Jump to content

ManoLEE

Użytkownik 500
  • Posts

    562
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About ManoLEE

  • Birthday 06/15/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    SUBARU Legacy
    '08/09 Turbo Boxer,
    FSO Polonez
    '94 2.0/TC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ManoLEE's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

141

Reputation

  1. Ciekawie to opisałeś, nie myślałeś nad założeniem tematu o swoim aucie? Diesel który staje się WRXem .
  2. Takie gadanie, że kiedyś padanie to można przypisać każdemu silnikowi. Dobry olej, sprawdzaj stan raz na jakiś czas i ciesz się nowym zakupem. Nie popadaj w paranoję, najczęściej piszą negatywne opinie Ci co nigdy tego silnika nie mieli.
  3. Wyścigi też są niesprawiedliwe pierwszy a ostatni nie mają tej samej długości drogi do pokonania już na starcie Niech wygra najlepszy, a zwycięzca jest na mecie, dobre tempo to nie wszystko.
  4. Sprzedaż z usterką nie przyniesie kokosów, a robota i tak się nie zwróci, do Ciebie decyzja czy chcesz jeszcze tym autem jeździć, czy wolisz sprzedać z grosze.
  5. ManoLEE

    E-Boxer

    Większy akumulator nie znaczy lepszy, lepiej założyć taki jak przewiduje producent, wtedy jest większa pewność, że alternator jest w stanie go naładować, przy większym niedoładowanym spada jego sprawność, a przy dłuższym użytkowaniu szybciej ulega uszkodzeniu.
  6. Włoska robota jednak rozbija system:
  7. Żadni kosmici, po prostu ludzie z talentem, bardzo dobrze wytrenowani, poświęcenie i przyporządkowanie wszystkiego pod ten sport. Auta również są stworzone od podstaw do rajdów, to nie kiedyś, że wahacz odkręcałeś od serii i pasował do rajdówki, same opony jak ewoluowały, zobaczymy co za rok pokażą nowe rajdówki.
  8. ManoLEE

    Kubica w F1

    Jak dla mnie każdy wyścig mógł być taki, końcówka włączamy nawodnienie toru i niech wygra najlepszy. Przynajmniej na koniec są jakieś emocje, a nie pewne dowiezienie wyniku. Czułem w kościach, że HAM jednak wygra ten wyścig i tak się stało, a kto nie ryzykuje ten szampana nie pije.
  9. Kto bronił Włochom kupić parę Celic i zbudować jeszcze lepszą Rajdówke . Oczywiście żart, wszystko ma swój czas. Moje zainteresowanie rajdami zaczęło się właśnie od Hołkowej Celicy, a później weszło w krew Subaru. Pamiętam jeszcze czas dobrych cen GT4, można było choć trochę tym pojeździć...
  10. Rok 1993 przełamanie passy Lancii w Mistrzostwach konstruktorów, Toyota i Juha Kankkunen zdobywają obydwa tytuły.
  11. Jakie czasy takie samochody, w Subaru jeszcze ostatnie podrygi normalnych samochodów, jeszcze trochę będzie napęd na przód z silnikiem 1.0 plus elektryk który dołączy koła tylne w razie potrzeby...
  12. Trudno porównywać fabryczny zespół z najlepszymi Kierowcami w Polsce którzy praktycznie nie wysiadali z rajdówek w swoim czasie, do gościa który z sentymentu odbudował swoją rajdówkę i robi to od święta. Ogólnie można pochwalić go za to, że jako nieliczny odbudował Polską rajdówkę z lat 80 większość fabrycznych skończyła w hucie...
  13. Węgierski Polonez 2000 który startował w latach 80tych, obecnie został wyremontowany i znów można go zobaczyć w akcji: Zdjęcia z dawnych lat:
  14. Przy gaszeniu i odpalaniu zostaw otwarte drzwi jak dwumasa powinno być ją słychać (terkotanie). Drugi test wciskaj sprzęgło i słuchaj czy jest zmiana w pracy silnika. Trzeci, ktoś wciska sprzęgło na zgaszonym silniku, a w tym czasie popatrz na koło pasowe na wale korbowym, czy są widoczne luzy wzdłużne.
×
×
  • Create New...