Jump to content

takumifan

Nowy
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About takumifan

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 02/22/2000

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    GT++ "Rally" 96

Recent Profile Visitors

382 profile views
  1. Ciągniesz najpierw górną część do siebie. Jak wyskoczą dwa górne to ciągniesz w górę i wychodzi z kołków ustalających.
  2. @Michał Guz Mam jak coś dyfer z dziadka. Oczyściłem z rdzy, prysnąłem sprayem, założyłem nówkę uszczelkę z aso. Miał iść do mnie ale trafiła się 4.444. W środku wygląda jak nowy, mam gdzieś zdjęcia. Jeżeli jesteś zainteresowany to PW.
  3. W wersjach EU mamy wskaźnik poziomu paliwa z prawej strony. Przy większej ilości paliwa przekręca się on zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W JDM wskaźnik jest z drugiej strony. Tak więc przy większej ilości paliwa przekręca się on przeciwnie. Ze względu na kształt zegarów. Tak mi się przynajmniej wydaje. Zdjęcie przedstawia JDM.
  4. 99-00 mają zielone podłączane od góry* przed 98 włącznie mają białe podłączane z tyłu O to chodzi?
  5. GF8 to poprostu oznaczenie w vin'ie po który wiemy jaka jest to wersja silnikowa
  6. Chodzi Ci o 211km vs 218km? Sprecyzuj bardziej pytanie.
  7. ---->> http://waxtum.com/auto/rechner/et.html
  8. Może być różnie. To prawda ale akurat tutaj chodziło o najprostszy sposób sprawdzenia co tam siedzi.
  9. Podobno ta skrzynia nie ma LSD. Nie wiadomo jednak co działo się przez 22 lata z autem. Podnieś tył i zakręć jednym z tylnych kół. Jeżeli będzie szpera to oba będą się obracać w tę samą stronę. A tutaj coś co się może przydać jak będziesz kiedyś rozbierać dyferencjał.
  10. takumifan

    Co to za tłoki?

    Wygląda na to że jednak ej20k
  11. Oj ciężka sprawa. Gtek jest cięższy ale podejrzewam, że nic to nie da.
  12. Nie ucinaj żadnych sprężyn. Jak chcesz prowizoryczne rozwiązanie, to mam -30mm na przód.
  13. Z przedlifta GT do przedlifta oczywiście.
×
×
  • Create New...