Skocz do zawartości

MacGregor

Użytkownik
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Outback III '05 3.0 H6 5EAT
    Było: Legacy I MY89 2.2 GX
    Impreza ej16 Turbo
    Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.

Ostatnie wizyty

2333 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MacGregor

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

89

Reputacja

  1. Szklana kulo powiedz nam cóż to może być???? Niestety, Ona nie wie.
  2. O hoho znajome autko!!! Miałem przyjemność trochę pojeździć Nim. Trochę szkoda, że u poprzednich właścicieli przeżył jakieś tam przygody, bo koledzy, nawet byli chętni na zakup.
  3. Dziękuję za ofertę, jakby co zgłoszę się. To akurat żaden problem. A bardziej konkretnie ???? Ktoś tam zaglądał ??? Może macie fotki tych zegarów z zdjętymi tarczami ???
  4. Mam awarię podświetlenia zegarów Legacy IV 3.0. Straciłem całkowicie podświetlenie ramki z przebiegiem kilometrów. (zaznaczyłem ramką na biało) Częściowo przygasło w okolicy tarczy prędkościomierza przy cyfrach od 0 do 60. (zaznaczyłem ramką na żółto) Problem jest tylko z podświetleniem na biało, reszta działa. Pytanie jest takie czy ktoś już to rozbierał? Co tam siedzi taśma led, czy pojedyncze ledy? Każda konkretna podpowiedź pożądana. PS. Zdjęcie zegarów jeszcze przed awarią.
  5. Panowie to nic nie da, przerabiałem temat. Krótkotrwała pociecha i ufaflana klapa smarowidłem. Zacytuję siebie, bo już tu komuś udzielałem rady jak to zrobiłem u siebie w dwóch kombiakach. "Demontujemy klamkę z klapy. Trzeba usunąć pręt na którym porusza się klamka, to między plastikową klamką a tym prętem rdza się panoszy i po jakimś czasie mamy znowu blokującą się klamkę. W starym ucinasz jeden koniec i delikatnie ten pręt wybijasz. Czyścisz otwory w plastikowej klamce, Ja tą stalową ramkę dałem do piaskowania i malowania proszkowego. Nowy pręt, sklepujesz jeden koniec montujesz i następnie zaklepujesz drugi koniec. Ja zaciskałem końce w imadle. Średnica pręta 4mm. Długość 120mm, tyle wystarczy. Pręt oczywiście z "kwasówki" (magnes jej nie przyciąga, niema węgla niema rdzy) Działa bez zarzutu, od 4 lat." PS. Znalazłem fotkę jak to wygląda.
  6. Mam prośbę. Pytanie odnośnie różnic w stylistyce 3.0 Spec.B. Chodzi o wygląd zderzaków zwykłego 3.0 H6 a 3.0 H6 Spec.B. wersje przedliftowe i poliftowe. Czy reflektory też się różnią, zwłaszcza w wersji przedliftowej? Wahacze przednie, na pewno są alu? Bo już kilka oglądałem i były stalowe. Czy w H6 ich nie było? Zaznaczam interesują mnie wersje 3.0 H6 Spec.B. No i najlepiej fotki. Przeglądałem net, ale tam taki miszmasz że głowa boli. Także pytam tu, u źródła.
  7. Szyszki ? Chyba nie jestem na fali. Proponuję od razu wywalić EGR'a, i wstawić dodatkową magistralę chłodzenia 4 i 6 cylindra. Z doświadczenia wiem co mówię. Te dwa cylindry najszybciej się gotują w tym silniku. Jakby co, pisz na PW, chętnie pomogę w tym czym potrafię. Szkoda że mieszkamy tak daleko od siebie, takie projekty uwielbiam.
  8. MacGregor

    Legacy - szybkie pytania

    Zajrzyj tutaj: https://forum.subaru.pl/topic/98991-nie-swieci-sie-panel-klimy-gx-204le-legacy-iv-naprawione/
  9. MacGregor

    Legacy - szybkie pytania

    Możesz zastosować tzw. "Fuji Racing Cylinder 4 Cooling Mod Kit". Przydatny mod przy bardziej "intensywnym użytkowaniu" silnika. Jakby co, to dorabiam takie gadżety. Kolega który buduje silniki EJ, mówi że użytkownicy są zadowoleni. Polecam wykonanie natrysku na denko tłoka, również idealny mod do silników "intensywniej użytkowanych". Tylko tutaj to już silnik idzie do rozbiórki w drobny mak. Takie mody również robię osobiście. I wiele wiele innych, również do innych silników. Jak są pytania zapraszam na PW.
  10. MacGregor

    Legacy - szybkie pytania

    Hahaha musisz przeprowadzić śledztwo, a winnych ...... Niestety, ale lamelek nie jest mniej. Miałem dwie obok siebie i powiem jesteś w błędzie. Brawo!!! Ja bylem mniej matematyczny, ale więcej bezwzględny.(rezu,rezu) Po sekcji zwłok, ta od Diesla jednak wygrała. Kto nie wierzy, trudno. Niech sprawdza i udowadnia dalej. Ja używam, i jestem zadowolony. Pozdrawiam, i proszę bez złośliwości.
  11. MacGregor

    Legacy - szybkie pytania

    Legacy GT "hamerykański" też ma zrobioną z alu... Outback 2.5 "hamerykański" też ma zrobioną z alu...
  12. Dorzucę kolejną przeróbkę której dokonałem w aucie. Cel - Poprawić sprawność chłodzenia silnika 3.0R H6 Aby uchronić się, choć tylko na pewno w niewielkim stopniu przed ewentualnym UPG czy ogólnym przegrzaniem silnika. Ogólnie silniki 3.0R H6 mają miano "gorących" silników, a w rocznikach 2004-2009 zastosowano cieńszą chłodnice (16mm), choć poprzednik miał grubszą 26mm a następca znowu grubszą. Zbierałem informacje czym zastąpić oryginalna chłodnicę, która i tak słabo wyglądała. Chłodnica z poprzednika 3.0 niestety wymagała zbyt wielu przeróbek, aby dostosować do karoserii i rurek. Brana była pod uwagę również chłodnica z 2.0 Diesel Legacy IV , Outback III, ale po przeczytaniu relacji z przeróbki tu na forum, zrezygnowałem. Nabyłem chłodnicę z 2.0 Diesel Legacy V 2009-2014. Chłodnica ma 26mm grubości rdzenia, tj. 10mm więcej. Po przymierzeniu, punkty mocowania idealnie pasują. Wiatraki z 3.0 H6, tu sytuacja była taka sobie. Ten z modułem wiatraków pasował na dolne mocowania, ale górne były delikatnie przesunięte. Wiatrak z zbiorniczkiem wyrównawczym, nie pasował w dolne i górne mocowania. Kupiłem wiatrak z zbiorniczkiem od Diesla 2009-20014, jedyne co trzeba przerobić to podpiłować jedno żebro wspornika wiatraka, no i podłączyć przewód zasilający wiatrak. Reszta pasuje idealnie. Wentylator z modułem trzeba przyciąć obudowę na krawędziach górnej i dolnej, i dorobić dwie blaszki do górnych mocowań. Jeszcze wspornik podpórki maski, dla spokoju ducha podpiłowałem w jednym miejscu, bo króciec wodny środkowy jest trochę wyniesiony do góry i mógłby ocierać się o wspornik. Króćce wodne pasują idealnie, bez przerabiania. Przeróbka wykonana rok temu tj. przejeździłem około 14 tys.km. W letnie upały i w korkach temperatura nigdy nie wzrosła powyżej 90*C.
  13. MacGregor

    Legacy - szybkie pytania

    Polecam wymienić na chłodnicę od 2.0 Diesel z Legacy V. Mało przeróbek, jakby co pomogę wytłumaczyć co i jak, mam też trochę fotek jak to wygląda finalnie. Chłodnica z Diesla ma grubszy rdzeń o ponad 10mm.
  14. MacGregor

    Legacy - szybkie pytania

    W tej chłodnicy którą teraz zamontowałem z 2.0D, są króćce do wymiennika ciepła automatycznej skrzyni. U mnie są zaślepione, bo w moim modelu takiej instalacji nie ma. Wymiennik ciepła w moim modelu jest umiejscowiony za prawą głowicą, przy termostacie.
  15. Drukarka 3D i do roboty. https://www.thingiverse.com/thing:4567723 https://www.thingiverse.com/thing:5243675 I wiele innych cwancyków tam znajdziesz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...