Jump to content

FilipBB

Użytkownik
  • Content Count

    636
  • Joined

  • Last visited

About FilipBB

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Stolica Podbeskidzia
  • Auto
    Forester S-Turbo MY01 + Forester XT MY18 + WRX MY16 + Outback MY19

Recent Profile Visitors

671 profile views
  1. FilipBB

    SUBARU XV

    Są już ceny (ale bez specyfikacji) XV e-boxer: (po prawej dla porównania Forester e-boxer i różnica) 2.0i-L Trend 29900 / 32900 (-3000) 2.0i-L Exclusive 30900 / 35900 (-5000) 2.0i-L Exclusive Navi 31900 / 36900 (-5000) 2.0i-L Platinum 33900 / 39900 (-6000) Nie da się robić tabel niestety ale ceny XV 1.6i i 2.0i (jak jeszcze był): 1.6i Trend 20600 / brak 1.6i Comfort 22300 / 26500 (-4200) 1.6i Exclusive 24200 / 28000 (-3800) 1.6i Exclusive+ 26600 / 30500 (-3900) Ceny XV 2.0i vs 2.0i-L (e-Boxer) (nie ma dokładnej specyfikacji więc to są przypuszczenia porównywalności wersji): brak / 29900 26500 / 30900 (-4400) 28000 / 31900 (-3900) 30500 / 33900 (-3400)
  2. FilipBB

    E-Boxer

    Są już ceny (ale bez specyfikacji) XV e-boxer: (po prawej dla porównania Forester e-boxer i różnica) 2.0i-L Trend 29900 / 32900 (-3000) 2.0i-L Exclusive 30900 / 35900 (-5000) 2.0i-L Exclusive Navi 31900 / 36900 (-5000) 2.0i-L Platinum 33900 / 39900 (-6000) Nie da się robić tabel niestety ale ceny XV 1.6i i 2.0i (jak jeszcze był): 1.6i Trend 20600 / brak 1.6i Comfort 22300 / 26500 (-4200) 1.6i Exclusive 24200 / 28000 (-3800) 1.6i Exclusive+ 26600 / 30500 (-3900) Ceny XV 2.0i vs 2.0i-L (e-Boxer) (nie ma dokładnej specyfikacji więc to są przypuszczenia porównywalności wersji): brak / 29900 26500 / 30900 (-4400) 28000 / 31900 (-3900) 30500 / 33900 (-3400)
  3. Od dawna obstawiam nowego Outbacka 2.0 DIT ale za to STi będzie hybryda.
  4. Jak coś to sprawdziłem i FXT ma tą osłonę w standardzie.
  5. Ponoć w najbliższym czasie ASO Subaru mają mieć oficjalnie możliwość zmiany języka i wartości komputera pokładowego. Jak z radiem i nawigacją nie wiem.
  6. Pytanie do właścicieli STI [PL] bez szyberdachu. Czy u Was też tak wyglada montaż ISR? Wersji ciemnej ISR chyba nie ma ale w moim XTeku montaż jest zrobiony chyba na specjalnym rozwiązaniu a nie klejony jak wcześniej i tutaj.
  7. Dzienne jako łezki są dopiero od lamp po liftingu, gdzie kierunkowskaz znalazł się w głównej lampie a na dole zostało tylko przeciwmgielne. To były generalna zmiana w Subaru (FXT, Levorg)
  8. FilipBB

    Nowy XV e-boxer 2019

    Jeszcze kilka lat temu, jak dostałem pierwszego FXT MY13, też uważałem, że moc jest najważniejsza, przyśpieszenie, głównie jeździłem dwupasmówkami i przeważnie +20 km/h do ograniczeń. Po czasie jednak stwierdziłem, że na polskich drogach jest na prawdę bardzo niebezpiecznie ale ja też do tego się przyczyniam. Zwiększyłem świadomość, np. co do wyprzedzania na przejściach, gdy przeżyłem taką sytuację z dwóch stron ale też z wiekiem, nabrałem dystansu i mądrości i spokoju ducha. Teraz jeżdżę przepisowo poza terenem zabudowanym, a w mieście ciągle +10 km/h bo inaczej niestety w Warszawie jest się zawalidrogą. Czapka mi w kolejnym FXT MY18 nie spadła, nie czuję ujmy na honorze, przeważnie dojeżdżam w tym samym czasie (ewentualnie +5 minut), tam gdzie są światła dojeżdżam zawsze w tym samym czasie, mniej się stresuję, cieszę się drogą, mam więcej czasu na obserwację krajobrazów i cieszenie się najwspanialszym autem na świecie! Nie uważam już, że 2.0 DIT to minimum (aczkolwiek na pewno fajniej mieć), gdyż do przepisowej jazdy na prawdę nie trzeba potężnych silników, tylko większej kultury ruchu i przestrzegania przepisów. Mamy coraz więcej Autostrad i eSek, gdzie większa moc jest potrzebna tylko przy włączeniu się do ruchu, a potem to już constans. Tak, jedynym rozwiązaniem na eSkach w sytuacjach kryzysowych, nie jest tylko przyśpieszanie, ale też hamowanie. Na szczęście, coraz częściej obserwuję, że presja i prędkości na polskich drogach się zmniejszają a ludzie już na prawdę jeżdżą wolniej. Jednakże ta jazda środkowych pasem na 3 pasmowych drogach... PS Na prawdę po FXT rozważamy w rodzinie Forestera e-boxer, bo chcemy mieć Subaru ale trochę bardziej eko.
  9. Aaa, w moim WRXie mam dokładnie to samo aczkolwiek u mnie w wersji "0" paliły się dzienne, które były razem z przeciwmgielnymi, tak jak w FXT.
  10. Dziwnie bo @DanPlut kupił wersję PL/EU. W mojej opinii wszystkie STi nowej generacji w EU miały/mają opcję auto.
  11. FilipBB

    Kubica w F1

    Ferrari wyrzuci Vettela pomimo płatnego kontraktu. Kubica do Ferrari!!
  12. Dokładnie, to wersje stylistyczne ale w PL będzie tylko L.
  13. Pojawił się katalog z akcesoriami do nowego Forestera: https://subaru.pl/docs/accessories/20MY_Forester_akcesoria.pdf
  14. FilipBB

    Wrx 2015+

    Mam nowego FXT oraz WRX MT i jeździłem WRX CVT. Uważam, że to są totalnie 3 odmienne samochody. FXT z WRXem łączy tylko kod silnika FA20. WRXa CVT z FXT łączy jeszcze dodatkowo skrzynia ale jeździ to zupełnie inaczej, dużo przyjemniej. Jeszcze tylko spalanie jest podobne w tych 3 modelach.
×
×
  • Create New...