Bosman Posted December 6, 2023 Posted December 6, 2023 Mikkelsen, Lappi i Sordo będą dzielić jeden samochód? Dziwny pomysł i pokazuje skalę kryzysu WRC.A z Hankook to ciekawe jak sobie poradzi, ale przeczuwam że temat opon będzie często poruszany na metach OS jak się skończy jazda na Michałach. 1
turdziGT Posted December 6, 2023 Author Posted December 6, 2023 No dziwny zwłaszcza że Mikkelsen ma jechać asfalty
carfit Posted December 6, 2023 Posted December 6, 2023 2 godziny temu, turdziGT napisał(a): Pajari testowal Yarisa Rally2 Ten Yaris jest genialny !!! a tak się wszyscy śmiali z 3 cylindrów . Pod koniec przyszłego sezonu, Skoda niech się mocno obawia o RC2 . Fajnie że w WRC2 pojawi się znowu fabryka Citroena, Skody, Toyoty, Hyundai .
turdziGT Posted December 7, 2023 Author Posted December 7, 2023 Tak jest ten Yaris jest Petarda. W tej chwili w WRC2 jest wieksze zaiteresowanie fabryk niz w WRC. To ogolnie pokazuje ze obecny format Rally1 to kompletny niewypl. WRC2 tak na prawde to swietna baza pod WRC a najwiekszy problem to ta zakichana ekologia. Powinni jechac na paliwie syntetycznym i dac sobie spokoj z tymi hybrydami abo wsadzic im jakas mala baterie dla picu i tyle. To tylko zawracenie gitary. 2
chojny Posted December 7, 2023 Posted December 7, 2023 Baterie tylko dowalają wagi, auta nie mają nic wspólnego z tym co w salonach, powinno się wrócić do Win on Sunday, Sell on Monday. 3
turdziGT Posted December 7, 2023 Author Posted December 7, 2023 13 godzin temu, chojny napisał(a): Baterie tylko dowalają wagi, auta nie mają nic wspólnego z tym co w salonach, powinno się wrócić do Win on Sunday, Sell on Monday. No dokładnie moze w tej samej formie co kiedyś już się nie da ale Rally2 to nada auto bazujące na nadwoziu z salonu. Dodać aero większą zwężkę wsadzić im tam maleńki silnik i baterie tak tylko żeby dla picu po parku serwisowym mogło to na EV jeździć ale kompletnie niezależnie od silnika spalinowego i tyle. I wszytko za 1/3 kosztu.
Jumpman Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 W dniu 7.12.2023 o 08:31, turdziGT napisał(a): wsadzic im jakas mala baterie dla picu ta z e-boxera będzie idealna W dniu 7.12.2023 o 08:31, turdziGT napisał(a): WRC2 tak na prawde to swietna baza pod WRC i zamysł WRC i RRC swego czasu był świetny. Problem był taki, że trzeba było kupić WRC i przerobić na RRC, a nie odwrotnie. Trzeba wziąć WRC2 i przygotować jakiś pakiet zeby mozna było łatwo przebudować na WRC. A z drugiej strony... jakie te mistrzostwa by były zawzięte gdyby nagle WRC2 z marszu bez przeróbek stało się najwyższą kategorią.... 20-30 aut w WRC ... i pewnie z 8-10 walczących o zwycięstwo załóg co rajd.
chojny Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 37 minut temu, Jumpman napisał(a): A z drugiej strony... jakie te mistrzostwa by były zawzięte gdyby nagle WRC2 z marszu bez przeróbek stało się najwyższą kategorią.... 20-30 aut w WRC ... i pewnie z 8-10 walczących o zwycięstwo załóg co rajd. Plan idealny, 30 fur tłukących się o mistrzostwo... to by ale było.
ManoLEE Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 56 minut temu, chojny napisał(a): 1 godzinę temu, Jumpman napisał(a): A z drugiej strony... jakie te mistrzostwa by były zawzięte gdyby nagle WRC2 z marszu bez przeróbek stało się najwyższą kategorią.... 20-30 aut w WRC ... i pewnie z 8-10 walczących o zwycięstwo załóg co rajd. Plan idealny, 30 fur tłukących się o mistrzostwo... to by ale było. Mówicie co chcecie B grupa była najciekawsza, nawet filmy o tym powstają, ja bym wrócił do tej klasy w nowym wydaniu, to ściągnie maksimum kibiców i wzrośnie zainteresowanie, bezpieczeństwo w obecnych czasach jest do opanowania. Nie jestem fanem kroku wstecz.
chojny Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 13 minut temu, ManoLEE napisał(a): Mówicie co chcecie B grupa była najciekawsza, nawet filmy o tym powstają, ja bym wrócił do tej klasy w nowym wydaniu, to ściągnie maksimum kibiców i wzrośnie zainteresowanie, bezpieczeństwo w obecnych czasach jest do opanowania. Nie jestem fanem kroku wstecz. A aktualne WRCe to niby co to jest?
ManoLEE Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Teraz, chojny napisał(a): A aktualne WRCe to niby co to jest? ile to ma mocy, a ile miała Lancia Delta S4 w 1986?
chojny Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 22 minuty temu, ManoLEE napisał(a): ile to ma mocy, a ile miała Lancia Delta S4 w 1986? Lancia Delta S4 nie ma żadnych szans z aktualnymi WRCami, jest wolniejsza pod każdym względem. I każdy inny samochód B-grupy również. Nie ma żadnych szans nawet z autami Rally2 A specjalnie dla Ciebie, miłośnika cyferek... Lancia Delta S4 Moc maksymalna: 558 KM (410 kW) przy 8000 obr./min - wersja z MŚ 1986 r. Maksymalny moment obrotowy: ok. 500 N•m przy 4500 obr./min GR YARIS Rally1 HYBRID Maximum power Over 500 PS Maximum torque Over 500 Nm
ManoLEE Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 51 minut temu, chojny napisał(a): A specjalnie dla Ciebie, miłośnika cyferek... Lancia Delta S4 Moc maksymalna: 558 KM (410 kW) przy 8000 obr./min - wersja z MŚ 1986 r. Maksymalny moment obrotowy: ok. 500 N•m przy 4500 obr./min GR YARIS Rally1 HYBRID Maximum power Over 500 PS Maximum torque Over 500 Nm 86 roku nie przebili do dziś, to był krok wstecz tyle w temacie. Nie jestem miłośnikiem cyferek i wiem jaki jest skok technologiczny w sferze zawieszenia, ogumienia, a nawet oleju silnikowego, tak jest wolniejsza, ale mocniejsza, efekt na załączonym poniżej obrazku: 558 to oficjalnie dane, faktycznie było sporo więcej, tyle, że auto WRC mogło w kwali do F1 startować w pierwszej dziesiątce.
ManoLEE Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 2 minuty temu, chojny napisał(a): Z kim ja rozmawiam... Mam podobnie
Jumpman Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 34 minuty temu, ManoLEE napisał(a): efekt na załączonym poniżej obrazku: ale o czym świadczy ten obrazek ? Powiem ci. O tym, że zeby zobaczyzć rajd, rajdówkę trzeba było wyjść z domu. Po pierwsze dzisiaj masz WRC+, relacje w TV, ale też milion innych atrakcyjnych wydarzeń czy relacji które możesz śledzisz. Żyje się inaczej, kiedyś rajd w jakiejś miejscowości to było wydarzenie roku i wszyscy szli popatrzeć, to nie ma nic wspólnego z B grupą. Moc B grupy nie ma żadnego znaczenia z tym co widać na obrazku.
QbaqBA Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Godzinę temu, ManoLEE napisał(a): tyle, że auto WRC mogło w kwali do F1 startować w pierwszej dziesiątce. I frytki do tego. A przynajmniej popcorn
Bosman Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Jak chodzi o widowiskowość, to wg mnie dzisiejsze WRC (jak i te od 2017) są bardziej widowiskowe niż Bgrupa przede wszystkim z tego powodu że są znacznie szybsze w każdych warunkach.Tak naprawdę to one teraz są dokladnie odpowiednikiem Bgrupy. Rurowe konstrukcje i szalona moc.Nie w tym lezy problem.Ale chyba nawet w czasach Bgrupy i później nigdy liczacych się w walce o mistrza producentów nie było więcej niż 4.Teraz próg wejscia jest chyba relatywnie niski, bo skoro stać na to nawet MSport, to dowolna marka moglaby się z nimi dogadać i dolozyc tylko inne zewnętrzne panele na rury "Pumy", a uklad hybrydowy jest standardowy. To chyba nawet taniej niż opracowac Rally2 na bazie seryjnego auta. Ale jakoś nikt się nie garnie i to jest dziwne.
turdziGT Posted December 8, 2023 Author Posted December 8, 2023 11 godzin temu, chojny napisał(a): Plan idealny, 30 fur tłukących się o mistrzostwo... to by ale było. Ja bym nie mial nic przeciwko
turdziGT Posted December 8, 2023 Author Posted December 8, 2023 Moze jednak ten M-sport no chyba ze prywatna Toyota bo jest przeciez wolna ?
turdziGT Posted December 9, 2023 Author Posted December 9, 2023 Pajari zerowka mimo ze Toyota dementowala
Durbos Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Grupa B była dla kibiców i przypadkowej gawiedzi tak interesująca tylko dlatego, że wpisywała się znaną wszystkim na przestrzeni wieków żądzy krwi, nic więcej. Żaden bezpieczny sport nie wykreuje herosów, co nawet widać w obecnej F1, pełnej lalusiów, dlaktórych jazda po mokrym to już jest niedopuszczalne ryzyko, dramat, zmierzch herosów. Za 15-20 lat tytuły będą rozdawane za wyniki na hamowni... 1
Durbos Posted December 10, 2023 Posted December 10, 2023 (edited) A wracając do obecnych rajdów i kategorii zobaczyliśmy dziś pewniaka do fabryki, czyli Gryazina. Póki jeździł w swoim zespole mógł iść poza rozsądkiem i dzwonić. Teraz, w quasi fabryce, a właściwie w pełnej fabryce, ale w Rally 2 ma kogoś, kogo musi słuchać co, zobaczycie, przełoży się na dojeżdżalność i realną szansę na mistrza 2 Rally2 2 2024 roku i fabrykę w Rally1 w 2025. Zrobi to, czego oczekiwaliśmy od RK, szkoda że on... Edited December 10, 2023 by Durbos
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now