Jump to content

respect

Użytkownik
  • Content Count

    2404
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

respect last won the day on February 22 2015

respect had the most liked content!

Community Reputation

153 Wspaniały

About respect

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @skwaronie zrozumiałeś minie do końca. Pojemność cieplna ok - ważna ,ale wielotłok w porównaniu do dwutłoka pojemnoscią cieplną nie dużo się różnią przy założeniu tej samej sumarycznej powierzchni tłoczków.-w tym sensie to jest poboczna sprawa. A podstawą jest to ,że wiele małych tłoków można ustawić na skraju tarczy ( na etapie projektowania zacisku) klocek wtedy jest odpowiednio wąski,ale długi i dlatego moment hamowania wzrośnie. Chodzi o zasadę pracy hamulców ,a nie o porównanie konkretnie zacisków subaru. pozdr.
  2. Dlaczego nie zrobisz tego Ty? Wypowiadam się na tematy ,o których coś wiem. A tak merytorycznie może: Dlaczego miałoby tak być?
  3. Tak NIe o to chodzi w wielotłoku. To są bardzo poboczne sprawy. Głowne zalety wielotłoków (najgłówniejsza jest ta pierwsza): - pozwalają umieścić tłoczki na zewnątrz tarczy , bo tłoczki są małe . Moment hamowania rośnie proporcjonalnie do "średniej odległości" tłoczków od osi koła. - Małe tłoki lepiej chronią zaciski przed ciepłem, bo ciepło ucieka przez ich powierzchnie ,które wystają z zacisku- dużo większą w sumie od np. 2- tłoków (zwłaszcza bez osłon gumowych) -zacisk może być wąski ,bo tłoczki są krótkie- w 2 tłoku muszą być dłuższe , bo by się zaklesz
  4. Duży 0bieg jest odwrotny .Od chłodnicy przez termę do pompy . Chłodnica na pewno nie będzie całkiem zimna ,bo troszkę płynu moze wnikać przez zaworek w termie ,ale bardziej się nagrzeje przez mieszanie i konwekcję z silnika górnym przewodem , bo tam nie ma żadnego zaworu (takiego jak termostat) , Termostat wycina duży obieg i wszystko jedno ,gdzie w nim jest - co do cyrkulacji płynu. Bo właśnei tam najpóźniej dotrze ciepły płyn z chłodnicy.
  5. Bo układ w subaru działa inaczej niż w wielu popularnych autach. Pompa na małym obiegu zasysa przewodami (ogrzaną z silnika)8,10 i tłoczy do bloku i głowic i wraca do pompy od spodu (pomijamy to co po drodze -turbo ,grzanie , przepustnica). W termostacie masz pewnie mały zaworek który przepuszcza ciepłą ciecz i powoli nagrzewa chłodnicę , zeby nie dotała kopa termicznego, gdy terma się otworzy. Dlatego okolice pompy są ciepłe ,a chłodnica zimna (mówimy o drugiej chłodnicy, bo pierwsza to klima). Przepływ przez chłodnicę od góry rozpocznie się po otwarciu termy i wtedy nagrzeje sie i
  6. A jak to wytłumaczyli? Ja bym na piśmie złożył zapytanie do ASO ,czy producent dopuszcza wymianę jednego amora.
  7. Raczej równo ,ale najlepiej sprawdź odległości osi koła do blotnika wg manuala.
  8. Tak ma być. Też bym tak chciał,. Jakie masz to radio , chyba nie fabryczne?
  9. https://pl.motorsport.com/rajdy/news/tor-modlin-rally-show-os4/4925555/ Ale nie wiem czy będzie tu wszystko .bo teraz chyba live nie leci.
  10. Nie mam fb ale znalazłem.Jest relacja z Gacem na motorsport.com
  11. Miał być stresem z Modlina o 10.00. Nie znalazłem .Macie jakiegoś linka.?
  12. To co to za system...... U Ciebie z przodu fabryczne pochylenie : -0stopni 25min +-45min z tyłu : -0st.50min +-45min. Pamiętaj ,że przy lifcie może zmienić się zbieżność - też ustawialna z przodu i z tyłu. pozdr.
  13. musisz dzielić. przełożenie to iloraz, nie różnica.
  14. Zacznij od świec , potem można zamienić cewki miejscami i zobaczyć kod błędu- najtańszy sposób na początek.
  15. To wymień świece i sprawdź. Ty chyba masz 4 cewki ,nie przewody?
×
×
  • Create New...