Skocz do zawartości

artu-44

Użytkownik
  • Postów

    175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz - MAZURY
  • Auto
    SUBARU OUTBACK 2.5 była TRIBECA 3.6

Ostatnie wizyty

1699 wyświetleń profilu

Osiągnięcia artu-44

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputacja

  1. Wygląda na to, że dobrze zrobiłem wrzucając temat stukającego magla, a już myślałem że skończy się na 2-3 postach . Podjąłem już decyzję i jestem umówiony w JARCAR na 18.03. przy okazji (bo i tak miałem to zrobić) zrobię serwis olejowy skrzyni biegów i w dyfrach. O efektach napiszę !!
  2. Dużo dobrych informacji !!! Dlatego właśnie ten post - mam już jakąś wizję, bo wiem, że regeneracja w jakimś tam zakładzie jest ryzykowna !! Na razie jestem zdecydowany jechać do JARCAR, jak pisał KRUSZON, bo byłem tam nie raz z poprzednim autem (TRIBECA) i zawsze było OK! cenowo też nie najgorzej. (tylko te 200 klocków mnie martwi, trochę daleko i trzeba dwa auta gonić albo PKS PKP). Nowy magiel też biorę pod uwagę ale powiedzcie jaka jest jego CENA !!! Nie widzę go w necie, ani oryginału ani zamienników - pewnie drogi w cholerę !!!
  3. Nie chcą wysyłkowo - trzeba przyjechać a dla mnie to ponad 200 km.
  4. No takich opcji jest mnóstwo, bo jest tych firm dużo, ale zawsze to lepiej jak ktoś podpowie, poleci sprawdzony zakład. Tylko że nie bardzo tu ktoś chce kogoś polecić - tak jakby nikt nie miał z maglownicą problemów??
  5. Jak w temacie - gdzie polecacie regenerację magla - pacjent OUTBACK 2017 2.5 USA.
  6. Czy to jest normalne czy tak nie powinno być ? Rano jak jest zimny silnik i skrzynia to przez pierwsze przejechane kilkaset metrów może kilometr lub więcej ale niewiele, silnik pracuje na wysokich obrotach około 3 tys. a auto jedzie około 40 km/h, auto po prostu trochę wyje a nie jedzie. Ale jak już się trochę zagrzeje to jest normalnie. Latem tego nie wyczuwałem a teraz jak temperatura jest na minusie to jest jak opisuję. Myślę że chodzi tu o temperaturę. Może olej w skrzyni musi się rozgrzać a może coś jest nie tak ? Auto z 2017 r. przebieg 106 tys.
  7. Możesz bardziej sprecyzować jak było u Ciebie i o jaką opaskę chodzi ??
  8. Zaciski odpadają - sprawdziłem dzisiaj. Jeszcze sprawdzę górne mocowanie amortyzatora może to właśnie poduszka tylko dosyć ciężko to sprawdzić.
  9. Samochód kupiłem niedawno bo w sierpniu, no i jak zwykle dopiero po jakimś czasie zaczyna człowiek słyszeć dźwięki jakich wcześniej nie słyszał albo mu nie przeszkadzały. 1. Pierwszy jaki mi zaczął dokuczać, to przy obrotach 1200 / min takie buczenie lub bardziej taki rezonans tak jakby coś było luźne i zaczynało drżeć, ale tylko przy tych obrotach i tylko chwilkę, chyba że przytrzymam na tych obrotach to wymuszę ten stan rzeczy dłużej. Myślałem że to może tłumik ale wszystko tam Ok, sztywno. wywaliłem wszystko z bagażnika i dalej to samo. W….ia mnie ten dźwięk i już miałem się z tym pogodzić ale myślę sobie może ktoś z Was miał podobnie i coś doradzi. 2. Drugi dźwięk to jazda po kostce brukowej, bo słychać tylko na niej, z przodu słychać takie turkotanie. Gdzieś jest jakiś luz. Zawiecha sprawdzona, wszystko sztywne. Wymieniłem łącznik stabilizatora i nic. zastanawia mnie maglownica ale tu też działa wszystko poprawnie. Może coś na odcinku między kierownicą a maglownicą ??? Pomóżcie ludziska !!!!
  10. Narazie temat odstawiam na boczny tor bo nagrałem chyba ze cztery filmiki i jak na złość nic nie było słychać. Zostawiłem nawet u mechanika na noc żeby rano posłuchał i też nic. Trzeba poczekać może innym razem coś wyjdzie.
  11. Zastanawia mnie jeszcze, czy faktycznie (a wiele na to wskazuje) trzeba aż cały przód rozbierać żeby dobrać się do tych napinaczy. Czy na tym filmiku od 555marcin zrobiono to na potrzeby filmu, żeby dobrze było widać ?? Wiadomo, że ja tego nie będę robił ale im wiącej roboty tym więcej kaski !!
  12. Ok - postaram się jak najszybciej to zrobić !!! No ale nie szybciej jak jutro rano
  13. Obejrzałem film do końca i trochę tam angielski (piąte przez dziesiąte) znam, i faktycznie podobnie jest u mnie ale po sekundzie silnik pracuje już normalnie tak jak na koniec filmu. Może mi się wydaje ale tam przed wymianą łańcuch słychać cały czas. Wnioskować można, że u mnie przez noc spływa olej i napinacz (napinacze) przez chwilę pracują bez ciśnienia oleju bo skoro potem jest dobrze to znaczy że działają poprawnie - ale to tylko moje gdybanie. Nie chcę strzelać w ciemno bo bym je wymienił (około 300 zł za szt.) ale to koszt około 1500 - 2000 z robocizną, więc chciałbym postawić jak najtrafniejszą diagnozę.
  14. A które osłony metalowe, bo nie bardzo rozumiem ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...