Jump to content

MacGregor

Użytkownik
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About MacGregor

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM
    Było: Impreza ej16 turbo
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zanim zabierzesz się za "rozwalanie" silnika. Podjedz do gazownika. Tylko takiego co naprawdę się zna, a nie do wczoraj jeszcze piekł chleb a dziś już zajmuje się gazem w autach. Niech sprawdzi Ci całą instalację, a zwłaszcza wtryskiwacze, bo raczej ewidentnie tu leży problem. PS. Elementy instalacji gazowej a w szczególności mechaniczne, nie są wiecznej kondycji i się zużywają. Już dawno trzeba było sprawdzić czy któryś z wtryskiwaczy się "skończył" , stąd te przerywanie i strzelanie w wydech. Jeden z wtryskiwaczy się zacina i dlatego szarpanie(brak gazu) lub strzelanie (prze
  2. Możesz fotkę z tymi zegarami zapodać? Jakie trudności napotkam przy adaptacji tych zegarów do mojego autka? Mam polifta 06.
  3. Pytanie laika. Czy zegary Legacy IV MY06 mają podświetlane czerwone "ringi"? W moim chyba tego nie ma(2.0, manual). Czy tylko co niektóre wersje miały te świecące piękne czerwone obwódki?
  4. Jaki koszt tego emulatora? Czy po podłączeniu tego emulatora, można pompę i zawory na stałe usunąć, zaślepiając otwory w głowicach?
  5. Poczytaj Mój temat na kreskowym forum (Impreza EJ16 Turbo) może się zapalisz do przeróbki, jakby co służę radą.
  6. To nie ma znaczenia z jakiego silnika EJ wyjmiesz alternator, raczej sprawdziłbym czy wtyczka będzie pasowała bo tu jest tylko różnica między alternatorami. Wtyczki były "okragłe" lub "kwadratowe".
  7. Swego czasu kupiłem fotele z GT, ten kierowcy miał luzy na siedzisku. Po rozkręceniu i zdjęciu tapicerki z gąbką, okazalo się że blacha siedziska na mocowaniach jest spękana. Po dodaniu-przyspawaniu wyprofilowanych pod dany kształt blaszek jest sztywno. Zabezpieczyłem całą blachę antykorozyjną farbą, zkręciłem i jest super sztywno. Więc myślę że raczej musisz odkręcić fotel i sprawdzić. Bo tak to tylko wróżenie z fusów co u Ciebie może być. Wyjęcie fotela i rozkręcenie go to 1godzinka bez pospiechu.
  8. Trzeba atmo.... rozładować Popołudniu, późnym popołudniu a wczesnym wieczorem, każdego dnia. Proszę o propozycje.
  9. Panowie kiedy się spotykamy na kolejnym spociku? Myślę że dobry wątek do tego wybrałem?
  10. Na drugim forum jest obszerny temat o regeneracji wiskozy. Ale warsztat jest we Wrocławiu.
  11. Każdy dzień mi pasuje aby wieczorkiem, dostosuję się. A reszta Forumowiczów, nie zainteresowani???
  12. Prześlij swego maila na PW, mam fotki tego co chcesz.
  13. Z miłą chęcią bym się spotkał. Będę śledził wątek.
×
×
  • Create New...