mly96

Użytkownik
  • Zawartość

    692
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O mly96

  • Ranga
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    WRX | Focus ST170

Ostatnio na profilu byli

418 wyświetleń profilu
  1. podaj tą mega promocyjną cenę za bilsteina
  2. a te syrony to nie jest jakiś kompletny syf?
  3. w porównaniu do poprzedniego roku to tragedia...
  4. coś nowego w temacie?
  5. a gdyby było upg to by dymił na biało. Turbo było po regeneracji, nie ma luzów, więc prawdopodobnie pierścienie. A gdyby pękł tłok to też mógłby tak dymić?
  6. na pewno nie.
  7. Co może oznaczać dymienie na niebiesko? Przy szybkiej jeździe nie widzę żeby dymił, ale jak się zatrzymuję, to dość spora chmurka niebieskawego dymu jest widoczna za mną, nie dymi cały czas, jak dodam gazu na luzie to też czasem trochę niebieskiego dymu leci.
  8. Oglądałem dzisiaj wrx-a, którego być może kupię, ma pękniętą rurę, zaraz przy turbo, leci z niej trochę oleju. Czy olej w dolocie to normalka czy coś musi być nie tak?
  9. trzeba było manuala kupić
  10. coś musisz mieć nie tak, restryktor na swoim miejscu?
  11. będą, może nie przód przy skręcaniu, ale na każdej dziurze tył powinien porządnie obcierać, przy et 35 w gc to felga już chyba wystaje.
  12. myślałem, że jest trochę tańszy...
  13. 2.6 ze sprawną pompą pewnie trochę podziała, ale PRS ma chyba 2.2 i podobno bez chłodnicy płynu się nie obejdzie.
  14. magiel z sti new age to chyba najtańsze rozwiązanie, ale ma 2.6 lock to lock, są przekładnie od PRS, sam taką planuję, ale nie wiem czy pasują P&P do gc.
  15. Dokładnie, u mnie na przelocie z bov-em też jakoś specjalnie nie strzela, chyba że go ostro przegonie