Jump to content

Matiz

Użytkownik
  • Content Count

    1754
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Matiz last won the day on March 8

Matiz had the most liked content!

Community Reputation

190 Wspaniały

About Matiz

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Rdzabaru Rostpreza
    TommyKaira March#R(UST)
    ChorŻuk
  • Zainteresowania
    Bmx,Nippon Toys,Making movies

Contact Methods

  • Website URL
    http://vimeo.com/channels/jesiotrpictures

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zachowaj je z autem bo dobra historia pozdrowienia
  2. Ja sie nie gniewam Cherusku, dzieki za odp No bo te rejestracje praktycznie nie wystepują w przyrodzie! To musi być jakiś mega kaprys żeby japończyk targał swoje auto przez pół świata! Jako cywilizowany czlowiek poprostu wynajął by sobie na miejscu w wyporzyczalni Dlatego byłem w ciężkim szoku jak zobaczyłem pierwszy raz Twoje auto Dobra ,ale musiałeś je zdać w polskim urzędzie? czy masz na pamiątke?
  3. to w bloku chyba nie bedzie różnicy, napisz moze bezpośrednio do Carfita
  4. Zawsze mnie rozbraja jak ludzie mają taką dobrą poszlake i twardo ją ignorują, bo liczą że to będzie coś tańszego... Często jest tak, że poprzednia, zajechana pompa nasiała opiłków do układu i każda następna będzie miała skrócony żywot. Albo: wymieniamy pompe, płukanie, płyn, a 2 tyg później pada maglownica jeszcze jako pokłosie poprzedniej awarii pompy.... A najlepiej jak zdarza sie tak że klient chciałby stary płyn bo przecież JEST DOBRY. To są chwile gdy chciałbym żeby motoryzacja była reglamentowana... Kabaret. generalnie auta po wymianach podzespołu ukł. wspomagania bałbym sie bardziej niż np. po wymianie skrzyni. Bo skrzynie mało kto rozbiera samemu. A wspome zawsze próbuje sie drutować... Co nie zmienia faktu że było by super gdyby np wydech ponadnormatywnie podgrzewał płyn. Na pewno mniej kosztowna i mniej stresująca wersja Powodzenia!
  5. a do czego to potrzebujesz Szymek? Do kupna auta? Najprościej sprawdzić czy jest selenoid na głowicy
  6. nie powinna sie odkształcić. Co innego buda. Ja w mikrze miałem jedną obizającą i jedna seryjną jak kupiłem auto i mam wrażenie że skrzywiło nadwozie
  7. to tak: -Stabilizator nie ma wpływu na prześwity. Chyba że zaszły dziwne okoliczności jak: krzywy, różnej długości łączniki, oparcie sie o coś po obnizeniu -stan amortyzatorów nie ma wpływu na prześwit. Chyba że zaszła okoliczność mechaniczna, tzn: jeden amortyzator ma talerz na innej wysokości (czytaj: są dwa inne amortyzatory) Ale tak czy owak za wysokość odpowiadają tylko i wyłącznie sprężyny. No chyba że j.w kombinuje sie z wysokością talerza kolumny Twoja dedukcja jest dobra, coś takiego może być spowodowane peknięciem spręzyny na innym kole. Może też być błąd przy wymianie podzespołów, np spręzyna źle leży w poduszkach. Mogło sie też zdarzyć, że trafiły sie pomieszane sprzężyny lub amory (jeżeli były ostatnio wymieniane)
  8. Apropo, Szymek, w weekend bede w Ustroniu, nie będziesz przypadkiem w rodzinnych stronach?
  9. Ja właśnie w tej sprawie przychodzę. Co do NS to miałem to samo gdy kiedyś wracałem z Krosna z felgami. Z tym że pojechaliśmy tamtędy by uniknąć ruchu na DK94. Ależ sie wspaniale jechało, chciałbym sie jeszcze kiedyś tam przejechać... Ale nie o tym, ja w sprawie tripów subarowych. W Sobote byliśmy na Złombolu, podpieliśmy się z chłopkami z Żywca na objazdówkę po ich rejonach. Wracając z Korbielowa, już samotnie, mieliśmy do zaliczenia nasz cel czyli Andrychów. Wybrałem najoczywistszą drogę którą nigdy nie jechałem. I szczena nam opadła, tym bardziej ze warunki były Silent Hillowe Od razu włączył mi sie tryb Initial D, ale na szczęście Polonez skutecznie powstrzymywał zapędy Założe sie że ameryki nie odkryłem i znasz Tomku tą drogę. (jak nie to PW) Profilaktycznie ochrzciliśmy ją Andoria Touge, bo doszły do mnie głosy że ściganci robią motopasterki na przełęczach i palą miejscówki Jeżeli nie zaliczyliście jakimś cudem to polecam!
  10. Szymek, to Cie zainteresuje. Wiem że wiesz o nim bo znalazłem na szybko w goglach w "Ridge Chaser"

     

     

    1. BelegUS

      BelegUS

      Ridge Chaser nie jest mojego autorstwa, ale sama prezentacja na modłę Kaido Racera jest boska :P

    2. Matiz

      Matiz

      w każdym razie przypadkiem odkryłem touge :P, obecność w ridge chaser wskazuje, że ludzie o nim wiedzą ,mam nadziej że nie jest mega popuarna. Musze sie tam bryknąć mikrą! :O

  11. czołem Pany mamy w okolicy jakiś zakład obróbki głowic godny polecenia? Ale nie Morawski w garażu, tylko cnc by sie przydało... Potrzebuje zebrać "squish pads" w celu obniżenia sprężania
  12. brembo nie ma czasem tarcz pod 5X114.3?
  13. "30 kwietnia wieczorową porą zaje**łem na własne życzenie seryjny dwulitrowy silnik turbo z przebiegiem 220k km" wybacz od razu przypomniał mi sie koleś który kupił subaru i od razu po kupnie chciał wypróbować możliwości swojego nowego auta. Jak wracał to non toper pałował v-max na autostradzie. Jak wrócił to założył od razu temat "co to za dziwne dźwięki w silniku?" No cóż mamy rzec? Czy taki remont stanowi dla Ciebie problem? Bo w sumie nie wiem czy to ku przestrodze, czy aby Cie pocieszyć? Szkoda że piszesz że motor był w fajnym stanie, bo ja raczej jestem z tych, którym szkoda silników zabitych w taki sposób quick math 4 os, nawet chuderlaki to jakieś +280kg, to licz z bagażem +300kg
  14. Nie zaśmiecajmy z tym 29". Mnie nie przekonacie ,ja dalej żyje w erze gdzie tylne koło zmieniało sie na 24". Poza tym nie jestem dobrym partnerem do takiej polemiki, w górach jestem raz na ruski rok, zawsze byłem bardziej grawitacyjny niż endurowy. A z obiegu MTB wypadłem 10 lat temu. W sumie nie żałuje bo widze celowe postarzanie produktu i zmuszanie klienta do serwisów gwarancyjnych. Biznes rowerowy stal sie drugim motoryzacyjnym. Wole tłuc sie na moich haszplach z roku 2000 i mieć frajde niż wydawać co sezon fortune na uszczelki do foxa... ...które nie bez przyczyny poddają sie zbyt szybko Z mojej strony EOT. ---------------------- A jeszcze kontunuąjąc temat- swego czasu chciałem zrobić handmade do imprezy, mocowany jak zderzak. Jak moze wiecie (lub nie) zderzak w GC jest wpuszczany w podłużnice i trzyma na 4 śrubach chyba M10. Stykło by uspawać stelaż z prostkątnych profili montowany jak zderzak i do tego kupić jakieś tanie runny rowerowe z olx. Wtedy jeszcze nie wpadłem że szłoby dać drugi zderzak żeby było schludniej. Jednak nie jeździło sie na tyle często na tripy zeby sie tym zająć. Poza tym brak homologacji dla prawilnych. W ameryce takie rzeczy przechodzą, nawet jest sporo tematów necie https://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=136031
  15. jechaliśmy kiedyś do Wrocka z rowerami na klapowym. 2x bmx + 1x mtb 24" Cała droga w stresie Mtb wystawało i kręciło kołem, a jego efekt żyroskopowy powodował dziwne naprężenia (kierownica sie chciała wyprostować) To już bym wolał na dach... albo rozebrać rowery do zera. Swoją drogą jeżdziliśmy w 4os + 4 rowery imprezą tylko że 20" jak macie niezrozumiałe dla mnie 29" to faktycznie jest problem upchać gdziekolwiek te kobyły...
×
×
  • Create New...