Jump to content

Bajer98

Nowy
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Subaru Legacy BL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bajer98's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputation

  1. No chodziło mi właśnie o całość
  2. Jutro i tak robię zbieżność to niech się przyjrzą co i jak
  3. Dzwoniłem. Gość mówi że mogą być to tarcze kotwiczne...no ale czy ja wiem? Przedtem tego nie było a teraz jest. Dźwięk w sumie jest podobny do działającego systemu ABS, ale na pedale hamulca nic nie czuć
  4. Siemka. Tydzień temu wymieniłem hamulce z przodu i z tyłu. Nie wiem jak opisać ten dźwięk, ale czasem podczas jazdy oczywiście jak nie hamuje to słychać takie jakby pierdzenie raz z przodu raz z tyłu. Mam tak od trzech dni. Przed wymianą jak i kilka dni po wszystko było w porządku. Żadna kontrolka się nie świeci oraz nie ma problemu z hamowaniem. Ktoś miał podobny problem? Mam się przejmować?
  5. Takie pytanie czysto z ciekawości. Co oznacza komunikat 5-on/5-off? Przekreciłem kluczyk w pozycje acc i kliknąłem przycisk dziennego przebiegu. Najpierw było A i B potem wyskoczyło coś takiego. Nigdzie w internecie nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Legacy 2007
  6. Mam polifta i nie mam tych złączek tutaj, ale zauważyłem przecięty kabel
  7. Nie zmieniają się. Odpiąłem akumulator potem znów podłączyłem i jak było tak jest. Za dwa tygodnie dam znać co było przyczyną.
  8. Ale skoro możliwe że to przepustnica to czy odpięcie jakiegoś czujnika czy akumulatora na jakiś czas załatwiłoby sprawę?
  9. Olej był wymieniany co 3 tysiące kilometrów Pierwszy raz zaraz po zakupie. Przejechałem 3 tysiące kilometrów, ale okazało się że spod korka spustowego mi leci, więc wymieniłem znów, ale już z nowym korkiem i podkładką również około 3 tysiące kilometrów temu. Wiem że zmienia się co 10 tysięcy, ale tak wyszło :). Zalany jest Motulem 5W30. Poboru oleju nie miał wcale aż do momentu tego dziwnego zachowania. Filtr oleju to jest właśnie chyba Filtron. Czy przegrzewanie występuje tylko na LPG? W sumie nie mam pojęcia, bo tylko dwa razy mi się tak zdarzyło. Za drugim razem gdy auto świrowało odpuściłem dalszą jazdę.
  10. Za dwa tygodnie dopiero mam mechanika umówionego więc jak będzie wiadomo co i jak to napiszę co było przyczyną, bo ja już zgłupiałem i sam nie wiem co mu dolega. Na ten czas jazda nim jest wykluczona
  11. Jest to polift i nie ma tam pompy powietrza wtórnego
  12. Nie mam pojęcia jakie są błędy, bo nie mam kompa żeby go podłączyć. To haratanie dobiega z okolic kolektora dolotowego.
  13. To haratanie jest na wyłączonym silniku, ale na przekręconym kluczyku w pozycji zapłonu. Całkiem niedawno miał taki wysokotonowy dźwięk...takie piszczenie. Na forum pisali, że to piszczenie jest normalne.
  14. Ogólnie rozrząd jest w miarę świeży bo był robiony w październiku. Pierwsze objawy nierównej pracy miałem w sobotę tydzień temu, ale myślałem że to jakiś czujnik czy coś. Po 10 minutach wszystko wróciło do normy. Na następny dzień zrobiłem trasę w sumie prawie 400 kilometrów i nic się nie działo. Dopiero jakoś w poniedziałek dał takie same oznaki jak przedtem. Od tamtej pory stał w miejscu a dziś chciałem po prostu zobaczyć czy coś mu się odwidzi i będzie normalnie chodzić ale jednak nie. W moim odczuciu albo jakiś czujnik albo coś nie tak z układem zapłonowym.
  15. Tu strzela z wydechu, oraz słychać dziwne harczenie spod maski jak kluczyk jest ustawiony w pozycji zapłonu. Dziś przejechałem się po parkingu i zapalił się check engine oraz tempomat nie działa. Wkręca się max do 2 tysięcy obrotów. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie na ten czas wszystko było dobrze, ale nierówna praca silnika pozostała. Zauważyłem również problem z hamowaniem. Mechanika mam dopiero umówionego za nieco ponad dwa tygodnie więc może samemu uda mi się rozwikłać co to może być. VID_20210804_133111.mp4 VID_20210805_121927.mp4
×
×
  • Create New...