Jump to content

respect

Użytkownik
  • Content Count

    2295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

respect last won the day on February 22 2015

respect had the most liked content!

Community Reputation

124 Wspaniały

About respect

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. NIe przejmuj się - na pewno jest wiele rzeczy , które Ty rozumiesz ,a ja nie. Chodziło mi o to ,że gdy jedziesz po nierównościach, to koło i wahacz chodzi w górę i w dół, dlatego powinny być lekkie. A wytrzymały i solidny wahacz będzie cięzki. Trzeba wybrać złoty środek i to jest właśnie trudne.
  2. Oczywiście . A trudne dlatego,że ciężko optymalnie dobrać wymiary ,żeby masa była jakaś przytomna.( a nie trudne warsztatowo) Bo jak przewymiarujesz mocno to dla mnie troche do kitu, bo wahacz nie tylko musisz rozpędzić razem z autem, ale on chodzi też góra dół , tracisz na to energię i zaburzasz pracę zawiasu (jego charakterystykę).
  3. Na razie niewiedzą to Ty się popisałeś wyżej w tym temacie, a to czy ja wiem ,czy nie - to nie wiesz. -i pisz sobie dalej o bambusach itp , a bo w tym jesteś dobry.
  4. A znajdź sobie w internecie, jakie przekroje mają rózne materiały
  5. Ale ja Ciebie doskonale rozumiem , bo też bym chciał "zachcianki" ,Ale -wiadomo- czas i finanse mają granice. A co do tematu to nie jest niewykonalne, ale trudne ze względu na skomplikowane obciążenia wahacza. Trzeba by obliczyć i i jeszcze wykonać, bo na oko to trochę ryzyko .Tu jeszcze zmeczenie materiału trzeba uwzględnić i nie może być to byle stop ze sklepu metalowego.
  6. A może włókno węglowe ma przekrój dwuteowy? I mimo wszystko przegra z Twoją grubościenną rurą np. fi 50 mm
  7. A dlaczego koniecznie alu? Różnica w masie i działaniu zawieszenia nie będzie kosmiczna . Do czego auto słuzy?
  8. A nie sądzisz ,że od tego wszystkiego większą wytrzymałość ma jednak dwuteownik?
  9. Raczej tak, chociaż wiele razy pedał był twardy po takim montażu.Nie stosuję zaciskania przewodów bo to nie zdrowe. -napisałem wyżej co zrobić. NIgdy tak nie chłodziłem-jest miększa niż nowa podkładka To dziwne-raczej przyczyna była inna.- może nie była miedź.
  10. @ewemarkamzrób tak: Najpierw lekko poluzuj tą śrubę i dokręć .Jeśli to nie pomoże to nie musisz mieć nowych podkładek. Starą wygrzej nad gazem aż zaczenie świecić i zamontuj ponownie. Wadą jest to ,że musisz na ten czas uszczelnić odpięty przewód, albo wkręcić śrubę bez podkłądki ,lub zrobić ją na tę chwilę z byle czego. pozdr.
  11. To najlepiej weź kogoś i niech naciska na pedał i patrz pod maskę na skrzynię biegów . To co się rusza to koniec wysprzęglika i tam kapnij zwykłym smarem, jak nie masz to olejem. A tam głebiej to daj komuś kto wie jak to zbudowane, zeby /tam olejem nie walnąć bo sprzęglo ucierpi.pozdr.
  12. Posmaruj styk wysprzęglika z łapą sprzęgła ,a jak nie to łapę głębiej przez wejście do skrzyni, ale tu na ślepo -mało smaru wysokotemperaturowego.
  13. ale lepiej byłoby ,gdybyś w tym uchwycie nie miał nic z tworzywa sztucznego ,
  14. Lutek- to za słabe pytanie, bo problemem jest czujnik Adasch- jakie są objawy problemu? albo Skąd wiesz ,że jest jakiś problem?
  15. Ma znaczenie ,bo przecież chodzi o samą korozję , która potem idzie do filtra (i pompy). Tak, ale nie wilgotność nawet kilkanaście procent to też coś,( a za miesiąc może być b.duża )a poza tym zmiany temperatury noc/dzień powodują że powietrze może byś wymieniane częściowo w zbiorniku -choć zależy to od konstrukcji odpowietrzenia.
×
×
  • Create New...