Skocz do zawartości

Christoph

Użytkownik
  • Zawartość

    987
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Christoph

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Austria
  • Auto
    Levorg

Ostatnie wizyty

1661 wyświetleń profilu
  1. Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego

    Ja sie ciagle na tym lapie, ze o ile przyspieszanie na sliskim i prowadzenie na kretych drogach przy AWD jest w miare proste, to o tyle hamowanie na sliskim zawsze uzmyslawia mi, jak bardzo jazda Subaru wzmaga u mnie zludne poczucie bezpieczenstwa, a przynajmniej usypia czujnosc.
  2. Forester 2,0 Diesel 2016r głuche buczenie

    W moim XV SBD tez wystepowalo takie buczenie, jakby rezonans. Ten silnik nie lubi tego zakresu obrotow, troche jakby chrype mial, narzekal, ze mu nie docisniesz Najplynniej i najciszej chodzil od 1.800 - 2.600 rpm., dlatego podarowalem sobie jazde na szostym biegu, jesli predkosc byla mniejsza od 100-110 km/h.
  3. Subaru Outback MY15

    Mam tak zawsze jak wsiade do Levorga, wiec doskonale Cie rozumiem Nawet po kilkuset kilometrach mega wypasionym A6 3.0 TDI Quattro przesiadka do Levorga byla, no wlasnie tym czyms, chyba S-Factor. Nie umiem tego opisac, ale to sie czuje
  4. SUBARU XV

    Test dla skody to z kapeluszem. PS: z checia obejrzalem test XV na rwdpb.pl i jestem pozytywnie zaskoczony, bo autor zakumal, po co jest XV i do czego sluzy. Wielu ma widocznie z tym problemy i stad ciagle narzekanie, ze to auto nie jedzie.
  5. Subaru Levorg

    Haubi, caly czas jezdze na swiatlach, bo albo mgla, albo ciemno. Ale krotkie odcinki napewno autu nie sluza.
  6. Subaru Levorg

    Serwis w ASO Subaru w Austrii: 325 EUR O przegladach blacharsko-lakierniczych nigdy nie slyszalem.
  7. Subaru Levorg

    Za mna przeglad na 30.000km. Zadnych usterek i ponadplanowych wizyt w serwisie poza jedna akcja serwisowa (aktualizacja software'u - spalanie stukowe przy duzym obciazeniu) o czym kiedys w tym watku wspomnialem. Poniewaz od dluzszego czasu nie rozumialem sie ze systemem Start&Stop, gdyz po zatrzymaniu auta na swiatlach silnik po 10-15 sek. uruchamial sie ponownie, dalem sobie sprawdzic akumulator. Po wykonaniu testu wyszlo, ze jest naladowany na poziomie 50% (!). Czyli jezdzac na krotkich odcinkach do 10-11 km nie tylko rosnie spalanie na niedogrzanym silniku (12-13 l/100km), ale bateria nie ma sie szans naladowac, szczegolnie przy wiekszym zapotrzebowaniu na energie: ogrzewanie szyb, siedzen, pelne oswietlenie, nawigacja, radio, a do tego jeszcze telefon i wzmacniacz audio. Kupilem prostownik i podlaczylem do ladowania. Po wykonaniu testu wyszlo, ze bateria mimo 60km naladowala sie na poziomie 75%. Wyglada na to, ze bede musial czesciej sprawdzac i doladowywac akumulator przy moich krotkich trasach. Co do osiagow Levorga: "przyszla zima, wstydu niyma" Juhu, wyprzedzilem Skode i Opla
  8. FORUMOWI KRWIODAWCY - razem ratujemy życie !!

    Ja oddalem ostatnio i mam pause. Nastepny termin na koniec stycznia.
  9. Impreza MY2018

    No to trzeba zaczac jezdzic w pasach
  10. Impreza MY2018

    No jak widac, troche skomplikowane jest jezdzenie automatem, bo najprostsze czynnosci znane z manuala wymagaja w automacie zastosowania "tajemnej wiedzy", albo przestawienia sie na bezstresowe pokonywanie kilometrow. Tak czy siak, gratuluje auta i z checia poczytam jakas fajna recenzje po kilku pierwszych tysiacach kilometrow.
  11. Impreza MY2018

    Co do zwalniania recznego po zaciagnieciu: Uzyj lewej nogi i wcisnij lekko pedal hamulca. Dla komputera bedzie to sygnal: aha, kierowca przejmuje kontrole. Jak prawa polozysz na gazie i podniesiesz lewa, to hamulec postojowy zostanie zwolniony. Sam gaz nie zwolni hamulca, unikajac w ten sposob przypadkowego zwolnienia hamulca np. podczas wysiadania. Co do podtrzymywania zredukowanego biegu przed wyprzedzaniem: lekkie wcisniecie, musniecie gazu - komputer odczytuje redukcje jako niepotrzebna, badz przypadkowa, dlatego powraca szybko do trybu Drive - oszczednosc paliwa. Jak redukujesz - to ma byc ogien na tloki - dlatego redukowac mozesz juz w momencie rozpoczecia wyprzedzania, a nawet w jego trakcie zrzucajac jeszcze jeden bieg. Chcesz zyskac sekunde lub dwie, kiedy bieg zostanie podtrzymany dluzej, przytrzymaj manetke po redukcji - potem i tak przejdzie na drive. Tak dziala mi to w Levorgu na trybie [ I ].
  12. Impreza MY2018

    To ze Impreza nie ma trybow jazdy I/S nie wiedzialem, nawet nie uwrocilem na to uwagi. Moj blad. Jak sie przejade impreza, to odpowiem na reszte.
  13. Impreza MY2018

    W trybie S w Levorgu dluzej podtrzymuje zredukowane przelozenie. CVT nie lubi „niezdecydowanych“. Redukujesz, wiec komputer oczekuje, ze bedzie ogien na tloki, a jesli nie dajesz gazu, to wraca do trybu Drive. Jego zadaniem, przynajmniej w trybie [ I ] jest oszczedzanie paliwa, dopasowywanie sie do warunkow jazdy oraz ignorowanie niepotrzebnych ruchow pedalem gazu. To jest modus luzna guma, albo „na flaku“. Na trase, do miasta i codziennego ruchu, jak sie nam nie spieszy, sprawdza sie super. W trybie S nie mam zadnego problemu z wyprzedzaniem i ze zbyt szybkim przechodzeniem na Drive. Ale tu trzeba zrozumienia, jak dziala skrzynia CVT i umiec wykorzystac jej wlasciwosci. Podstawa to zdecydowane operowanie pedalem gazu. Dodatkowo w trybie [ S ] zdecydowanie skraca sie reakcja na gaz i czuc jakby pedal przyspieszenia byl twardszy. Auto juz przy lekkim nacisnieciu gazu rwie do przodu. Poza tym podczas wyprzedzania zawsze mozna dodatkowo zrzucic o jeden lub dwa biegi, a nawet w trakcie, jesli tego wymaga sytuacja. Mieszkam w terenie pagorkowatym i akurat hamowanie silnikiem przy korzystaniu z manetek cos tam pomaga, w kazdym razie skrzynia podtrzymuje tak dlugo zadane przelozenie, dopoki nie rozpoczne przyspieszania. I nie chodzi mi tylko o musniecie pedalu gazu, te komputer zdaje sie ignorowac i dobrze wyczuwa intencje kierowcy. Poznaj swojego Lineartronica i swiadomie korzystaj z jego wlasciwosci (tu celowo nie pisze wady i zalety, gdyz dla jednego jego cecha bedzie wada, a dla mnie byc moze zaleta, czy w innych warunkach drogowych).
  14. Impreza MY2018

    Panowie, mam Levorga i to 1.6 DIT daje rade, a im bardziej kreta droga albo gorsze warunki, tym auto jest szybsze. Wierze, ze nowa platforma Subaru dla nowych modeli bardzo poprawila prowadzenie XV i Imprezy. Z wypiekami na twarzy czytam kazde relacje o tych samochodach i calym sercem kibicuje Subaru. Nie rozumiem krytyki wobec 2.0 DI 156KM - do codziennego i bardzo sprawnego poruszania sie po drogach jest wystarczajaco. Tabelka danych technicznych nie oddaje tego, co nazywamy przyjemnoscia z jazdy. Pod tym sie podpisuje i czekam, az nowa Impreza 2.0 DI zagosci na austriackich drogach, bo na razie przewidziano tylko 1.6 114KM, ale Austria to specyficzny rynek. Nie mniej nie moge sie doczekac jazdy probnej.
  15. Impreza MY2018

    Zobacz dane techniczne europejskiej wersji: 9,8. Kolega byl szybszy, ale i tak zacytuje. To nie jest 12sek, ale 9,8 (!) PS: Do starych bywalcow, mam nieodparte wrazenie, ze Madox wrocil.
×