Jump to content

Szmiglo

Użytkownik
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About Szmiglo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    ŁÓDŹ
  • Auto
    Subaru Outback 2.5 CVT MY10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szmiglo

    CVT - awarie

    opisywane problemy dotyczą CVT
  2. skoro mają 20 procentowe prawo głosu to dlaczego Subaru staje się spółką zależną Toyota Motor Corporation? może ktoś łopatologicznie wytłumaczyć ?
  3. Szmiglo

    CVT - awarie

    W ASO taka usługa? fajnie. W Łodzi niestety takiej opcji nie było.
  4. Szmiglo

    CVT - awarie

    żeby wymienić wewnętrzny filtr trzeba rozebrać skrzynię Podczas wymiany nawet nie jest zdejmowana miska olejowa celem sprawdzenia magnezu.
  5. Wnętrza w subaru z roku na rok są coraz lepsze. Myślę, że śmiało można napisać, że różnice między poszczególnymi generacjami są ogromne.
  6. Szmiglo

    CVT - awarie

    to dobrze. Modyfikator tarcia lepiej w innych miejscach stosować trzymam kciuki za skrzynię i łączę się w troskach. Dwie subaryny z forum zawitały już do wawy na ursynów. Jest jeszcze podobno dobre miejsce w okolicach gdańska.
  7. Szmiglo

    CVT - awarie

    ulala.... czy ten lubrykant był w zestawie z dodatkową turbiną do motoru napędzaną bateriami?
  8. tyle, że to będzie outback poprzedniej generacji. Jednostki 2.5 w obecnym kształcie nie zobaczymy w nowym outbacku
  9. Szmiglo

    CVT - awarie

    bez przesady, mój był u nich przy 190k auto od remontu już 11 tysięcy kilometrów i wszystko działa jak powinno.
  10. Szmiglo

    CVT - awarie

    nie wiem jak jest w nowych toyotach (tj. 2019), ale subaru chyba razem z foresterem i nowym Outbackiem wprowadziło emulacje do CVT, która próbuje udawać, że nie jest CVT i ma biegi. Może stąd jest to wrażenie, że skrzynia pracuje klasycznie i nie wyje. Wycie w tym przypadku to naturalna cecha tej skrzyni. Nie ma na co narzekać. To cecha o której wiemy przy zakupie. Co do toyoty to jeździłem eCVT i CVT z aut rocznikowych 2017 i 2018 - ravka, prius - ecvt i aven z cvt i mi to nie przeszkadzało. Może dlatego, że mam outbacka 2010 z pierwszym lineartroniciem, któremu zdarzy się czasem zawyć przy powrocie do prędkości autostradowej na tempomacie
  11. to niestety normalka w obecnych autach. A4 B6 czy octavie z 1.9 90km już nie wrócą. Pisałem tutaj już. Zdarzają się takie rzeczy wszystkim. U mnie w rodzinie strzeliła hybryda (V6 3.5 364 KM) w infiniti Q50s przy około 70/80 tysiącach. Miesiąc po gwarancji Infiniti dało od siebie robociznę i część silnika, reszta po stronie klienta. Wyszło jakoś po 20k na głowę. Druga sprawa jest taka, że SIP nie zostawia ludzi z problemami. Mi proponowano pomoc w naprawie CVT (z której nie skorzystałem ze względu na koszty takiej naprawy w ASO). Z kolegą też się od razu skontaktowano. Poczekajmy
  12. Wiem. Swoim 2,5 zazwyczaj podróżuje wlasnie licznikowe 140 bo to optymalna prędkość. 2500 obrotów i maks 10l paliwa na 100km.
  13. to o benzynie już wiemy, a oleju ile?
×
×
  • Create New...