Jump to content

takumifan

Nowy
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Dobry

1 Follower

About takumifan

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 02/22/2000

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    GT+ 96

Recent Profile Visitors

930 profile views
  1. Chcesz wrzucić całą kolumnę kierowniczą z Nardi Torino aby kierownica ładnie pasowała?
  2. Polecam stetoskop warsztatowy, a nawet zwykły lekarski. Przyklejasz patyczek taśmą i wysłuchasz każdy stuk w silniku.
  3. Ten akurat ma gwint M10 ale nie pamiętam dokładnie skoku, raczej 1,25.
  4. Masz na myśli taki short shifter?
  5. Zanim kupiłeś short shifter sprawdziłeś jak wygląda ten, który teraz siedzi? W przedliftach normalnie wygląda to tak , a po 96 wygląda jak ten z twojego zdjęcia. Przed 96 Po 96
  6. Bardzo dobre tłoki ale nie są to kute. Grube półki między pierścieniami oraz same pierścienie bo 1.5mm. Górna granica to nie wiadomo. Zależy czego od nich oczekujesz
  7. Wypadanie zapłonu przez świece/walnięte cewki wygląda tak: IMG_5467 (2).MOV
  8. Piękny rysunek. Wszystko tak jak narysowałem. MAP to Map sensor. Jeżeli chodzi o tą 1 zaznaczoną na czerwono to występuje tam trójnik. Nie występuje on w japońskiej wersji. Jak poznać Japońską wersje. Gdy pochłaniacz par paliwa (czarna puszka na lewo od chłodnicy) ma 2 króćce to jest ok i nie potrzeba tego trójnika.
  9. Restryktor 2mm. Jeżeli doładowanie na tym kompie przekracza 1.08 bar to jest fuel cut.
  10. Kojarze te felgi. Kupiłeś samochód na Podlasiu?
  11. Powiem szczerze, że wątpie. Ale nie dam Ci 100% pewności.
  12. @Shabat Rozkręciła mi się pompa oleju, nie miałem wskaźnika ciśnienia oleju. Uciekało sobie ciśnienie i po pewnym czasie na 4 obróciło panewkę. Była to nowa pompa 11mm, wsadzona tak jak wyszła z fabryki.
  13. Śruby siedzą w aluminium i są bardzo krótkie. Wątpię, żeby dało się je przykręcić przez to tak mocno, aby za mocno ścisnąć pokrywę. Pompa kiedy jest nowa i jest fabrycznie skręcona bez oleju, ma dosyć duży luz. Jeżeli masz pewność, że jest skręcona na klej do gwintów, to zostaw ją tak jak jest. Przynajmniej ja zrobiłbym tak na twoim miejscu. Jak kupuje się nową pompę, śrubki te zawsze trzeba przykręcić na klej. Kiedyś o tym nie wiedziałem i wiadomo co się stało... Wspomnę tylko jeszcze o tym że zawór tzw. "Relief valve" potrafi czasem się zaciąć otwarty. Rozkręć i spraw
×
×
  • Create New...