Jump to content

Matiz

Użytkownik
  • Content Count

    1788
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Matiz last won the day on March 8 2020

Matiz had the most liked content!

Community Reputation

218 Wspaniały

About Matiz

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Rdzabaru Rostpreza
    TommyKaira March#R(UST)
    ChorŻuk
  • Zainteresowania
    Bmx,Nippon Toys,Making movies

Contact Methods

  • Website URL
    http://vimeo.com/channels/jesiotrpictures

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tutaj do dziś nie wiem czy to auto @kraftpolczy tylko repost. Do dziś jestem wielkim fanem przedliftowego pyska + poliftowego zderzaka dzieki tej focie 2012 Forumowicz z Krosna, chyba ktoś z Kreski, 2010 Colin od @pawlaswrc , 2012, blaty PRAJSSS rządzą @Premo 2014 @Tomasz_555 2011 @lbert na tymczasowych ustrzelony pod czteryturbo
  2. Dzixd elektroszpera na wiskozie. na szczęście reszta napędu jest na tyle słaba, że niezbyt dobrze znosi łojenie w drifcie. 2011, Srebrna od @WueM nie pamietam czyje auto, 2014 mam wrażenie że od @PrzemoST 2014 @Rio_czwa, Częstochowa
  3. super temat, mój folder "cars" ma 5GB więc chyba wygrzebie jakies stare foty, mam troche ze spotow, m.in cudowna turbowanna od Rio z Cze-wy na wierzchu mam "porównawcze" które zrobiłem jej na 200 000km. Kupiona w 2010 Jechałem po nią do Gorzowa, jadąc za Trafikiem w tunelu aerodynamicznym spalila ledwo 7.2l/100 o ile dobrze pamietam. Miała przegrzaną wiskozę, o czym dowiedziałem sie z naszego cudownego forum. Wiskoze mam chyba od Qbutka z outbacka z 2008r w którym walnęla skrzynia... pisałem to ostatnio, jestem w szoku ze ludzie dalej sie za nią oglądają naw
  4. o, bede obserwował ja z racji całej sytuacji wolałbym jednodniową- rozgrzewkową, zamiast "na siłe" kombinować z hotelem. (tak jak złombolowcy naiwnie liczą, że pojadą w czerwcu do Turcji... ) Ale czekam co wykombinujecie p.s Tomasz używacie krótkofalówek? Jak jeździliśmy na "tuningi" to zawsze pierwsze i ostatnie auto w konwoju miało "mikrofalówke" (slang.) dobra opcja jak czerwone światło rozdziela konwój
  5. Skwaro dobrze mówi, aluminiowe nakrętki z allegro/aliexpress to troche hardkorowe ryzyko. Wierzyć że to kute aluminium to naiwniactwo... Wuem z tego co pamietam ukręcił pare sztuk takich. Aż mam ciarki na myśl, że taka długa D1spec pęka w połowie długości i gwint zostaje a ukręca sie fragment z gniazdem na klucz... brrr A Rays formula podróby mam, kupiłem kiedyś za śmieszny piniondz. Btw rdzewieją już po roku. Dopuszczam je warunkowo bo są stalowe, ale też nie za bardzo im ufam. Na razie nie mam dylematu, bo auto kibluje od paru lat na zimówkach. Ostatnio na "braidach dla biednych" czyli
  6. czołem pany, nietypowe rejony, skrzynia biegów, z Lidzbark Warmiński. do Warszawa- Rembertów nagrałem drop-off point u znajomego w wwa, bo wątpie że ktoś kursuje z Mazur na Śląsk? jak ktoś coś to dajcie znać, inaczej zarobi furgonetka.pl lub inny dhl Pisze najpierw tutaj, bo jeszcze nigdy nie załatwialem kuriera na duże gabaryty. pozdrowienia
  7. Z doświadczenia powiem Ci, że jeżeli chcesz robić jakikolwiek wielki projekt, to albo ją kopnij w d**e albo nawet nie zaczynaj. Chyba że jesteś z tych, którzy potrafią z kamienną twarza karmerdynera kręcić śrubki gdy ona beczy gdzie ty jesteś. A już całkiem gdy jest dziecko. Ja nie potrafie z radością robić na garagu gdy wiem, że Mała sie pyta gdzie jest tatuś :E Takie rzeczy są dla samotnego wilka. Trzeba sie fest poświęcić. Ja specjanie sobie robie "celowe zawężanie kręgu znajomych", nie mam facebooka żeby nie ogladać tych projektów którzy ludzie robią... Albo moich kumpli którzy kiedyś
  8. Zobaczcie jak ważnym rynkiem jesteśmy. <kropka>
  9. z własnego doświadczenia powiem Ci że na poczatek seryjna moc w GC wystarcza. Tym bardziej że jeszcze nie masz prawka. Pewnie jesteś młodszy i załapaleś sie już na świat, gdzie hot hatch musi mieć 400KM. Można sie skupić na poprawie zawieszenia, rozpórkach i poprostu cieszenia sie faktem że ma sie kultowe Subaru. Moim zdaniem tym masz właśnie PECHA ze jesteś z rodziny motoryzacyjnej, wiesz co mozna zrobić z autem i startujesz z dużo wyższego progu. Przeskakujesz frajde poziomu nowicjusza... Ja mam RXa czyli wolnossaka który wygląda jak GT. Czujesz że nawet tyle lat "po Colinie" ludzie dal
  10. ee no tak od razu z butami? Nic nie czytałeś? Nieładnie... zostałeś już pouświadamiany z problemami jakie są po drodze? Co trzeba zrobić? Wieksze wtryski,większa pompa? Że paliwa musisz dolać to wiesz? Nie wiemy co Ci tłumaczyć, co nie. Bez urazy ale troche marnujesz nam czas Prosił bym Cie żebyś tak jak w szkole opisał pokrótce jaki masz plan, co bedziesz robił, co chcesz wymienić ,a co zostawić. Bedziemy Cie poprawiac lub uzupelniać. Bardzo dawno temu chciałem robić SC, ale nie wyszło poza faze projektu. Zacznij od lektury tematu "so, you want to supercharge your subaru?" na 25RS. Ta
  11. ototo W niektórych autach ECU potrzebuje czasem dane z jakiś z d*py czujników, np ciśnienie w układzie wspomagania, ciśnienie w układzie klimatyzacji itp. Tak więc bądźcie ostrzeżeni czy nie stworzycie sobie jakiegoś chochlika w elektryce auta. np. nie wiem- system zapobiegający pałowaniu na zimnym silniku, działający wg danych z czujnika temp oleju (oil temp 80'C reached: OK,9000rpm redline unlocked- wutututu ). Na bank poleci do ECU, wtedy odpięcie czujnika może mieć konsekwencje Starsze auta najczęściej miały zdublowane czujniki, np Pasiat B3 z kompem pokladowym (MFA) miał 3 czujnik
  12. A to ciekawa opinia. Dlaczego byłby taki hitem?
  13. Fajny temat, mam taką rozpórkę od lat, szybkozamykacze + śruba rzymska, nawet nie pamiętam kto mi ją robił, jakiś starszy forumowicz. W moim przypadku działa to na zasadzie "w kombiku (GF) nie ma znaczenia czy bedzie na szybkozłączki czy na śruby, ważne że bedzie jakakolwiek. i powiem wam że auto z rozpórką i dołożonym stabem zmieniło sie nie do poznania. Przypominam że seryjne kombi GF8 MY2000 NIE ma stabiizatora. uzupełnienie tych dwóch zmniejsza płużenie przodem, ba auto zaczyna fajnie wychodzić na obie osie. Niestety wszystkie foty jakie jej wtedy zrobilem były wrzucone na image
  14. Biorąc temat "globanie", pamietaj że subaru już nie jest tą marką co kiedyś, zmieniły sie czasy, zmienił sie target. Nie oszukujmy sie- subaru "jedzie" na sprzedaży w USA, gdzie jest stosunkowo popularną marką. Subary zmieniają sie "pod ten rynek" w "samochody generyczne" dla hambugerowców, typowe kanapowce o wyglądzie kupy do stania w korku na highwayu. A my dostajemy popłuczyny bo na tak mały rynek jak EU nie opłaca im sie robić innych modeli. Czasy jak "za Colina" już nie wrócą. Z resztą- coraz częściej słychać głosy że sukcesy sportowe już nie sprzedają samochodów Brak manuala w Levorg
  15. Pany 600 strona tematu pozdrowienia! P.s ostatnio mi sie wspomniało, Semperit jeszcze zagląda do nas?
×
×
  • Create New...