Jump to content

mly96

Użytkownik
  • Posts

    1416
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Będzina
  • Auto
    Evo9, Focus MK3, A4 :)

Recent Profile Visitors

1881 profile views

mly96's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

393

Reputation

  1. Sprawne ej257 w nieznanym stanie patrząc po allegro to ~15k, lepiej te pieniądze wydać na remont lub coś takiego https://gc8.pl/produkt/shortblock-impreza-sti-2-5-ej257-type-ra-na-wzmocnionych-tlokach/
  2. Active steering podobno zmienia przełożenie, ale szczerze mówiąc nie odczułem tego zbytnio. 2.6 na pewno będzie tańszą opcją i optymalną, magiel 2.2 kosztuje znacznie więcej, może być problem z pompą, do tego kręci się ciężko Można jeszcze szukać magla z hawka wrx 2.7 obrotu, powinien być tańszy niż ten z sti.
  3. W e60 miałem 1.5 obrotu (tak jest seryjnie) i jeździło się świetnie, a to jest komfortowy dupowóz, a nie sportowy, więc raczej zawieszenie nie ma tu nic do rzeczy
  4. A co ma "krótszy" magiel do zawieszenia?
  5. Magiel PRS ma 2.2 obrotu, seria gt/wrx/s turbo 3.2 obrotu, ewentualnie taniej magiel z sti gd, ale ma 2.6 obrotu.
  6. mly96

    sti 2021

    Wygląda niezbyt dobrze, ciekawe czy w STi dalej będzie wspaniałe EJ257
  7. Aha, czyli uważasz, że takie X5, Q7, Sportage i inne to auta terenowe, których naturalnym środowiskiem są bezdroża? Nie mam więcej pytań Chyba, że mowa o bezdrożach mało wymagających to faktycznie dają radę, podobnie jak każdy samochód
  8. Myślisz, że to może być przyczyną, że jest 12 zamiast 11/10? Chciałbym kumplowi doradzić jak najlepiej, bo nie jest w najlepszej sytuacji, a auto po odebraniu miało iść na sprzedaż, kumpel się boi żeby nie wcisnąć komuś miny, ma załatwić manometr i sprawdzić ciśnienie. Do tego momentu kazałem mu nie używać auta...
  9. Właśnie to miał być ten moment. Oby chiński wskaźnik okazał się wadliwy.
  10. Miałem 12 w dwóch autach, w obu 2-3 bary ciśnienia na luzie, niezależnie czy latało po torze czy nie, według tego człowieka to mogłoby to powodować niskie ciśnienie? Dodam, że auto na oleju Millersa do docierania, może to ma znaczenie na zbyt niskie ciśnienie?
  11. Dodam, że przy dodawaniu gazu ciśnienie normalnie buduje, na zimnym też jest koło 7b.
  12. 12mm. Już jedna osoba też mi wspomniała o tym, że to może być pompa, ale wydawało mi się, że mechanik, który składał powinien być na tyle ogarnięty, że jeśli to nie jest prawidłowe ciśnienie to powinien szukać usterki, a nie oddawać auto i twierdzić, że jest ok Ile przejechałeś z taką pompą? Jakie konsekwencje takiej jazdy?
  13. Może ktoś miał podobny przypadek? Auto świeżo odebrane po kompleksowym remoncie, który trwał długo i kosztował ponad 20 tysięcy. Na niskich obrotach ciśnienie spada poniżej bara, osoba która to składała twierdzi, że to normalne, a jego znajomi potrafią mieć w takiej sytuacji nawet 0.5b ciśnienia oleju. Wydaje mi się to dziwne, bo każdy silnik jaki miałem po remoncie z pompą 12mm robił na zagrzanym oleju bez problemu 2bary... Ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Jedyne co mi przychodzi na teraz do głowy to sprawdzić czy ciśnienie na zegarze pokrywa się z tym na bloku za pompą... Auto trafiło do remont właśnie ze względu na niskie ciśnienie oleju, przed remontem problem był dokładnie taki sam, choć cały shortblock jest inny, głowice po regeneracji.
×
×
  • Create New...