Skocz do zawartości

Maniek95

Nowy
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maniek95

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpackie
  • Auto
    Legacy 2.5 AT 99r
  1. Subaru forester 2.0 125km 1998 dziwny odgłos

    Nagraj jakiś filmik albo opisz dokładnie stkukanie. Teraz cieżko powiedzieć co to może być.
  2. Jak skasować check engine

    Odepnij akumulator tak na godzine albo dłużej i podepnij spowrotem, błąd powinien zniknąć.
  3. Zużywa olej

    Moim zdaniem resztki spalonego oleju zatrzymują się w katalizatorach dlatego nie widać niebieskiego dymu. Jest tylko 2 opcje przy ubytku oleju albo cieknie albo go spala.
  4. Zużywa olej

    Wadliwe są pierścienie olejowe, zużywają się szybko i przepuszczają olej do komory spalania. Tak odrazu silnik nie padnie ale powoli może zużywać coraz więcej oleju.
  5. Zużywa olej

    Witam, silnik ej253 ma wadliwe pierścienie i lubi pobierać olej, przynajmniej te z pierwszej serii te nowsze nie wiem. Jest 2 opcje jeździć i dolewać olej albo remont za kilka tyś.
  6. P0011 i p0021 odswiezam temat

    Jakie auto dokładnie, to może coś z tego będzie wynikać.
  7. mrugający POWER Forester automat

    Witam, jak mruga kontrolka POWER jest jakiś problem z czujnikami skrzyni biegów lub silnika które odpowiadają za sterowanie skrzyni, na początek odepnij akumulator i zobacz po ponownym podpięciu czy problem dalej występuje a jak występuje to jakie kody błędy pokaże. P1494 - EGR Solenoid Valve Signal #2 Circuit Malfunction (Low Input) P1496 - EGR Solenoid Valve Signal #3 Circuit Malfunction (Low Input) P0710 -Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit P0113 - Intake Air Temperature Circuit High Input Na początek zaczął bym od błędu p0710 prawdopodobnie przerwany jest przewód od czujnika temp atf-u a jak nie pomoże to reszta błędów. Więcej info i kody błędów masz tu : http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2003/2003 Service Manual EU.pdf
  8. Zakup Subaru Impreza GD 2004-2007 Pomocy

    Subaru na gazie jeździ bez problemu, tylko podstawa to dobra instalacja, serwis lpg i regulacja zaworów w sohc co 25tys km koszt 300zł a w silnikach dohc co 50tys km i koszt 1000-1500zł. Ja polecam silnik 2.5 wolnossący mocny i tańszy w utrzymaniu tylko impreze z tym silnikem produkowali tylko na rynek amerykański.
  9. Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    To nie ma znaczenia czy SOHC czy DOHC. W ej253 jest taki sam kolektor jak w 2.0 dohc.
  10. Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    W tym silniku już jest nowszy kolektor i od legaca I nie będzie pasował. Najprostsze rozwiązanie to przeróbka kolektora z wrx-a.
  11. Forester klimatyzacja

    Szukaj w tym. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2008/Forester 2008/
  12. Małe problemy z jazdą na ssaniu

    Zacznij od sprawdzenia błędu. Zepnij dwie czarne kostki pod kierownicą i sprawdz dlaczego świeci check engine. https://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=949
  13. Forester dla listonosza

    Forester do takich celów to idealny wybór najlepiej pierwsza wersja przed liftem, mozna za niewielkie pieniądze trafić całkiem dobry egzemplarz. Ważne żeby ogarnąć eksplatacyjne rzeczy i bolączke tych samochodów czyli korozje. Tylko nie polecam do takich celów AT, automaty nie lubią zbytnio bardzo częstego mieszania lewarkiem.
  14. Czy to panewy tłuko?

    Czy ten dziwiek występuje tylko na ziminym czy na ciepłym silniku też? Jak tylko na zimnym to prawdopodobnie piston slap. U mnie stuka odkąd kupiłem i przez 20tys km nic się nie zmieniło.
  15. płukanka Diesel

    W starym klekocie można robić płukanke ropą i napewno to nie zaszkodzi ale w nowszych silnikach nie ryzykował bym z takimi metodami.
×