Jump to content

mly96

Użytkownik
  • Content Count

    1226
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

223 Wspaniały

About mly96

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Będzina
  • Auto
    Blob, Legacy, e36 :)

Recent Profile Visitors

1486 profile views
  1. A to taka wiedza teoretyczna czy praktyczna? Ja wiem, że te skrzynie się różnią. Pytam o przedni mechanizm różnicowy i możliwość dopasowania z jednej do drugiej. Wiem, że z 6mt do 5mt się da, pytanie czy w drugą stronę też czy braknie miejsca dla łożysk i nie będą poprawnie wciśnięte po zamontowaniu dystansów. https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2913239
  2. Szukam płytki do przedniego dyfra, często na stronach podają, że pasują do wrx i wrx sti. Ktoś wie czy faktycznie tak jest i szpery pasują zamiennie czy to po prostu wprowadzanie w błąd? Wiem, że ktoś dał radę przerobić suretrack z 6mt do 5mt staczając obudowę żeby łożyska weszły głębiej. Pytanie czy w drugą stronę wystarczy zastosować coś w stylu dystansu? Może ktoś przerabiał temat, albo ma doświadczenie i rozbierał obie skrzynie? https://tomson.com.pl/product-pol-1362-Szpera-Kaaz-DBF2015-Subaru-Impreza-GT-1992-2001-WRX-WRX-STi-2001-2007-Forester-1997-2002-Legacy-1993-2009-przod.html
  3. Spuść olej i zobaczy jak wygląda
  4. Nakręć filmik jak to słychać przy dodawaniu gazu.
  5. Jak na 16g to późno
  6. Jakie masz turbo? Pewnie jakieś td05, a jeśli wstaje tak późno to raczej 20g.Podobno seryjny kolektor jest bardzo dobry i kupując tanie badziewia można tylko pogorszyć. Dobrym rozwiązaniem jest kolektor seryjny, ale twinscroll, mozna potem go połączyć z uppipe single scroll, ale koszt około 2000zł.
  7. Jak chciałbyś Legacy to mam IV 2006r. czarne kombi 2.0DOHC 165KM za 13000tys, parę rzeczy do zrobienia.
  8. tylko sti od 05 ma 5x114
  9. Właśnie roluję w rajdówce, lakier może pęknąć nawet z opalarką, jak za bardzo przygrzejesz to też będzie problem. Jak zagniesz mocno to musisz się liczyć, że od wewnętrznej strony (tam gdzie się już nie dostaniesz) też pękną warstwy i będzie korodować. Nawet jeśli tak się nie stanie to będzie zbierał się tam syf i wilgoć przez co i tak szybciej zgnije. Trzeba to bardzo dobrze zabezpieczyć. Jeśli musisz dość mocno je zagiąć, ale nie zamierzasz lakierować i zabezpieczać rantów od nowa to lepiej nie ruszaj tylko kup odpowiednie felgi lub oddaj do specjalisty, jak zepsuje to będzie jego problem
  10. Miałem ją brać za 25, bo tyle za nią chciał, ale szybko się rozmyślił. Podobno polakierowana na nowo, świeża konserwacja od spodu, wnętrze po fotkach wyglądało na zadbane, z tego co pamiętam to tylko pod maską średnio, ale nawet jeśli to do ogarnięcia Zapytaj gdzie stroił i jakie jest doładowanie, bo 340KM to powinien zrobić na 16G, na 18G sam spodziewał się więcej bo na stronie coś pisał o 380KM+ i jak widać nie pykło.
  11. Tylko zwróć uwagę, że pytasz o auto powyżej 200KM, a kolega zaznaczył, że pisze o SOHC, które ma około 160KM i dużo trudniej je zabić niż wersje z turbo...
  12. Szkoda komentować te bzdury co wypisujesz Chyba spodziewałeś się, że każdy się będzie spuszczał jakie to super, bezawaryjne samochody, a rzeczywistość okazała się inna i teraz się mażesz... Na tym forum na szczęście duża część osób jest szczera i pomaga, a nie patrzy ślepo "mam subaru, więc jest najlepsze".
  13. Skoro to banały i jesteś taki obeznany to po co zadajesz pytania? Z tymi autami jest jedna wielka loteria, albo się uda albo nie. Miałem dwa beznadziejne przypadki w swojej przygodzie z tą marką. WRX po remoncie przejechał 1000km i... Padł silnik Oczywiście auto było docierane, więc nie było mowy o szybkiej jeździe. Mechanik miał sprawdzić osprzęt, ale tego nie zrobił, a jak się okazało pompa była niesprawna. Teraz kupiłem rajdówkę, gc8, silnik do remontu, przejechał jakieś 2000km i zaczął pluć olejem z odmy, kompresja na jednej stronie 5 bar na drugiej 7
  14. Może nie jako normę, ale jak ktoś świadomie kupuje takie auto to liczy się z tym. Nikt nie mówi, że zaraz po kupnie będziesz musiał wyłożyć 15k na remont, są osoby który przez kilka lat jeździły i silnika nie ruszały, ale zawsze warto mieć zapas gotówki na naprawę. Niestety te auta mają pecha do właścicieli i często ludzie nie mający wystarczającego budżetu je kupują i zaniedbują, na skutek czego coraz łatwiej kupić złom.
  15. Piszesz w dziale "impreza", więc chyba łatwo się domyślić... Zresztą reszta modeli subaru z turbo ma praktycznie te same silniki. A czego się spodziewać po 15 letnim aucie "sportowym", które zazwyczaj miało kilku właścicieli, którzy tych aut nie oszczędzali? To zdecydowanie nie są auta dla osób, które liczą się z każdym groszem.
×
×
  • Create New...