Jump to content

Legacy96

Użytkownik
  • Content Count

    1831
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Legacy96 last won the day on September 24 2014

Legacy96 had the most liked content!

Community Reputation

42 Dobry

1 Follower

About Legacy96

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/08/1963

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    NRW Niemcy
  • Auto
    byl Forester 2.0 XT AT MY05
    jest Outback 3.0R
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, elektronika

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kalibracja polega na pomiarze za pomoca GPS dlugosci odcinka przejechanego z okreslona iloscia obrotow kol. Ja mam wersje na Niemcy. W tlumaczeniu: wybieramy NAV, MENU, Ustawienia Navigacji, Kalibracja, Odleglosc. Po starcie kalibracji nalezy przejechac kilka-kilkanascie km po mozliwie plaskim terenie. Zgasic silnik, zapalic i to wszystko.
  2. Komputer wylicza spalanie na podstawie czasu wtrysku i przebytej drogi. Dokladnosc pomiaru drogi zalezy od obwodu opon, w autach z Navi mozna pomiar kalibrowac. Jesli wtryskiwacze sa w porzadku i cisnienie paliwa w normie, dokladnosc wynosi +-0.1L.
  3. Wyslalem zapytanie do Shell Deutschland na ktorej stacji w Niemczech mozna jeszcze kupic Shell V-Power 98. Dzis przyszla odpowiedz: nie ma takiej stacji, kupic mozna tylko Vpower Racing 100 Oktan. Podaje numer do dzialu obslugi klijenta, mozesz tam zadzwonic i sprawdzic moje informacje: Tel: +49(0)40 80 90 80 513 Co do spalania, teraz mam ok. 12l /100 ale glownie kilkukilometrowe odcinki, silnik nie zdazy sie nagrzac.
  4. Stranka jest niestety malo wiarygodna, ma stare dane. Np: wedlug niej ta stacja ma Super 98: https://de.fuelo.net/gasstation/id/18535?lang=de ale na stronie Shella jest juz inaczej: https://find.shell.com/de/fuel/10026480-wuppertal-staubenthaler-st Nadal prosze znajdz choc jedna stacje Shell w Niemczech gdzie sprzedaja Super 98.
  5. Pasek nie wyglada na zdjeciu strasznie staro, ale jego symbol 5pk870, mowi ze nie pasuje do twojego auta: https://www.gatesautocat.com/article/5PK870 Powinien byc raczej 5pk880: https://www.gatesautocat.com/article/5PK880 Moze pasek zostal uszkodzony (oslabiony) przy montarzu ?
  6. Sprawdz czy wal pompy obraca sie bez oporow i zaciec. Prawdopodobnie pasek byl stary i zuzyty, wiec wystarczy zalozyc nowy (po sprawdzeniu wszystkich rolek czy obracaja sie bez problemu).
  7. Nie, nie w moich okolicach, jezdze po calych Niemczech. Tu jest interaktywna mapka stacji Shell w Niemczech i Europie. https://www.shell.de/autofahrer/shell-station-locator.html#iframe=Lz9sb2NhbGU9ZGVfREUjL0A1MS40OTUwNiw5LjUzNjEzLDZ6 Po znalezieniu stacji mozna sprawdzic jakie rodzaje paliwa ma w ofercie. Super98 jest ale we Francji. Znajdz prosze choc jedna stacje Shell w Niemczech ktora sprzedaje Super98.
  8. Tak jak pisalem niedawno, w Niemczech Super 98 na Shell nie ma od lat i nadal nie ma...
  9. Tak, albo sonda do wymiany, albo przerwane kable. To samo jesli chodzi o czjnik spalania stukowego. Jaki przebieg ma auto?
  10. No to trzeba odczytac bledy i sie okaze co dalej.
  11. Ja podalem wczorajsza cene. A ceny zmieniaja sie w ciagu tygodnia o kilkadziesiat centow. Gdy jeszcze mialem forestera xt testowalem rozne paliwa. Bez roznicy w spalaniu.
  12. Warto tez sprawdzic rozrzad, jesli przestawil sie to nie bedzie mocy. Na wolnych chodzi rowno?
  13. Cisnienie paliwa jest w porzadku, ma byc ok. 3 bar. Sonde mozna sprawdzic komputerem, najprawdopodobniej katalizator sie zapchal i wydech jest zablokowany.
  14. Niemiecki Shell V-Power 98 Faktycznie, mozna zglupiec. W Niemczech Shell wycofal V-Power 98 na poczatku 2011 roku. Obecnie na Shell dostepne sa: Shell V-Power Racing 100 1,569 € / Ltr Shell V-Power Diesel 1,409 € / Ltr Shell Super FuelSave 95 1,379 € / Ltr Shell Super FuelSave E10 1,339 € / Ltr Shell Diesel FuelSave 1,219 € / Ltr Ceny aktualne, nawet jesli spalanie byloby troche mniejsze na 100 oktanach to roznica w cenie 19ct za litr w porownaniu do 95oktan skutecznie to zniweluje. Ale powiedz
  15. Kilka lat temu z powodu podwyzszonego spalania kupiem do Forestera XT nowy nieorginalny przeplywomierz. Po wymianie auto jechalo, ale kazde wcisniecie gazu powodowalo kleby czarnego dymu z wydechu. Bledow zadnych, ale po kilkunastu kilometrach zalozylem stary przeplywomierz a ten oddalem sprzedawcy. Potem kupilem nowy orginalny i na tym problem sie skonczyl.
×
×
  • Create New...