Jump to content

Recommended Posts

Posted
31 minut temu, chojny napisał(a):

To chyba jakiś żart…. :blink:

 

Coś czuję, że będzie więcej niż 4 Toyoty na poszczególnych rajdach przed Msportem. Do tego jeszcze Skody pewnie :facepalm:

Ten skład niejednokrotnie przegra z Rally2.

Oby to był rok na przeczekanie, a nie schyłek tego teamu.

Posted

Widzalem na FB to zart 

  • Upvote 1
Posted

A ja mam przeczucie ze bedzie czwarta Toyota z Solbergiem z Monster Team 

  • Like 1
Posted
9 godzin temu, Durbos napisał(a):

A wracając do obecnych rajdów i kategorii zobaczyliśmy dziś pewniaka do fabryki, czyli Gryazina. Póki jeździł w swoim zespole mógł iść poza rozsądkiem i dzwonić. Teraz, w quasi fabryce, a właściwie w pełnej fabryce, ale w Rally 2 ma kogoś, kogo musi słuchać co, zobaczycie, przełoży się na dojeżdżalność i realną szansę na mistrza 2 Rally2 2 2024 roku i fabrykę w Rally1 w 2025. Zrobi to, czego oczekiwaliśmy od RK, szkoda że on...

To prawda ledwo wsiadl i juz klepie Rossela ktory jest bardzo szybkim kierowca na jego terenie i w aucie ktore zna. Beda z  niego ludzie!

Posted

Chyba z 2 lata temu na "Polskim" czołówka jechała szybko, a później pojawiał się Gryazin....i jechał znacznie szybciej. Nie pamiętam, czy on wtedy dojechał, pewnie nie, ale przyjemnie się na niego patrzyło....mimo że rusek :facepalm:

Posted (edited)

Polo chyba. Jeden z tych kierowcow ktory od razu sie wyróżniał 

Edited by turdziGT
Posted (edited)

Gryazin  w 2019 fajnie na Barum

Od 3 min.sa 2 mostki  na prostej, ale  jest fajna szybkość,

 

 

Edited by respect
  • Like 1
  • Upvote 1
Posted

Gryazin wygrywa debut w Citroenie 1.28 min przed Rosselem.

Posted
31 minut temu, respect napisał(a):

Gryazin  w 2019 fajnie na Barum

 

Dobrze szedł.

Zakręty ma opisane od 1 do 8 

Posted

Ciekawe jakie czasy robil Pajari bankowo jechał z pomiarem czasu.

 

 

Posted

O lepszy test do Monte Carlo chyba ciężko. 

BTW ciekawe czy Solberg jutro cos oglosi ?

Posted
7 godzin temu, turdziGT napisał(a):

Polo chyba. Jeden z tych kierowcow ktory od razu sie wyróżniał 

I ma łeb do interesu ! Jak VW zapowiedział koniec z rajdami, ten od razu wykupił wszystkie nadwozia i części do Polo R5, potem sprzedając innym z dużym zyskiem :) . 

  • Upvote 2
Posted
W dniu 8.12.2023 o 11:49, ManoLEE napisał(a):

Mówicie co chcecie B grupa była najciekawsza, nawet filmy o tym powstają, ja bym wrócił do tej klasy w nowym wydaniu, to ściągnie maksimum kibiców i wzrośnie zainteresowanie, bezpieczeństwo w obecnych czasach jest do opanowania. Nie jestem fanem kroku wstecz.

Według mnie tu leży problem dzisiejszych czasów. Sukces lat 80-90, polegał na tym ze w tamtych czasach te samochody człowiek oglądał tylko na plakatach bądź odcinkach specjalnych to było coś innego od tego co człowiek widział na ulicach. Osiągi, wygląd,  widowiskowość jazdy. To było niedostępne dla normalnego człowieka , a dziś fury po 500 KM to rzecz normalna na ulicach ,marki jak Ferrari, Lamborghini, Maclareny, Porsche to normalny obrazek na ulicach i to nie dziwi,  ani nie zachwyca (oprócz małej rzeszy fanów danej marki ). Dziś jest przesyt wszystkiego i ciężko ściągnąć nowego kibica, żeby zainteresował się rajdami, które są bardzo wymagające od kibica pod względem "logistyki". to nie wyścigi ze siadamy na trybunie i tyle. WRC+(Rally TV) jest moim zdaniem cos co pomaga przyciągnąć oraz zainteresować nowych kibiców, a starym ułatwić śledzenie rajdów, ale ma też druga stronę medalu która jest taka, że wielu kibiców zostanie w domu przed TV czy komputerem, a nie pojedzie na rajd osobiście co pózniej widać na odcinkach specialnych.

  • Upvote 1
Posted
18 minut temu, carfit napisał(a):

I ma łeb do interesu ! Jak VW zapowiedział koniec z rajdami, ten od razu wykupił wszystkie nadwozia i części do Polo R5, potem sprzedając innym z dużym zyskiem :) . 

Widzisz nawet nie wiedziałem 

Posted
1 godzinę temu, zawa napisał(a):

Według mnie tu leży problem dzisiejszych czasów. Sukces lat 80-90, polegał na tym ze w tamtych czasach te samochody człowiek oglądał tylko na plakatach bądź odcinkach specjalnych to było coś innego od tego co człowiek widział na ulicach. Osiągi, wygląd,  widowiskowość jazdy. To było niedostępne dla normalnego człowieka , a dziś fury po 500 KM to rzecz normalna na ulicach ,marki jak Ferrari, Lamborghini, Maclareny, Porsche to normalny obrazek na ulicach i to nie dziwi,  ani nie zachwyca (oprócz małej rzeszy fanów danej marki ). Dziś jest przesyt wszystkiego i ciężko ściągnąć nowego kibica, żeby zainteresował się rajdami, które są bardzo wymagające od kibica pod względem "logistyki". to nie wyścigi ze siadamy na trybunie i tyle. WRC+(Rally TV) jest moim zdaniem cos co pomaga przyciągnąć oraz zainteresować nowych kibiców, a starym ułatwić śledzenie rajdów, ale ma też druga stronę medalu która jest taka, że wielu kibiców zostanie w domu przed TV czy komputerem, a nie pojedzie na rajd osobiście co pózniej widać na odcinkach specialnych.

Dużo w tym prawdy,  w tej chwili widzisz pewnie pare samochodów dziennie które są szybsze  niż to WRC. Kiedys B grupa to musiał być po prostu szok i tego nie da się porównać bezpośrednio przełożyć. 

 

Odnośnie kibicowania to tak jak piszesz dzięki digitalizacji jest łatwiej śledzić ale odbiera to pewnie trochę kibiców na odcinkach a jedzie się tylko po to żeby poczuć klimat bo zdecydowanie lepiej będziesz to śledzić w domu. Ja niestety jestem w tej chwili tej pierwszej grupie aczkolwiek w przyszłym roku jadę na pewno na Royal Rally of Scandinavia i już nawet zarezerwowałem nocleg.  Na jakieś większe wyprawy na WRC nie mam po prostu czasu a jeżeli gdzieś dalej miał bym pojechał to nr.1 to nie jest WRC a Rally Legend.

Posted
2 godziny temu, zawa napisał(a):

 problem dzisiejszych czasów.

 

pierwszym i nadrzędnym problemem jest podpisanie sie wszystkich producentów pod maksymą:

"sukcesy sportowe już nie sprzedają samochodów"

 

Posted (edited)
5 godzin temu, Matiz napisał(a):

"sukcesy sportowe już nie sprzedają samochodów"

Sprzedają tylko trzeba mądrze zagrać przykład Toyoty, czy Yarisy się źle sprzedają, nawet w rajdach takimi jeżdżą i wygrywają wszystko ;)

 

Odnośnie B Grupy to na tamte czasy te auta były niczym prom kosmiczny w rajdach:

image.thumb.png.ed3fde930b92c6cc5a61b048ef740b37.png

 

Które auto rajdowe po 86 zostało tak zbudowane? Nawet Ferrari było zainteresowane do wzięcia udziału w bitwie (F40). 

https://www.ferrari.com/en-EN/magazine/articles/the-ferrari-288-evoluzione

 

image.thumb.png.0cb6caa54edc8c4ce00f040b51a65925.png

 

Lancia ECV i ECV2 była planem na kolejne lata, niestety wszystko trzeba było postawić do muzeum, dlatego 87 rok był tak cienki jeśli chodzi o producentów, część się spakowała i podziękowała za rywalizację w FIA WRC. Krok wstecz nie wszystkim pasował nawet Kierowcom, trzeba było przesiąść się na A grupę, średnio połowa mocy i emocji. 

Efekt jest do dziś odczuwalny dużo słabsze zainteresowanie rajdami. Przywrócenie tej grupy myślę, że była by wstanie obudzić w ludziach to co było kiedyś.

Edited by ManoLEE
Posted
49 minut temu, ManoLEE napisał(a):

Sprzedają tylko trzeba mądrze zagrać przykład Toyoty, czy Yarisy się źle sprzedają, nawet w rajdach takimi jeżdżą i wygrywają wszystko ;)

 

Odnośnie B Grupy to na tamte czasy te auta były niczym prom kosmiczny w rajdach:

image.thumb.png.ed3fde930b92c6cc5a61b048ef740b37.png

 

Które auto rajdowe po 86 zostało tak zbudowane? Nawet Ferrari było zainteresowane do wzięcia udziału w bitwie (F40). 

 

image.thumb.png.0cb6caa54edc8c4ce00f040b51a65925.png

 

Lancia ECV i ECV2 była planem na kolejne lata, niestety wszystko trzeba było postawić do muzeum, dlatego 87 rok był tak cienki jeśli chodzi o producentów, cześć się spakowała i podziękowała za rywalizację w FIA WRC. Krok wstecz nie wszystkim pasował nawet Kierowcom, trzeba było przesiać się na A grupę, średnio połowa mocy i emocji. 

Efekt jest do dziś odczuwalny dużo słabsze zainteresowanie rajdami. Przywrócenie tej grupy myślę, że była by wstanie obudzić w ludziach to co było kiedyś.

 

Zapominasz o jednej rzeczy takiej jak np flotowa emisja spalin np. Taki producent jak Toyota na gdzie upchnąć takiego Yarisa GR bo jego emisję kompensuje innymi modelami. Niestety to luksus na który tylko najwięksi mogą sobie pozwolić. W tej chwili nikt nie ma jak budować modeli homologacyjnych bo tego po prostu nie da się zrobić w dzisiejszych realich.

Posted
24 minuty temu, turdziGT napisał(a):

Zapominasz o jednej rzeczy takiej jak np flotowa emisja spalin np. Taki producent jak Toyota na gdzie upchnąć takiego Yarisa GR bo jego emisję kompensuje innymi modelami. Niestety to luksus na który tylko najwięksi mogą sobie pozwolić. W tej chwili nikt nie ma jak budować modeli homologacyjnych bo tego po prostu nie da się zrobić w dzisiejszych realich.

Na baterie trzeba zrobić i silnik elektryczny, miejsca pod maską i tylną klapą jest trochę w takim ECV, przystosować do dzisiejszych reali Grupę E. 

Posted (edited)
6 godzin temu, ManoLEE napisał(a):
11 godzin temu, Matiz napisał(a):

 

Sprzedają tylko trzeba mądrze zagrać przykład Toyoty, czy Yarisy się źle sprzedają, nawet w rajdach takimi jeżdżą i wygrywają wszystko ;)

 

Myślę, że minimalny odsetek kupujących Yarisy wie co to WRC, a spośród nich też tylko część że jeżdżą tam teraz Toyoty. No bo chyba nie sugerujesz, że Toyota wyszła na plus na Yarisie GR.

 

6 godzin temu, ManoLEE napisał(a):

Nawet Ferrari było zainteresowane do wzięcia udziału w bitwie (F40)

 

Nie, nie F40.

Edited by QbaqBA
Posted

Grupy B  było 288 GTO 

Posted

Toyota z nowa grafika

 

 

 

 

FB_IMG_1702365430105.jpg

FB_IMG_1702365401746.jpg

FB_IMG_1702365396646.jpg

  • Upvote 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...