Jump to content

respect

Użytkownik
  • Content Count

    2244
  • Joined

  • Last visited

About respect

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tu też jest mega. Zawsze wśród dyskutantów o Robercie posługuję się tym filmem . Robert po kilku miesiącach treningów ciął by się dzisiaj z czołówką.
  2. Z allegro nie chcę bo może być groźne dla silnika. Dlatego tu pytam.
  3. nie było ruszane przez lata ,a uszczelka dotyczy oleju , gdyby padła kapałby olej.
  4. Zdjęcia na żywo nie mam ,zdejmowałem płytę , a przy dokładnych oględzinach z latarką widać tylko kroplę w miejscu czarnego napisu - wg obrazka.-na tym obrazku wymiennik jest "do góry nogami". Kapie (niewiele) w fazie rozgrzewania, na ciepło i zimno nie kapie. Osłona rozrządu sucha . Dzięki za zainteresowanie, pozdr.
  5. Kapie mi płyn delikatnie z wymiennika ciepła (olej /woda) -tego powyżej filtra oleju. Wężyki suche ,wygląda na aucie ładnie, bez korozji. Czy jakieś przypadki rozszczelnienia tego widzieliście ? Na zimno nie kapie, po rozgrzaniu też nie. Tylko w czasie nagrzewania - gdy silnik lekko ciepły. (MOże macie namiary na pewną używkę). pozdr.
  6. @koziolek,fajne , z którego roku masz forka i czy ma znaczenie zapis: NIE WSPÓŁPRACUJE Z PROTOKOŁEM J1850 PWM oraz J1850 VPW Wiesz może czy z forkiem 2003 będzie działało?
  7. Kris dzwoni ,ale dla mnie toyota jest rewelacją. Tak weszła do wrc jak Robert. Na tym poziomie to jest coś.
  8. Przelany pewnie jest celowo ale ylko diagnostyka, szczególnie jak pomodzony.
  9. Daje większe spięcie osi przedniej i tylnej,czyli łatwiej wyjedziesz z błota i łatwiej na śliskim bokami jeżdzić. Może przeszkadzać na bardzo śliskim, gdy bokami nie chcesz latać
  10. Masz rację .Mój wpis dotyczy każdego auta i tą zasadę stosuję też do mojej astry GSI .:)
  11. Gdy prowadzisz auto to "wyglądu" nie widzisz. - Widzą inni.
  12. Może jeszcze turbo puszczać.
  13. Na razie dokładnie sprawdzaj na zimno stan płynu w przelewowym-koło aku.Jeśli ubywa mogą to być nieszczelności układu. Potem zaryzykuj i zmień na nowe/pewne korki zbiorniczka i chłodnicy ( zobacz na stan powierzchni ,do których przylegają).Potem będziesz myslał o upg.
  14. W takich odstępach to bardzo dziwne. A jak często w czasie jazdy?
×
×
  • Create New...