Jump to content

eddie_gt4

Użytkownik
  • Content Count

    7701
  • Joined

  • Last visited

About eddie_gt4

  • Rank
    ..:: Dr Forumowatość ::..
  • Birthday 03/18/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wschodnio-nordycko-europejskie Burundi
  • Auto
    zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car GT-Four MY'96
  • Zainteresowania
    motoryzacja, podroze, koszykowka

Recent Profile Visitors

1785 profile views
  1. eddie_gt4

    Wrx 2015+

    Pewnie ze tak, ale z 1/2 korzystamy o wiele czesciej, wiec ciasne wchodzenie tych biegow bedzie o wiele bardziej uciazliwe
  2. eddie_gt4

    Wrx 2015+

    zdecydowanie polecam taki mod, bardzo fajnie sie teraz operuje lewarkiem zmiany biegow tylko trzeba wyregulowac to tak, aby 1-ka i 2-ka nie wchodzily zbyt ciasno / tęgo
  3. rece wygladaja mi na meskie...
  4. no przeciez chyba o to i chodzi, aby non-stop zerkac na info z dodatkowych zegarow
  5. przyznam sie, ze pierwszy raz widz etakie rozwiazanie
  6. eddie_gt4

    E-Boxer

    Sz.Dyrekcjo, forumowicz RoadRunner pisal o Subaru, a nie o SIP Subaru przez wiele wiele lat budowalo wizerunek marki, scicle zwiazanej z rajdami, wiec sie przyzwyczailismy sie, ze Subaru ma zasuwac imho do spokojnej, emeryckiej jazdy jest wiele innych opcji - z lepsza gwarancja (i serwisem!), bardziej luksusowymi opcjami, lepszym wykonczeniem, etc. etc. P.S. jedna z najlepszych reklam Subaru, jakie widzialem... krotko i na temat
  7. jakby co, mam komplet stab'ow WL na sprzedaz (nowki sztuki)
  8. eddie_gt4

    Wrx 2015+

    Tez mam cos takiego, tylko moja siatka jest zamocowana w 2 gornych otworach
  9. w GC bardzo sie przydaje dolna rozporka 4-punktowa, u siebie mialem taka
  10. efekt na seryjnym zawieszeniu byl odczuwalny i to najwazniejsze, imho bardziej "twarda" rozporka z pewnoscia dalaby jeszcze wiekszy efekt "utwardzenia", ale przy dosc miekkim seryjnym zawiasie (i "zywej" budzie w GC ) jaki to ma sens?
  11. mialem taka w poprzednim FXT w kazdym z Subarakow czuc roznice po zalozeniu przedniej gornej rozporki, oczywiscie w GT'eku roznica byla najbardziej odczuwalna
  12. W niektorych autach jest (zazwyczaj w tych nastawionych na bardziej agresywna jazde ) P.S. zeby sztywna byla furka, w aucie musi byc rozporka (czy jakos tak ) Moje rozporki, zalozone jakis czas temu
  13. eddie_gt4

    E-Boxer

    bo wlasnie o to chodzi, aby racjonalnie wybrac auto, uzwzgledniajac swoje priorytety i glowne zastosowania auta... btw, jezeli czesto jezdzisz z szybkosciami 130+ km/h, to OBK (benzynowy) tez ma srednia racje bytu
  14. eddie_gt4

    E-Boxer

    i tak oto moj hybrydowy swiatopoglad legl w gruzach... jakos myslalem, ze plug-in znaczy, ze ladujemy tylko z gniazdka i tym sie rozni od tradycyjnej hybrydy czy dobrze kojarze, ze w przypadku plug-in dziala to tak: - ladujemy z gniazdka i w okreslonych warunkach jezdziemy tylko na pradzie z baterii - po wyczerpaniu baterii (albo w pewnych warunkach, np. po przekroczeniu okr. szybkosci), przelaczamy sie na silnik spalinowy, ktory podczas hamowan podladowuje baterie cos przegapilem?
  15. eddie_gt4

    E-Boxer

    wszystkim nie dogodzisz teraz jest moda nad plug-in, wiec daja to, na co jest zapotrzebowanie... sadze, ze z tym zapleczem, co maja, mogliby wypuscic i samo-ladujaca sie hybryde z podobna moca, ale pewnie wtedy nie bylaby taka "EKO"
×
×
  • Create New...