Skocz do zawartości

torus96

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Legacy IV 2.5 SOHC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia torus96

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Nie musi, jeżeli jest wszystko okej. Jeżeli z jakiegoś powodu auto nie przejdzie przeglądu np. wydech niezgodny z normą to dostajesz tydzień lub dwa na usunięcie usterki. W wyjątkowych przypadkach auto będzie musiało pojechać na lawecie, rzecz jasna nie za taką pierdolę jak wydech. edit. znam przypadki, kiedy dopatrzyli się zmienionych sprężyn, pomalowanych z czerwonych na czarno, zeskrobali nożem warstwę farby i dokopali się, że nie są to homologowane części.
  2. No tak jak napisałem wyżej. Są oznaczenia, że dana część jest homologowana to możesz jeździć. To trochę jak z tymi retrofitami w Niemczech. Można mieć pod warunkiem, że producent je homologował.
  3. Pracuję w miejscu gdzie robimy również takie przeglądy przed badaniami technicznymi. Co innego jak jest oryginalna rura ze znaczkiem producenta, a co innego jak stal wyspawana- ewidetnie samoróbka. Widać ogólnie co jest oryginalne i trzyma się jako tako, a co nie. Nie musisz wozić żadnych papierów, ale jak widzą na przeglądzie np. zmieniony wydech i nie widzą znaczków ec/ece, bo załóżmy gdzieś są schowane to proszą o wskazanie tego oznaczenia ewentualnie papierów z zakupu. Tutaj auto kupujesz dopiero wtedy kiedy przejdzie przegląd. No chyba, że jest wyrejestrowane to już możesz się domyślać, że nie przeszło przeglądu i jest przeznaczone na export. Cóż, trochę to bez sensu, bo wychodzi na to z ich logiki ekologicznej, że lepiej wymieniać co jakiś czas auto na świeże niż jeździć jednym przez 20 lat. Druga sprawa, że dużo osób nie jest zorientowanych iż mogą kupić tani wydech POLMOstrów spełniający te ec/ece niż nowy z ASO albo zamienniki z zachodu za kwotę niewiele niższą niż te z ASO. I taką drogą czasem handlarze ściągają auta z zachodu do Polski.
  4. Chodzi o to żeby był certyfikat ec/ece. Jak go nie ma to nie przechodzi przeglądu technicznego. Tak samo z lampami, jeżeli są wymienione czy felgi no to muszą być homologowane.
  5. Mieszkam w Belgii i nie przejdzie kwasówka. No właśnie widziałem gdzieś w tematach, że robili nawet z innymi końcówkami. Przymierzam się do 46.27 + 20 i 21, tylko nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi który będzie pasował do ej253 Tak jak kolega wyżej napisał, chodzi o cięgna nie ramiona. Widziałem wcześniej tą aukcje, ale nie byłem przekonany, ale z braku laku chyba to zamówię i zobaczymy. Pogoda w Belgii nie dopisuje i częściej autem jeżdżę niż na moto, więc irytuje jak mi skacze po szybie.
  6. Cześć! W najbliższym czasie muszę wymienić wydech od środkowego po końcówki, bo się kompletnie rozszczelnił. Co do rozwiązań musi to być koniecznie coś z certyfikatem EC/ECE więc POLMOstrów itp. wchodzi w grę, żadna kwasówka. Mam problem z doborem właściwych elementów, chętnie więc wysłucham kogoś kto temat przerabiał. Druga sprawa to popularny problem z pękającymi ramionami wycieraczek i ich plasticzkami, interesuje mnie kompleksowe rozwiązanie sprawy P&P. - obecnie jedyne co jest dostępne to oryginalny mechanizm za nieco ponad 1300zł, co nie do końca mi pasuje.
  7. torus96

    Padnięte wycieraczki.

    Cześć, niedawno kupiłem Legacy IV z 2008, przebieg dosyć mały ok. 125k km. Wycieraczki działały prawidłowo przez ok. 1000km, ale podczas silnych podmuchów powietrza i opadów śniegu na autostradzie, wycieraczka od strony kierowcy nabrała luzów (tak, że mogę nią swobodnie ruszać góra- dół), ponadto klepie o słupek A i nie zawsze wraca na swoją pozycję w stanie spoczynku. Prześledziłem cały wątek i wynika, że w moim przypadku wystarczyłby tylko zestaw naprawczy Dorman'a, ale skłaniam się ku całemu mechanizmowi Dorman 602-608 lub jakieś inne rozwiązanie załatwiające problem raz na zawsze. Czy pojawiły się jakieś nowe rozwiązania?
  8. Widziałem Twój post, do grupy też dołączyłem. Jak dla mnie cena zaporowa- choć fakt ładna sztuka. Z drugiej jednak strony oglądałem już kilka chrupków za ~30tys. i mam wrażenie, że będą się z nimi jeszcze dłuoogo bujać. (albo zgniją) Mi się nie spieszy i czekam.
  9. Stworzyłem temat w dziale kupna, ja akurat poszukuje 2.5 SOHC. Chociaż ładną sztukę z Włoch rozważę i w 2.0, ale to tak raczej ostatecznie.
  10. Cześć! Od jakiegoś czasu szukam dla siebie Legacy IV lub OBK III
×
×
  • Dodaj nową pozycję...