Jump to content

przemyslawn

Użytkownik
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

przemyslawn last won the day on October 23 2018

przemyslawn had the most liked content!

Community Reputation

85 Wspaniały

1 Follower

About przemyslawn

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/27/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Subaru Legacy B4 RSK LHD

Recent Profile Visitors

564 profile views
  1. przemyslawn

    "Magiel"

    Nie kupuj używanej bo najprawdopodobniej będzie wymagała regeneracji. Maglownice to słaby punkt Subaru. Co do regeneracji to 5 lat temu regenerowałem magiel w Seacie Toledo. Przez ten czas przejechałem około 230.000km, maglownica nie cieknie, nie ma luzów. Po poprawnej regeneracji maglownica jest jak nowa. Najlepiej popytaj mechaników, gdzie wysyłają maglownice do regeneracji. Ja niestety nie pamiętam gdzie wysyłałem swoją. Regenerowałem też magiel w Subaru. Mój magiel nie ciekł, ale miał luzy. Po regeneracji luzów brak, wycieków też nie ma, ale od regeneracji przej
  2. Co do przekładki to może być ciężko ogarnąć w miesiąc. Teoretycznie jeśli znajdziesz jakiegoś forka w takim samym kolorze z kierownicą po lewej stronie i załączysz zdjęcie do dokumentów to twój wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, jednak z prawnego punktu widzenia taki trik jest przestępstwem.
  3. Witam, niestety ciągle brakuje czasu na dokonczenie auta. W tej chwili jestem za granicą, myślę że najpóźniej pod koniec sierpnia wrócę i będę kontynuował prace nad autem. Wiosną miałem trochę wolnego czasu, ale postanowiłem dokończyć mój pierwszy projekt - Legacy B4 RSK LHD. W Dieslu zdążyłem wymontować skrzynię biegów i odwiercić od nadwozia jej mocowanie, które w dieslu było inne. To od GTka też mam już odwiercone i gotowe do wspawania. Przerobiłem też na lhd wiązke kabinową ( tą która idzie po progach do tyłu nadwozia ). Jak coś się ruszy w temacie będę opisywał na bieżąco. Jak przerobiłeś
  4. Zapytałam o rok produkcji bo samochody wyprodukowane przed 01.01.2005 i motocykle wyprodukowane przed 01.01.2003 nie muszą mieć 17-to znakowego vinu. W WK mogą o tym nie wiedzieć. Teraz pytanie do jakiej grupy zakwalifikować kłada ? Poszukaj w internecie odpowiednie przepisy, może uda się zarejestrować bez odstepstwa
  5. Złóż do ministerstwa wniosek o odstepstwo ze względu na krótki vin, bez problemu dostaniesz, tylko to trwa kilka miesiecy. Z którego roku jest kład ?
  6. 100% pewności nigdy nie ma, ale objawy wskazują na uszkodzenie pompy. Większość pomp da się zregenerować, zestawy naprawcze kosztują zazwyczaj poniżej 100 zł. Jeżeli pierścień zabezpieczający ma otwory to bez problemu można go wyjąć i rozmontować pompę. Jeśli pierścień nie ma otworów to będzie ciężko taką pompę rozmontować. Ostatnio chciałem zregenerować pompę w moim Seacie Toledo. Pierścień nie miał dziurek i nie dało się go wyjąć. Możliwe, że jest na to jakiś sposób bo zestaw naprawczy do tej pompy był dostępny, ale ani ja ani mechanicy z warsztatu z którego czasem korzystam nie wiedzieliśmy
  7. Objawy wskazują na defekt pompy hamulcowe.
  8. Kolego to zdjęcie serwa nie pompy hamulcowej. Pompa to ten element ze zbiorniczkiem na płyn hamulcowy.
  9. W dół nie da rady, turbo pewnie by weszło, ale rura up pipe będzie w miejscu krzyzaka, chyba że zamontujesz turbo tak jak na zdjęciu które znalazłem na rosyjskojęzycznych stronach ( jest w moim opisie. Najpierw zamontuj serwo i cieńszy krzyzak, potem wymontuj turbinie, bez turbiny silnik wejdzie. Jak silnik będzie na miejscu zacznij kombinować z osadzeniem turbiny.
  10. Dodam jeszcze, że zamiast modyfikować krzyzak kolumny kierowniczej tak jak opisałem to w moim temacie, możesz spróbować zamontować kolumnę kierownicza z Legacy II, możliwe że będzie pasować, ale tego nie jestem pewien. Jeśli chodzi o adapter serwa czy też montaż rajdowych pedałów to nie jestem pewien czy po takim zabiegu auto przejdzie przegląd techniczny.
  11. Najciensze serwo takie jakie aktualnie zakładam do swojego auta występowało w starszych Imprezach z hamulcami bebnowymi z tyłu. Serwo wejdzie ale jest z tym sporo gimnastyki. Próbowałem zamontować serwo hydrauliczne z Dodga Rama, ale niestety okazało się minimalnie za duże. Schematów wiązki deski nie znajdziesz. Musisz bardzo dokładnie przestudiowac wszystkie schematy elektryczne z Subaru Legacy Service Manual, jak się im dokładnie przyjzysz to zauważysz, że są tam podane dane dla wersji turbo. Generalnie czeka Cię dużo pracy. Powodzenia
  12. Tył masz seryjny ? Zauważyłeś różnicę w twardości pedału hamulca po montażu zaciskow ze spec B a potem po montażu tych z Lexusa ?
  13. Od jakiego auta są te zaciski ?
×
×
  • Create New...