Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Posts

    257
  • Joined

  • Last visited

About Maniek95

  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Legacy III 2.5 AT 99
    Forester S-Turbo 01
    Subaru Vivio

    Jest:
    Impreza GT Wagon 00

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Maniek95's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

176

Reputation

  1. siemano, polecam sprawdzone rozwiązanie swap na 2 tłok z wrx-a, prostsza opcja zamontować adaptery i przyciąć trochę osłony, szczęki zostają te które masz teraz. druga opcja to możesz przełożyć całe zwrotnice wtedy masz zrobione jak trzeba bez adapterów. o zaciskach z ręcznym zapomnij bez sensu moim zdaniem, więcej z tym problemów jak zalet. Jeszcze dochodzą kombinacje z linkami itd.
  2. Będzie klepanie dość mocne u siebie tak miałem, dźwięk nie dawał mi spokoju musiałem rozbierać jeszcze raz. Ja bym to poprawił puki silnik jest na stojaku wydaje się nie wielka różnica, silnik będzie działał poprawnie tylko będzie głośny. Z drugiej strony po remoncie po 5kkm i tak pasuje zajrzeć do zaworów i ewentualnie skorygować luzy.
  3. Mod zrobiony, zostawiam info dla potomnych ciężko znaleźć jakieś informacje na ten temat. Schemat z powyższego zdj oczywiście nie pasuje jest do starszych modeli z cewka na środku. W my 99-00 do cewki wchodzi 4 kable ale podłączenie jest banalnie proste Czerwony + Czarny - Żółty sygnał cewki 1 i 2 Niebieski sygnał cewki 3 i 4 Z efektu jestem bardzo zadowolony silnik pracuje równiej i lepiej reaguje na dodanie gazu i najważniejsze nie buja na wolnych obrotach. Co najlepsze mod wyszedł taniej jak komplet OEM kabli. Jak ktoś ma jakieś pytania zapraszam na PW
  4. znalazłem coś takiego przy montażu i tak sprawdzę czy kable sygnałowe się zgadzają, generalnie temat dość prosty.
  5. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą jednej cewki i kabli na 4 cewki z WRXa. wiem że da się to zrobić znalazłem nawet jakieś schematy ale brak odp na pytanie czy to cokolwiek daje. Chciałbym to przerobić z kablami wiecznie jakiś problem bujanie silnikiem i wypadanie zapłonu. ostanie kable padły po pół roku. Pytanie czy faktycznie poprawia to prace silnika? czy raczej szkoda czasu i lepiej kupić oem kable i cewkę. @seba553masz chyba taki mod u siebie @skwarocoś kiedyś wspominałeś o takiej przeróbce z góry dzięki z jakiekolwiek odpowiedzi.
  6. Znajomy rozbiera subaraki na części może wytnie coś ładnego w dobrym stanie. odezwij się na PW
  7. j Posiadam taki kolektor na sprzedaż. Na przyszłość szukaj części w dziale Sprzedam.
  8. Choroba subarowa postępuje w ostatnim czasie zakupiłem felgi Speedline, końcowy Inoxcar, zawór upustowy Forge. I w garażu czekają jeszcze listwy dachowe bez relingów do GF8 niektórzy wiedzą jaki to rarytas.
  9. Siemano, Ej20F ma fabrycznie utwardzone gniazda zaworowe, co za tym idzie nie wymaga tak częstych regulacji zaworów, same gniazda wytrzymują dłużej dlatego jest polecany lpg. Jego odpowiednik z zwykłymi gniazdami to ej204.
  10. Moje pierwsze subaru 2016r. Ale to był przeskok jak w wieku 21 lat przesiadłem się fiata tipo na Legacy 2.5 AT. Historia z subaru zaczęła się z pół roku wcześniej jak kumpel przyjechał do mnie swoją Imprezą GC 1.8 bardzo mi się spodobał ten wóz stwierdziłem że muszę kupić swoje. W 2018 przyszedł czas na coś z turbo i MT. Obecnie
  11. Panie wolnossak ma 2.25 cala. Ostatnio zmieniałem kilka tłumików i wydech ma 2.5 cala
  12. Siemano. Po pierwsze to nie ten temat, napisz w odpowiednim dziale albo poproś o przeniesienie. Po drugie kto Ci naopowiadał takich głupot o wzmocnionych tłokach?? 2.0r to silnik dohc o innej konstrukcji. Szukaj takiego jak miałeś bez kombinacji.
  13. Myślę że mogę coś doradzić w tym temacie, robiłem niedawno remont takiego silnika. 1. Uszczelki OEM tak jak piszesz nie ma sensu kombinować. 2. Dawaj OEM wytrzymuje duże moce nic się nie dzieje w silnikach 2.0 3. Ja zastosowałem pompę 12 tak mi doradziło kilka osób, słyszałem teorię że do takiego silnika 11 to max ale nie wiadomo ile w tym prawdy. 4. Panewki ACL wszyscy to montują, OEM podobno lepszy szczególnie spec c ale są dość drogie. 5. Śruby daj nowe nie kosztują dużo a masz pewność. Są dostępne wzmacniane czarne ja takie użyłem. Starych nie ma sensu mierzyć odrazu w złom. 6. Z smokami w 2.0 nic się nie dzieje. Nie słyszałem żeby ktoś zmieniał. 7. Sposobów docierania jest bardzo dużo. Ja zalałem 15w40 po rozgrzaniu zmiana, później 10w40 zmiana po 500km. Ostatni etap 5w40 1500km. Wszystko tak do 3.5 tys obr. Bez doładowania i zamulania. Dobry bajer to korek z magnesem neodymowy wyłapuje trochę tego żelaza z docierania. 8. Składaj wszystko zgodnie z serwisówką i będzie git. Raczej nie ma tam żadnej filozofii, trzeba pilnować żeby wszystko było dobrze skręcone i nie zapomnieć jakiegoś oringa itd. Zobacz na YT subi performance tam gość wie co robi można się dużo ciekawych rzeczy dowiedzieć. Ważna rzecz to dobre zmierzenie wszystkiego. Wał i korby może będą dobre ale bez szlifu raczej nie obejdzie. Zakładanie nowych pierścieni bez honowania mija się z celem, a po honowaniu może się okazać że jest za luźno. Nie rób za luźno pasowania tłoka tylko tak jak pisze w serwisówce. Jak będziesz miał jakieś pytania śmiało pisz chętnie pomogę. Pozdro
×
×
  • Create New...