Skocz do zawartości

artu-44

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O artu-44

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz - MAZURY
  • Auto
    SUBARU TRIBECA 3.6 2008

Ostatnie wizyty

260 wyświetleń profilu
  1. Czyli podobnie, więc co może być nie tak. Może trzeba ponownie zrobić adaptację przepustnicy. A może faktycznie zaczyna siadać któraś z poduszek?
  2. W końcu udało mi się odczytać te obroty i jest tak - na rozgrzanym silniku, na postoju i na D Na P Chyba te obroty są za niskie - pomiar był robiony na LPG. Zapomniałem zrobić tylko na benzynie ale jeszcze to sprawdzę.
  3. No przed zabiegiem z przepustnicą właśnie nie miałem - obroty jakby poniżej 800 ale jeszcze to sprawdzę dokładnie ELM em to napiszę.
  4. Jak w temacie - od pewnego czasu wyczówalne jest drganie na hamulcu podczas postoju przy włączonej skrzyni biegów po wrzuceniu na P przestaje drgać, po wyłączeniu klimy też przestaje drżeć nawet jak jest na D. Domyślam się że drży pod obciążeniem. Może to któraś poduszka mocowania silnika zaczyna klękać ? Ale czy to tak może się objawiać, przecież pedał hamulca nie jest połączony z silnikiem ani ze skrzynią. Miał ktoś z Was taki problem? Drgania a może bardziej wibracje są delikatne (moja żona to wyczuła więc nie jestem przewrażliwiony ) jednak wcześniej tego nie było.
  5. artu-44

    Rdza na karoserii

    No to musimy zrobić jakiś zlot, ALVAR nam pogra i będzie miło !!!
  6. Masz rację Lutek, ale fakt jest taki że jego skaner mi nie pomógł. Kodu błędu nie odczytał a to podstawa. Może kosztować i 50k jak obsługuje tylko grupę VW.
  7. No jak widzisz mi pomogło, wyłapałem kod błędu bo miałem go pod ręką. Mój mechanik wydał 20 tyś na program i nie mógł mi pomóc a ja wydałem 40zł i doszedłem sam co w trawie piszczy.
  8. No narazie jest OK - myślę, że tak już zostanie bo była naprawdę zawalona tak mocno, że trzeba było ją namoczyć na noc w preparacie do czyszczenia zaworów EGR, więc to był główny powód usterki.
  9. W końcu udało mi się wyłapać kod błędu przy pomocy ELM327. Okazało się jednak, że chodzi o przepustnicę - kod P1160. Przepustnica była mocno zanieczyszczona nagarem, dlatego po jej wyczyszczeniu trzeba było zrobić adaptację przepustnicy. Skorzystałem z filmiku poglądowego, który wrzucił Lutek w innym poście (link do posta na dole), co prawda w innym subaru niż Tribeca, ale zadziałał i jest narazie OK (auto nawet lepiej odpala). Mam nadzieję, że będzie dobrze - pojeżdżę i zobaczę. https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fforum.subaru.pl%2Ftopic%2F98667-czy-jest-potrzebna-adaptacja-przepustnicy%2F%3Ftab%3Dcomments%23comment-2669001&h=AT3S0eT4AsUx_SCFaeNwI_DH-2T0x23KnnXITNxPJIuQ7vl2kaSZSrcvPIwDmOdb6Nb-6aMXjdj_Kvu9ThMGQ_kRjBWpbKadihp8wjPFcvW8s2V1HhwqLCrMrdxTAyoOnA-_
  10. Potwierdzam - u mie są lampki (co prawda przerobiłem na inne, bo oryginały kosztują 1100 zł i mają tendęcję do przepalania się, ja wstawiłem za 15 zł za sztukę - pisałem o tym), nakładka na zderzak też jest i była od nowości.
  11. artu-44

    Rdza na karoserii

    Zła diagnoza !! Bo wszystkie beki na to cierpią , kwestia czasu kiedy wylezie rudy w tym miejscu i powie (jak mój 10 cio letni syn) helo mordo !!!
  12. artu-44

    Części zamienne NTY

    No tak !!! zapomniałem !!! Ale na priv chyba można, czy też nie ?? Dzięki Lutek za info - trochę głupio mi było pytać mojego mechaniora bo to stary wyjadacz a i mój kolega, ale tak opłotkami, że na forum pisali, że tam trzeba na jakieś znaki itp. itd. Dobrze było zamontowane, tak jak trzeba. No i widzisz niby ten FEBEST jest dobry a tulejkę po kilkunastu tyśkach wycięło - może akurat taka pechowa się trafiła ale daje do myślenia.
  13. artu-44

    Rdza na karoserii

    No nieźle rudzielec Ci Lutek bekę przyatakował - to co było widać to tylko wierzchołek góry lodowej. Jednak miałem rację, że brud się gromadzi i robi robotę.
  14. artu-44

    Rdza na karoserii

    Przy szybie - czyli dach. Kamyk uderzył i uszkodził lakier. Nie zabezpieczony odprysk zaprawką będzie kwitł niestety !!
  15. artu-44

    Części zamienne NTY

    Zdecydowałem się kupić tuleję wahacza NTY - zobaczę co będzie się z nią działo, jest tania bo 33 zł w tym wysyłka to żadne pieniądze. Zdecydowałem się dlatego, że: w okolicznych sklepach nic nie mogłem kupić, (bo przecież Subaru to jakieś cudo z kosmosu a już jakaś tam skomplikowana tuleja wahacza to zupełne science ficktion) a na allegro jest tylko NTY, oryginał (120zł) i FEBEST który kosztuje 60 zł a którego kupiłem we wrześniu 2017r. czyli tak jak pisałem 1,5 roku i szlak go trafił. A może tylko ja mam takie problemy z zakupem części zamiennych - jeżeli tak to podpowiedzcie gdzie Wy się zaopatrujecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...