Jump to content

Orear

Użytkownik
  • Posts

    753
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Orear

  • Birthday September 17

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Roztocze
  • Auto
    Legacy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Orear's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

288

Reputation

  1. Na tym wideo to głownie słychać trzaski tak bez obrazy ale oglądając pierwszy raz nawet nie wiedziałem, że uruchomiłeś auto. ;o Generalnie skoro przed wizytą u mechanika nie wyło, a teraz wyje to jedź do nich i niech szukają.
  2. Do WEFY możesz kupić wiązkę Y, którą wpina się w radio, ja kupiłem razem z WEFA. Następnie w jedną kostkę wpinasz zmieniarkę, a w drugą sterowanie z kierownicy. Mam tak u siebie choć bez sterowania, bo jeszcze mi się nie chciało go zrobić.
  3. Serwis prosi o zalogowanie aby obejrzeć. Wrzuć to gdzieś indziej albo daj jakiś publiczny link.
  4. Ja ze swojej strony polecam Dipp. Jeden sezon za mną i nadal w formie. Wcześniej też miałem Bosch i szału nie było, chyba nawet tanie Alca lepiej znosiły trudy zimy.
  5. Najlepiej takie, które służyły Ci wiernie do tej pory. Podejrzewam, że OEM.
  6. Możesz też kupić więcej przewodu i poprowadzić go sobie aż do miejsca gdzie wchodzi do auta oryginalna wiązka pod lewym nadkolem. Trochę się pomęczysz ale jest tam miejsce na kilka dodatkowych przewodów.
  7. Wybacz ale muszę zapytać... I jeździsz tym autem na przeglądy i po drogach i wozisz rodzinę i masz PEŁNĄ świadomość, że nawet jeśli nie będzie to Twoja wina tylko innego np. pijanego kierowcy to Twoja głowa i pasażerki obok zostaje wbita w kokpit i wtedy swap silnika nie będzie dla Ciebie żadnym zmartwieniem? W zasadzie już nic nie będzie. Taka moja subiektywna wizja na temat jazdy bez systemów bezpieczeństwa.
  8. Jeżeli chodzi o nakrętki to pewnie, że ma rację. Kup nowe i po kłopocie.
  9. Masz na myśli śruby, na których mocuje się koło? Szczotkę drucianą kup za dychę. Jak gwint nie jest zjechany to zakładaj koło i tyle, jeśli gwint zjechany to wymienić. Tego się nie smaruje, nie maluje. Jeśli już chcesz dać im drugie życie to można oddać do galwanizacji/ocynku - ale to chyba szkoda zachodu, nowe nie są drogie.
  10. Ta, ale widzę po ostatnich komentarzach, że amerykanie po prostu zamówili sobie iPhone. Także skoro ta akcja "promocyjna" działa w ten sposób, czyt. skutecznie to wątpię żebyś dostał fajną łatkę dla Androida. Zwłaszcza, że Europa też już powoli poddaje się Apple i znajdziesz ludzi, którzy wejdą w żywą dyskusję na temat wyższości iOS nad Androidem i że "nie zmieniłbym już na nic innego". Tym bardziej, że Europa nie jest jakimś tam wielkim 'targetem' dla Subaru.
  11. Orear

    Skrzynia biegów

    Ale stan i poziom oleju przynajmniej po zakupie sprawdzałeś? I filtrów?
  12. Wszystko jest dobre, szczególnie na zimę i przymrozki. Kto nie smaruje ten nie jedzie. ;p Ale najtaniej chyba wynosi smar silikonowy w sprayu czy też sztyfcie. Puszkę można w markecie za dychę kupić.
  13. Ja zawsze myślałem że to jest po to aby się tam jakiś większy śmieć zebrał, a nie wisiał na filtrze. ;o
  14. W Forku wycieraczka jest jakoś inaczej montowana niż w Legacy? Jak odkręcę swoją to zostaje taki bolczyk, który jest zaczepiony do silnika wycieraczki pod klapą.
×
×
  • Create New...