Jump to content

takumifan

Nowy
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About takumifan

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 02/22/2000

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    GT+ 96

Recent Profile Visitors

495 profile views
  1. Powiem szczerze, że wątpie. Ale nie dam Ci 100% pewności.
  2. @Shabat Rozkręciła mi się pompa oleju, nie miałem wskaźnika ciśnienia oleju. Uciekało sobie ciśnienie i po pewnym czasie na 4 obróciło panewkę. Była to nowa pompa 11mm, wsadzona tak jak wyszła z fabryki.
  3. Śruby siedzą w aluminium i są bardzo krótkie. Wątpię, żeby dało się je przykręcić przez to tak mocno, aby za mocno ścisnąć pokrywę. Pompa kiedy jest nowa i jest fabrycznie skręcona bez oleju, ma dosyć duży luz. Jeżeli masz pewność, że jest skręcona na klej do gwintów, to zostaw ją tak jak jest. Przynajmniej ja zrobiłbym tak na twoim miejscu. Jak kupuje się nową pompę, śrubki te zawsze trzeba przykręcić na klej. Kiedyś o tym nie wiedziałem i wiadomo co się stało... Wspomnę tylko jeszcze o tym że zawór tzw. "Relief valve" potrafi czasem się zaciąć otwarty. Rozkręć i sprawdź czy dobrze pracuje. Tylko przy odkręcaniu uważaj na napiętą sprężynę.
  4. To prodrive. Modelu nie znam, ale jest tu na sprzedaż. https://www.motorsportauctions.com/category/434/Miscellaneous-Items/listings/40161/KNOB-PRODRIVE-SUBARU-WRC-BMW-M3-GrA.html
  5. EJ205N były to silniki które wychodziły poza japonie (USA, EU itd) EJ205D to silniki z japońskich wrx, które miały większy stopień sprężania i kręciły się wyżej. To samo tyczy się silników EJ20GN / EJ20GD , gdzie europa miała sprężanie 8:1, a Japonia 8,5:1. EU było wystrojone na 95 a JDM na 98 (tylko ej20g)
  6. Oczywiście. Nigdy
  7. Raczej nie. Jednak wychodziły zwykłe STI w wersji Limited które miały roof vent i można je pomylić z RA.
  8. Ciągniesz najpierw górną część do siebie. Jak wyskoczą dwa górne to ciągniesz w górę i wychodzi z kołków ustalających.
  9. @Michał Guz Mam jak coś dyfer z dziadka. Oczyściłem z rdzy, prysnąłem sprayem, założyłem nówkę uszczelkę z aso. Miał iść do mnie ale trafiła się 4.444. W środku wygląda jak nowy, mam gdzieś zdjęcia. Jeżeli jesteś zainteresowany to PW.
  10. W wersjach EU mamy wskaźnik poziomu paliwa z prawej strony. Przy większej ilości paliwa przekręca się on zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W JDM wskaźnik jest z drugiej strony. Tak więc przy większej ilości paliwa przekręca się on przeciwnie. Ze względu na kształt zegarów. Tak mi się przynajmniej wydaje. Zdjęcie przedstawia JDM.
  11. 99-00 mają zielone podłączane od góry* przed 98 włącznie mają białe podłączane z tyłu O to chodzi?
  12. GF8 to poprostu oznaczenie w vin'ie po który wiemy jaka jest to wersja silnikowa
  13. Chodzi Ci o 211km vs 218km? Sprecyzuj bardziej pytanie.
  14. ---->> http://waxtum.com/auto/rechner/et.html
×
×
  • Create New...