Jump to content

eddie_gt4

Użytkownik
  • Content Count

    7349
  • Joined

  • Last visited

About eddie_gt4

  • Rank
    ..:: Dr Forumowatość ::..
  • Birthday 03/18/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wschodnio-nordycko-europejskie Burundi
  • Auto
    zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car GT-Four MY'96
  • Zainteresowania
    motoryzacja, podroze, koszykowka

Recent Profile Visitors

1449 profile views
  1. no to jedziemy dalej: https://www.reuters.com/article/us-subaru-results/japans-subaru-recalls-more-cars-slashes-guidance-as-cheating-issue-widens-idUSKCN1NA0FX https://www.greencarreports.com/news/1116503_subaru-found-cheating-on-fuel-economy-and-emissions-tests
  2. tez na to zwrocilem uwage: ale w koncu to auto jest nie do lasu, a do miasta P.S. w obecnej RAVce fabryczne felgi sa tragiczne i zdecydowanie psuja widok tego niebrzydkiego w sumie (jak na moj gust) auta - na odpowiednio dobranych felgach to auto prezentuje sie duzo duzo lepiej
  3. to nie byl atak, wiec luz kazde auto przedstawia soba jakis kompromis, wiec to tylko kwestia dopasowania mozliwosci auta do potrzeb uzytkownika, imho Forek jest dzielniejszy w terenie, ale przegra w innych kategoriach z RAVka... ale mozna na to spojrzec inaczej: RAVka byc moze przegra w terenie, ale z pewnoscia nadrobi w innych dyscyplinach... kazdy kupi takie auto, ktore mu bardziej podpasuje
  4. to moze zacznijmy od tego, ze porownamy mozliwosci "hybrydowe"
  5. bajka bez konca: RAV4, byc moze, nie przejedzie tam, gdzie przejedzie Forek... Forek, z kolei, prawdopodobnie polegnie tam, gdzie da rade Land Cruiser planaujac trase uwzgledniasz mozliwosci auta oraz nie suniesz nosa tam, gdzie ewidentnie nie dasz rady - i po sprawie
  6. to tez jest opcja do rozwazenia w GT po jakims czasie zamienilem twarde RA na "samorobki", wyciete z uretanu
  7. mialem twarde chlapacze w Imprezie GT i miekkie (uretanowe) w Forku XT - zdecydowanie polecam ten drugi wariant twrade chlapacze sa duzo bardziej podatne na uszkodzenia, kazdy kontakt z kraweznikiem czy podlozem skutkuje ryzykiem, ze beda uszkodzone mocowania...
  8. nie wiem, czy to byl ten artykul, ale tez dosc ciekawy material: https://themotorist.co.za/hot-hatches-super-hatches-hyper-hatches/
  9. z zalozenia niby tak, ale jednak waga jest sporo wieksza w tych autach...
  10. kolejny przypadkowo upolowany obnizony Forek
  11. to nadal jest HH - HYPER-hatch w mojej subiektywnej ocenie z obecnych usportowionych aut najblizej pierwotnej / klasycznej ideii hot-hatch'a jest Suzuki Swift Sport - FWD, srednio mocny silnik, niska masa, klasyczna reczna skrzynia oraz klasyczny reczny hamulec postojowy... i wszystko to za dosc rozsadna kase
  12. mnie z kolei zafascynowal ten mastodont... choc nigdy nie bylem fanem Nissana
×
×
  • Create New...