Jump to content

P4uk4

Użytkownik
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

About P4uk4

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday April 15

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wwa i Okolice
  • Auto
    Forester SH 2.0 N/A i Impreza GC GT

Contact Methods

  • Website URL
    http://hondaprelude.pl/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja zamiast pakować się w seryjne poliftowe radio poszukałbym jakiegoś androida na wypasie.
  2. Żadnych błędów nie będzie, przynajmniej w nowszym SH u mnie mnie było
  3. 1. Regeneracja amorów z SLSami nie cieszy się dobrą opinią. Jest sporo potwierdzonych przypadków, gdzie zwyczajnie te amory siadały po krótkim czasie. Kupno używek? IMO bez sensu, zaraz pewnie będzie to samo co z Twoimi obecnymi. Najlepszą opcją jest kupić nowy dedykowany zestaw (Nawet zamiennik, IMO2 bez sensu pchać się w nowe OEM amory)
  4. Wydaje mi się, że na większości stacji diagnostycznych są w stanie to ogarnąć bez problemu
  5. To zależy od tego gdzie i jak się jeździ. Warto śmignąć na diagnostykę i ogarnąć jaki jest ich stan. U mnie pływanie było objawą wywalonych amorów tylnych. Jeśli w wersji US też pakowali SLS to masz tylko wybór pomiędzy OEM lub Peddersem. Z przodem jest już ciut większy wybór
  6. Jak 2.0 to raczej nie Amerykaniec, wolnossaki w SH na Amerykę wychodziły z silnikiem 2.5
  7. Tak, wszystkie Forki SH (przynajmniej na Europę) miały SLS. Istnieje zestaw Peddersa który jest specjalnie przygotowany pod wywalenie SLS. U mnie w połączeniu z OEM amorami na przód nic nie podniosło się zbytnio do góry, wszystko siedzi tak jak powinno. Kupione dokładnie to: http://www.gc8.pl/pl/szukaj/zestaw-zawieszenia-tylnego-pedders-bez-sls-forester-shsj-08-13.html?search=product&string=Forester+Pedders&search_top=
  8. Ja zrobiłem dopiero około 1000km na Peddersie (kupiony w Marcu) ale na razie jestem mega zadowolony. Zobaczymy co dalej
  9. P4uk4

    Demontaż grilla GC8

    Tylko trzeba uważać przy tym "ciągnięciu", ja upierniczyłem jeden zatrzask razem z jego mocowaniem :P
  10. Cześć! Generalnie jakbym wiedział ile roboty będzie z prostym przełożeniem kierownicy to bym sobie darował. Ale jak się powiedziało A to trzeba już powiedzieć B Generalnie widziałem pierdyliard konfiguracji przedliftowego wnętrza z poliftową kierownicą Momo w GTkach (Albo przeróbki albo chyba też tak było w tych "półliftach", prawda?) Dobra. Kupiłem kierownicę. Wieloklin pasuje, jest okej. Pierwszy fakap - Złącze do poduszki i bolce "naprowadzające" zwijak (W przedlifcie są pionowo, w momo są "pod skos"). Do tego nawet jak nastawi się przedliftową taśmę tak, żeby CENTER był pod skos to przewody frontowe wystają w takim miejscu, że kierownicy nie da się założyć. Myślę sobie "Nie ma problemu, kupię poliftową taśmę" xD Aha, nie ma problemu, ta jasne Poliftowa taśma od frontu pasuje do kierownicy idealnie..... za to gorzej z tyłem Poliftowa taśma jest generalnie cieńsza od przedliftowej, do tego mechanizm "kręcący się" też jest inaczej zbudowany. Moje pytanie - Jak to ugryźć dalej? Możliwości widzę 2: 1. Czy w "półlifcie" gdzie występuje taka konfiguracja była taśma/zwijak inna niż w przedlifcie i polifcie? 2. Jeśli nie, to czy w takim razie muszę zmienić cały przełącznik zespolony od świateł wycieraczek? To niby nie problem, ale czy wtedy wszystko mi będzie pasować (łącznie z 3 czy tam 4 kostkami idącymi dalej pod deskę?) Generalnie wiem, że się da, bo takie konfiguracje jeżdżą. Ale chciałbym jednak poradzić się kogoś kto ogarnia, żeby już nie błądzić we mgle ;P Z góry dzięki za pomoc od osób, które już to rozbierały i ogarniają temat
  11. P4uk4

    Logo - projektor

    W moim MY94 była to po prostu lampka przeprowadzona do kieszeni od drzwi i wpakowana w przewierconą dziurę Tak więc nie był to jakiś finezyjny mod.
  12. P4uk4

    Logo - projektor

    Generalnie pierwsza rzecz, którą skasowałem w swojej GC po jej kupnie (Była w to wyposażona xD)
  13. 1. 2009 2.EJ204 3. Jakieś BRC z tego co pamiętam 4. Wesoła, ul. Warszawska, koszt 2800. 5. 188kkm 6.196kkm 7. Nie 8. Nie 9. Nie 10. Około 13L/100km
  14. Czy to nie ten sam problem, który wrzuciłeś tutaj.....?
  15. Kolego oddaj lepiej auto do kogoś kto ogarnia temat zanim zrobisz sobie i/lub silnikowi krzywdę.
×
×
  • Create New...