Jump to content

mly96

Użytkownik
  • Content Count

    1283
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

284 Wspaniały

About mly96

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Będzina
  • Auto
    Rajdówka 555, Focus MK3, e36, e60 :)

Recent Profile Visitors

1566 profile views
  1. Oczywiście masz rację, pisząc ślizganie miałem na myśli zerowy moment, choć jak zauważyłeś nie jest to jednoznaczne
  2. Możesz spróbować zablokować jedno koło (niech ktoś mocno trzyma) a drugim zakręć, ale nie wiem czy to wystarczy żeby sprawdzić. Na pewno coś robi, ale nie w każdych warunkach. Kiedy jedno koło się ślizga to nie daje nic.
  3. Tak ma być. To jest kiepska szpera, która w momencie kiedy jedno koło nie ma w ogóle przyczepności to na drugie nie jest przekazywany żaden moment, czyli jak w dyfrze otwartym.
  4. Miałem alu w GD, teraz mam porządną rajdową z kompozytów, różnicy nie ma, może nawet bym powiedział, że ta kompozytowa jest cięższa, ale jest dość gruba.
  5. Zrozumiałem o co chodzi Ci z tą "fasolką" i edytowałem bo to nie ma już znaczenia co pisałem w tym wypadku jeśli te otwory w wahaczach są różnych wielkości. Tak jak pisałem, zadzwoń np. do Carsportu i zapytaj czy wahacze przednie do sti z rozstawem 5x100 i 5x114 są takie same czy inne. Jeśli są inne to pewnie masz jeden od 5x100. Tylne się na pewno różnią, ale jak jest z przodem to nie wiem.
  6. Z tego co kojarzę to około 4-5 stopni jest fabrycznie. Dowiedz się na początek czy wahacze od 5x114 i 5x100 są różne, bo może stąd wynika różnica.
  7. Na tym aucie miałem akurat taniego softa do ciemnych, 3 tygodnie po nałożeniu. Trzymał się ładnie, to mycie go zabiło. Podobno na większości myjek są używane preparaty z zasadowym PH, a takie szybko uszkadzają wosk.
  8. Szczerze mówiąc wyleczyłem się z tych myjek, średnio szło mi 20zł na mycie, a po dojechaniu do domu auto i tak było uwalone, miało zacieki. Wolę umyć pod domem, dobrą, sprawdzoną chemią, która wiem że nie naruszy mi ani powłoki, ani wosku, nie muszę się gonić bo stoi za mną x samochodów. Mogę sobie na spokojnie osuszyć auto. Po takim myciu jeśli nie spadnie deszcz to jest ono faktycznie czyste, a nie opłukane.
  9. Regularnie myłem na myjni w Koziegłowach, parę razy w Będzinie na Syberce. Teraz już tylko pod domem.
  10. Nie wiem jak u Ciebie, ale w moich okolicach na tych myjniach mają tak mocną chemię, że lakier płowieje... Teraz używam tego tylko do opłukania wodą, bo szkoda robić polerkę co dwa miesiące Na jednym z aut wosk zszedł po pierwszym myciu na takiej myjni...
  11. mly96

    ebc

    Nikt raczej nie ma, bo nigdy taka w języku polskim nie powstała
  12. U mnie też kiedyś dymiło, wyjąłem turbo, śladów oleju nie było nigdzie, mechanicy mówili, że bez sensu regenerować, zrobiłem po swojemu, turbo poszło do regeneracji, auto przestało dymić. Z tym, że u mnie puszczał dyma nie tylko przy hamowaniu silnikiem.
  13. mly96

    Panewka?

    Cóż.. Uroki posiadania subaru Też kiedyś kupiłem sztukę, panewka zastukała, zrobiłem remont, kosztował tylko 8k, nowy wał, panewki. Silnik przeżył 1000km, teraz mam imprezę, która po remoncie przejechała 2500km i popękały tłoki
  14. mly96

    Panewka?

    Raczej ciężko po tym filmiku ocenić, choć coś tam słychać.
×
×
  • Create New...