Skocz do zawartości

takumifan

Użytkownik
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O takumifan

  • Urodziny 22.02.2000

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    GF8 GT+ MY96
    GF4 EJ18 turbo MY93
    BH9 Outback 2.5 MY99

Ostatnie wizyty

2516 wyświetleń profilu

Osiągnięcia takumifan

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

122

Reputacja

  1. Samopoziomujące się. Prawy patrzy w dół, lewy w górę . Lecą do kosza.
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Korby i główne? 6-7 lat temu za 1 szlif korb wału w subaru w mojej okolicy było 400
  4. Normalnie jakby porównać styl Carlosa Sainza i Colina McRae
  5. Po pijaku pierścienie chcieli wymienić bez otwierania silnika
  6. Nie pamiętam czy masz natryski na denko tłoka ale jak masz to trzeba albo je bardziej zagłębić albo podebrać tłoki żeby nie biło w natrysk.
  7. Okey. Pomyślałem, że polecasz go koledze do 2.5XT hehe
  8. Te 27Ah to błąd, co nie? A yuasa naprawdę dobre aku.
  9. W Ameryce do przedliftowych głowic zakładają wałek ssący z EJ25D a wydechowy zostaje turbo. Pewnie gra nie warta świeczki ale jak ktoś ma i mu leżą to czemu nie. Mam i sobie kiedyś wrzucę Na tym zdjęciu są tylko motory z Legacy. Dlatego nie ma oznaczeń G i K. Jednakże silnik H to to samo co G, a silnik R to to samo co K tylko że maja 2 turbawki.
  10. Żadne nie są niezniszczalne. Jednak jak się nie przesadza i nie goni cyferek to na 300 starczą. Ważne by dać cieńszą uszczelkę by nie odprężyć motoru za mocno bo już nie będzie w ogóle miał siły jechać. Gdzieś @mirasek mi pisał o tym jaki CR wychodzi w EJ20G na tłokch HBR ale już nie pamiętam gdzie to było.
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. W jakim jest stanie? Nie ukrywam, że chodził mi po głowie bo naprawdę wyróżniał się na tle innych już troszkę zmęczonych egzemplarzy. Ładny seryjnie zachowany egzemplarz.
  13. Miałem ostatnio problem przy prostej wymianie siłowników klapy. Niestety przy zdejmowaniu oryginalnych ciężko zdjąć je z łączników kulowych i łatwiej je wykręcić razem z siłownikiem. Tulejka z gwintem w klapie jest zgrzana w 3 malutkich punktach przez co po latach od dużych sił odpada. Podobno to częsty problem przy tej operacji sądząc po tym filmie. Sposób przedstawiony przez jegomościa uważam za trochę przekombinowany. Dlatego ja przedstawię swój z wykorzystaniem nitonakrętek Otwór po starej tulejce z gwintem to 11 mm. Gwint łączników kulowych to M8. Tulejka nitonakrętki z gwintem M8 ma również 11 mm. Perfekt! Obawiałem się czy tulejka nitonakrętki po zaprasowaniu będzie wytrzymywać siłę od siłownika na ciężką klapę. Na szczęście wszystko siedzi sztywno. Akcja zakończona sukcesem. Nie będzie już więcej siniaków na głowie od spadającej klapy. Może komuś się taka wiedza kiedyś przyda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...