Jump to content

MacGregor

Użytkownik
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About MacGregor

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Impreza ej16 turbo
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poczytaj Mój temat na kreskowym forum (Impreza EJ16 Turbo) może się zapalisz do przeróbki, jakby co służę radą.
  2. To nie ma znaczenia z jakiego silnika EJ wyjmiesz alternator, raczej sprawdziłbym czy wtyczka będzie pasowała bo tu jest tylko różnica między alternatorami. Wtyczki były "okragłe" lub "kwadratowe".
  3. Swego czasu kupiłem fotele z GT, ten kierowcy miał luzy na siedzisku. Po rozkręceniu i zdjęciu tapicerki z gąbką, okazalo się że blacha siedziska na mocowaniach jest spękana. Po dodaniu-przyspawaniu wyprofilowanych pod dany kształt blaszek jest sztywno. Zabezpieczyłem całą blachę antykorozyjną farbą, zkręciłem i jest super sztywno. Więc myślę że raczej musisz odkręcić fotel i sprawdzić. Bo tak to tylko wróżenie z fusów co u Ciebie może być. Wyjęcie fotela i rozkręcenie go to 1godzinka bez pospiechu.
  4. Trzeba atmo.... rozładować Popołudniu, późnym popołudniu a wczesnym wieczorem, każdego dnia. Proszę o propozycje.
  5. Panowie kiedy się spotykamy na kolejnym spociku? Myślę że dobry wątek do tego wybrałem?
  6. Na drugim forum jest obszerny temat o regeneracji wiskozy. Ale warsztat jest we Wrocławiu.
  7. Każdy dzień mi pasuje aby wieczorkiem, dostosuję się. A reszta Forumowiczów, nie zainteresowani???
  8. Prześlij swego maila na PW, mam fotki tego co chcesz.
  9. Z miłą chęcią bym się spotkał. Będę śledził wątek.
  10. O to to! Mi pasuje, już dawno nie gadałem o Subaru i dlatego chętnie bym się spotkał. Są jeszcze chętni na czwartek?
  11. Mam na warsztacie auto z silnikiem 2.2 o przebiegu 254.682km, auto jest w posiadaniu obecnego właściciela od 18-stu lat i kupił go przy przebiegu około 75.000km. Pytam go kiedy był zmieniany rozrząd, a on zdziwiony "jaki rozrząd, to tu trzeba zmieniać rozrząd", na koniec stwierdził spokojnie "Ja spokojnie i powoli jeżdżę, to tam dla silnika nic się nie stanie". :shock: Panowie my tu mówimy że co 7 lat, a u faceta auto 21-letnie i fabryczny jeszcze siedzi rozrząd, to jest jednak japońska solidność. :wink:
  12. Za ten napinacz zabuliłem 360zł. To i tak nic w porównaniu z 640zł, bo za tyle proponowano mi w kilku miejscach. Każdy z tych sprzedawców powtarzał to samo "widzę w komputerze że tylko 4 sztuki są na stanie w polskim magazynie". Takie gówno powinno kosztować max 100zł. Niezłe marże sobie liczą nieroby cholerne. Za kompletny rozrząd (bez napinacza) plus, pompa wody, świece i pasek do alternatora i wspomagania zapłaciłem niecałe 470zł, oczywiście kupione na warsztat znajomego który ma upust w hurtowni. Jak byłem prywatnie to za to samo zażyczyli sobie 820zł. Dziadostwo! Teraz jak coś muszę kupić do auta to już nie psuje sobie humoru ich kosmicznymi cenami tylko wysyłam znajomego aby załatwił sprawę.
  13. Czy możesz nagrać filmik i zapodać tutaj, z miłą chęcią usłyszę jak pracuje ten PROEX z różnoodległościowym kolektorem. Bardzo proszę. Pozdrawiam
  14. Byłem również na Krywlanach w sobotę i za dnia jak i w nocy, suuuupper. Polecam dojechać płytami do końca, a tam jest równo i można śmiało bez obaw pośmigać, na asfalcie czasami jest za ciasno.
×
×
  • Create New...