Skocz do zawartości

artu-44

Nowy
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O artu-44

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz - MAZURY
  • Auto
    SUBARU TRIBECA 3.6 2008

Ostatnie wizyty

174 wyświetleń profilu
  1. artu-44

    Tłumik końcowy - wymiana.

    Dzięki Lutek - a już myślałem że nikt tłumików nie wymieniał !!! Tak wiem, że są na Rockauto. A z tym dopasowaniem od innego auta to nie myślałem, ale sprawa godna uwagi !!!
  2. artu-44

    Tłumik końcowy - wymiana.

    Czy ktoś z Was wymieniał tłumiki końcowe?? Jeżeli tak to gdzie kupowaliście i jakie są koszty?? U mnie co prawda tłumiki są całe nie skorodowane ale prawy tłumik zaczyna dziwnie buczeć - coś mi się wydaje że może być wypalony w środku więc się rozglądam gdzie można kupić nowe i jakie są ceny. Słabo to wygląda bo w necie nic nie można znaleźć a oryginały w serwisie to pewnie spory koszt. Tribeca 2008 -
  3. artu-44

    Ekran dotykowy - nie reaguje

    Panowie (a może i Panie) - nowy problem - ekran dotykowy odmawia posłuszeństwa, raz działa, a raz nie działa, nie reaguje na dotyk. Po włączeniu zapłonu jak szybko wyłączę tą informację ostrzegawczą i zmianą języka angielski lub francuski to potem wszystko działa poprawnie, a jak tego nie wyłączę (tej informacji startowej) to jest problem bo ekran nie reaguje wcale albo reaguje ale za którymś tam razem. Czy ktoś z was miał taki problem??? Jak uda mi się to wyłączyć to wszystko działa poprawnie !!!
  4. artu-44

    Jak komuś skrzypi deska...

    Dzięki !!! czyli ten czarny plastik jest na zatrzaskach a pod nim są śruby.
  5. artu-44

    Jak komuś skrzypi deska...

    Jak jeszcze opiszesz gdzie są te śruby to będę wdzięczny, bo ja jakoś nie mogę ich znaleźć - pewnie najpierw trzeba coś zdjąć co jest ma zatrzaskach ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  6. artu-44

    Jak komuś skrzypi deska...

    Możesz bardziej sprecyzować gdzie u Ciebie skrzypiało, bo deska rozdzielcza jest duża. A z tymi 20 minutami to trochę przesadziłeś chyba??? Wyciągnąć licznik i potem to złożyć to raczej się nie da w 20 min. U mnie też coś z tą deską się dzieje ale to bardziej takie odgłosy jakby ktoś paznokciami tak pykał w deskę rozdzielczą - nie jest to głośne ale irytuje mnie to jak holera, jest to raczej tak po środku deski , bo jak ręką przycisnę w czasie jazdy to trochę milknie ten odgłos. Nie zawsze to słychać, zależy to chyba od pogody i wilgotności powietrza. Dobrze, że radio sprawne
  7. artu-44

    skrzynia at

    Tak !! Chodzi o Jarka z Józefowa JARCAR - ile kosztuje soft to nie wiem. Ja robiłem wymianę konwertera po regeneracji więc wgranie nowego softu było w cenie. Ale z tego co pamientam to Lutek pisał mi że pytał w Jarcar o cenę i tam było to 250 zł ale zrobił to w innym serwisie za chyba 150.
  8. artu-44

    skrzynia at

    Lutek - Jarek powiedział mi że wgrał najnowszy soft, bo u mnie był stary i że dawno nie był wymieniany. Po tej operacji powiedział z uśmiechem że teraz będę czuł zdecydowaną zmianę pracy AT. Faktycznie tak jest skrzynia zmienia biegi o wiele płynniej. Nawet moja żona odrazu to wyczuła No jest tylko ten przypadek który opisałem wyżej. Trzeba wziąć pod uwagę że zaraz po wymianie oleju AT będzie lepiej pracować a potem, już troszkę gożej i mogą pojawić się takie rzeczy jak opisujemy. Tak też mówił mi Jarek, że po przejechaniu ok 2-3 tyś. km kiedy olej już się trochę wypracuje warto skrzynię podregulować bo na świeżym oleju nie czuć takich niedomagań. Natomiast jak on to robi ? Nie wiem. Myślałam że może tak jak ty to opisałeś. U mnie jak dam mocniej w pedał to tak jak by AT za późno przerzucał na trójkę - czyli obroty już wysokie a bieg jeszcze mie zmieniony i stąd te szarpnięcie. Jak jadę spokojnie to nie czuć zmiany biegów i naprawdę po zmianie softu jest super.
  9. artu-44

    skrzynia at

    No nic szczególnego po wymianie oleju, regeneracji konwertera i wgrania nowego softu lekko lubi szarpnąć przy zmianie z 2 na 3 ale tylko wtedy jak dynamicznie przyspieszam, jak spokojnie to nie czuć wcale. Dzwoniłem do Jarka "jarcar" i pytałem czy można to poprawić to powiedział że poprawi to bez problemu. Tylko to odemnie 200 km i muszę poświęcić cały dzień żeby tam pojechać. Pomyślałem że może ten w/w zabieg to poprawi. Ale widzę że potrzebne jest freeSSM ? Co to jest ?? Już wiem co to freeSSM !!! No taki ze mnie znawca !!!!! i nie mam czegoś takiego - musiałbym do mojego mechaniora podjechać i spytać.
  10. artu-44

    skrzynia at

    Aha - a czy możesz tą procedurę przełożyć z angielskiego na chłopski bo u mnie z murzyńskim to trochę słabo - Kali pić Kali jeść tylko !! a google to taki techniczny tekst zamienia na niezrozumiały polski. A tu tekst przerobiony przez translantora googla Pamiętaj, aby wyposażyć mnie w pamięć iCeer 2) tylko wtedy, gdy następujące usługi zostały naruszone. A kiedy zmiana szoku Mnie nastąpi podczas całkowitego sprawdzania z kierowaniem pojazdem. przeprowadzaj naukę za pomocą oprogramowania Idlowing prooectres. <Rel. do 5AT (diag) -17. WYCZYŚĆ TRYB PAMIĘCI. OPERACJA. Subaru Select Monad., • Wymiana TCM • Wymiana zespołu przekładni • Indywidualna wymiana 01 TCM i zespół przenoszenia misji • Wymiana każdego holenderskiego • Wymiana korpusu zaworu regulacyjnego UWAGA: Kiedy wykonywane jest (Kasowanie pamięci 2). DTC nie może zostać wyczyszczony. B: PROCEDURA I) Ustaw przełącznik zapłonu w pozycji ON. 2) Ustaw przełącznik klimatyzacji w pozycji OFF. 3) Ustaw przełącznik hesicht na OFF. a) Ustaw przełącznik tylnego defoggera w pozycji OFF. 5) Sian silnika. 6) Podłącz monitor Subaru Select do pojazdu. 7) Prowadzić pojazd Mr 5 - 10 km (3 - 6 mil), aby ogrzać temperaturę ATF większą niż 70 t (158 Fl 8) podczas gdy chedong, że kąt otwarcia przepustnicy w Subaru Select Mcator mieści się w określonym zakresie. przesunąć bieg od 1 - • 2. 2 3rd. i 3 - ath. a jednocześnie wyreguluj zasięg pojazdu. <Rel. do SAT (Osag) -15. PRZECZYTAJ AKTUALNE DANE. OPERACJA. Subaru Select Monad.> Kąt otwarcia przyspieszającego: 12.596.22% 9) biały kratka, że kąt otwarcia przepustnicy na monitorze Subaru Select mieści się w określonym przeze mnie zakresie. podnieś bieg z 5. poziomu podczas jazdy samochodem o • 13 • zasięgu. Kąt otwarcia przyspieszającego: 15.596.22% 10) Powtórz kroki 8) i 9), aż poczujesz zmniejszający się efekt szoku na mięśnie. 11) Jeśli reorganizacja wstrząsu sharmting jest netto lelt po 5 cyklach. ponownie sprawdź, czy parametry uczenia (kąt otwarcia przepustnicy, temperatura ATF itp.) są określone i ponownie sprawdź, czy inne patelnie są w normie.
  11. artu-44

    skrzynia at

    Nie wiem co ja mam za instrukcję ale u mnie tego niema - masz to Lutek w elektryku - możesz jakoś przesłać ???
  12. artu-44

    problemy z klapa bagaznika

    Bo nie wiedziałem że u mnie są te nowe perforowane - myślałem że to ten starszy typ. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Tak to wygląda u mnie - a doszedłem do tego tak, że włożyłem zwinięte na parę razy kawałki szmatki między tą gumę na dole a te odboje i od razu hałas ucichł - jak tak, no to dawaj przyklejać filc !!!
  13. artu-44

    problemy z klapa bagaznika

    Te nowe też skrzypią !! Ja je uciszyłem filcem. Ale skrzypią (trzeszczą) też uszczelki, tylko zależy to od pogody. Jak jest wilgoć to trzeszczą. Muszę wtedy nawilżyć je czymś tłustym (np spray do uszczelek) i na jakiś czas spokuj.
  14. artu-44

    Ekran startowy - informacja

    Pewnie gdzieś na forum padło już takie pytanie - czy to musi za każdym razem się włączać i czy można tego się pozbyć?!!!
  15. artu-44

    Kontrolki Air bag

    Czy może mi ktoś z Was opisać jak powinny poprawnie wskazywać kontrolki od poduszek z boku na wyświetlaczu, bo u mnie, chyba po wymianie akumulatora jakoś jest inaczej niż było. Teraz święci się pomarańczowa z taką dwójeczką na dole a wcześniej była raczej czerwona. Specjalnie nie zwracałem na to uwagi i teraz sam nie wiem jak powinno być.
×