-
Content Count
440 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
94 WspaniałyAbout ManoLEE
-
Rank
..:: Bywalec :..
- Birthday 06/15/1986
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Białystok
-
Auto
SUBARU Legacy
'08/09 Turbo Boxer
FSO Polonez
'94 2.0/TC
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Miałem podobnie też zamówiony tłumik okazał się za długi, obciąłem za puchą (stara była jeszcze ok) założyłem złączkę podobną jak na Twoim zdjęciu i zestaw działa jak należy, może reszta kiedyś się przyda .
-
Ostatni Rok Polonezów 2000 w rajdach międzynarodowych, później już niestety tylko 1600.
-
Jak by miał zakaz w kontraktach, do wypadku by nie doszło.
-
Nie idziesz grać, a na narty też nie? No przecież jak można robić cokolwiek innego jak się gra o mistrzostwo, przecież w koło tyle niebezpieczeństw... Człowiek ścigający się w lesie po 200 może zginąć na przejeździe kolejowym w osobówce i to jest właśnie życie różne scenariusze pisze.
-
No dokładnie, nie grasz w piłkę na plaży bo jeszcze coś sobie zrobisz, wypadki się zdarzają nawet najlepszym i trudno zamknąć się na resztę Świata, bo gra się o mistrzostwo.
-
Widocznie Tobie wypadki się nie zdarzają... Widzę, że w edytowaniu swoich wiadomości też jesteś dobry
-
To jest jak ławka w lidze mistrzów Lewandowskiemu, po wypadku w którym o mało nie stracił nogi... Ludzie otwórzcie oczy.
-
Jest czynnym kierowcą F1, jeśli w Alfie ktoś wypada, wsiada Robert. Jeśli komuś to jest nic, no to wybacz.
-
Robert w ciąż pisze swoją historię i czy się to komuś podoba, czy też nie, ja cenie go za upór i wytrwałość w tym co robi. Rajdy były bardzo ciekawe z jego udziałem, mi też tego brakuje, ale to jego wybór na co się nastawia i co chce w życiu jeszcze osiągnąć. Kibicujmy mu, bo naprawdę tak barwnych osób nie mamy za wiele w tym sporcie.
-
Stracił, a ile każdy z nas stracił? Gadać każdy potrafi gorzej z robieniem. Ilu z nas wykorzystało wszystkie swoje szanse... Robert jest tylko człowiekiem na dodatek z ograniczeniami, oby był zadowolony z tego co robi.
-
Każdy silnik da się podkręcić pytanie tylko jakim nakładem, są firmy które zajmują się modyfikacjami, przy remoncie silnika nawet wskazane jest poprawić fabrykę, porting głowic i kolektorów poprawi charakterystykę silnika, ostrzejsze wałki, większe zawory, większe wtryski, szybszy zapłon, jest tego sporo, wszystko zależy od Twojego portfela
-
Olej najważniejsze by był 5W30 im częściej zmieniamy tym lepiej, stan oleju zawsze lepiej pod maks jak pod minimum. Dolanie litra na 10 tys. nie jest niepokojące, litr na tysiąc to znaczy, że już jest problem Zmiana na filtr stożkowy przyniosła jakieś odczucia na plus?
-
Może lepszym rozwiązaniem było by poszukanie H6 na naszym kontynencie, wiadomo roboty jest sporo, ale przynajmniej wynagradza osiągami i kulturą pracy. Mniejsze prawdopodobieństwo usterki, przed włożeniem zrobić uszczelki pod głowicami i powinien być spokój. Wolnego ssaka też da się zmodyfikować przykład BRZ/ GT86 około 230 hp w serii.
-
Ford w połączeniu z Cosworthem to był ciekawy zestaw, bardzo dobre silniki: Fiat to tak naprawdę słynna jednostka Lamprediego, która napędzała rajdowe maszyny:
-
Rozmawiamy o historii rajdów, ale brakuje głównego zamieszanego 1997 Rajd Polski: Nie wiem jak na Was, ale na mnie robiło to wrażenie i wtedy właśnie postanowiłem, że kiedyś kupie sobie Subaru z silnikiem 2.0 Turbo.