Jump to content

Markowy

Nowy
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Markowy

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 07/24/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy III 4WD kombi 2002
  • Zainteresowania
    Mechanika, ogrodnictwo, wędkarstwo.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdź stacyjkę, może tam jest zimny lut. Miałem podobne w jakimś samochodzie.
  2. Wszystko jest wykonalne, pytanie jak dużo mamisz pieniędzy? Swapy to niewdzięczne działania, wiązka z komputerem, cały wydech. Najlepiej jak byś miał cały samochód z wybranym silnikiem i jeden warsztat który to ogarnie.
  3. Cześć, nie wiem jak Ci fachowcy się cenią, ja na moje oko wymiana progów to 2400zł a nadkola z pomalowaniem trochę więcej, na pewno poszły nadkola wewnętrzne i wlew paliwa. Jeśli ma to być zrobione dobrze to w 5 tys się nie zmieścisz. Gwarancja na rok a pod dwóch wyjdzie rdza jak w banku. Blacha grzana w japończyku długo nie wytrzyma. Zanim weźmiesz się za prace oceń na zimno podwozie, stan zawieszenia i przepatrz dobrze tylne mocowanie amorów. Polecam sprzedać co masz kupić za około 10 tys ładny egzemplarz, można takie jeszcze trafić.
  4. Markowy

    Zbieżność

    Geometria w subaru to żadne udziwnienie, warsztaty załamują ręce przy preludzie III gen z 4WS. Koszt w Warszawie to od 160 do 220 zł. Jeśli trafisz na warsztat który nie wie co robić z subaru zawsze możesz powiedzieć co mają robić, przednie zawieszenie jest regulowane na drążkach kierowniczych oaz śrubach mocujących amortyzatory, trzeba poluzować obie śruby a górna śruba jak pamięć mnie nie myli jest fasolką. Tył jest ustawiany tylko na śrubach w belce które często stoją. Ostatnio jak robiłem geometrię to mi mechanik zwalił robotę, skończył się zakres regulacji na prawym p
  5. Problem gleby jest bardziej związany ze sprężynami oraz osiadającymi gumami zawieszenia nisz profilem opon. Ja wymieniłem sprężyny na najnowsze i najgrubsze, przez jakiś czas było OK. Po jakimś czasie siadło wszystko. Popełniłem błąd, nie odkręciłem śrub zawieszenia przy wymianie amorów i sprężyn, obecnie większość gum zawieszenia padło. Jak chcesz przywrócić oryginalną wysokość moim zdaniem trzeba wymienić cały zawias, niestety auta mają swoje lata i większość śrub urywa się. Jest to kosztowny zabieg, tanim rozwiązaniem jest danie podkładek pod amory oraz gumy w sprężyny
  6. Dobrze gadają, szerokość felgi jest istotna.
  7. Podobny problem był w preludzie III gen, wyrabiały się prowadnice i jarzma, taki luz dało się wyczuć pod ręką. Jak masz mało klocka luz był bardzo duży. Zdarzało się, że wszystko wskazywało na luz w hamulcach a problem był w łożysku amortyzatora.
  8. Cześć, ja miałem 15/65 teraz mam 16/60, widziałem jedną sztukę podwyższoną na 15/70. Mam jeszcze na złotym 17/50. Żadna kombinacja nie obciera o nadkola
  9. Hej, zanim kupisz śruby jedz do warsztatu niech sprawdzę czy się ruszą. Jeśli warsztat ma sprzęt do indukcji będzie bez większych problemów. Jak zdecydujesz się na kupno śrub, przed montażem oddaj je do galwanizerni, ocynk lub coś mocniejszego.
  10. Dzień dobry, czy skrzynia automatyczna od 2.0 pasuje do 2.5? Ten sam rok produkcji.
  11. Problem wystąpił po ustawieniu zbieżności, dziś wymieniłem opony i felgi, jak na razie błąd się nie pojawił.
  12. Dzień dobry, od jakiegoś czasu zmagam się z problemem kontroli trakcji, przy lekkim skręcie w prawo wyskakuje błąd VDC i ABS. Po podłączeniu komputera diagnozującego nie ma błędów :-(. Przy długich łukach skręcających w prawo kontrola trakcji zaczyna działać, nawet przy małych prędkościach.
  13. Hej, zacznij od wyczyszczenia przepustnicy. Błąd P420 odpowiada za sprawdzenie wydajności katalizatora. Może katalizator się wypalił i rozsypał, ja tak miałem. Jest też szansa że padła grzałka w sondzie i pokazuje błąd, to możesz łato sprawdzić miernikiem, filmy instruktażowe znajdziesz na youtube
  14. Wracam do tematu, obejrzałem tuleje dokładnie, nic z nich nie cieknie. Jednak luz jest i da się przesunąć wahacz w tulei bez większej siły. Od niedawna pojawi mi się błąd VDC i ABS po lekkim skręcie w prawo. Mm drugie subaru na porównanie i tak widać, że jest mokro pod gumami. Proszę o informację czy zdarzały się wam takie problem?
  15. Misja nieudana, pompa trzyma ciśnienie jednak nie pobiera płynu ze zbiorniczka, czy ręczne pompowana czy już zamontowana :-{. Gumki pasują jak należy.
×
×
  • Create New...