Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

About Maniek95

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Subaru Legacy 2.5 AT 99r
    Subaru Vivio
    jest:
    Forek S-Turbo 01r
    Honda Civic 98r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szukaj takiego samego silnika nie ma sensu kombinować z przekładkami i to jeszcze na słabszy silnik.
  2. Zobaczymy co z tego będzie, zawiozę głowice do fachowca sprawdzę szczelność może akurat będą się nadawać do ponownego montażu ale wątpię już powoli rozglądam się za innymi.
  3. W tym silniku też był zamontowany gaz i w poprzednim z s-turbo też był ten sam problem. Teraz nie wiem czy szukać innych głowić czy regenerować to co mam.
  4. Witam, mam pytanie do znawców tematu robię remont silnika z GT-ka i po zdjęciu głowic standardowa usterka mikropęknięcia w głowicy przy gniazdach świec, Da się to jakoś naprawić? Czy głowice na złom. Czy poprostu zakładać tak jak jest? Już szukałem jakiś informacji na ten temat ale nie znalazłem żadnej sensownej odpowiedzi.
  5. W sumie to trafił się przez przypadek, szukałem samego znaczka F, wrzuciłem post na FB że szukam samego znaczka i gość napisał że ma cały gill i do tego kolorze. Kupiłem bez większego zastanowienia bo drugiej takiej okazji raczej nie będzie.
  6. Nie było wielkiego wyboru albo febest albo Ori 200zł drożej, może nie będzie tak źle i wytrzyma z 15tyś km
  7. Dzisiaj dotarły przesyłki zestaw tulei na przednie wahacze i poduszka pod skrzynie. A w drugiej paczce lotka i grill JDM W sobotę będzie co robić
  8. Ja mam w forku takie https://www.subarak.pl/zawieszenie/351-ruby-regulacji-kta-pochylenia-koa-do-subaru.html pasuje bez problemu
  9. Opisz dokładnie o jakie śruby chodzi bo określenie "te śruby" jest mało precyzyjne i nie dokońca wiadomo o co chodzi.
  10. To nie ma większego znaczenia czy to s-turbo czy inne Subaru poprostu pisz że chcesz zregenerować 4EAT. I sprawdź na tabliczce na kielichu rodzaj skrzyni MPT albo VTD ale raczej masz MPT. W jakim rejonie polski szukasz warsztatu?
  11. Z tego co wiem to to jest właśnie największy problem. Mała powierzchnia styku cylindra z głowicą - UPG Krótkie tłoki o dużej średnicy - pękanie, piston slap Ogólnie nie był to zbyt dobry pomysł żeby z 2.0 zrobić 2.5 Może jak by zaprojektowali blok od nowa nie było by problemu.
  12. Bardziej bym patrzył na stan samochodu niż na to czy siedzi tam 2.0 czy 2.5. Żaden z tych silników nie jest super trwały a przy remoncie wychodzą podobne kwoty. Plusy 2.5 - większa moc - lepiej jedzie z dołu - "podobno" bardziej trwałe panewki Minusy - UPG - pękające tłoki - pękający smok olejowy - tendencja do przegrzewania się W 2.0 te problemy raczej nie występują.
  13. Raczej mało prawdopodobne żeby cewka miała taki objaw. Napewno można sprawdzić multimetrem oporność cewki ale jakie mają być wartości i które piny sprawdzić poszukaj na necie albo serwisówce. Spróbuj delikatnie wyczyścić (są do tego preparaty w sprayu) przepływomierz/map sensor i czujnik temperatury w dolocie. Może coś pomoże.
×
×
  • Create New...