Jump to content

artu-44

Użytkownik
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

About artu-44

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz - MAZURY
  • Auto
    SUBARU TRIBECA 3.6 2008

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Temat zamknięty - musiałem kupić drugi wyświetlacz, oczywiście używany. Poczekałem i trafiłem w "dobrej cenie" w US 99$ do tego przesyłka i cło to wyszło 600 zł.
  2. Jaro mógłbyś opisać to bardziej szczegółowo - masz to naprawione czy dalej się z tym borykasz?
  3. A tu znalazłem filmik jak to wygląda - u mnie jest identycznie !!
  4. Podobny wątek już gdzieś tu się pojawiał ale nic konkretnego z niego nie wynikało. Problem polega na tym - włączam zapłon na wyświetlaczu pojawia się logo Subaru, wyświetli się ze dwa trzy razy i ekran robi się czarny w tym momencie zaczynają mrygać te przyciski pod ekranem, tam gdzie zoom menu itp. Czasami włączy się normalnie i działa ale po jakimś czasie znowu robi się czarny i nie widać nic, kamera cofania też nie działa. Wymontowywałem to i dawałem elektronikowi ale powiedział że tam wszystko jest OK (a może taki z niego fachowiec). Kupił bym drugi ekran ale nigdzie nie ma, jak szukałem innych części to były takie nawet kilka a teraz nie widzę tego nigdzie. Na ebay coś tam jest ale około 500$ sobie śpiewają a to chyba lekka przesada jak to nie jest nowe. Miał ktoś z Was z tym problem - model z GPS 2008 rok bo w tych wcześniejszych to chyba była ta prostsza wersja.
  5. Kable posprawdzane i wszystko OK. Wszystko wskazywało na uszkodzoną przepustnicę. Nosiłem się z zamiarem na regenerację (150 + 20 wysyłka) ale postanowiłem kupić używkę na allegro za 90 zł bo w razie czego ta stówka (z wysyłką) nie będzie tak boleć. Przepustnica przyszła wczoraj i po lekkim oczyszczeniu została wstawiona. Nie trzeba było nawet robić adaptacji po skasowani błędu wszystko działa jak należy. Myślę, że od początku winna była przepustnica a wyczyszczenie jaj to był środek doraźny (chociaż trzy miesiące był spokój) - mam nadzieję, że to koniec tego wątku. Jak ktoś będzie miał zamiar robić jakieś naprawy osprzętu elektronicznego to mam dobry namiar na firmę która to robi (regenerację itp. itd).
  6. artu-44

    wydech

    Z tym metalicznym dźwiękiem to też główkowałem skąd pochodzi i ewidentnie z tej okolicy co opisujesz. Ja sobie to darowałem u mnie nie jest tak źle idzie wytrzymać ale jak bym robił to co Ty to też bym tym się zajął. Narazie zrobiłem tylko rury bo reszta jeszcze trzyma się kupy ale też myślałem o wymianie tłumików końcowych i o tych właśnie od OUTBACKA. Myślę, że będą jak najbardziej OK. Jak zrobisz to opisz jak to hula. Nowych do beki nie znajdziesz w Polandii a w USA kupisz Walkera po około 100$ za sztukę. pisałem o tym - Wycięcie tego trzeciego kata rozumiem, że to była zamiana na inny ? czy w ogóle pusta puszka no i czy to w niczym nie przeszkadza, że go tam nie będzie ??
  7. "Ten typ tak ma" Też to przerabiałem, przy okazji jak robiłem wymianę oleju w AT i konwerter w JARCAR, poinformowali mnie że mam walniętą sprężynę lewą tylną. Pan Jarek powiedział że to częsta przypadłość tego modelu właśnie lewa tylna. Zapłaciłem około 350zł za wymianę. Wymieniłem tylko jedną i jest OK.
  8. Dzwoniłem do firmy która zajmuje się regeneracją przepustnic i gość powiedział mi, że tam jest tylko potencjometr który nie ma prawa się zepsuć i silniczek który można zregenerować ale tego by nie obstawił bo jak by padł to by wcale nie działał. Mój mechanik wczoraj jak przycisnął tą kostkę przy przepustnicy to obroty się unormowały, poczyścił styki i skasował błąd ale za jakiś czas znowu zrobiło się tak samo. Trzeba szukać problemu w kablach i złączach, może znacie albo wiecie gdzie szukać jakie wartości powinny być na tych złączach tak żeby je sprawdzić na każdym kablu (pinie)
  9. Płyn jeszcze jest około 1/5 a dafkowanie ustawiłem na minimalne około 6-8 kropli na minutę a według Ciebie jak powinno być, ja nigdy nie sprawdzałem ile można przejechać na zbiorniczku jak zobaczyłem że ubyło płynu to dolewałem do pełna i już. Opinie są różne co do dawkowania lubryfikatora.
  10. Dzięki lutek jutro pewnie się wyjaśni co w trawie piszczy. A jak myślisz niski stan lubryfikatora albo jego brak może powodować takie anomalie ??
  11. Wiem lutek, że kasowanie błędów nie usuwa usterek. Patrzyłem tam ale nic nie zauważyłem. Do przepustnicy idą dwie rurki jedna na górze (jest założona) a druga jest na dole ale nie wyczułem czy jest włożona poprawnie. Czy tylko chodzi o te przewody czy sprawdzić trzeba też inne?? A czy jest możliwość, że przepustnica sama się rosprogramuje z jakiegoś powodu ? I ponowna adaptacja coś zmieni. Jutro mechanik ją wykręci i zajży do niej to może będzie wiadomo coś więcej - dobrze by było żeby to był tylko jakiś przewód podciśnienia.
  12. Witam - problem powrócił z tym, że teraz kod błędu jest P1160 i nie można go wykasować ponieważ auto po uruchomieniu wchodzi na 3 tyś obrotów albo faluje z 2.5 na 3 tyś. Trochę poczytałem to wszystko wskazuje na przepustnicę, wygląda na to że uległa awarii. Chyba że macie inne wskazania. Jakiś tydzień temu pojawił się też błąd P0174 ale nic się nie działo to go skasowałem. Czy w razie czego, jeżeli to będzie przepustnica to czy regeneracja wystarczy czy wymienić na nową (koszt pewnie spory?).
  13. Tak tłumik ten środkowy zostawiłem bo jest cały, pokryty rdzą ale jest gruby, a do tłumików końcowych dałem nowe flansze bo te stare były za mocno skorodowane. Jednak lepiej jest mieć możliwość odkręcania tłumików końcowych - tak myślę. https://allegro.pl/oferta/flansza-reperaturka-rury-z-naprawczy-50mm-mocna-7952215928 https://allegro.pl/oferta/trojnik-rozwidlenie-y-pipe-reperaturka-55-2x50mm-7500809696
  14. Ja wymieniłem trójnik taki sam jak pokazał lutek, wraz z rurami dochodzącymi do tłumików końcowych i flansze. Popatrzyłem sobie na wycięty ten trójnik oryginalny to chyba jakaś wada konstrukcja bo dziurki zrobiły się zaraz przy spawach, tam przerdzewiało bo cieńsza blacha ale rury mimo, że pokryte rdzą to wyglądały na grube.
  15. artu-44

    Uszczelka drzwi

    Dzięki lutek ! A na allegro jest ale do B9, nie wiem czy będzie pasować. Myślę, że powinna bo raczej konstrukcji nadwozia tak radykalnie nie zmienili? Dzwoniłem do ASO i cena jest taka, że można wytrzymać bo 316 zł + 20 zł wysyłka, a w USA jak się zamówi to wyjdzie podobnie z wysyłką. Będę szukał w używkach jak nie znajdę to zostanie tylko ASO.
×
×
  • Create New...