Jump to content

respect

Użytkownik
  • Content Count

    2440
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

respect last won the day on February 22 2015

respect had the most liked content!

Community Reputation

169 Wspaniały

About respect

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mało tego- silnik nawet na chwilę może odpalić.
  2. Dokładnie-powinieneś mieć kulę 12x1.25. Były trudno dostępne.
  3. Dokładnie na to też zwróciłem uwagę, ale kierowca też ma znaczenie (chyba) Zobaczcie, że po cięciu przy dociążeniu puszcza gaz ,żeby go szpery nie postawiły bokiem.
  4. Pamiętajcie,że oprócz et i szerokości felgi jeszcze zmiana szerokości opony dochodzi, bo różne opony naciągają na różne felgi.
  5. Zmień koła z prawej na lewą i odwrotnie. Dowiesz się ,czy opony,czy nie.
  6. Odpowiedź będzie bardzo prosta ,jeśli będziemy znać warunki ,w których te pomiary były robione. czy to było w silniku, czy na stanowisku. Czy był zawór przelewowy ,Gdzie olej był tłoczony i jak ssany. itd. Zębata pompa jest pompą wyporową i generuje wydatek, nie ciśnienie. Cisnienie powstaje przez opory na wyjściu. Dla 12mm jest tu blisko 6 bar. ,dla 11mm dużo mniej. Może tak być przy pomiarach, ale trzeba wiedzieć ,z czego to wynika. A kluczową sprawą, jest to ,czy obie pompy były zalane po stronie ssawnej. Ta 12mm może nie zasysała jak powinna. Przy takich pomiarach pompę powinno się z
  7. Jeśli to jest na asfalcie to musiałby się blokować konkretnie. Od ujęcia gazu nie spina ,tylko od różnicy prędkości kół tylnych, albo centralny od różnicy prędkości tylnej i przedniej osi. Raczej ciśnienie , zbieżność z tyłu lub luzy w zawieszeniu /mocowaniach.
  8. Najpierw sprawdź dostępne połączenia i styczkę przy alternatorze i masę silnika z nadwoziem. Potem daj alternator do sprawdzenia na stanowisku, -może być jak piszesz.
  9. respect

    AWD czy FWD?

    nie wszędzie, stacja musi mieć moduł do badania 4x4. Najlepiej gdy stacja ma lużne rolki pod niebadaną oś i kręci całą badaną osią-, ale to rzadkość. Jesli przedni i tylny dyfer jest luźny to najlepiej kręcić kołami jednej osi w różne strony . Jeśli nie to jednym kołem. Ale wisko nie padnie przy normalnej nawet próbie-chyba ,że i tak kończy żywot.
  10. Dokładnie to 2 rajdowe i jedna treningowa. To było na miarę świetnego zespołu z zachodu Europy. Była kasa -(państwowa)
  11. Tak, ale była jeszcze druga dla organów, trzecia poszła do Włoch-wszystkie rozbite przez jednego kierowcę
  12. Może lepiej , bo sytuacja ma szansę się poprawić. Tyle ,że na ostatni moment.
×
×
  • Create New...