Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

90 Wspaniały

About Maniek95

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Legacy III 2.5 AT 99
    Forester S-Turbo 01
    Subaru Vivio

    Jest:
    Impreza GT Wagon 00

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Możesz śmiało zmieniać, nie ma to wpływu na silnik. Co innego usuwanie katalizatorów ale sam środkowy nic nie zmieni. Ja na twoim miejscu zmienił bym końcowy resztę zostawił w spokoju. Zmienia końcowego daje najlepszy efekt.
  2. Jaki silnik, turbo czy NA
  3. Siema, jak nie ma przy prawym kielichu to znajduje się w zbiorniku przy pompie paliwa.
  4. Witam, most to nazwa raczej nie na miejscu, dyferencjał to bardziej fachowe określenie. Nie wierzę że nie da się kupić dyfra do H6 może po prostu źle szukałeś. Dyfer musi mieć takie samo przełożenie nie koniecznie takie samo oznaczenie. Najłatwiej policzyć ilość zębów w dyferencjale wtedy będziesz miał pewność że będzie wszystko ok. z ciekawości sprawdziłem na popularnych portalach aukcyjnych i jest dostępne 5szt.
  5. Wszystkie Outbacki mają pod maską boxera, to bez sensu o tym pisać, podstawowa rzecz to napisz rok, kod silnika, skrzynia ogólnie dokładniejsze info. Opisz też dokładnie problem bo nikt ci nie pomoże.
  6. Przy okazji wyrzuć na śmieci ten separator oleju jak jest plastikowy, a na taki wygląda. Ale Ty chyba o tym wiesz.
  7. Nie zastanawiaj się tylko wymieniaj, rozrząd powinno się wymieniać co 5lat lub 100tys km. Szczególnie jak wszcześniej był poskładany na zamiennikach. Wersja i silnik nie ma żadnego znaczenia Subaru do wszystkiego pakowało takie same części.
  8. Tak jak napisał kolega sprawdź aktuator/gruszkę turbo, po objawach to tam szukał bym przyczyny w pierwszej kolejności albo cięgno spadło albo któryś wężyk jest nie podpięty/przerwany. Jak podłączyli gdzieś tam reduktor od gazu to jedź na reklamacje.
  9. 1. hasło : TAK 2. gc8.pl poszukaj w sklepie lub zadzwoń napewno skompletują ci wszystkie tuleje
  10. siemano, nie jest to łatwa ani przyjemna robota ale warto się tym zająć. 1. zobacz sobie temat w nielegalu Zadanie specjalne - czyli konserwacja podwozia 2. tak będzie pasował, ale ja polecam zastosować komplet tuleji gumowych sti, sztywność będzie dużo lepsza niż na oem tulejach. 3. podkład epoksydowy i farba poliuretanowa bardzo trwała podobnie jak proszkowa.
  11. Zamontuj 4-tlok taniej i bez kombinacji. Pasuje P&P, zaciski brembo do 2.0 r to przerost formy nad treścią ale to tylko moje zdanie zrobisz jak chcesz.
  12. Dodałem temat na grupie na FB w kilka godz odezwał się gość że ma taki na zbyciu. Niezły fart swoją drogą bo to już rarytas.
  13. Odwiozłem do piaskowania po piaskowaniu od razu zostały pomalowane podkładem żeby nie rdzewiały, reszta to moja robota czyli czyszczenie malowanie na kolor i wymiana uszczelnień.
  14. Zregenerowałem zaciski, zostało jeszcze zrobić białe napisy i można montować, przykleiłem też emblemat.
×
×
  • Create New...