Jump to content

Maniek95

Użytkownik
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

160 Wspaniały

About Maniek95

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/01/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzyżów
  • Auto
    było :
    Legacy III 2.5 AT 99
    Forester S-Turbo 01
    Subaru Vivio

    Jest:
    Impreza GT Wagon 00

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. j Posiadam taki kolektor na sprzedaż. Na przyszłość szukaj części w dziale Sprzedam.
  2. Choroba subarowa postępuje w ostatnim czasie zakupiłem felgi Speedline, końcowy Inoxcar, zawór upustowy Forge. I w garażu czekają jeszcze listwy dachowe bez relingów do GF8 niektórzy wiedzą jaki to rarytas.
  3. Siemano, Ej20F ma fabrycznie utwardzone gniazda zaworowe, co za tym idzie nie wymaga tak częstych regulacji zaworów, same gniazda wytrzymują dłużej dlatego jest polecany lpg. Jego odpowiednik z zwykłymi gniazdami to ej204.
  4. Moje pierwsze subaru 2016r. Ale to był przeskok jak w wieku 21 lat przesiadłem się fiata tipo na Legacy 2.5 AT. Historia z subaru zaczęła się z pół roku wcześniej jak kumpel przyjechał do mnie swoją Imprezą GC 1.8 bardzo mi się spodobał ten wóz stwierdziłem że muszę kupić swoje. W 2018 przyszedł czas na coś z turbo i MT. Obecnie
  5. Panie wolnossak ma 2.25 cala. Ostatnio zmieniałem kilka tłumików i wydech ma 2.5 cala
  6. Siemano. Po pierwsze to nie ten temat, napisz w odpowiednim dziale albo poproś o przeniesienie. Po drugie kto Ci naopowiadał takich głupot o wzmocnionych tłokach?? 2.0r to silnik dohc o innej konstrukcji. Szukaj takiego jak miałeś bez kombinacji.
  7. Myślę że mogę coś doradzić w tym temacie, robiłem niedawno remont takiego silnika. 1. Uszczelki OEM tak jak piszesz nie ma sensu kombinować. 2. Dawaj OEM wytrzymuje duże moce nic się nie dzieje w silnikach 2.0 3. Ja zastosowałem pompę 12 tak mi doradziło kilka osób, słyszałem teorię że do takiego silnika 11 to max ale nie wiadomo ile w tym prawdy. 4. Panewki ACL wszyscy to montują, OEM podobno lepszy szczególnie spec c ale są dość drogie. 5. Śruby daj nowe nie kosztują dużo a masz pewność. Są dostępne wzmacniane czarne ja takie użyłem. Starych nie ma sensu mierzyć odra
  8. To samo miałem napisać @1uq Jak chcesz sprawdzić panewki to cały silnik w mak... bez sensu. Musisz sprawdzić dokładnie przy następnej wymianie oleju czy będzie coś widać , możliwe że panewki powoli kończą żywot.
  9. Na klemy to już nie bardzo.... tak wiem o co Ci chodzi i tak potrzebujesz 10 klucz żeby odkręcić klemy to po co te motylki... Klemy też można zmienić.
  10. Ja tu nic głupiego nie widzę, nie widziałeś chyba jak złe mogą być mocowania Aku. Tu wystarczy wprowadzić jedna modyfikacje zastosować nakrętki "motylki" i można palcami demontować.
  11. Każdy ogarnięty mechanik sobie poradzi, ale coraz trudniej o takich. Jak chcesz fachowo i pewnie to polecam Carfit Nowy Sącz. Koszta to minimum 3tyś, żeby zrobić to dobrze pewnie 4-5, wszystko zależy co wyjdzie do wymiany i na jakich częściach będzie zrobione.
  12. Nie wiem jak wygląda konstrukcja tych nowych silników ale jak obowiązuje zasada z starych EJ to nie ma się czym przejmować bo większy silnik waży tyle samo albo mniej. Blok w Subaru zawsze wyglądał tak samo nie ważne jaka pojemność.
  13. Chyba to było Subaru Klub Polska nie pamiętam dokładnie ale jestem pewny że o tym czytałem, są też inne Graciarnia, Części itd myślę że warto dołączyć.
  14. Jak znaki się zgadzały to rozrząd był ok, tylko czy na pewno znaki się zgadzały czasem po obrocie wałem rozrząd się przestawia o jeden ząbek. W serwisówce jest opisana procedura i kolejność ustawiania rozrządu jak się do tego nie zastosuje to czasem to nie wychodzi. Paska raczej nie pomylili bo nie ma innych które by w ogole pasowały.
×
×
  • Create New...