoma tygodniami kupilem nowy komplet opon letnich, tym razem nie w ASO, lecz u znajomego gumiarza. Ogarnal temat z oryginalnymi czujnikami w 3 minuty: najpierw odszukal oprogramowanie do konkretnego modelu auta, nastepnie ze swoim przenosnym urzadzeniem odczytal czujniki poszczegolnych kol, podpial wtyczke, kazal wlaczyc zaplon i po kolejnej minucie czujniki byly na nowo zaprogramowane. Nie rozumiem, co w tym jest magicznego i niemozliwego do ogarniecia? Sekret lezy w tym, aby wywalic nieuzywany komplet kol z systemu - programuje sie tylko jeden aktualnie uzywany (zaleceni
  13. I to mnie wlasnie zaskoczylo, ze ceny opon z przekladka i wywazeniem oraz programowaniem czujnikow jest bardzo konkurencyjna. Naprawde rozwazam zakup kolejnego kompletu opon w moim ASO. Dla mnie bardzo dobra oferta.
  14. A u mnie promocja: W ramach przegladu technicznego wywazenie, przekladka, programowanie czujnikow i przechowywanie kol do nastepnej zmiany - gratis. Do tego kawa i ciasto Normalnie te same czynnosci kosztuja €50 - wywazenie, przekladka, programowanie i przechowywanie. Przy zakupie opon w ASO z dobrym rabatem - powyzsze czynnosci gratis. Dla mnie uczciwa oferta.
  15. Christoph

    E-Boxer

    Mnie wymiana kol z wywazeniem, programowaniem czujnikow i przechowywaniem kol kosztuje € 50 w ASO.
×
×
  • Create New...