Jump to content

MacGregor

Użytkownik
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About MacGregor

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Outback III '05 3.0 H6 5EAT
    Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM
    Było: Impreza ej16 turbo
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wracając do tematu chłodnicy "wody" w H6. Sprawa która Mnie również nurtuje, bo jestem zmuszony wymienić chłodnicę w Mojej 3.0 H6. Czy rozważaliście montaż chłodnicy od Legacy/Outback 2.0 DIESEL? Wiem że, ludzie którzy przerabiają diesle na benzynę, zostawiają chłodnice po dieslach. Jednak jakoś ona tam pasuje. Niestety nie miałem w "ręku" tej chłodnicy, i ciekawi Mnie czy są duże rozbieżności w konstrukcji tej chłodnicy w stosunku do tej z H6. Z tego co się już dowiedziałem po przeprowadzonym "śledztwie", to: -chłodnica od 2.0D jest grubsza o 10mm -króć
  2. W DOHC, można spokojnie zrobić kolektor bulgot zostawiając w fabrycznych miejscach obydwa katalizatory. Nie jest to jakiś wielki problem. W nowym kolektorze bulgoczącym, zostaje oryginalny katalizator. i sondy również.
  3. Mógłbyś dokładnie opisać jakie rzeczy były zmienione żeby auto stało niżej? Chcę swojego Outbacka obniżyć, a wiem że całe zawieszenie przednie i tylne jest zamocowane na 3cm dystansach, oraz dłuższe amortyzatory.
  4. MacGregor

    Chlapacze

    Szukam schematów / szablonów chlapaczy do Legacy IV. Może ktoś z Was ma takie?
  5. Zanim zabierzesz się za "rozwalanie" silnika. Podjedz do gazownika. Tylko takiego co naprawdę się zna, a nie do wczoraj jeszcze piekł chleb a dziś już zajmuje się gazem w autach. Niech sprawdzi Ci całą instalację, a zwłaszcza wtryskiwacze, bo raczej ewidentnie tu leży problem. PS. Elementy instalacji gazowej a w szczególności mechaniczne, nie są wiecznej kondycji i się zużywają. Już dawno trzeba było sprawdzić czy któryś z wtryskiwaczy się "skończył" , stąd te przerywanie i strzelanie w wydech. Jeden z wtryskiwaczy się zacina i dlatego szarpanie(brak gazu) lub strzelanie (prze
  6. Możesz fotkę z tymi zegarami zapodać? Jakie trudności napotkam przy adaptacji tych zegarów do mojego autka? Mam polifta 06.
  7. Pytanie laika. Czy zegary Legacy IV MY06 mają podświetlane czerwone "ringi"? W moim chyba tego nie ma(2.0, manual). Czy tylko co niektóre wersje miały te świecące piękne czerwone obwódki?
  8. Jaki koszt tego emulatora? Czy po podłączeniu tego emulatora, można pompę i zawory na stałe usunąć, zaślepiając otwory w głowicach?
  9. Poczytaj Mój temat na kreskowym forum (Impreza EJ16 Turbo) może się zapalisz do przeróbki, jakby co służę radą.
  10. To nie ma znaczenia z jakiego silnika EJ wyjmiesz alternator, raczej sprawdziłbym czy wtyczka będzie pasowała bo tu jest tylko różnica między alternatorami. Wtyczki były "okragłe" lub "kwadratowe".
  11. Swego czasu kupiłem fotele z GT, ten kierowcy miał luzy na siedzisku. Po rozkręceniu i zdjęciu tapicerki z gąbką, okazalo się że blacha siedziska na mocowaniach jest spękana. Po dodaniu-przyspawaniu wyprofilowanych pod dany kształt blaszek jest sztywno. Zabezpieczyłem całą blachę antykorozyjną farbą, zkręciłem i jest super sztywno. Więc myślę że raczej musisz odkręcić fotel i sprawdzić. Bo tak to tylko wróżenie z fusów co u Ciebie może być. Wyjęcie fotela i rozkręcenie go to 1godzinka bez pospiechu.
  12. Trzeba atmo.... rozładować Popołudniu, późnym popołudniu a wczesnym wieczorem, każdego dnia. Proszę o propozycje.
  13. Panowie kiedy się spotykamy na kolejnym spociku? Myślę że dobry wątek do tego wybrałem?
  14. Na drugim forum jest obszerny temat o regeneracji wiskozy. Ale warsztat jest we Wrocławiu.
×
×
  • Create New...