
respect
Użytkownik-
Content Count
2404 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
respect last won the day on February 22 2015
respect had the most liked content!
Community Reputation
153 WspaniałyAbout respect
-
Rank
..:: Jego Forumowatość ::..
Profile Information
-
Skąd
KR
-
Auto
GT'00,XT'03
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
@skwaronie zrozumiałeś minie do końca. Pojemność cieplna ok - ważna ,ale wielotłok w porównaniu do dwutłoka pojemnoscią cieplną nie dużo się różnią przy założeniu tej samej sumarycznej powierzchni tłoczków.-w tym sensie to jest poboczna sprawa. A podstawą jest to ,że wiele małych tłoków można ustawić na skraju tarczy ( na etapie projektowania zacisku) klocek wtedy jest odpowiednio wąski,ale długi i dlatego moment hamowania wzrośnie. Chodzi o zasadę pracy hamulców ,a nie o porównanie konkretnie zacisków subaru. pozdr.
-
Dlaczego nie zrobisz tego Ty? Wypowiadam się na tematy ,o których coś wiem. A tak merytorycznie może: Dlaczego miałoby tak być?
-
Tak NIe o to chodzi w wielotłoku. To są bardzo poboczne sprawy. Głowne zalety wielotłoków (najgłówniejsza jest ta pierwsza): - pozwalają umieścić tłoczki na zewnątrz tarczy , bo tłoczki są małe . Moment hamowania rośnie proporcjonalnie do "średniej odległości" tłoczków od osi koła. - Małe tłoki lepiej chronią zaciski przed ciepłem, bo ciepło ucieka przez ich powierzchnie ,które wystają z zacisku- dużo większą w sumie od np. 2- tłoków (zwłaszcza bez osłon gumowych) -zacisk może być wąski ,bo tłoczki są krótkie- w 2 tłoku muszą być dłuższe , bo by się zaklesz
-
Duży 0bieg jest odwrotny .Od chłodnicy przez termę do pompy . Chłodnica na pewno nie będzie całkiem zimna ,bo troszkę płynu moze wnikać przez zaworek w termie ,ale bardziej się nagrzeje przez mieszanie i konwekcję z silnika górnym przewodem , bo tam nie ma żadnego zaworu (takiego jak termostat) , Termostat wycina duży obieg i wszystko jedno ,gdzie w nim jest - co do cyrkulacji płynu. Bo właśnei tam najpóźniej dotrze ciepły płyn z chłodnicy.
-
Bo układ w subaru działa inaczej niż w wielu popularnych autach. Pompa na małym obiegu zasysa przewodami (ogrzaną z silnika)8,10 i tłoczy do bloku i głowic i wraca do pompy od spodu (pomijamy to co po drodze -turbo ,grzanie , przepustnica). W termostacie masz pewnie mały zaworek który przepuszcza ciepłą ciecz i powoli nagrzewa chłodnicę , zeby nie dotała kopa termicznego, gdy terma się otworzy. Dlatego okolice pompy są ciepłe ,a chłodnica zimna (mówimy o drugiej chłodnicy, bo pierwsza to klima). Przepływ przez chłodnicę od góry rozpocznie się po otwarciu termy i wtedy nagrzeje sie i
-
A jak to wytłumaczyli? Ja bym na piśmie złożył zapytanie do ASO ,czy producent dopuszcza wymianę jednego amora.
-
Raczej równo ,ale najlepiej sprawdź odległości osi koła do blotnika wg manuala.
-
Tak ma być. Też bym tak chciał,. Jakie masz to radio , chyba nie fabryczne?
-
https://pl.motorsport.com/rajdy/news/tor-modlin-rally-show-os4/4925555/ Ale nie wiem czy będzie tu wszystko .bo teraz chyba live nie leci.
-
Nie mam fb ale znalazłem.Jest relacja z Gacem na motorsport.com
-
Miał być stresem z Modlina o 10.00. Nie znalazłem .Macie jakiegoś linka.?
-
To co to za system...... U Ciebie z przodu fabryczne pochylenie : -0stopni 25min +-45min z tyłu : -0st.50min +-45min. Pamiętaj ,że przy lifcie może zmienić się zbieżność - też ustawialna z przodu i z tyłu. pozdr.
-
musisz dzielić. przełożenie to iloraz, nie różnica.
-
Zacznij od świec , potem można zamienić cewki miejscami i zobaczyć kod błędu- najtańszy sposób na początek.
-
To wymień świece i sprawdź. Ty chyba masz 4 cewki ,nie przewody?