Jump to content

QbaqBA

Użytkownik
  • Content Count

    883
  • Joined

  • Last visited

About QbaqBA

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Skąd
    się biorą dzieci?

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. QbaqBA

    Kubica w F1

    Rich Energy to był szwindel od samego początku. Aż dziwne że HAAS w to wszedł. Kwestia ustawiania map przez Mercedesa w bolidach Williamsa, to obok prywatnych testów Pirelli etc moim zdaniem kolejny dowód na to jakim syfem stał się ten "sport"...
  2. Jak zacytowany fragment ma się do dyskusji? Poza pokazaniem „rzetelności” dziennikarskiej?
  3. To potwierdzone info, ze nie przechodzą żadnych szkoleń? Bo jeszcze nie tak dawno temu było inaczej, teraz nie wiem. Tsunetomo przeczytaj jeszcze raz fragment który wyboldowal Ci chojny, bo się zapiekliliscie obaj, a wzięło się to z tego ze chyba napisałeś co innego niż chciałeś przekazać.
  4. Popatrz dobrze, bo z samego Okęcia jest 5 lotów dziennie na lotnisko De Gaulle'a. Nie wiem na jakie daty szukasz, ale może się okazać że poza zyskiem czasowym wyjdzie też taniej niż paliwo w dwie strony. www.skyscanner.no
  5. Z Okęcia są ze 4 loty/dobę do Paryża, a argument o dwóch dniach "zostania" w jaki sposób jest relewantny? Moim zdaniem jazda do Paryża samochodem, jeśli nie potrzebujesz koniecznie swojego auta na miejscu, mija się z sensem. I czasowym, i ekonomicznym.
  6. Wydaje mi się ze nie zrozumiałeś co miałem do przekazania.
  7. Na tym obrazku jest reklama, która jak wiadomo ma na celu zachęcenie odbiorcy do zakupu reklamowanego produktu. Widac ktoś w marketingu Volvo (pewnie po jakichś analizach i badaniach rynku) uznał ze w Polsce grupa docelowa (albo grupa do której w tej kampanii chcą dotrzeć) są głównie rodziny składające się z mężczyzny, kobiety i dzieci. Ale oczywiście trzeba do tego dopisać głębsza ideologie...
  8. Stosujesz analogie które nie mają miejsca, dotyczące branży o której z tego co czytam nie masz za bardzo pojęcia. Wypadki w lotnictwie (zwłaszcza komunikacyjnym) są jednym z głównych przyczynków do poprawy bezpieczeństwa, stąd dokładne i obiektywne ich analizy przez odpowiednie komisje są niezbędne. I rozumieją to też przewoźnicy oraz producenci, bo to im głównie zależy na tym żeby więcej podobna sytuacja się nie powtórzyła. Między innymi dlatego w raportach z wypadków lotniczych nie orzeka się o winie. To co potem dzieje się w sądach czy tam ubezpieczalniach to już inna inszość. Wzajemnie.
  9. Wylacz i daj znać jaki jest wynik. W lotnictwie wypadki są analizowane przez państwowe komisje które z producentami i przewoźnikami nie maja nic wspólnego.
  10. QbaqBA

    Kubica w F1

    Nie wiem o jakim komunikacie mówisz, ale o tym że między bolidami RUS i KUB jest różnica mówi się otwarcie chyba od początku sezonu?
×
×
  • Create New...