Jump to content

Vercy

Użytkownik
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About Vercy

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lwówek Śląski
  • Auto
    Leśny Dziadek 2.0 Turbo (SF)
    S-max 2.0 Duratorq

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vercy

    Korozja w Foresterze

    Na zdjęciu wygląda prawie jak ocynk
  2. w porównaniu z fordem to płacz i zgrzytanie zębami
  3. To wszystko prawda, z tym że różnica w zużyciu (zarówno przez warunki pracy jak i modyfikacji) łącznie nie jest jakiś gigantyczna. Spróbuj dla porównania wsadzić ori stabilizatory i pojechać w teren. Wrócisz bez nich bo strzelą.
  4. Będę robił lift 5 cm w SG na dystansach. Człowiek produkujący kit zaproponował dłuższe łączniki stabilizatora od seryjnych. Inne części chyba nie pracują bardziej niż przy serii? pracują ale tylko to jest jakoś bardziej istotne
  5. w SF tak, podejrzewam że SG to samo; na stabilizatorach masz większe natężenia etc. Generalnie jest różnica ale nie jest jakoś szczególnie zauważalna i podejrzewam, że nie każdy zwróci uwagę. Dodatkowo zauważ, że z reguły lift robią ludzie, którzy go potrzebują, więc ich użytkowanie pojazdu i tak jest nieco inne i zużycie potencjalnie większe.
  6. Wie ktoś może czy da się bez jakiegoś wielkiego rzeźbienia zamontować lusterka inne niż OEM? w OEM strasznie mało widać i łatwo się brudzą
  7. ja mam '98 czyli generalnie muszę to dokładnie sprawdzić. zasadniczo to grzanie we wszystkich markach jest parowane z tylną szybą; natomiast ja mam wersję z podgrzewaniem wycieraczek więc muszę sprawdzić oba. Nawiasem, lusterka się potwornie brudzą i mało w nich widać; kupiłem owiewki lusterek, myślicie że pomoże?
  8. Panowie, w SF wszystkie auta miały podgrzewane lusterka czy to opcja była? Jak to można szybko sprawdzić?
  9. Wyglądają spoko, jak to zabezpieczyć pod spodem przed rudą? wymalować na grubo? W teorii jeżeli w te dość wrażliwe punkty nie wali kamolami a lokalnie jest dobre zabezpieczenie + izolacja dziur na śruby to powinno być lepiej niż oem?
  10. Ma ktoś z was plastikowe poszerzenia nadkoli (takie plasti reperaturki) ? Jak to wygląda, warto?
  11. Vercy

    LPG w Subaru

    to mniej więcej to, co u mnie. Tyle że nie słyszę hałasów od baku tylko pokazuje mi pusty bak jakby gaz uciekał. Zadzwonię do mojego gaznika i się dowiem.
  12. Spoko, regularnie takie mądrale lądują w rowie koło domu ojca. Ciepło było to opony zamieniłem.
  13. Vercy

    LPG w Subaru

    I z tego co rozumiem należy je regulować co 60kkm; tylko pytanie, 60kkmna benzynie czy na lpg
  14. Zrobiłem serwis gazu. Gaz nie ucieka i mapa jest okej. Mam walnięte wtryski (lub świece) i walnięty czujnik poziomu gazu.
  15. pewnie, każdy rozmiar ma inny rating, chyba nie spodziewałeś się że szersze opony mają taki sam jak wąziutkie ad zdjęcia nic nie widzę. Ad tego co tu napisałeś to się zgadza; poprzednie podobno były faktycznie pół szutrowe; obecne są chyba po prostu SUV+, czyli daily z dobrymi właściwościami na offroad. Generalnie po 1kkm na G015 musze uznać że W śniegu i błocie jest spoko, zero różnicy w jeździe. Szutr bomba (muszę wam nagrać filmik z dojazdu do domu, podejrzewam że parę osób uzna to za offroad) Kornery bierze gorzej niż Firestone ale nie gorzej niż mój Focus (a to naprawdę dobrze) W szklance brak doświadczeń W głębokim śniegu brak doświadczeń Hałasu brak (nie gorzej niż Firestone i Continental)
×
×
  • Create New...