Skocz do zawartości

respect

Użytkownik
  • Zawartość

    1878
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O respect

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03
  1. WRX 2.0 Zawieszenie

    Chcesz pogodzić trudne rzeczy - takie właśnie są zawiechy seryjne lub zbliżone -np. agx i seryjne springi. Oczywiści mozna kombinować rózne gwinty, ale te dobre kosztują. Jeśli chcesz robić z wrx mocno tuningowane sti - też się da i moce koło 400 koni też da się zrobić, ale pamiętaj ,że powyżej 300 zaczyna się mocno pod górę ( bardziej zainteresuj się momentem i jego przebiegiem) . Pomijamy tu możliwosci i cele wykorzystania tych parametrów , bo to trochę inny temat. pozdr.
  2. Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Ta uszczelka to gumowa górna część poduszki. Najprościej po wyjęciu kolumny zabezpieczyć kielich w nadwoziu i popsikać niewysychającym np. fluidolem.(baranki raczej wysychają). Na dystans kładziesz silikon -w sumie obojętne jaki i montujesz kolumnę. Z silikonu robi się uszczelka i nie przyklei się do nadwozia.
  3. Temperatura oleju - jaka wlasciwa a jaka maksymalna

    Jedź ,podepnij pod kompa, i sprawdź temp. cieczy. Wskaźnik na tablicy może stać , a temp. rosnąć do jeszcze dopuszczalnych rozmiarów- taką charakterystykę ma wskaźnik. MOże się lekko przegrzewać ,jeśli się coś nagle zmieniło.
  4. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Trzymałem za Tanaka jak gupi. Jeżdzi chłop wspaniale. A jak Maras w Hołku ?
  5. zanik mocy po generalnym remoncie silnika EJ255

    gorion, 7 to nie sonda, Zbyszek wkleił rys. pierwszej sondy. Można ją zobaczyć raczej na podnośniku(drugą jak się schylisz) Co do remontu to trzeba wiedzieć co się robi i znać się na tym. Tak jak na innych markach- nie trzeba do NASA naprawdę. Są tacy co robią to ok.
  6. Ma kto i podrzuci serwisówkę (SG 2006 DOHC AT )

    Subary , a do innych modeli jak znależć w tej formie ( forek 2003, gt)?
  7. amortyzatory tyl bugeye kombi

    Nie , chyba ,że poprzedni właściciel dał śruby mimośrodowe regulacji kąta zwrotnicy. Najlepiej zaznacz pilniczkiem położenie tych śrub przed odkręceniem.
  8. wolno spadajace obroty

    Tak ,czujniki po lewej ,jeden trochę niżej, drugi dalej i wyżej.
  9. Przepisy ruchu drogowego.

    Wężykowało polo ,więc moja pomyłka była dość oczywista -może tylko dla mnie, ale szacunek dla Ciebie za czytanie z" klapkami na oczach" ,bo tak trzeba robić w rozstrzygnięciach względem przepisów. Rozumiem,że to wężykowanie w ramach wyznaczonego pasa ruchu nie jest zmianą (niewyznaczonego )pasa.
  10. Przepisy ruchu drogowego.

    Oczywiście pomyliłem. Chodzi o białe polo.
  11. Przepisy ruchu drogowego.

    Czytaj ze zrozumieniem, bo pytanie dotyczy nie tego ,czy wspomniałeś o matizie, ale czy jadąc wężykiem jest to zmiana pasa ruchu czy nie. (a jeśli nie znasz odpowiedzi to nie odpowiadaj , bo te osobiste wycieczki to gorzej niż trollowanie i ja tego stosował nie będę, mimo, że potrafię). Odpowiedź na moje pierwsze pytanie jest istotna , bo jeśli matiz zmieniał pas ruchu (robiąc te manewry w lewo i prawo ) to powinien odpowiednio sygnalizować to kierunkowskazami.
  12. Przepisy ruchu drogowego.

    Jak pamiętam pas ruchu jest to część jezdni wyznaczona lub niewyznaczona........itd. Więc pytanie : 1.czy matiz zmieniał pas ruchu jadąc wężykiem? ( ten wyznaczony znakami poziomymi oczywiście nie). 2.czy w przepisach figuruje tor jazdy i jego definicja?
  13. zanik mocy po generalnym remoncie silnika EJ255

    Błędy pomiarowe można policzyć, ale gorzej z błędami wynikajacymi z samej (żle dobranej) metody pomiaru. Musisz znaleźć hamownię , gdzie gość zna się na tym ,co można i jak mierzyć. Samo uruchamianie programów i odczyt wyników to krótka nauka. NIe twierdze że tam nie umieją ,ale najlepiej otym się dowiedzieć. Moce są mierzone różnymi normami, dochodzi bhp,whp , są hamownie obciążenieowe i bezwładnościowe, a z automatami trochę problem. Poproś kogoś z takim forkiem(może na spotach znajdziesz) i poprzyśpieszajcie razem porównawczo. Albo pobaw się w pomiary czasu rozpędzania ale tu więcej uwagi trzeba .Nie chodzi przecież o dokładności 0.1 s. pozdr.
  14. wolno spadajace obroty

    Może w Twoim modelu nie ma czujnika sprzęgła.( Może miały tylko turbo). Był analogicznie jak włącznik świateł hamulcowych przy pedale hamulca. Jak pamiętam, czujnik luzu powinnien być taki sam jak czujnik biegu wstecznego- mozna próbować je podmienić.
  15. wolno spadajace obroty

    A jakie i czy równe masz obr. na jałowym na ciepło? . Oprócz czujnika skrzyni sprawdź jeszcze czujnik sprzęgła (pedału) -zablokuj go na próbę izolacją.
×