Cześć wszystkim!
Niedawno zakupiłem swoje pierwsze Subaru, dokładnie Legacy z silnikiem 2.0R o mocy 165 koni mechanicznych.
Z racji przebiegu muszę już brać się za wymianę rozrządu oraz pompy wody.
Moje pytania to:
1. Czy do tej operacji potrzebuje jakiś specjalnych narzędzi (nie licząc klucza dynamometrycznego), jeśli są potrzebne czy można poradzić sobie bez nich
2. Jakiej marki pasek według Was jest najlepszy i czy linie na nim są wyznaczone prawidłowo, ponieważ czytałem ze w niektórych markach te znaki nie są naniesione prawidłowo (czytałem również ze największą popularnością cieszył się pasek Gates, lecz większość komentarzy była z roku 2017 i wole się upewnić że nic się nie zmieniło)
3. Czy wartości siły dokręcenia śrub są takie same jak w silniku SOHC ponieważ niestety tylko do takiego udało mi się znaleźć manuala
4. Czy pompa wody z dwoma przeciwległymi króćcami jest odpowiednim wariantem
Wdzięczny byłbym również za ogólne podpowiedzi jak i informacje o najważniejszych czynnościach przy tej operacji.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :))