Skocz do zawartości

Rob C

Użytkownik
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Vernon Hills, USA
  • Auto
    2022 Nissan Pathfinder Platinum
    2011 Subaru WRX STI Sedan
    2011 Subaru Outback Limited
    2015 Subaru WRX Premium Sedan

Ostatnie wizyty

1404 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rob C

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

118

Reputacja

  1. Po dłuższej przerwie kilka zmian i auto idzie na sprzedaż. Maska z karbonu, okleina dachu oraz tylny spojler.
  2. Rob C

    Do zamkniecia

    Poruszałem wiązką i tyle ale młody we wtorek ruszał znowu, polewał wodą i jest ok. Jeździł wkoło tzw komina na niskich i wysokich obrotach- jest ok. Nie ma śladów pogryzienia, uszkodzeń itp. Czekamy na pompę z filtrem i uszczelkę. Może było jakieś żenione paliwo, nie mam pojęcia.
  3. Rob C

    Do zamkniecia

    Od poniedziałkowego wieczoru pali i chodzi normalnie. Na razie młody nim do szkoły nie jeździ ale podejrzewa pompę paliwa. Poza tym i tak chce z przystosować auto na e85(alkohol). Jeżeli nie pomoże to trzeba szukać dalej. Wszystko co wczoraj odłączał, lambdy i przepływomierz od razu rzucały bledy. Sprawdzone świece, filtr jest stożkowy to raczej odpada. Cewki też wyrzuciliby błąd. zamawiamy nową pompę z filtrem i uszczelka. dzięki za porpowiedzi
  4. Rob C

    Do zamkniecia

    Wszystko sprawdzone, kable, kostki ruszane, polewane wodą i wszystko jest ok, pali. Paliwo tylko shell, auto stało miesiąc w garażu bo młody jeździł moim WRX-em. Jeszcze zobaczy świece ale wymienione po remoncie silnia, 6tys mil temu
  5. Rob C

    Do zamkniecia

    Dzisiaj młody ma sprawdzać wszystko po kolei, pod maską była albo wiewiórka albo chipmunk bo znalazł jakąś bułkę. Dzięki za info
  6. Rob C

    Do zamkniecia

    W niedzielę u syna w STI zaczęły się jaja. Jechał i w pewnym momencie auto nie wkręcało się na obroty a jak trzymał gaz to z tyłu było czarno jak za lokomotywa. Wyskoczyły 3 błędy- misfire 2 i 4 cyl oraz za bogato. Wieczorem ustało. Wczoraj w drodze do szkoły znowu to samo a wieczorem jak wracał to pod domem padł całkiem, nie chciał odpalić- błędów brak. Odpiąłem wiązkę pod maską bo na jesieni miał jakiegoś “gościa”pod maską., nie widać uszkodzeń. młody zrobił 50 mil i spalił połowę zbiornika. Jak myslicie, czujnika wałka rozrządu, przepływomierz czy wiązka? z góry dziękuję za pomoc
  7. Rob C

    Gdzie ten bulgot?

    Bardzo obrazowe wytłumaczenie jak z Subaru zrobić civica. Przerabialiście to z moim synem w jego STI, zrobiliśmy civica ale za to zdrowszego.
  8. Rob C

    Gdzie ten bulgot?

    Właśnie równy kolektor niweluje to słynne subarowe brzmienie.
  9. Mam coś takiego jakbyś chciał. Syn dostał jak miał Outbacka, używane do pół roku, stan idealny. Mogę wysłać
  10. Obydwa Subaru u już na zimowkach. Mój nie ma zimowek bo to nie Subaru
  11. Na tym zdjęciu nie. Na zdjęciu wyżej są włączone ale nie były ustawione i świeciły jak długie. Teraz się wyregulowane i przyszły właściwe zaślepki.
  12. Temat halogenów zakończony, jedyne 500$
  13. Oto Flip i Flap. We Flapie wymieniliśmy koła na zimowe.
  14. Ten srebrny faktycznie ma pazur, za wiele pod maską nie ma bo jakieś 300 na kołach ale odpycha się zacnie.(stage 2) Jeździłem ale jako pasażer. Czarny też nieźle sobie radzi(stage 1+).
  15. Srebrnego trafiliśmy z padniętym silnikiem jako kolejny projekt(tzw flip) bo mój młody miał wtedy Hawka STI ale jak zobaczył stan tego to się w nim zakochał i poszedł z moją skromna pomocą na grubo. Czarny to moje drugie auto i pewnie na wiosnę pójdzie dalej. szczesliwego kolego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...