Jump to content

P4uk4

Użytkownik
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

About P4uk4

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday April 15

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wwa i Okolice
  • Auto
    Forester SH 2.0 N/A i Impreza GC GT

Contact Methods

  • Website URL
    http://hondaprelude.pl/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To, że nieoświniaczona to nie znaczy, że ktoś tutaj nie przesiaduje. Ja na swoim GTku też nie mam nigdzie świni bo zwyczajnie mi się ta nalepka nie podoba
  2. To zależy. Ja na przykład w innym aucie wymieniłem zegary na JDMy bo były zwyczajnie ładniejsze
  3. To po prostu JDMowe zegary. Wszystkie zegary na rynek japoński miały skalowanie do 180kmh
  4. Pozdrowienia dla członków Dystryktu STI poznanych dzisiaj na Stadionie Narodowym. Było bardzo miło
  5. Pozdrowienia z niedzieli dla niebieskiego STI spotkanego w Wawie na parkingu http://imgur.com/gallery/LdGomgM Oraz z poniedziałku dla pięknie zglebionego czarnego Forka SG też w Wawie na drodze
  6. Pozdrowienia dla szarego (srebrnego?) Legacy/Outbacka? mijanego przed chwilą w Aninie. Byłem tak zamyślony, że zbyt późno odmachałem, sorry
  7. Pozdrowienia dla ludzi którzy byli wczoraj Subarakami na Youngtimer Warsaw. Z tego co pamiętam poza moim autem był czarny Hawkeye w Kombi, szary GC8 w sedanie, czarny Forek SF i srebrny Blob w sedanie EDIT: Zapomniałem jeszcze o czerwonym BRZ
  8. Odkopię temat. A jak wygląda sprawa pomiędzy Bugeyem a Blobeyem? Szukam całego okulara/pasa do Bloba. I tak jak do Buga jest ich pełno, tak o dedykowany do Bloba jest uberciężko...
  9. Uszczelka Pod Głowicą.
  10. Zapewniam Cię, że gdybym jechał Forkiem zamiast babcią to też bym się cieszył z takiej drogi
  11. Jasne, dało się i została przejechana. Ale do przyjemnych przejazdów to nie należało. Chyba na kolejny zlot albo wezmę Forka albo podniosę babcię do seryjnej wysokości
  12. W sumie.... przelot z większą prędkością i przy okazji zrobione bezbolesne odelżenie auta o zderzak i parę innych elementów. Od razu lepsze czasy na próbach
  13. Kurczę, aż teraz żałuję że się nie zatrzymałem i nie porobiłem fotek tych wyrw w drodze Aż mi się słabo zrobiło jak wyobraziłem sobie przelot tamtędy powyżej 60
  14. To powiem Ci, że w przypadku tego odcinka trasy moja średnia prędkość wynosiła jakieś 20km/h i i tak było ciężko
  15. To akurat nie moja uwaga, ale przyznam szczerze, że także wypowiadałem się o tym w ankiecie. Oczywiście mają Państwo rację, za mizerną jakość asfaltowych dróg nie można winić organizacji, jednak przyznam szczerze, że był element trasy Turystyczno-SZOSOWEJ (Wybaczcie podkreślenie :D) gdzie przejeżdżało się przez jakieś....glinianki? Bodajże dzień 1. Generalnie nieutwardzona, dziurawa droga z usypanymi kopcami...piachu, gliny czy czegoś podobnego wokół dróg. I cóż, przyznam szczerze, że jadąc swoją nieco obniżoną babcią z 1994 roku byłem nieco zestresowany i zastanawiałem się czy odpadną mi najpierw zęby, zderzak czy koła. Przez tamte kilkanaście minut przejazdu zdecydowanie żałowałem, że wziąłem na zlot Imprezę zamiast swojego Forestera. Rozmawiałem po tym odcinku z kilkoma osobami które podzielały moje zdanie i zdecydowanie woleli by przejechać kilka kilometrów na około byleby oszczędzić sobie i swoim autom tych cierpień. Tak naprawdę to tylko jedyna uwaga jaką miałem co do trasy czy ogólnie zlotu. Cała reszta na najwyższym poziomie, byłem na wielu zlotach poświęconych innym markom i Plejady są obecnie zdecydowanie na pierwszym miejscu mojego rankingu zlotowego
×
×
  • Create New...