Jump to content

zieloo

Użytkownik
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

61 Wspaniały

About zieloo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Hawk 2.0R MY07

Recent Profile Visitors

399 profile views
  1. jako osoba prowadząca warsztat sprawdziłbym najpierw ciśnienie paliwa.....
  2. ...DOKŁADNIE.... ja tez "wywinąłem" trochę rant belki w tym miejscu, żeby zyskać dodatkowe mm... tak dla bezpieczeństwa
  3. hmmm... coś mi się przypomina że ta średnica wyjścia kolektora i kolanek które wyprowadziłem była kilka mm mniejsza niż reszta oryginalego wydechu ze ssaka
  4. może zaryzykuję i je wypróbuję... a drugie pytanie, czy felga widoczna na foto wejdzie na ten czterotłoczek i tarczę 294mm? to jest braid 15 cali
  5. witam fanów czterołapów. Mieliście może do czynienia z czymś takim ? Czy jest to coś warte? może jest na forum ktoś, kto coś takiego zakupił, zamontował i potrafi coś na ten temat powiedzieć. https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulca-przod-prawy-subaru-impreza-gd-00-09-8670206688
  6. dzięki wielkie Panowie. To naprawdę bardzo dobra informacja
  7. czyli żeby było jasne.... bo naprawdę potrzebuję PEWNEJ informacji, kupuję zaciski czterotłoczkowe, klocki i tarcze 294mm i nic a nic więcej... ma pasować po zdemontowaniu moich ori zacisków i tarcz 277mm ? Dobrze rozumiem ?
  8. Witam, proszę kogoś o poradę kto orientuje się w temacie w 100%. Mianowicie.... chcąc zrobić swapa hamulców przód z 277mm dwutłoczek na 294 mm czterotłoczek, wiadomo, potrzebuję zaciski czterotłoczkowe, klocki pod te zaciski, tarcze 294mm ....... no i własnie czy to wszystko czy jeszcze coś, np czy jarzma też muszę wymienić pod nowy zestaw, czy może jakimś cudem pasują z zestawu 277mm. Potrzebuję konkretnych informacji, pozdrawiam
  9. ... no i kolejny tatuś, który ma to cudo..... 7,99 w Auchan.... a radość... że hej
  10. .... no i ostatnie zdjęcie z innej perspektywy... puki co samochód pracował cały dzień na wolnych obrotach + 15 km jazdy testowej i wydaje się wszystko ok, brak zauważalnych spadków mocy, brak błędów w komputerze no i tez raczej brak zauważalnych odczuć wzrostu mocy..... ale za do dźwięk...... ... mmmmmmmmm Wszystko starałem się robić powoli, dokładnie i estetycznie. Jesli ktoś ma jakieś uwagi, porady itp to chętnie wezmę je pod uwagę. POZDRAWIAM
  11. ... tutaj już wszystko zamontowane na gotowo... Rura idzie minimalnie niżej a niżeli sanki, ale oryginalny tłumik tez był ciutkę pod nimi.
  12. ..... przymiarka podłączenia drugiej sondy... ( to jeszcze przed "uzbrojeniem" rury)
×
×
  • Create New...