Jump to content

Orear

Użytkownik
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Orear

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Roztocze
  • Auto
    Legacy IV, wagon, '08, 2.0, ze skrzynią dla leniwych (:

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przyznam się, że nie wiem co to za model bo na nich kupiłem auto i z racji na ich wiek postanowiłem je zmienić. Leżą u mnie w domu, w sumie można je sprzedać jeśli komuś wiek nie przeszkadza, bo zużyte nie są. Ja przejechałem na nich jeden sezon. Ale nie ma mnie obecnie w domu więc nie powiem Ci jaki model. Dobrze ktoś napisał, że to takie gdybanie, że są kiepskie. Zarówno GoodYear jak i Bridgestone to marki znane, szanowane i cieszące się dobrą opinią. Moim zdaniem, jeśli nie jedziesz w tym na tor to po prostu poczytaj opinie użytkowników, sprawdź cenę i tyle. Nie ma co tu dużo kminić kiedy kupujesz oponę serii Premium lub troszkę niżej. Dla przykładu moja dziewczyna kupując Kia w zestawie dostała opony Hankook. Jeździ już trzeci rok, auto prowadzi się bezpiecznie, hamuje na suchym jak i mokrym i nic tam spod kół nie wyje. Mówię o prędkościach zgodnych z przepisami i warunkami atmosferycznymi. Więc nie widzę sensu dla którego miałaby je wymieniać. Są też osoby, które jeżdżą na jakichś No-name i też wsiadają do tego auta w każdą pogodę, rozpędzają je do prędkości autostradowych i żyją... choć nie popieram takiego rozwiązania. Wracając do Roadhawk - tak jak pisałem, przejechałem na nich obecny sezon, mój kumpel w Accordzie też i obaj jesteśmy zadowoleni oraz nie zauważyliśmy nadmiernego zużycia opon. Stąd uważam je za dobry zakup. Niemniej jednak sądzę, że gdybym jeździł na GoodYear/Michelin/Yokohama/Fulda/Continental z tej samej klasy opon letnich, nie wielosezonowych, byłbym równie zadowolony bo auto użytkuję jako zwykły pokonywacz tras i lubiący jeździć w dobrą pogodę. Edit: Dodam jeszcze, że skoro wspominasz o testach długodystansowych, to w miesiącu październiku, na Roadhawkach mój komputer w 2.0NA po trasie 100/200km pokazywał czasem średnie spalanie poniżej 8l/100km. I nie była to jazda na emeryta tylko po prostu kumulacja dobrych warunków mających wpływ na spalanie, na co opony również wpływają.
  2. Firestone. Zdecydownie słychać szum. Ale nie jest to wcale utrudniające życie, po prostu na początku zauważyłem różnicę po zmianie opon.
  3. Mam te opony u siebie, kupiłem nówkę na początku roku i przejeździłem cały sezon letni. Zdjąłem je dokładnie w poprzedni weekend. Wcześniej miałem jakieś GoodYear i różnica jest taka, że są głośniejsze. Niemniej jednak moje Legacy IV wagon trzyma się na nich jezdni jak powinno, ani razu nie czułem się jakbym miał stracić przyczepność. Po całym sezonie jazdy, głównie po asfalcie z prędkościami autostradowymi nie zużyły się nadmiernie i mogę powiedzieć, że jestem naprawdę zadowolony. Niemniej jednak, Forester to trochę większy samochód więc nie mogę Ci powiedzieć jak będzie u Ciebie. Dodam jeszcze, że znajomy ma je w Accordzie VII i też jest bardzo zadowolony.
  4. Jak nie sprawdzisz, to się nie dowiesz.
  5. Orear

    Poziom świateł

    Kupiłeś zwykłą żarówkę H7 w wersji cold?? Nie jest to na pewno LED? Daj link, choćby na priv.
  6. Orear

    Audio w subaru

    Tylko jeśli to radio ma osobne wejście na kartę sim. Jeśli mam włączać hotspot w telefonie, łączyć z nim wifi w radiu to NADAL telefon musi być podłączony do ładowarki bo ta usługa jest bardzo prądożerna i nadal mam dwa urządzenia z których korzystam. Ok... są hotspoty w T-mobile podłączane do OBDII, ale szczerze nie znam nikogo kto tego używa.
  7. Ogólnie w zależności jaki masz budżet to oprócz usterek trzeba niestety powiedzieć, że samochód jest dość ciężki i nawet te 165KM które mam u siebie nie sprawia, że staje się zrywny. Jest raczej normalny, ale dzięki wadze i dobrze rozłożonym środku ciężkości świetnie się prowadzi w zakrętach (choć niektórzy i to poprawiają po fabryce). Zatem przejedź się tym, nawet nie jednym i sprawdź czy Ci pasuje, bo dla niektórych to po prostu nie idzie, zwłaszcza, że LPG to dodatkowy ciężar w bagażniku, który po pewnym czasie zmusi Cię do wymiany amortyzatorów tylnych, bo siadają. Ja zanim kupiłem swojego, przejechałem się trzema innymi. I nadal, mimo mankamentów, które wymienili poprzednicy, jestem zadowolony.
  8. Orear

    nowy wydech

    Dokładnie. U mnie właśnie tak było. Ale za kilka stówek został wymieniony cały wydech od katalizatora do końca zamiast samej wymiany rozgałęzienia. Tłumiki zostały moje. Mam spokój na kilka lat przynajmniej. Auto: Legacy
  9. Co do funkcji jakie będziesz miał to chyba już kwestia oprogramowania niż kabla. Ten Viaken działa, sam go mam oraz FreeSSM. Ale nie rozkminiałem jeszcze jego wszystkich opcji.
  10. Może jakiś przewód jest po prostu przetarty i powoduje różne sygnały?
  11. Ja nie wnikam w proces tych usług, czyli w jaki sposób są wykonywane w serwisie, jeśli byłaby to normalna cena to dla mogą i ten silnik wyjąć, wywieźć 300km dalej, sprawdzić, umyć i włożyć z powrotem. Ale w obecnym przypadku... boję się zapytać ile kosztuje regulacja, gdyby była potrzebna, choć na szczęście u mnie nic na razie nie wskazuje na to żeby coś tam w silniku nie pracowało jak powinno. Mam jeszcze dla porównania meila od carfita za taką samą usługę. I już bez zrzutu powiem tylko, że cena grubo odbiega od tej w ASO, oczywiście na korzyść klienta. Bogu dzięki, że mamy jeszcze takich macherów od Subaru.
  12. Zawsze możesz zrobić w ASO... Zapytałem z ciekawości Kraków, tutaj masz zrzut. Uciąłem specjalnie, żeby było bez nazwisk, bo RODO. Pragnę rzucić okiem na zapis w nawiasie.
  13. Po odpięciu przepustnicy pomaga tylko zdjęcie klemy akumulatora? Nie trzeba przepustnicy na nowo adaptować?
  14. Czyli skoro nauka i eksperymenty to potwierdzają to w autach wyścigowych jest to normalna technologia i jest popularnie stosowana?
  15. Skoro niżej piszesz, że z wymianą rozrządu to 1600 jest normalną ceną moim zdaniem.
×
×
  • Create New...