Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Wspaniały

About Maniek95

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Legacy 2.5 99r
    Subaru Vivio
    jest:
    Forester S-Turbo 01r
    Impreza GT 99r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jak napisał kolega sprawdź aktuator/gruszkę turbo, po objawach to tam szukał bym przyczyny w pierwszej kolejności albo cięgno spadło albo któryś wężyk jest nie podpięty/przerwany. Jak podłączyli gdzieś tam reduktor od gazu to jedź na reklamacje.
  2. 1. hasło : TAK 2. gc8.pl poszukaj w sklepie lub zadzwoń napewno skompletują ci wszystkie tuleje
  3. siemano, nie jest to łatwa ani przyjemna robota ale warto się tym zająć. 1. zobacz sobie temat w nielegalu Zadanie specjalne - czyli konserwacja podwozia 2. tak będzie pasował, ale ja polecam zastosować komplet tuleji gumowych sti, sztywność będzie dużo lepsza niż na oem tulejach. 3. podkład epoksydowy i farba poliuretanowa bardzo trwała podobnie jak proszkowa.
  4. Zamontuj 4-tlok taniej i bez kombinacji. Pasuje P&P, zaciski brembo do 2.0 r to przerost formy nad treścią ale to tylko moje zdanie zrobisz jak chcesz.
  5. Dodałem temat na grupie na FB w kilka godz odezwał się gość że ma taki na zbyciu. Niezły fart swoją drogą bo to już rarytas.
  6. Odwiozłem do piaskowania po piaskowaniu od razu zostały pomalowane podkładem żeby nie rdzewiały, reszta to moja robota czyli czyszczenie malowanie na kolor i wymiana uszczelnień.
  7. Zregenerowałem zaciski, zostało jeszcze zrobić białe napisy i można montować, przykleiłem też emblemat.
  8. Pasuje silnik jest taki sam, w moim forku sf mam silnik z sg
  9. Moim zdaniem żeby się wypowiedzieć konkretnie czy brzmi tak samo czy inaczej trzeba by postawić 2 Subaru 2.0 i 2.5 z fabrycznymi kolektorami i z identycznymi turbinami i taką samą resztą wydechu. W inny wypadku porównanie nie ma żadnego sensu.
  10. tak jak piszesz to tylko przypuszczenia kształt kolektora w 2.0 i 2.5 jest taki sam, znaczenie ma cała reszta. Średnica wydechu i tłumiki.
  11. Komutator przeczyściłem czyściwem do miedzi. Po czyszczeniu wyglądał jak nowy, nie miał żadnych śladów zużycia.
  12. Umyłem z kurzu moją nieruchomość Odświeżyłem rozrusznik, środek w bardzo dobrym stanie, wystarczyło wyczyścić i przesmarować.
  13. Drogo jak za kawałek żelastwa, cena przesadzona conajmniej o 400, myślę że takie śruby szybkiego montażu da się bez problemu dokupić.
  14. Zamontowałem zegary w GT-ku i wyczyściłem trochę tłumik żeby to jakoś wyglądało. Coś trzeba robić na przymusowym wolnym.
×
×
  • Create New...