Skocz do zawartości

artu-44

Użytkownik
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O artu-44

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz - MAZURY
  • Auto
    SUBARU TRIBECA 3.6 2008

Ostatnie wizyty

194 wyświetleń profilu
  1. artu-44

    Podświetlane progi Tribecki

    Tu masz link https://allegro.pl/lampa-led-pozycyjna-biala-z-podkladkami-ld956-i5785939678.html Ja kupiłem z innego źródła ale tam już nie ma tej aukcji. Pasują idealnie, otwory też.
  2. artu-44

    Podświetlane progi Tribecki

    To cena za zestaw czterech lampek - cena spora !!! Ja przerobiłem to na lampki za 14 zł za sztukę, dobrałem obrysówki bardzo cieniutkie. Działa wszystko jak należy, może trochę za mocno świecą. Oczywiście nie każdemu odpowiadają takie przeróbki bo to nie oryginały, ja stwierdziłem, że 1000 pln-ów za takie lampki to (jak dla mnie) za dużo. Używanych raczej nie znajdziesz bo one się często przepalały i nie ma ich na rynku wtórnym - przerabiałem ten temat !!!
  3. artu-44

    Tłumik końcowy - wymiana.

    No chyba też tak zrobię, chociaż zamówienie tych rur na rockauto z wysyłką przez jakąś firmę pośredniczącą to koszt 980 zł. Nie znalazłem na razie nikogo w okolicy kto dobrze temat ogarnia ale szukam i jak kogoś znajdę to się wybiorę żeby dobrze ocenił stan tych rur. Mój mechanior mówi że wymienić trzeba ten środkowy (tzw. rezonator) bo niedługo go też przeżre (tak naprawdę to nie mam pojęcia co to jest ten rezonator - tłumik czy co) i dlatego myślałem że jak mam kupić nowy to od razu kupie też te rury z trójnikiem. Jeżeli wystarczyło by na razie wymienić trójnik to tak zrobię.
  4. artu-44

    Tłumik końcowy - wymiana.

    Panowie już ustaliłem (albo dopiero) co w "trawie piszczy" a tak naprawdę to pierdzi i są to dziurki w rurze wydechowej a dokładnie to na spawie przy tym rozgałęźniku (trójniku). Wymienić też muszę przy okazji ten tłumik środkowy bo też nie wygląda już dobrze, tłumiki końcowe są OK. Kupić te rury w Polandii raczej niemożliwe (chyba że się mylę) - macie jakieś pomysły, ktoś z Was już działał w tej kwestii czy tylko u mnie takie marne się te rurki trafiły. Może to gaz zrobił swoje, chociaż przebieg mam jeszcze nie za duży bo 111 tyś. mil ale gaz mam od 2011 roku. Tutaj rurki które muszę kupić.
  5. artu-44

    Tłumik końcowy - wymiana.

    Dzięki Lutek - a już myślałem że nikt tłumików nie wymieniał !!! Tak wiem, że są na Rockauto. A z tym dopasowaniem od innego auta to nie myślałem, ale sprawa godna uwagi !!!
  6. artu-44

    Tłumik końcowy - wymiana.

    Czy ktoś z Was wymieniał tłumiki końcowe?? Jeżeli tak to gdzie kupowaliście i jakie są koszty?? U mnie co prawda tłumiki są całe nie skorodowane ale prawy tłumik zaczyna dziwnie buczeć - coś mi się wydaje że może być wypalony w środku więc się rozglądam gdzie można kupić nowe i jakie są ceny. Słabo to wygląda bo w necie nic nie można znaleźć a oryginały w serwisie to pewnie spory koszt. Tribeca 2008 -
  7. artu-44

    Ekran dotykowy - nie reaguje

    Panowie (a może i Panie) - nowy problem - ekran dotykowy odmawia posłuszeństwa, raz działa, a raz nie działa, nie reaguje na dotyk. Po włączeniu zapłonu jak szybko wyłączę tą informację ostrzegawczą i zmianą języka angielski lub francuski to potem wszystko działa poprawnie, a jak tego nie wyłączę (tej informacji startowej) to jest problem bo ekran nie reaguje wcale albo reaguje ale za którymś tam razem. Czy ktoś z was miał taki problem??? Jak uda mi się to wyłączyć to wszystko działa poprawnie !!!
  8. artu-44

    Jak komuś skrzypi deska...

    Dzięki !!! czyli ten czarny plastik jest na zatrzaskach a pod nim są śruby.
  9. artu-44

    Jak komuś skrzypi deska...

    Jak jeszcze opiszesz gdzie są te śruby to będę wdzięczny, bo ja jakoś nie mogę ich znaleźć - pewnie najpierw trzeba coś zdjąć co jest ma zatrzaskach ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. artu-44

    Jak komuś skrzypi deska...

    Możesz bardziej sprecyzować gdzie u Ciebie skrzypiało, bo deska rozdzielcza jest duża. A z tymi 20 minutami to trochę przesadziłeś chyba??? Wyciągnąć licznik i potem to złożyć to raczej się nie da w 20 min. U mnie też coś z tą deską się dzieje ale to bardziej takie odgłosy jakby ktoś paznokciami tak pykał w deskę rozdzielczą - nie jest to głośne ale irytuje mnie to jak holera, jest to raczej tak po środku deski , bo jak ręką przycisnę w czasie jazdy to trochę milknie ten odgłos. Nie zawsze to słychać, zależy to chyba od pogody i wilgotności powietrza. Dobrze, że radio sprawne
  11. artu-44

    skrzynia at

    Tak !! Chodzi o Jarka z Józefowa JARCAR - ile kosztuje soft to nie wiem. Ja robiłem wymianę konwertera po regeneracji więc wgranie nowego softu było w cenie. Ale z tego co pamientam to Lutek pisał mi że pytał w Jarcar o cenę i tam było to 250 zł ale zrobił to w innym serwisie za chyba 150.
  12. artu-44

    skrzynia at

    Lutek - Jarek powiedział mi że wgrał najnowszy soft, bo u mnie był stary i że dawno nie był wymieniany. Po tej operacji powiedział z uśmiechem że teraz będę czuł zdecydowaną zmianę pracy AT. Faktycznie tak jest skrzynia zmienia biegi o wiele płynniej. Nawet moja żona odrazu to wyczuła No jest tylko ten przypadek który opisałem wyżej. Trzeba wziąć pod uwagę że zaraz po wymianie oleju AT będzie lepiej pracować a potem, już troszkę gożej i mogą pojawić się takie rzeczy jak opisujemy. Tak też mówił mi Jarek, że po przejechaniu ok 2-3 tyś. km kiedy olej już się trochę wypracuje warto skrzynię podregulować bo na świeżym oleju nie czuć takich niedomagań. Natomiast jak on to robi ? Nie wiem. Myślałam że może tak jak ty to opisałeś. U mnie jak dam mocniej w pedał to tak jak by AT za późno przerzucał na trójkę - czyli obroty już wysokie a bieg jeszcze mie zmieniony i stąd te szarpnięcie. Jak jadę spokojnie to nie czuć zmiany biegów i naprawdę po zmianie softu jest super.
  13. artu-44

    skrzynia at

    No nic szczególnego po wymianie oleju, regeneracji konwertera i wgrania nowego softu lekko lubi szarpnąć przy zmianie z 2 na 3 ale tylko wtedy jak dynamicznie przyspieszam, jak spokojnie to nie czuć wcale. Dzwoniłem do Jarka "jarcar" i pytałem czy można to poprawić to powiedział że poprawi to bez problemu. Tylko to odemnie 200 km i muszę poświęcić cały dzień żeby tam pojechać. Pomyślałem że może ten w/w zabieg to poprawi. Ale widzę że potrzebne jest freeSSM ? Co to jest ?? Już wiem co to freeSSM !!! No taki ze mnie znawca !!!!! i nie mam czegoś takiego - musiałbym do mojego mechaniora podjechać i spytać.
  14. artu-44

    skrzynia at

    Aha - a czy możesz tą procedurę przełożyć z angielskiego na chłopski bo u mnie z murzyńskim to trochę słabo - Kali pić Kali jeść tylko !! a google to taki techniczny tekst zamienia na niezrozumiały polski. A tu tekst przerobiony przez translantora googla Pamiętaj, aby wyposażyć mnie w pamięć iCeer 2) tylko wtedy, gdy następujące usługi zostały naruszone. A kiedy zmiana szoku Mnie nastąpi podczas całkowitego sprawdzania z kierowaniem pojazdem. przeprowadzaj naukę za pomocą oprogramowania Idlowing prooectres. <Rel. do 5AT (diag) -17. WYCZYŚĆ TRYB PAMIĘCI. OPERACJA. Subaru Select Monad., • Wymiana TCM • Wymiana zespołu przekładni • Indywidualna wymiana 01 TCM i zespół przenoszenia misji • Wymiana każdego holenderskiego • Wymiana korpusu zaworu regulacyjnego UWAGA: Kiedy wykonywane jest (Kasowanie pamięci 2). DTC nie może zostać wyczyszczony. B: PROCEDURA I) Ustaw przełącznik zapłonu w pozycji ON. 2) Ustaw przełącznik klimatyzacji w pozycji OFF. 3) Ustaw przełącznik hesicht na OFF. a) Ustaw przełącznik tylnego defoggera w pozycji OFF. 5) Sian silnika. 6) Podłącz monitor Subaru Select do pojazdu. 7) Prowadzić pojazd Mr 5 - 10 km (3 - 6 mil), aby ogrzać temperaturę ATF większą niż 70 t (158 Fl 8) podczas gdy chedong, że kąt otwarcia przepustnicy w Subaru Select Mcator mieści się w określonym zakresie. przesunąć bieg od 1 - • 2. 2 3rd. i 3 - ath. a jednocześnie wyreguluj zasięg pojazdu. <Rel. do SAT (Osag) -15. PRZECZYTAJ AKTUALNE DANE. OPERACJA. Subaru Select Monad.> Kąt otwarcia przyspieszającego: 12.596.22% 9) biały kratka, że kąt otwarcia przepustnicy na monitorze Subaru Select mieści się w określonym przeze mnie zakresie. podnieś bieg z 5. poziomu podczas jazdy samochodem o • 13 • zasięgu. Kąt otwarcia przyspieszającego: 15.596.22% 10) Powtórz kroki 8) i 9), aż poczujesz zmniejszający się efekt szoku na mięśnie. 11) Jeśli reorganizacja wstrząsu sharmting jest netto lelt po 5 cyklach. ponownie sprawdź, czy parametry uczenia (kąt otwarcia przepustnicy, temperatura ATF itp.) są określone i ponownie sprawdź, czy inne patelnie są w normie.
  15. artu-44

    skrzynia at

    Nie wiem co ja mam za instrukcję ale u mnie tego niema - masz to Lutek w elektryku - możesz jakoś przesłać ???
×