Nie wiem czy zdiagnozowałeś już usterkę, ale jeśli luzy są ok a dalej ci cyka silnik i nierówno pracuje na wolnych obrotach to sprawdź elektrozawór od zmiennych faz rozrządu...one też potrafią głośno cykać i dają objawy falowania na wolnych obrotach
Siemka. Będę musiał wymienić jarzma zacisków z tyłu w Legacy IV. Pytanko o to jakiej firmy kupić by mieć spokój. Widziałem jarzma firmy NTY. Tą firmę część osób poleca a jeszcze więcej odradza. Jest ich dużo na sprzedaż więc nie wiem co o tym myśleć. Warto kupować OEM jarzma czy jakiś dobry zamiennik?
Wydaje mi się, że może być to tylne światło stopu, gdyż było demontowane i jak pukałem od spodu od strony bagażnika i się wsłuchalem to podejrzewam, że to może być to. Będę musiał je zdemontować, pojeździć i ocenić
Siemka. Ktoś wie jak zdemontować tylną półkę w sedanie, bo coś mi pukało na nierównościach i po wielu próbach odgadnięcia skąd dochodzi owy dźwięk zlokalizowałem, że coś brzęczy mi pod tą półką.
Siemka. Szukam Legacka dla taty no i znalazłem IV generację. Problem polega na tym że prawdopodobnie ma padniętą nagrzewnicę. Tu moje pytanie. Czy do wymiany nagrzewnicy trzeba pruć deskę rozdzielczą czy da się zrobić to w inny sposób no i jakie koszta by to były? Dzięki za odpowiedzi.
Wiadomo, że trochę się zejdzie z piaskowaniem i odpowiednim zabezpieczeniem, ale z pewnością wyjdzie taniej niż nowy
Będę niedługo hamulce robił to powiem swojemu mechaniorowi, żeby spojrzał na wózek czy się nadaje do ratowania czy już kaplica.
Witam. Poszukuję konkretnej odpowiedzi na pytanie. Posiadam Legacka 4 generacji po lifcie w sedanie. Chcąc nie chcąc belka tylnego zawieszenia za jakiś czas będzie do wymiany. I teraz pytanie. Czy belki z kombi/outbacków, diesli czy innych benzyn są P&P do sedana? Najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto robił już taki zabieg.
Wiem o tym że normalne, ale podczas jazdy po autostradzie wcześniej tego nie słyszałem, a teraz tak i wydało mi się to bardzo dziwne, że słyszę ten pisk aż w środku auta podczas wciskania gazu przy 140 km/h