Jump to content

ManoLEE

Użytkownik
  • Content Count

    488
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

107 Wspaniały

About ManoLEE

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 06/15/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    SUBARU Legacy
    '08/09 Turbo Boxer
    FSO Polonez
    '94 2.0/TC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Subaru jest mocne, ale nie w Europie. Diesel w Subaru to już przeszłość, wymuszona była rynkiem, trochę tego sprzedali, awaryjność poprawiono i tyle w temacie. Auta charakteryzują się sporym momentem i małym spalaniem, za co można lubić ten model.
  2. Jeden kupi diesla z wadą i się rozpadnie, drugi kupi poprawionego i nie narzeka. Kwestia egzemplarza.
  3. Auta WRC są spoko, wystarczy wprowadzić przepis o limicie aut produkcyjnych zbliżonych konstrukcyjnie do tych rajdowych 100,200,300 sztuk, w zależności ile fabryki są w stanie wyprodukować, trudno zrobić przepisy których nikt nie będzie w stanie udźwignąć. Toyota pokazała, że można w tym kierunku iść, najgorsze by było likwidacja WRC i witajcie słabsze auta, tak jak zrobili z B grupą, a wystarczyło wprowadzić przepis ze zwężką...
  4. Kubicę , tak wiem mało realne.
  5. Natomiast w Polsce powstają takie rajdówki: https://www.youtube.com/watch?v=5Q1MkPWSnrA Evo się kończą więc czas na STI.
  6. Raczej będzie to panewka, kwestią czasu będzie nasilanie się tego dźwięku, unikał bym mocniejszego obciążania tego motoru, by nie skracać jego żywotności. Na twoim miejscu dolał bym dodatku do oleju, dwusiarczek molibdenu.
  7. Dodajmy, że spada komfort podróżowania, pytanie czy szukasz szybszego pokonywania zakrętów?
  8. Jak się nie ma turbo, to kupuje się maskę bez dziury no chyba, że chcesz wstawić turbo, ale jak szukasz oszczędności to tylko same minusy.
  9. Pytanie czy Ogier nie chciał się w ten sposób dogadać, że to rajdówka i pewnie osoby postronne szukający sensacji od razu zawiadomiły policję to było jak było.
  10. Na bank próbował im to wszystko wyjaśnić, że nie szło się dogadać to zrobił jak zrobił. Jak by tam został mógł zapomnieć o wygranej w rajdzie i może nawet mistrzostwie, kosztem zwykłej stłuczki, co może zdarzyć się każdemu.
  11. Ja jestem za dopracowaniem technologii, jeśli nie będzie gotowa jest zrozumiałe, że trzeba przenieść ją na kolejny sezon. M-sport wie, że jak zostają stare zasady to raczej szans nie ma i temu myśli o wycofaniu.
  12. Szkoda, że Europa nie chce takich samochodów...
  13. Kasa i tak by była przejedzona, a tak przynajmniej, historia została i Stratopolonez się ostał. Dziś nie mamy fabryki i fabrycznego zespołu rajdowego który startował by w Mistrzostwach Świata czy Europy, bo to się nie opłaca...
  14. @DankoJaką złośliwością? Ja tylko napisałem swoje zdanie na ten temat, jeśli ktoś zwiększa znacząco rozmiar felg, a całą resztę mechaniki pozostawia seryjną (w najsłabszej wersji) jest to przerost formy nad treścią. Chyba na forum można wypowiadać się na każdy temat i nie jest to towarzystwo wzajemnej adoracji? Osobiście sam lubię jak auto ładnie wygląda, ale jak z zewnątrz zaczyna się modyfikacje to i niech wewnątrz coś się zmienia, z takiej szkoły wychodzę.
  15. 235km, 250NM i 1270KG Trochę żywca po Japońsku Widać, że jazda bokiem tym autem to czysta przyjemność
×
×
  • Create New...