Skocz do zawartości

respect

Użytkownik
  • Zawartość

    2138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O respect

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. respect

    Biale z nieba leci!

    @Juras Ktak przy okazji : coś miga mi podświetlenie wskażników . MOże być róznie w każdym aucie ,ale może masz jakąś instrukcję montażu po stronie elektrycznej,? Sorry za taki temat. pozdr.
  2. respect

    Stabilizator tył Impreza GC, a prowadzenie?

    Nie zmniejszy - nawet jeśli z budy jest galareta to nie wyczujesz przy drogowej jeździe. Musisz dać grubszego sztaba i/lub twardsze spręzyny. @pajac_am,czyte felgi na zdjeciu to od vw? Jeśli tak to dałeś jakieś pierścienie na piastę (nie biją?).
  3. respect

    Barbórka

    A będą gdzieś relacje z oesów?
  4. respect

    Problem z uruchomieniem na zimno

    No ,a co teraz? probowałeś jak pali na dużym aku? Co do napięć ładowania, to spokojnie może być różnie ,bo przy regeneracji mogą dać regler różnych producentów ,a dodatkowo różnie mogą one reagować na temperaturę. Nawet nieraz 12 V z hakiem jest OK.
  5. respect

    Legacy IV Olej i filtry

    Dokładnie tak, bo jest jakieś ryzyko . Olej można kupić nieoryginalny . Może nie wiem ,ale OEM tylko w ASO? Ja tam kupuję.
  6. respect

    Bawiliście się OBD2 na android przez bluetooth?

    A czym róznią się te wersje?
  7. respect

    Problem z uruchomieniem na zimno

    To zostaje wskazanie na rozrusznik. Chyba ,że ten świeżo naładowany aku jest padnięty i mimo napięcia prąd rozruchu mały.To właśnie mozna sprawdzić najlepiej opornicą .Zapnij ten od diesla. A przez co masz te parametry -ELM 327 , torque i bluthuf ?
  8. respect

    Kubica w F1

    Nareszcie- oby tylko się szybko wjeździł .
  9. respect

    Problem z uruchomieniem na zimno

    Teoretycznie tylko,bo zawory musiałyby się prawie nie otwierać ,ale wtedy silnik nie chciałby normalnie pracować. jeśli kable dobre, nie złamane i czyste ich punkty styku,to ok. Zostaje aku lub rozrusznik. No moze ładowanie słabe ,dlatego aku słaby. Voltomierz przy klemach na przacującym silniku powinien pokazać 14 do 14.5 V.
  10. respect

    Problem z uruchomieniem na zimno

    @maskunzostaw silnik. Jeśli słabo kręci to problem w aku, rozruszniku albo kablach - tych od klem aku z masą silnik-nadwozie włącznie.Klemy mogą byc czyste, a kable przy rozruszniku lub klemach naderwane, zaśniedziałe. Jak masz większy aku -nic nie zepsujesz,bo rozrusznik bierze tyle ile on chce , a nie aku zalewa go prądem.Możesz go podłączyć na kablach rozruchowych. MOże do kitu była regeneracja, a aku nowy też różnie wygląda. Jak nie pomoże- jedź do elektryka, albo do zakładu sprzedającego aku. Zapną opornicę i od razu będzie stan aku, potem cęgowy amperomierz przy rozruchu i za grosze dowiesz się co trzeba. pozdr.
  11. respect

    Bawiliście się OBD2 na android przez bluetooth?

    sambor , a jak je rozróznić?
  12. respect

    klimatyzacja

    @Tichy Cześć, odezwij się do ipsx82 . A sprężarki od różnych subaru były zamienne. Chyba jest dużo na rynku od np. od "anglików". Może poszukaj w necie, bo nie wiadomo,co warsztat znajdzie. NIe powinno być b. drogo. Płukanie obowiązkowo. pozdr.
  13. respect

    auto na autostrady

    A mój podkręcony forek ? nadaje sie jeszcze mniej na autobahny. I tu mamy mocny wspólny punkt i się rozumiemy.
  14. respect

    auto na autostrady

    No patrz- tu kółko sie zamyka ,bo wtedy jadąc oplem astrą 1.4 nadrobisz ten czas. Jaki sens w STI?
  15. respect

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    no o to chodzi. Miałeś zmierzyć oczko w atrapie bo to ma duży wpływ na wszystko
×