Jump to content

Orear

Użytkownik
  • Content Count

    626
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

174 Wspaniały

1 Follower

About Orear

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday September 17

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Roztocze
  • Auto
    Legacy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To może po prostu fizycznie Ci się te klapki tam nie domykają niezależnie od tego co naklikasz na panelu sterowania nawiewami. Bo odnośnie samego wiania, to w moim Legacy na obiegu otwartym czuć z nawiewów lekki ruch powietrza, niemniej jednak dopiero jak się przyłoży rękę. Ogólnie dla mnie to zaleta, wymiana powietrza w aucie to dość istotna sprawa.
  2. Przez jack'a wszystko śmigało. Tylko BT nie działał dlatego nie było to aż tak mocno denerwujące.
  3. Na obiegu wewnętrznym też tak masz?
  4. Co prawda troszkę inny samochód mam, ale u mnie jedna ze spinek na tej osłonie jest metalowa i musiałem ją wdusić z jednej strony wąskim śrubokrętem. Trochę jak większość wtyczek elektrycznych w aucie.
  5. Ja u siebie zdejmowałem już dwa razy. Nie ma tragedii. Tylko z cierpliwością, bo plastikowe kołki mają zwyczaj się łamać.
  6. U mnie zdecydowanie nie ma takich bajerów.
  7. Czyli wygląda na to, że może nie być takiego czujnika. Z drugiej strony nie jest też on dla mnie tak mocno istotny, na Alasce nie mieszkam, a auta na zimnym też nie piłuję. Ale dla własnej wiedzy fajnie by było mieć taki wskaźnik.
  8. To jeśli nie zapomnisz, odezwij się, bo już jestem zainteresowany.
  9. Moim poniekąd też... Halo! Halo! @Oczkoo15 ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?
  10. Co prawda nie mam H6 ale dzisiaj przejechałem się z włączonym Torque i wyrzuciłem sobie na ekran wskaźnik temperatury oleju silnika. No i przez całą jazdę pokazuje 0. Wskaźnik temperatury płynu chłodniczego działa i pokazuje prawdę, natomiast ten stoi i nic nie pokazuje. Możliwe jest, że ECU nie ma żadnego czujnika wskazującego temperaturę oleju w silniku? Serducho to 2.0 DOHC.
  11. @czort poszukaj w Google sekwencji wyświetlania błędów na desce rozdzielczej. To jest coś na zasadzie kilkukrotnego włączenia zapłonu i przełączania manetki na światła pozycyjne. U mnie działało jak mi jakiś czas temu wywaliło błąd. @Danko Takie bajery to znajdują się w modułach komfortu. ;p Ale jestem na 99% pewny, że nasze proste i surowe auta z Japonii takich cudów nie potrafią bez montowania tego oddzielnie. Widziałem u mojego znajomego w Seacie, że może sobie okna otwierać i zamykać z kluczyka, może ogarnięty elektronik umiałby to do Subaru podłączyć ale i tak pewnie trzeba by mieć
  12. O proszę, czyli jednak odpowiadają... Ja napisałem do nich zimą, bo WEFA kompletnie przestała łączyć się z czymkolwiek przez BT. Ale odpowiedzi nie otrzymałem żadnej choć urządzenie mam jeszcze na gwarancji. Niemniej jednak porzuciłem temat bo kiedy zrobiło się cieplej BT zaczął znów działać - widocznie moduł słabo jest odporny na zimowy mróz/wilgoć i wydaje mi się, że niewiele byliby wstanie mi pomóc. A co do zmiany softa, chętnie wypróbuję ten ze zwiększeniem głośności o ile nie odbija się to w jakikolwiek sposób na jakości dźwięku. No i jednak przydałaby się możliwość powrotu do stare
  13. Skąd takie osłony masz? Też bym u siebie chciał.
×
×
  • Create New...