Jump to content

Matiz

Użytkownik
  • Content Count

    1790
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Matiz last won the day on March 8 2020

Matiz had the most liked content!

Community Reputation

227 Wspaniały

About Matiz

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Rdzabaru Rostpreza
    TommyKaira March#R(UST)
    ChorŻuk
  • Zainteresowania
    Bmx,Nippon Toys,Making movies

Contact Methods

  • Website URL
    http://vimeo.com/channels/jesiotrpictures

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fajne. Mój szef sondował w temacie konwersji spalinowych aut na elektryki, nie trzeba być nostradamusem żeby przewidzieć ze za jakiś czas to będzie dobry biznes. Z resztą w US już to widać. Niestety w Polsce niewykonalne. Znaczy wykonać konwersje mechanicznie to z palcem w nosie ,ale legalizacja tego skutecznie odwodzi od tego pomysłu. Dzieki Ci Unio Europejsko. Homologacja. Ostatnio te słowo jest na czele mojej listy słów znienawidzonych.... Czasem takie podejscie jest słuszne, odsiewa druciarzy. To jest fakt niepodważalny, sam czasem bym "nie podbił" niektórych patentów. Czasem
  2. [doble click, mod delete please]
  3. jak jest filtr "w pionie" (np. EJ ) to zawsze zalewam. Często też chlustam olejem i za jednym zamachem mocze wstępnie wkład, i mam olej do smarowania uszczelki (nie chce mi sie gmerać paluchem pod gwintem bańki z olejem) Lutek34 ma po cześci racje, ciśnienie oleju na zimnym jest maksymalne, układ (zazwyczaj) nabija sie w trymiga. W starych autach to mogło mieć większe znaczenie. Ale aktualnie chyba już nie tak bardzo. Ale z drugiej strony z doświadczeń z autami innych marek w robocie, auto z zalanym filtrem minimalnie szybciej "nabija" ciśnienie. Fajnie słychać to w autach z łańcuchem r
  4. tutaj do dziś nie wiem czy to auto @kraftpolczy tylko repost. Do dziś jestem wielkim fanem przedliftowego pyska + poliftowego zderzaka dzieki tej focie 2012 Forumowicz z Krosna, chyba ktoś z Kreski, 2010 Colin od @pawlaswrc , 2012, blaty PRAJSSS rządzą @Premo 2014 @Tomasz_555 2011 @lbert na tymczasowych ustrzelony pod czteryturbo
  5. Dzixd elektroszpera na wiskozie. na szczęście reszta napędu jest na tyle słaba, że niezbyt dobrze znosi łojenie w drifcie. 2011, Srebrna od @WueM nie pamietam czyje auto, 2014 mam wrażenie że od @PrzemoST 2014 @Rio_czwa, Częstochowa
  6. super temat, mój folder "cars" ma 5GB więc chyba wygrzebie jakies stare foty, mam troche ze spotow, m.in cudowna turbowanna od Rio z Cze-wy na wierzchu mam "porównawcze" które zrobiłem jej na 200 000km. Kupiona w 2010 Jechałem po nią do Gorzowa, jadąc za Trafikiem w tunelu aerodynamicznym spalila ledwo 7.2l/100 o ile dobrze pamietam. Miała przegrzaną wiskozę, o czym dowiedziałem sie z naszego cudownego forum. Wiskoze mam chyba od Qbutka z outbacka z 2008r w którym walnęla skrzynia... pisałem to ostatnio, jestem w szoku ze ludzie dalej sie za nią oglądają naw
  7. o, bede obserwował ja z racji całej sytuacji wolałbym jednodniową- rozgrzewkową, zamiast "na siłe" kombinować z hotelem. (tak jak złombolowcy naiwnie liczą, że pojadą w czerwcu do Turcji... ) Ale czekam co wykombinujecie p.s Tomasz używacie krótkofalówek? Jak jeździliśmy na "tuningi" to zawsze pierwsze i ostatnie auto w konwoju miało "mikrofalówke" (slang.) dobra opcja jak czerwone światło rozdziela konwój
  8. Skwaro dobrze mówi, aluminiowe nakrętki z allegro/aliexpress to troche hardkorowe ryzyko. Wierzyć że to kute aluminium to naiwniactwo... Wuem z tego co pamietam ukręcił pare sztuk takich. Aż mam ciarki na myśl, że taka długa D1spec pęka w połowie długości i gwint zostaje a ukręca sie fragment z gniazdem na klucz... brrr A Rays formula podróby mam, kupiłem kiedyś za śmieszny piniondz. Btw rdzewieją już po roku. Dopuszczam je warunkowo bo są stalowe, ale też nie za bardzo im ufam. Na razie nie mam dylematu, bo auto kibluje od paru lat na zimówkach. Ostatnio na "braidach dla biednych" czyli
  9. czołem pany, nietypowe rejony, skrzynia biegów, z Lidzbark Warmiński. do Warszawa- Rembertów nagrałem drop-off point u znajomego w wwa, bo wątpie że ktoś kursuje z Mazur na Śląsk? jak ktoś coś to dajcie znać, inaczej zarobi furgonetka.pl lub inny dhl Pisze najpierw tutaj, bo jeszcze nigdy nie załatwialem kuriera na duże gabaryty. pozdrowienia
  10. Z doświadczenia powiem Ci, że jeżeli chcesz robić jakikolwiek wielki projekt, to albo ją kopnij w d**e albo nawet nie zaczynaj. Chyba że jesteś z tych, którzy potrafią z kamienną twarza karmerdynera kręcić śrubki gdy ona beczy gdzie ty jesteś. A już całkiem gdy jest dziecko. Ja nie potrafie z radością robić na garagu gdy wiem, że Mała sie pyta gdzie jest tatuś :E Takie rzeczy są dla samotnego wilka. Trzeba sie fest poświęcić. Ja specjanie sobie robie "celowe zawężanie kręgu znajomych", nie mam facebooka żeby nie ogladać tych projektów którzy ludzie robią... Albo moich kumpli którzy kiedyś
  11. Zobaczcie jak ważnym rynkiem jesteśmy. <kropka>
  12. z własnego doświadczenia powiem Ci że na poczatek seryjna moc w GC wystarcza. Tym bardziej że jeszcze nie masz prawka. Pewnie jesteś młodszy i załapaleś sie już na świat, gdzie hot hatch musi mieć 400KM. Można sie skupić na poprawie zawieszenia, rozpórkach i poprostu cieszenia sie faktem że ma sie kultowe Subaru. Moim zdaniem tym masz właśnie PECHA ze jesteś z rodziny motoryzacyjnej, wiesz co mozna zrobić z autem i startujesz z dużo wyższego progu. Przeskakujesz frajde poziomu nowicjusza... Ja mam RXa czyli wolnossaka który wygląda jak GT. Czujesz że nawet tyle lat "po Colinie" ludzie dal
  13. ee no tak od razu z butami? Nic nie czytałeś? Nieładnie... zostałeś już pouświadamiany z problemami jakie są po drodze? Co trzeba zrobić? Wieksze wtryski,większa pompa? Że paliwa musisz dolać to wiesz? Nie wiemy co Ci tłumaczyć, co nie. Bez urazy ale troche marnujesz nam czas Prosił bym Cie żebyś tak jak w szkole opisał pokrótce jaki masz plan, co bedziesz robił, co chcesz wymienić ,a co zostawić. Bedziemy Cie poprawiac lub uzupelniać. Bardzo dawno temu chciałem robić SC, ale nie wyszło poza faze projektu. Zacznij od lektury tematu "so, you want to supercharge your subaru?" na 25RS. Ta
  14. ototo W niektórych autach ECU potrzebuje czasem dane z jakiś z d*py czujników, np ciśnienie w układzie wspomagania, ciśnienie w układzie klimatyzacji itp. Tak więc bądźcie ostrzeżeni czy nie stworzycie sobie jakiegoś chochlika w elektryce auta. np. nie wiem- system zapobiegający pałowaniu na zimnym silniku, działający wg danych z czujnika temp oleju (oil temp 80'C reached: OK,9000rpm redline unlocked- wutututu ). Na bank poleci do ECU, wtedy odpięcie czujnika może mieć konsekwencje Starsze auta najczęściej miały zdublowane czujniki, np Pasiat B3 z kompem pokladowym (MFA) miał 3 czujnik
  15. A to ciekawa opinia. Dlaczego byłby taki hitem?
×
×
  • Create New...