Skocz do zawartości

mly96

Użytkownik
  • Zawartość

    825
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mly96

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Blob Stroker 2.2 i Legacy :)

Ostatnie wizyty

626 wyświetleń profilu
  1. Turbo Timer

    Czegoś nie rozumiem... Co za problem wejść do samochodu, przekręcić kluczyk, spuścić ręczny i samochód w tej chwili nie gaśnie... Chyba, że tylko ja mam taki dziwny tt, że jak znowu włożę kluczyk i przekręcę to mi nie gaśnie...
  2. Turbo Timer

    no i jeszcze złote felgi zakładajo... bandyty...
  3. Co to za dźwięk wrx 2.5 filmik

    ciężko powiedzieć bo brzęczy tam sporo rzeczy, trochę panewką zalatuje , jak większość na filmikach
  4. Dziwny zapach po piłowaniu. SPRZĘGŁO? impreza wrx 2.0t GD

    i to bardzo szybko padnie
  5. 22 stycznia - trening TJS Tor Kielce

    też zapisany, będzie pierwszy raz na Kielcach, ciekawe czy uda się nie rozbić samochodu znowu
  6. Demontaż kolektora ssącego bug STI

    spróbuję
  7. Demontaż kolektora ssącego bug STI

    trochę za późno bo samochód jest już rozkręcony :/
  8. Demontaż kolektora ssącego bug STI

    jak bezpiecznie spuścić czynnik z klimy?
  9. Demontaż kolektora ssącego bug STI

    no chyba masz rację, że tak będzie najłatwiej i najszybciej, poodpinam wtyczki, śrubki i do góry. A mogę sobie po prostu tą rurkę klimy odkręcić? Nie trzeba wcześniej spuścić czynnika, a potem nim napełnić?
  10. Wie ktoś jak ściągnąć ten kolektor? U siebie w blobie wykręcałem sam kolektor bez tych podstawek, trochę ciężko było go wyciągnąć od strony filtra paliwa ze względu na miedziane rurki paliwowe, ale dałem radę (miałem nieprzykręcone rurki od spodu kolektora), a w bugu chyba w ten sposób jest to niewykonalne, blacha blokuje możliwość dźwignięcia kolektora do góry. Pomyślałem żeby odkręcać kolektor razem z tymi podstawkami idącymi do bloku, ale i w ten sposób chyba nie wyjdzie bo rurka od klimy przeszkadza... Miał ktoś taki problem? Z tego co się doszukałem to tylko bugi, ewentualnie gc mają te blachy po bokach kolektora.
  11. zdublowany

    /
  12. Tłoki SPEC C subaru 2.0sti

    Chcesz liczyć wytrzymałość tłoków w tysiącach km? Na to się składa tyle rzeczy, że jeden zrobi 20kkm, a drugi 120... Będziesz dbał i normalnie jeździł to i na mahle zrobisz 100kkm spokojnie.
  13. Słomczyn - dzień otwarty 16.12

    może ja, jak się dowiem jaka będzie nitka toru i na jaki warunki się szykować
  14. 6MT

    no jasne, że może mieć wisko, a nawet większość ma wisko/suretracka/torsena, płytka to rzadkość, ale warto ją mieć, wrażeń z jazdy na innych szperach niż płytka nie komentuję bo szkoda czasu . Przód albo otwarty albo helikal
  15. Regulacja kata pochylenia kola zwiekszenie zakresu

    dużo firm ma takie śruby, ja mam np pedders. Camber plates
×