Jump to content

zieloo

Nowy
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

About zieloo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Hawk 2.0R MY07

Recent Profile Visitors

305 profile views
  1. ...... kolanka i rury zostały pospawane, poskładane i zamontowany wydech . Jeszce nie zamontowane osłony, sondy itp, ale tak to oto brzmi na oryginalnym końcowycm tłumiku z STI (wg mnie trochę za cichy jest).... w przyszłym tyg dalszy ciąg składania wszystkiego i oczywiście następne fotki. Lecz puki co, powiem szczerze, że najtrudniejszą czynnością to tej pory z całą pewnością było wykręcenie drugiej sondy z oryginalnego kolektora ... reszta to tej pory szła w miarę gładko....cdn dalszy nastąpi w przyszłym tyg bulgot zmniejszony.mp4
  2. No a tutaj dźwięk fury po zamontowaniu samego kolektora, bez wydechu jeszcze....... bez wydechu zmniejszony.mp4
  3. tak wygląda kolektor po "opatuleniu" go.....
  4. No i chyba najistotniejsza sprawa, czyli samo połączenie rury z kolektorem. Ja to rozwiązałem własnie tak jak na obrazkach poniżej, czyli kołnierz i dwa odpowiednio docięte kolanka.........
  5. Zamysł miał być taki, ze druga sonda zostanie przeniesiona własnie za ten katalizator i zrobiona na niego dziura. Ważna uwaga przewodów z sondy NIE TRZEBA przedłużać, wystarczy rozświartowąć troszę wiązkę instalacji i spokojnie można ją przeciągnąć (z naddatkiem) do miejsca gdzie będzie druga sonda ( okolice wysokości przednich foteli). Jak widać odcięty został już kawałek rury w stronę kolektora na rzecz najważniejszej sprawy, mianowicie połączenia jej z nowym kolektorem
  6. Tak wygląda po zdemontowaniu rura od kolektora do tłumika środkowego , czyli katalizator i jakiś tłumik szmerów cy cuś takiego, oraz zdemontowane osłony, które zostaną wykorzystane ponownie.
  7. Po zamontowaniu Kolektora tak to wygląda na samochodzie
  8. No to może i ja zrelacjonuję swój zabieg tworzenia "bulgulatora", przez który właśnie przechodzę. Pacjent to impreza MY07 160 PS Kolektor który montuję to różnoodległościowy z STI 2003r od mojego kuzyna (który zresztą paradoksalnie zmienił na równoodległościowy na potrzebę rajdów)
  9. ...to może wypnij z niego wtyczkę i podłącz pod niego małą żarówkę 5W. Będziesz wiedział czy wogóle go wysteruje
  10. heh... chłopak już dawno rozwiązał problem a porady nadal napływają
  11. a więc mój oryginalnie był właśnie zagięty, natomiast ten który kupiłem jest prosty. Zakupiłem prosty w ciemno i po demontażu oryginalnego zauważyłem ze ten jest zagięty. Niemniej jednak pasuje on idealnie. W tym zagiętym który kupiłeś nawet te gumy są zupełnie inne. W prostym są po prostu tuleje tak jak w oryginale
  12. oo kurcze, to niedobrze. To pewnie potrzebujesz taki jak mój czyli ten........ https://www.olx.pl/oferta/short-shifter-subaru-impreza-wrx-sti-forester-lega-warszawa-CID5-IDwy0xH.html#6a22afffaa
  13. no niestety nic nie jest wieczne, czas i pogoda zweryfikują. Niemniej jednak dzięki za uwagę
  14. hmmm. po tym co napisałeś, wygląda to jakby wszystko było w porządku ... ale niech ktoś może jeszcze potwierdzi/zaprzeczy
×
×
  • Create New...