-
Content Count
228 -
Joined
-
Last visited
-
Wielkie dzieki za czas poswiecony na szukanie.
-
zawa started following Co to za przycisk...
-
Mam pytanie chodzi mi o miejsce na przycisk widoczne na zdjęciu w czerwonym kółeczku. Co było montowane w tym miejscu? dodam że różni się wielkością od pozostałych 3, pusty ma wymiar 4x2,5 zaś 3 wykorzystane maja wymiar 4,5x2,5cm. Akurat potrzebuje dołożyć dodatkowy przycisk, a nie chce używać tych uniwersalnych. Jakieś pomysły?. Samochód to Impreza MY06.
-
Chris Ingram Mistrzem Europy dokonał tego nie wygrywając ani jednego rajdu w tym sezonie. Szkoda dobrego sezonu Ł.Habaja i Daniela Dymurskiego, pokazali w tym roku dobre tempo mam nadzieje że przyszły będzie lepszy.
-
Tak wiem pucharu nie będzie ale zajęcie na koniec sezonu 2 miejsca nie jest też łatwą rzeczą i sponsorzy myślę też to docenia (takie jest moje zdanie) a co do pucharów to w mistrzostwach świata śmieszne jest to że kierowca i pilot dostają dwa rózne trofea kierowcy wysokie okazałe, a pilot miniaturke tego. Julien Ingrassia tak to sobie wytlumaczył
-
KAJTO z Mackiem Szczepaniakiem zdobywają wicemistrzostwo świata w WRC2!!!!, Andolfi zrezygnował z występu w Australii. Troszke szkoda tych 3 punktów które zgarnął mu na ostatnim OSie Linholm, tak by miał tyle samo w generalce co lider Pierre-Louis LOUBET. Pierwszy pełny sezon w wrc2 i pokazali się od bardzo dobrej strony, liczę że równiez w przyszłym sezonie zobaczymy ich na trasach mistrzostw świata!!!.
-
Kajto pozostał chyba jeden kierowca który może odebrać mu 2 pozycje w generalce WRC2 czyli Fabio Andolfi, ale żeby to zrobić musi wygrać w Australii. Najgroźniejszy rywal Benito Guerra wycofał zgłoszenie z rajdu. Ciekawa jest też ilość załóg zgłoszonych do rajdu całe 26. https://rallyaustralia.com.au/wp-content/uploads/2019/10/Entrylist_15102019-FIA-approved-1.pdf
-
Coś ta Polówka pechowa dla Kajto, dziś po OSie 14 wycofał się z powodu awarii napędu zostali na 5 biegu.
-
Będzie walka do końca sezonu, pozostało 2,5 rajdu szutrowego oraz jeden dzień asfaltowy w Hiszpani z czego Australia jechana z pozycji lidera jest bardzo trudna i Rally GB gdzie zawsze się dzieje ze względu na pogodę oraz rajd Hiszpani podzielony szutry/asfalt. wiec bedzie się działo. Cieszmy sie ze zwycięstwa Kajto oraz jeśli się nie mysle prowadzi w generalce sezonu w WRC2.
-
UFFF mamy zwycięstwo w WRC2 Greensmith tak rozbitym samochodem stracił do Kopeckiego 7sek brawo, obaj przeskoczyli Kajto w generalce. Kajto mial chyba awarie i jechał bez przedniego napędu ... ?
-
Został ostatni OS Kajto ma przewagę nad Gus Greensmith 7,9 sek. Odcinek liczy 7km, więc Kajto nawet tracąc 1sek/km powinien się obronić ;). Trzymamy kciuki #TeamKajto Edit: Gus Greensmith dachował za metą lotną odcinka jada dalej, Kajto może odetchnąć i spokojnie do mety !!!
-
Zazwyczaj w rajdach używają takich podnośników wsuwanych w otwory w progach na stojaki serwisowe http://rallysport.pl/podnosniki/74-sportowy-podnosnik-hydrauliczny-evocorse-evo-crk-trzpien-23-mm.html ciekawa jest też cena takiego podnośniczka prawie 3 tys
-
Przygoda Marka z Rajdu Niemiec, wygląda na to ze mieli problem z podnośnikiem fura za niska https://www.rallye-magazin.de/int/videos/2019/special/video-rallye-deutschland-safety-car/
-
Ledwo kurz po rajdzie Barum opadł, a tu następny rajdowy tydzień Rajd Niemiec coraz bliżej. Od paru lat trasy odcinków specjalnych otwierają polskie załogi, Marek Kluszczyński w tym roku z Maciejem Maciejewskim jako 0A oraz zawodnik SPRT Kuba Greguła / Grzegorz Dachowski jako 0B. Panie Marku dobrej zabawy, a Kubie cennych kilometrów w rajdówce życzę. Oczywiście jedzie też KAJTO!, żeby tylko Polo dojechało bezawaryjnie to i wynik bedzie dobry ;).
-
po OSie 8 znów przetasowania B.Buffier strata ponad 1 min 1. 2 Grzyb/Hundla Škoda Fabia R5 2 1 01:14:06.2 01:14:06.2 1 2. 1 Marczyk/Gospodarczyk Škoda Fabia R5 2 2 01:14:28.1 01:14:28.1 +00:21.9 +00:21.9 1 3. 4 Słobodzian/Kozdroń Škoda Fabia R5 2 3 01:15:05 01:15:05 +00:58.8 +00:36.9 1 4. 7 Bouffier/Panseri Hyundai I20 R5 2 4 01:15:18 01:15:18 +01:11.8 +00:13 -3 5. 8 Kotarba/Kotarba Citroen C3 R5 2 5 01:15:48.4 01:15:48.4 +01:42.2 +00:30.4 -