Jump to content

mly96

Użytkownik
  • Content Count

    1195
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

206 Wspaniały

About mly96

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Będzina
  • Auto
    Blob, Legacy, e36 :)

Recent Profile Visitors

1373 profile views
  1. Właśnie roluję w rajdówce, lakier może pęknąć nawet z opalarką, jak za bardzo przygrzejesz to też będzie problem. Jak zagniesz mocno to musisz się liczyć, że od wewnętrznej strony (tam gdzie się już nie dostaniesz) też pękną warstwy i będzie korodować. Nawet jeśli tak się nie stanie to będzie zbierał się tam syf i wilgoć przez co i tak szybciej zgnije. Trzeba to bardzo dobrze zabezpieczyć. Jeśli musisz dość mocno je zagiąć, ale nie zamierzasz lakierować i zabezpieczać rantów od nowa to lepiej nie ruszaj tylko kup odpowiednie felgi lub oddaj do specjalisty, jak zepsuje to będzie jego problem
  2. Miałem ją brać za 25, bo tyle za nią chciał, ale szybko się rozmyślił. Podobno polakierowana na nowo, świeża konserwacja od spodu, wnętrze po fotkach wyglądało na zadbane, z tego co pamiętam to tylko pod maską średnio, ale nawet jeśli to do ogarnięcia Zapytaj gdzie stroił i jakie jest doładowanie, bo 340KM to powinien zrobić na 16G, na 18G sam spodziewał się więcej bo na stronie coś pisał o 380KM+ i jak widać nie pykło.
  3. Tylko zwróć uwagę, że pytasz o auto powyżej 200KM, a kolega zaznaczył, że pisze o SOHC, które ma około 160KM i dużo trudniej je zabić niż wersje z turbo...
  4. Szkoda komentować te bzdury co wypisujesz Chyba spodziewałeś się, że każdy się będzie spuszczał jakie to super, bezawaryjne samochody, a rzeczywistość okazała się inna i teraz się mażesz... Na tym forum na szczęście duża część osób jest szczera i pomaga, a nie patrzy ślepo "mam subaru, więc jest najlepsze".
  5. Skoro to banały i jesteś taki obeznany to po co zadajesz pytania? Z tymi autami jest jedna wielka loteria, albo się uda albo nie. Miałem dwa beznadziejne przypadki w swojej przygodzie z tą marką. WRX po remoncie przejechał 1000km i... Padł silnik Oczywiście auto było docierane, więc nie było mowy o szybkiej jeździe. Mechanik miał sprawdzić osprzęt, ale tego nie zrobił, a jak się okazało pompa była niesprawna. Teraz kupiłem rajdówkę, gc8, silnik do remontu, przejechał jakieś 2000km i zaczął pluć olejem z odmy, kompresja na jednej stronie 5 bar na drugiej 7
  6. Może nie jako normę, ale jak ktoś świadomie kupuje takie auto to liczy się z tym. Nikt nie mówi, że zaraz po kupnie będziesz musiał wyłożyć 15k na remont, są osoby który przez kilka lat jeździły i silnika nie ruszały, ale zawsze warto mieć zapas gotówki na naprawę. Niestety te auta mają pecha do właścicieli i często ludzie nie mający wystarczającego budżetu je kupują i zaniedbują, na skutek czego coraz łatwiej kupić złom.
  7. Piszesz w dziale "impreza", więc chyba łatwo się domyślić... Zresztą reszta modeli subaru z turbo ma praktycznie te same silniki. A czego się spodziewać po 15 letnim aucie "sportowym", które zazwyczaj miało kilku właścicieli, którzy tych aut nie oszczędzali? To zdecydowanie nie są auta dla osób, które liczą się z każdym groszem.
  8. To zależy czego kto oczekuje od auta i ile jest w stanie wydawać na jego serwisowanie. Jak nie przeszkadza Ci wyłożenie w najgorszym wypadku 15tys na remont silnika to bierz bez zastanowienia.
  9. Nie masz w tej kwocie i mocy zbyt dużego wyboru albo 2.0 albo 2.5 , oba awaryjne i kosztowne w serwisie
  10. Mam cichy końcowy z wrx jak coś.
  11. mly96

    Katalizatory

    Oddaj to na skup, nigdzie więcej nie dostaniesz za 20 letni wydech. fcfa3 w tej chwili może być warty 1500-1800, ten drugi prawdopodobnie co najmniej o połowę mniej.
  12. jakby coś to mam taki IC na sprzedaż
  13. mly96

    Czterotłoczek

    W brembo z e38 wyciskałem strzykawką, tylko musisz blokować tłoczki żeby nie wystrzeliły, udało się każdy trochę rozruszać i powyjmować. Jak będą oporne to najprościej chyba pompować hamulcem aż je powyciska, z tym, że jeszcze bardziej trzeba uważać.
×
×
  • Create New...