Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

About Maniek95

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Subaru Legacy 2.5 AT 99r
    Subaru Vivio
    jest:
    Forek S-Turbo 01r
    Honda Civic 98r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardziej bym patrzył na stan samochodu niż na to czy siedzi tam 2.0 czy 2.5. Żaden z tych silników nie jest super trwały a przy remoncie wychodzą podobne kwoty. Plusy 2.5 - większa moc - lepiej jedzie z dołu - "podobno" bardziej trwałe panewki Minusy - UPG - pękające tłoki - pękający smok olejowy - tendencja do przegrzewania się W 2.0 te problemy raczej nie występują.
  2. Raczej mało prawdopodobne żeby cewka miała taki objaw. Napewno można sprawdzić multimetrem oporność cewki ale jakie mają być wartości i które piny sprawdzić poszukaj na necie albo serwisówce. Spróbuj delikatnie wyczyścić (są do tego preparaty w sprayu) przepływomierz/map sensor i czujnik temperatury w dolocie. Może coś pomoże.
  3. Siema Przyczyn może być bardzo dużo, zacznij od sprawdzenia błędów. Możliwe że winny jest czujnik spalania stukowego.
  4. Dzięki za info, z tego co się dowiedziałem to raczej wszystko w normie. Może ja trochę przewrażliwiony jestem.
  5. To jest właśnie największy problem, na razie chce wiedzieć czy jestem przewrażliwiony czy faktycznie coś jest nie tak. A w tej chwili nie mam czasu jeździć po serwisach chce się coś dowiedzieć we własnym zakresie. Może mi ktoś powiedziedź czy te wartości są ok? Bo aż tak się nie znam.
  6. Wiadoma sprawa że docelowe rozwiązanie to diagnostyka i poprawa mapy. Chcę tylko wiedzieć czy muszę jechać na diagnostykę jak najszybciej czy może to jeszcze chwilę tak być.
  7. Siemano, mam kilka pytań do znawców tematu, zastanawiam się czy w moim trochę pomodzonym foresterze na osprzęcie z WRX-a i mocą około 250km nie jest zbyt duża dawka paliwa. W teorii jest wszystko ok, ma moc, ładnie przyśpiesza bez szarpania, spalanie w normie 12-15l. Jest też kilka problemów 1. Na postoju czuć z wydechu (przelot) delikatny zapach benzyny 2.W oleju po 1000km też czuć delikatny zapach benzyny 3. Na ciepłym silniku znacznie gorzej odpala. Jest wogóle czym się przejmować czy to raczej norma? Da się jakimiś domowymi metodami sprawdzić dawkę paliwa czy jest prawidłowa? Z góry dzięki za pomoc. Pozdro
  8. 2.0 znacznie lepsze ale może być większy problem z montażem. Ale jak zrobisz swapa to będzie sztos. Wiadomo że to nie bardzo ma sens ale nie o to chodzi. Czym przyciemniałeś lampy? Bo też mam taki pomysł.
  9. Raczej to UPG u mnie też tak ciekło a po 5k km wywaliło uszczelkę całkiem. Umyj silnik i obserwuj łączenie bloku i głowicy.
  10. Wkońcu odebrałem Forka po wymianie silnika, @Oktan dzięki za silnik, działa elegancko. Po dużej przerwie zaczynam coś działać przy aucie odświeżyłem komorę silnika, pomalowałem wszystkie pordzewiałe blachy i osłony. Przerobiłem też wlot żeby pasował do intercoolera z wrx-a, teraz powietrze trafia tam gdzie trzeba. Zamontowałem też kierownice momo, udało się nawet przełożyć tempomat. @niebieskiultras do forestera pasuje p&p.
  11. Spróbuj wymienić olej z filtrem powinno pomóc.
  12. Odczyta bez problemu, teraz wszystkie auta mają obd i nawet małe warsztaty mają sprzęt do odczytywania. "Wymrugiwanie" skończyło się gdzieś w okolicach 2000r.
  13. Legacy BE ej251 robiłem upg przy 170tys km jakieś 2-3 tyś po zamontowaniu gazu.
  14. Jak różnica w cenie? Już miałem kupować motula zresztą tak mi doradzali w sklepie że nie ma sensu zmieniać, ale teraz zaczynam się zastanawiać.
  15. Wszystko jest na forum wystarczy poszukać. Czujnik masz praktycznie pod przepustnicą po prawej stronie, a cylindry tył auta3 41 2przód auta
×
×
  • Create New...