Skocz do zawartości

respect

Użytkownik
  • Zawartość

    2059
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O respect

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. respect

    Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -

    Wyprowadza się to w ładną pogodę ,więc wycieraczki i te wybulone błotniki nie maja znaczenia
  2. respect

    Hot Hatch Hysteria

    Rozumiem że cena ubezpieczenia ST i St-line mocno się rózni? (stara st miała 4 cyl. a nowa st i st line ma chyba 3) - Jaka róznica w kulturze pracy?
  3. respect

    Poziom oleju - która strona bagnetu mówi prawdę?

    rób pomiary na razie w ten sposób.
  4. respect

    Sciąga na prawo po wymianie zacisków (4-tłoki)

    Wyjmij 1 klocek ten od strony felernego tłoczka i wciskaj jeden ,drugi powinien wychodzić i tak na zmianę. Jeśli nie ma tego efektu to niech ktoś lekko przytrzyma ręką pedał ham. i wtedy to sprawdź.
  5. Może coś z pomiarem, albo nie przejechałeś kawałka po opuszczeniu,bo 1stopień to na oko widać , a 2 to już różnica duża.
  6. respect

    Hałasy z prawego przedniego koła

    może być łożysko lub piasta.
  7. respect

    Legacy 07 - dobranie felgi stalowej na zapas

    No dokładnie w tym co knurek podał, ale bez napinki .koledzy, każdemu się zdarzy , a knurek się czepił.
  8. respect

    Trzęsie po wymianie sprzęgła

    Z tego wynika,że problem w sprzęgle ewentualnie zamachu , a nie wał, podpora ,czy poduszki (choć one jak są stare mogą nasilać problem) . A to sprawdziłeś na zimnym i ciepłym?
  9. respect

    Trzęsie po wymianie sprzęgła

    @Narrator,szarpanie sprzęgła przeważnie zależy o temperatury. Sprawdź czy na zimnym sprzęgle jest tak samo jak po rozgrzaniu silnika i sprzęgła (po kilku startach z dobrym poślizgiem sprzęgła).Inne graty nie są tak wrażliwe na temp.
  10. respect

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    Nawet jeśli przyjmiemy,że nie było wielu z polskiej szpicy i Miko jechał na limicie,to fakt ,że długo trzymał tempo np. Grzyba daje szansę,że mamy duży talent - i żeby 'czynniki obiektywne" nie zatrzymały rozwoju.
  11. respect

    Przepisy ruchu drogowego.

    A wracając do tego rysunku w świetle definicji skrzyżowanie ciągnie się do końca pasa rozbiegowego i na tej zasadzie można udowadniać pierwszeństwo czerwonego przed zielonym (bo skrzyżowanie obejmuje powierzchnie utworzone przez przecięcia ,rozwidlenia ........).
  12. respect

    Trzęsie po wymianie sprzęgła

    Daje to w tyłek. Może docisk ,tarcza, czy zamach nie trzyma płaszczyzny -albo zamach krzywo siada-to czujnikiem zegarowym mozna próbować po zdjęciu skrzyni. NIe wiem czy masz tzw .kość trzymająca skrzynię u góry---założyłeś wszystko co trzeba? Brak gumy też może robić chece. MOże da się poluzować i na próbę wcisnąć tam jakąkolwiek gumę.? Inny zestaw sprzęgła -nawet używany można dać na próbę, ale to robota. Sprawdź czy silnik ciągnie dobrze na jedynce (od tysiąca rozpędza się bez drgań). A najlepiej podjedź do dobrego serwisu w Poznaniu-a masz tam taki -jak się ktoś przejedzie to może okresli o co chodzi. pozdr.
  13. respect

    Trzęsie po wymianie sprzęgła

    Pewnie ,że lepiej wyważać niż nie wyważać. Ale jeśli masz przypalony , lub lekko nierówny i planowanie ledwo zebrało to raczej nie potrzeba. -chyba ,że drgało przy jeździe przy średnich/wyższych obrotach. Ale tu chyba tak nie było. PS. Ze zdjęć tak wynika ,że tarcza nowa i stara róznią się wymiarami (wystawaniem tej "piasty" z wielowypustem). Może to nie ma znaczenia albo zdjęcie przekłamuje ?
  14. respect

    Czy to SLS ? (zdjęcia)

    Tak, butla to nie wyznacznik - sls miały sprężyny z cieńszego drutu coś ok. 11 mm, a zwykłe pewnie ok13.
  15. respect

    Trzęsie po wymianie sprzęgła

    To normalne, bo zniwelowałeś opory w czasie ruszania. Pozostały opory wiskozy,a te są niczym względem tych ,które masz ruszając masę auta od prędkości zero.Jeśli wał nie telepie przy rozpędzaniu na puszczonym sprzęgle to nie wał. Stawiam,że problem jest w sprzęgle/zamachu. Zamach krzywo leży, albo przypalony/nierówny, albo słoneczko uszkodzone, albo smar na sprzęgle, albo tarcza krzywa -to mała szansa, ale jest.
×