respect

Użytkownik
  • Zawartość

    1825
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O respect

  • Ranga
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03
  1. Subary, co chcesz osiągnąć? (jak się pisze imię rozmówcy na niebiesko z małpką?)
  2. Ściągą się ją jak zwykłą naklejkę. Dzięki, ale bez żadnych zmywaczy? I czy pasta tnąca to to samo co ścierna?
  3. A jak odlepić taką folię od plastiku?
  4. Lechu, ale tu mówimy o amorach z tyłu.
  5. Łączysz kostki czarne nie po to żeby skasować ,tylko sprawdzić jakie masz błędy . Skasować najlepiej odłączając minus Aku. najpewniej na godzinkę.
  6. Ale GT ma w serii chyba 17mm - czy więcej ?. Chyba ,że guma od GT jest mniejsza od forkowej i akurat mieści się w ten sposób co piszesz? (moge zmierzyć bo mam serię w GT ,ale może wiesz)
  7. Tak ma być. Zobacz pod deską z lewej strony kierownicy, czy nie masz 2 wtyczek kolor przeważnie czarny był), które da się złączyc ze sobą, Służa do wymrugiwania błędów.
  8. szociu, wiesz, czy do forka sg5 trzeba zmienić gumy, żeby dać staba 20mm? Zdania są podzielone, podobno obejmy całe mogą byc za małe.
  9. STI ciągnie i kręci słabo potrzebnym napędem 4x4 na suchym torze - czyli masa , opory dodatkowe i bezwładności przy każdym napędzaniu i hamowaniu. Kierowcy też różni - choć nie pierwszaki. Auta powinny być w serii-wręcz losowane w salonie , no kwestia opon do uzgodnienia . A ilość treningowych przejazdów ograniczona. A może w zimie po mokrym? Trochę za dużo zmiennych.
  10. Koledzy, jak to jest : czy ITD ma prawo zatrzymywać osobówki na drodze , jeśli tak to w jakich okolicznościach?
  11. Jeśli tak to bierz jakieś stalowe w dobrym stanie. Możesz ładnie pomalować , a zalety swoje mają - masa nieraz mniejsza niż się niektórym wydaje ( mniejsza od felg alu) , jak przywalisz w dziurę ,czy bokiem w krawężnik to felgę zegniesz a zawias, czy dyfer może przeżyją. Alu większość kupuje dla wyglądu. pozdr.
  12. Naruk oczywiście ma rację ( zaćmiło mnie coś i na szybko zrozumiałem ,że kontrolka zgasła)
  13. Otwierasz maskę i na skrzyni (lub silniku bo były chyba takie wykonania ) pi-oko centralnie w komorze silnika jest mały wysprzęglik -(dochodzi do niego przewód hydrauliczny) i on naciska na łapę sprzęgła. No chyba ,ze masz sprzęgło na linkę , ale jak piszesz o pompce to hydrauliczne. MOże ktoś pokopałby w pedał i zobaczysz pod maską co się rusza.
  14. Sprawdx bezpiecznik i przekaźnik (chyba jest po drodze-powinien cykać przy załączaniu). Przycisk tez mozliwy , ale to na końcu.
  15. Jak masz schowek to najlepiej go wyjąć ( 2 wkręty pod zaślepkami ) i robi sie dostęp, a jeśli nie to odkręć cupholder . potem wyjmij ramkę z kratkami, a potem widać.