Jump to content

takumifan

Użytkownik
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Dobry

1 Follower

About takumifan

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/22/2000

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    GT+ 96

Recent Profile Visitors

1141 profile views
  1. Od siebie mogę powiedzieć, żeby nie szukać oszczędności i brać koniecznie cewki z 2.0 szare FK0186. Cewki z H6 i 2.5 są krótsze. Sam jestem dziad i kupowałem dwa razy... Wygląda to tak.
  2. Zegary: -W3W/W5W- do podświetlenia (W5W są mocniejsze więc jak wymieniać to pewnie wszystkie [8szt] bo oryginalnie są raczej W3W) -W2W/W1W - kontrolki Nawiewy: Prawdopodobnie to samo co do kontrolek, już nie pamiętam. Warto zdjąć ze wszystkich zielone gumeczki bo z nimi podświetlenie świeci jakby chciało a nie mogło. Przy okazji jak będziesz chciał wymienić żarówki w przyciskach (awaryjne, halogeny, spryskiwacze lamp itd.) to potrzebne są do nich żarówki z tzw. "wąsami". Trzeba ich poszukać na jakichś portalach i jak dobrze pamiętam nie potrafiłem znaleźć identy
  3. Tutaj masz zestawienie wydajności. Od zawsze jednak zastanawiałem się czemu w tym zestawieniu, przy 6k RPM 12mm ma gorszy wynik niż 11mm. Może ktoś jeszcze mądry się wypowie
  4. Czy to nie ty przypadkiem leciałeś w ten piątek 26.02 S8 w kierunku Białegostoku? Zapamiętałem jakiegoś Legasia z rejestracją LTM i na 99% miał 3 na początku.
  5. Cały manual do 97-98 Turbo http://ken-gilbert.com/wrx/mans/98aus.zip
  6. @diuk Jestem pewien. Wiele z tych stron ma błędy. Mam u siebie aktualnie skrzynie TY752VN4AA, czyli dokładnie to samo. Jest to długa skrzynia z dupką 1,1:1. A tak wygląda tabelka w manualu od przedliftowych GT:
  7. Skrzynie biegów we wszystkich europejskich GT mają prędkościomierz elektroniczny. To wersje japońskie miały prędkościomierze na linkę do wersji 3 włącznie. Nawet jeżeli kupisz skrzynie z czujnikiem na linkę, to jest możliwość wykręcenia i włożenia elektronicznego. Linka: Elektroniczny: Jeżeli chodzi o same skrzynie. Wszystkie skrzynie w Europie w GT94-98 (oznaczenia TY752VN a zaraz po tym liczby od 1 do 6) to skrzynie które mają przełożenie 3.9, które mają w dupce skrzyni przejście na 1,1:1 tak więc koniec końców przełożenie główne to 3.54, dlatego siedzą tam takie dyf
  8. Chcesz wrzucić całą kolumnę kierowniczą z Nardi Torino aby kierownica ładnie pasowała?
  9. Polecam stetoskop warsztatowy, a nawet zwykły lekarski. Przyklejasz patyczek taśmą i wysłuchasz każdy stuk w silniku.
  10. Ten akurat ma gwint M10 ale nie pamiętam dokładnie skoku, raczej 1,25.
  11. Zanim kupiłeś short shifter sprawdziłeś jak wygląda ten, który teraz siedzi? W przedliftach normalnie wygląda to tak , a po 96 wygląda jak ten z twojego zdjęcia. Przed 96 Po 96
  12. Bardzo dobre tłoki ale nie są to kute. Grube półki między pierścieniami oraz same pierścienie bo 1.5mm. Górna granica to nie wiadomo. Zależy czego od nich oczekujesz
×
×
  • Create New...