Skocz do zawartości

eddie_gt4

Użytkownik
  • Zawartość

    7110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O eddie_gt4

  • Tytuł
    ..:: Dr Forumowatość ::..
  • Urodziny 18.03.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wschodnio-nordycko-europejskie Burundi
  • Auto
    zono-woz FXT MY'16 [4th Subaru] & daily-car Celica GT-Four MY'96 [2nd GT-4]
  • Zainteresowania
    motoryzacja, podroze, koszykowka

Ostatnie wizyty

1238 wyświetleń profilu
  1. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    waga piorkowa? 911 bi-turbo (993) z podobnego okresu, co i wspomniana Supra, kosztowalo ok. 790 tys. frankow (~120 tys. EUR)
  2. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    radekk, a teraz marsz do wikipedii i poczytaj sobie o wczesniejszych pokoleniach Supry (Supra - to nie tylko mk.4 Biturbo ) to, ze ostatnie jej pokolenie gralo w okreslonej grupie aut, nie musiz automatu oznaczac, ze i najnowsze pokolenie musi to robic powtorze sie: fajnie, ze Toyota zrobila to auto, szkoda ze nie zrobili tego o wlasnych silach... ale mimo wszystko i tak fajnie, ze prawdopodobnie trafi tego wiecej na drogi niz w przypadku NSX, GTR i innych kultowych egzotykow za astronomiczna kase dla mnie EOT
  3. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    tablice
  4. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    chojny, ale tu nie chodzi o rajdy, tylko o dorobek stricte "sportowy"... Supra kojarzy sie z driftem i wyscigami na 1/4 mili (chyba szczegolnie w PL ), a Celica - z prawdziwym sportem (co prawda dawno to bylo i ostatnia generacja Celiny troszke rozmyla ten wizerunek), ot co chcialem powiedziec podobnie jest w przypadku Subaru - wiekszosc kojarzy slowo "Impreza" z rajdami i zwyciestwami, i nie wazne, ze to bylo juz dosc dawno temu i dzisiejsze Imprezy niewiele maja wspolnego z tym wizerunkiem i historia tej nazwy...
  5. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    btw, dosc sporne stwierdzenie, imho dla kazdego, kto choc troszke interesuje sie motoryzacja (no moze poza pokoleniem, ktore wyroslo na szybkich i wscieklych ), wiadomo nie od dzis, ze Celica byla autem o wiele bardziej kultowym i z wiekszym "dorobkiem" w prawdziwych sportach motoryzacyjnych - wystraczy spojrzec na ilosc zwyciestw i mistrzowst WRC, ktore zostaly osiagniete przez auta z nazwa "Celica" Celica - to dziedzictwo rajdowe, okraszone licznymi zwyciestwami i mistrzostwami, a Supra - mokry sen nastolatkow i tiuningowcow...
  6. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    tak na przyklad we Francji Supra 330 KM (MT) kosztowala ok. 440 tys. frankow (~67 tys. EUR w przeliczeniu), Impreza GT z koncowki produkcji - ok. 160 tys. frankow (~24 tys. EUR), roznica prawie x3
  7. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    Halo halo, niezadowoleni i skorzy do ocen, ilu z was jezdzilo Suprami? Jezeli nie mk.4, to przynajmniej mk.3, hm? Wyglada na to, ze wszyscy tu (i nie tylko) kojarza Supre z najmocniejsza jej wersja (z szybkich i wscieklych? ), ktora to btw w Europie jako nowe auto kosztowala jakies abstrakcyjne pieniadze, i tym samym zapominaja, ze trzon sprzedaz stanowily slabsze wersje (osiagi ktorych nie byly jakies powalajace tak naprawde) Przypomniec Ci, ile w Europie kosztowala Supra twin-turbo i jak to wypadalo na tle owczesnych aut sportowych?
  8. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    zawsze jest jakas alternatywa dla niezadowolonych... juz widze kolejki przy salonach Lex'a https://www.motor1.com/features/300912/lexus-rc-f-versus-supra/?utm_source=zergnet.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zergnet_3690951
  9. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    Takie czasy... jedna z moich ulubionych cytat motoryzacyjnych: they used to be in business of making cars, now they're in business of making money mimo wszystko, cieszy mnie (jako faceta z pokolenia, ktore wywodzi sie z czasow takich aut jak Celica, MR-2, Prelude, MX-3, MX-6 / Probe, Calibra, 200SX, Coupe'ty od oooo, etc etc*) ze Toyota poszla na tak nieracjonalny krok jak produkcja kolejnego auta 2-drzwiowego z zacieciem sportowym *te auta moze i nie byly super szybkie, nawet i na tamte czasy, ale kazde bylo inne, mialo to swoje cos, no i ten wyglad, ten klimat i ta pozycja za kierownica... wiem, ze w Polsce byla inna sytuacja (chroniliscie swoj przemysl poprzez wysokie cla), ale u nas tego byla cala masa na drogach... hmmm, co to byly za czasy! A teraz na drogach prawie same (pseudo)SUVy i SUViki...
  10. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    Tak naprawde tez mnie smuci, ze taki potentat jak Toyota, i to w przypadku auta tak kultowego jak Supra, poszla na mariaz - i to z kim! - z BMW widac finansowo tak najbardziej im sie kalkulowalo... ale w dzisiejszych czasach hybryd i elektrykow lepiej juz to niz NIC, imho... tym bardziej, ze bedzie tez wersja z rzedowa szostka - ile takich aut pozostalo???
  11. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    o BRZ tez mozna powiedziec, ze to nei Subaru, a Tojota z bokserem... no i? staje sie gorszym autem?
  12. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    no to teraz beda narzekali, ze nie ma wersji z MT i ze kosztuje za drogo, mowie Ci
  13. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    niby tak, ale z innej strony Francuzi z Renault / Alpine ledwie zipia, a Japonczycy z Toyoty sprzedaja miliony aut na calym swiecie... no i zobaczymy ile Francuzi sprzedadza tych swoich legend, a ile panowie z Toyoty
  14. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    design GT86 w sposob oczywisty nawiazuje do GT2000, tu nawet nie ma o czym mowic i nad czym sie rozwodzic... Despite its lightweight drift-happy construction and the 86 name, the coupe’s design has been inspired by the gorgeous Toyota 2000GT. You can see that especially in the GT 86’s profile, window shapes and even the dashboard. https://www.autoevolution.com/news/toyota-gt-86-facts-you-might-not-know-about-video-78389.html rozni ludzie emocjonuja sie na rozne sposoby - ja za kierownica nowego SSS (wlasnie 8,1s do setki "na papierze" ) mialem wiecej emocji niz za kierownica obecnego (a raczej juz bylego) STI, serio
  15. eddie_gt4

    Hot Hatch Hysteria

    i znowu sie zaczyna... samochod sportowy / usportowiony to nie tylko przyspieszenie do setki czy Vmax p.s. Toyota od zawsze miala rozne wersje aut sportowych - tak np. popularna niegdys Celica, mimo iz jako 2-drzowkia wiekszosci osob kojarzyla sie z autami "sportowymi", miala kilka wersji mocowych - ST(i) z 1.6, GT(i) z 2.0 oraz GT-4 z 2.0T i AWD Toyota, tak mi sie wydaje, chce sprzedawac auta w duzych ilosciach i to na roznych rynkach (i btw, calkiem niezle idzie im ten biznes ), wiec to BARDZO normalne, ze chca miec ten sam model z roznymi silnikami i rozna moca (i w roznej cenie)
×