Jump to content

respect

Użytkownik
  • Content Count

    2322
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

respect last won the day on February 22 2015

respect had the most liked content!

Community Reputation

135 Wspaniały

About respect

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja nie neguję tego serwisu, ale jeszcze odpowiedz Może było to przy Tobie?
  2. A wiesz, czy cokolwiek sprawdzali ,czy tylko słuchali? I to jakiś dobry fachman stwierdził?
  3. respect

    Check engine

    Zbyt zdecydowanie napisałem, -dawno próbowałem, ale chyba się łączył tylko pokazywał parę parametrów i błędnie (np temp. silnika).
  4. respect

    Check engine

    No widzisz- mam identyczny i u mnie w forku nie działa. Może dlatego,że sterownik na ecutecuku U Carfita. A u Ciebie w jakich subaru działa?
  5. respect

    Check engine

    To daj znać potem ,czy działa. pozdr
  6. respect

    Check engine

    A ile to warta? Albo możesz dać jakiś link do tego?
  7. Podaj dokładnie gdzie i co kupiłeś. Jak się cofniesz kilka stron to tam Premo mi coś tłumaczył ale nie wyszło mi wgranie tras. Może jak Ty zrobisz to daj znać. Potwierdzam, że rbr to b. dobra symulacja -nie ma porównania z colinami. Wyjadacze różnych gier też tak twierdzą, ale nie znam żadnego osobiście ,żeby mi pomógł wgrać trasy do rbr. pozdr. A może ktoś jeszcze wytłumaczy.
  8. Przyczyną jest za duży kąt pochylenia koła(na plus) ,albo kąt pochylenia sw. zwrotnicy. (ten nieregulowany) .Czy na pewno masz śruby mimośrodowe? MOże ktoś kiedyś je przygarnął. Jeśli to robił jakiś gość i wydrukował to niech potwierdzi ,że te śruby są. Po drugie może ktoś wymieniał wahacze na inne- z innego modelu, (w imprezach takie różnice były).i masz za krótkie. Teoretycznie amory mogą być też zmienione i otwory w nich nieprawidłowe - ale o tym nie słyszałem. Dla jasności tej śruby się nie wysuwa , tylko obraca i w kółko mają się pojawiać wartości kąta od małej do dużej.
  9. dla jednego absurdalne , dla mnie nie -to nie jest nic konkretnego. Na rondach i ostrych zakrętach auta jeżdżą mały procent czasu. I wtedy prędkość jest sporo mniejsza niż w trasie /autostradzie- a prędkość jest kluczowa. Na autostradzie przy 140 km/h różnica jaką przenosi wiskoza między osiami to ok. 14 obr/min. Gdy auto jedzie kilka godzin, to można zgadywać ile wisko wytrzyma , ale na pewno krócej niż bez tej różnicy . pozdr.
  10. Dlatego subaru zaleca rotację kół co ok. 10000 km. Mylisz się. 1 mniej bieżnika to zmiana o ok. 0,300%. Robisz gdzieś grube błędy. /przyjmujemy średnicę koła przeciętnie ok.650 mm/
  11. NIestety -ale nie. Może nie wiesz jak zbudowany jest stały napęd subaru z wiskozą . A tu o stały napęd chodzi i w nich ma to duże znaczenie . Przy tym co piszesz czyli 5 mm róznicy -(nie wiadomo co to za różnica ) zarżniesz napęd ,(konkretnie sprzęgło wiskotyczne)szybko i powodujesz przyśpieszone zużycie reszty mechanizmów napędu. Subaru dopuszcza chyba ok. 1 mm róznicy wysokości bieżnika. Z punktu widzenia działania napędu to nie wystarcza.
  12. Czy jest szansa ,że przez ten kanał da się dobrze potraktować parownik jakimś środkiem?
  13. Wiem,ale ozarek pisze , że wprost na parownik, myślałem o demontażu np. wentylatora.
  14. A jak dojść do parownika w forku SG ,żeby to zrobić ?
×
×
  • Create New...