Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Posts

    271
  • Joined

  • Last visited

About Maniek95

  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Legacy III 2.5 AT 99
    Forester S-Turbo 01
    Subaru Vivio

    Jest:
    Impreza GT Wagon 00

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Maniek95's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

195

Reputation

  1. to jest pochłaniacz par paliwa, przewody powinny iść pod kolektor, w okolicy listwy paliwowej. tutaj możesz poszukać schematu https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/
  2. Siema, jak przewód idzie do ''gruszki'' to poszukaj wolnego wyjścia w kolektorze ssącym i podepnij ten przewód, to regulator ciśnienia paliwa z wypiętym przewodem masz za duże ciśnienie paliwa, wóz może być słaby, kopcić i strzelać w wydech.
  3. Trzeba by doprecyzować czy to strzały z wydechu czy z układu napędowego jak zasugerował kolega @Dracula
  4. Najlepiej włożyć exedy mi udało się kupić zestaw za 800zł. Raczej nie znajdziesz nic lepszego. Albo tak jak kolega wspomniał jak masz docisk w dobrym stanie to obij kewlarem i też będzie git.
  5. Choć by to była podróba nie powinno się nic stać szczególnie bez obciążenia. Często zużyte panewki wychodzą właśnie po wymianie oleju. Przyszła mi do głowy jedna rzecz możesz mieć pęknięty smok oleju, częsty przypadek w tym silniku, dziwne by było żeby pękł akurat wtedy ale możliwe to jest. W takim silniku specjalnej troski warto mieć wskaźnik ciśnienia oleju wtedy widać co się dzieje z ciśnieniem czy jest wyższe jak na starym oleju czy niższe a może wcale go nie ma.
  6. Panewki już były wytarte, nie było ich słychać przez zanieczyszczenia które były w oleju i na samych panewkach. Płukanie ropą dobiło panewki raz wypłukało syf a 2 olej nie był wystarczająco lepiki. Nie szukał bym tu winy w oleju VR1 to może nie rewelacjny ale jakieś właściwości trzyma szczególnie jak jest nowy. Panewka i tak by padła ale może z 1-2tyś km. Teraz już wiesz że ropa nie nadaje się na płukanie silnika, chyba że to jakis stary diesel to ok.
  7. Mitsuboshi to firma która produkuje paski na pierwszy montaż, pierwszy raz słyszę o zrywaniu paska. Fakt na zamiennikach nie ryzykował bym jazdy 100tys km jak zaleca producent tylko zmienił po 70-80tys
  8. siema, dorzucę coś od siebie. 1. musisz się przestawić na kupowanie przez neta, w hurtowniach nic sensownego do subaru nie kupisz. Nie musisz kupować oryginału, są dobrej jakości zamienniki, pasek Mitsuboshi, pompa AISIN, łożyska NTN, koyo. Zajrzyj na Subarak.pl tam dostaniesz wszystko czego potrzebujesz. 2. producent zaleca 5w30 ale moża zalać 5w40, napewno odpuścił bym sobie 10w40 3. Amory KYB 4. wymiana oleju w skrzyni i dyfrze co 60 tys km. trzeba to robić nawet nie ma o czym mówić. Olej 75W90. Ps reduktor jest w skrzyni biegów
  9. Jak ktoś lubi przepłacać to może taki zestaw kupić, inaczej nie ma sensu. Termostat kosztuje 280zł a zestaw można skompletować za 50zł z dobrej jakości części. Czy ma to sens do cywilnych aut raczej nie, do sportu można się zastanowić. Ciekawe jest że przez 30 lat Subaru na to nie wpadło żeby ''poprawić'' układ chłodzenia w ten sposób.
  10. Sprawdź klapkę zaworu westgate może zapiekła się ośka albo sam zawór się uszkodził. Ewentualnie spadł jakiś wężyk sterowania turbo. Nie musisz rozbierać turbo wystarczy że ściągniesz osłonę turbo, zacznij od wężyków.
  11. Zamontowałem sportową chłodnice Turboworks, jakość i spasowanie bardzo dobre pasuje P&P. Temperatura oleju znacznie spadła, teraz ciężko osiągnąć 100° wcześniej dosłownie po kilku minutach szybszej jazdy było 115-117°
  12. @dragon666666 jest git, kup jakiś lepszy manometr, kupiłem dokładnie taki sam i ten typ tak ma
  13. siemano, polecam sprawdzone rozwiązanie swap na 2 tłok z wrx-a, prostsza opcja zamontować adaptery i przyciąć trochę osłony, szczęki zostają te które masz teraz. druga opcja to możesz przełożyć całe zwrotnice wtedy masz zrobione jak trzeba bez adapterów. o zaciskach z ręcznym zapomnij bez sensu moim zdaniem, więcej z tym problemów jak zalet. Jeszcze dochodzą kombinacje z linkami itd.
  14. Będzie klepanie dość mocne u siebie tak miałem, dźwięk nie dawał mi spokoju musiałem rozbierać jeszcze raz. Ja bym to poprawił puki silnik jest na stojaku wydaje się nie wielka różnica, silnik będzie działał poprawnie tylko będzie głośny. Z drugiej strony po remoncie po 5kkm i tak pasuje zajrzeć do zaworów i ewentualnie skorygować luzy.
  15. Mod zrobiony, zostawiam info dla potomnych ciężko znaleźć jakieś informacje na ten temat. Schemat z powyższego zdj oczywiście nie pasuje jest do starszych modeli z cewka na środku. W my 99-00 do cewki wchodzi 4 kable ale podłączenie jest banalnie proste Czerwony + Czarny - Żółty sygnał cewki 1 i 2 Niebieski sygnał cewki 3 i 4 Z efektu jestem bardzo zadowolony silnik pracuje równiej i lepiej reaguje na dodanie gazu i najważniejsze nie buja na wolnych obrotach. Co najlepsze mod wyszedł taniej jak komplet OEM kabli. Jak ktoś ma jakieś pytania zapraszam na PW
×
×
  • Create New...