Jump to content

Szmiglo

Użytkownik
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

About Szmiglo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    ŁÓDŹ
  • Auto
    Subaru Outback 2.5 CVT MY10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie potrafię zrozumieć jednej rzeczy. Mam Outbacka 2010, krajowego. Kupionego w ASO Michalczewski w Radomiu. Od zawsze serwisowany tylko tam. Przy 185k padła skrzynia. Auto nigdy nie ciągało przyczep, ani nie było eksploatowane w ciężkich warunkach. Nie było topione, offroadowane itd. Od nowości jednak nie miało zmienianego oleju, bo nie było tego w czynnościach serwisowych dopasowanych do przebiegu i rocznika, a serwisanci wtedy nie "zalecali". @raju piszesz, że "zdecydowanie zalecasz", @Andrzej Koper powołuje się na zapisy z instrukcji oraz informuje, że klienci mają zostawianą wolną rękę przy podjęciu decyzji o wymianie oleju w skrzyni. Do tego pisze Pan, że uszkodzenia, z którymi Państwo mieliście u siebie do czynienia nie miały związku z wymianą oleju. Do tego jeszcze informacja, że nie słyszał Pan o problemach z tymi skrzyniami i to były pojedyncze przypadki. Lektura forów zagranicznych oraz moje doświadczenia zdają się mówić co innego. Wystarczy przejrzeć wątki na tutejszym forum oraz tym z kreskami. W warszawskim warsztacie, gdzie oddałem Outbacka stał już taki sam z tym samym problemem tj. skrzynią do remontu. Analogiczną sytuację miałem podczas rozmowy z serwisantami z Aso w Radomiu. Tak...wcześniej nie zalecaliśmy wymian oleju, ale teraz zalecamy. Co więcej - poinformowano mnie, że zalecają zakup skrzyni używanej zamiast remontu i już mieli taką praktykę. Kto wie czy moja skrzynia gdyby olej był wymieniany na czas przez mechaników z ASO Subaru nie pożyła by ciut dłużej. Nie ma już co wiercić tematu bo to wróżenie z fusów. Może niektóre mają jakąś materiałową wadę wrodzoną i tyle. Mam po prostu prośbę do Państwa - do dealerów Subaru oraz do @Dyrekcja żeby uściślić ten temat i iść jedną linią w temacie tych wymian. Czy nie można tej wymiany wprowadzić po prostu do obowiązkowych czynności serwisowych przy danym przebiegu? Czy to musi być owiane taką legendą i niedomówieniami? Ja nie mam pretensji do SIP. Wiadomo, że wszyscy musieli nauczyć się tych skrzyń i ich eksploatacji. Mam jednak wrażenie, że w USA szybciej zorientowano się w problemie i jakoś próbowano wyjść z tej sytuacji (przedłużona gwarancja na skrzynie), a u nas zamiast jasnej deklaracji, ASO wciąż "zalecają"...
  2. plug&play pasuje pewnie stacja kenwood. W wątku audio na ogólnym jest kilka propozycji. Dużą popularnością cieszą się "chinczyki" 2 din w zestawie z nową ramką.
  3. Szmiglo

    CVT - awarie

    jeżeli chodzi o moją historię to niestety skrzynia, która miała być włożona po rozłożeniu okazała się "słaba". Niestety poszukiwania będą trwały nadal. Coraz bardziej skłaniam się do podjecia decyzji o oddania auta do kolegów Ukraińców z maktrans w warszawie na ursynowie. Co z tego, że na używanych/chińskich częściach. Ten rok gwarancji kusi.... edit: Jak by kogoś to interesowała to kompleksowa naprawa skrzyni wraz z olejem, filtrem i uszczelkami 9 000 netto. Czas realizacji - 7 dni. 1 rok gwarancji. Nie ma znaczenia czy skrzynia jest zamontowana czy zdemontowana.
  4. ja też w takich nie brykam. Są to jednak jedyne dywaniki, które chronią wykładzinę. Zależy ile zamierzasz być z autem tak wyglądają na żywo w wariancie z automatem:
  5. jak nie żal wydać na dywany tyle co na dobry alkohol to polecam Weathertech. https://www.weathertech.com/subaru/2017/outback/floorliner-digitalfit/ Sprawują się wyśmienicie i zasłaniają to newralgiczne miejsce pod prawą piętą.
  6. Szmiglo

    CVT - awarie

    to ostatnie zdanie to wyrok dla tej skrzyni. Wymiana lub remont. Niestety.
  7. mam nadzieję, że wszyscy wyszliście z tego cało. Dzwon konkretny
  8. Szmiglo

    CVT - awarie

    Naprawa na częściach nowych - ponad 20 kafli. Decyzja jest taka, że sprzęgło będzie moje regenerowane, i znaleziona jest skrzynia używana za 5,5 tysiąca. Jest bez sterownika, więc wjedzie mój. To raczej czesta praktyka bo takie rozwiązanie proponowano mi takze w radomskim aso.
  9. Szmiglo

    CVT - awarie

    Skrzynia w moim Outbacku została wyjęta i rozebrana. Generalnie działa się tam niezła impreza. Łańcuch porysowany, uszkodzone łożysko i sprzęgło. Cóż.... eksploatacyjna wymiana Tak jak było tutaj pisane. Wymiana oleju może objawy uciszyć, ale problemu nie rozwiąże.
  10. Spokojnie, za dwa tygodnie odbieram auto po remoncie CVT to dam znać co do wyroku
  11. wielkie dzięki za ten link. Nie wiem dlaczego o filcu nie pomyślałem. Jak odbiorę kiedyś () Subie z naprawy skrzyni to z chęcią się tematem zajmę.
  12. Świnia obklejona, dzięki @eurojanek!!
  13. Szmiglo

    CVT - awarie

    Niestety po pół roku i około 4 tysiącach kilometrów objawy wróciły. Tym razem auto nie szarpie jak przy zużytym sprzęgle. Obecnie objaw jest taki, że skrzynia piszczy. Oczywiście w momentach próby zmiany położenia wałka/łańcucha. W tygodniu odstawiam auto na warsztat.
×
×
  • Create New...