-
Postów
181 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Pisz - MAZURY
-
Auto
SUBARU OUTBACK 2.5 była TRIBECA 3.6
Ostatnie wizyty
1780 wyświetleń profilu
Osiągnięcia artu-44
..:: Bywalec :.. (3/13)
6
Reputacja
-
Ja też uważam, że to jest drogo, ale mam zrobione, wszystko jest ok nic nie stuka jest cisza, może przepłaciłem z 1000zł nie wiem !? A co do cen to wszyscy wiemy ile kosztują usługi np. blacharka i lakierka !!
-
Może masz rację? Nie wiem czy to jest najlepsze, że nie sprawdzę? Ufam, że jest zrobione jak należy. Jedno wiem na pewno - ten wątek jest właśnie po to żeby każdy zrobił jak uważa, może właśnie za te twoje 300zł a nie jak ja za 3000 zł. Mnie nikt nie zmuszał, zrobiłem tak a nie inaczej.
-
Niektórzy piszą tu, że 3000 zł za regenerację to dużo !! No Ok może i dużo, można zrobić to na pewno taniej. Pisałem o tym od początku tego wątku, szukałem pomocy w poleceniu zakładu który by to zrobił, pytałem swoich mechaników czy zrobią wymianę zregenerowanego magla i za ile. Po to jest ten wątek. Wnioski są proste: - najpierw regeneracja, gdzie i za ile (nowy magiel 1400 dolców czyli około 5 tyś. zł) oczywiście mowa tu o elektrycznym maglu do auta z 2017r. Nie znalazłem nic co by mnie zainteresowało bo albo zakład miał słabe opinie, albo trzeba było jechać gdzieś daleko i zostawić auto itp. itd.. a koszty regeneracji od 1200 do 1900 a i to każdy mówił " Panie zobaczymy co tam wyjdzie" !! - dobra, powiedzmy że mamy zrobiony magiel który wcześniej trzeba zdemontować i wysłać do zakładu który znaleźliśmy (opis powyżej), potem trzeba go zamontować. Pytanie czy i jak zrobi nam to zaufany mechanik (można samemu, będzie za free). Czytałem o tym wiele (między innymi na tym wątku) i pytałem ludzi obeznanych w temacie - to nie jest wymiana np. łożyska w kole i jest tam dużo rzeczy które można zj.......ać !!! Mechanicy za robotę chcą od 700 zł (to tanio) do 1200 zł. Podobno w dwie osoby cały dzień roboty. - ok mamy zrobione, tylko że nie wiemy ile ten magiel wytrzyma, czy został dobrze zrobiony ? Ok dają gwarancję !! Ale jak będzie coś nie tak z nim, to znowu trzeba będzie go zdemontować i odesłać a to = kolejne koszty. Reasumując - wybrałem sprawdzony serwis i nie mam pojęcia ile przepłaciłem i czy w ogóle przepłaciłem, sami to oceńcie (coś będzie nie tak to zaprowadzę zostawię i niech poprawią kosztów nie będę już ponosił ewentualnie paliwa na dojazd). Nie porównujcie kosztów regeneracji magla elektrycznego do hydraulicznego, robocizna podobnie. Pisaliście, że to tyle tamto tyle i OK !! po to jest ten temat, mi pomógł a może i wam pomoże w waszych wyborach - powodzenia oby jak najlepiej i jak najtaniej !!! ps. Pamiętajcie o zrobieniu zbieżności - 250-300 zł ?? Chyba że ktoś sam umie !!?
-
Magiel elektryczny a robota kosztuje, mogłem to zrobić taniej ale wolałem nie ryzykować !
-
Oprócz magla wymieniałem jeszcze olej w skrzyni biegów i w mostach, ponad to trzeba było na koniec zrobić zbieżność więc w sumie zapłaciłem 4900 zł, sam magiel wyszedł około 3 tyś. Trzeba też wziąć pod uwagę, że w cenie jest ogólny przegląd auta i wgranie aktualizacji oprogramowania CVT.
-
Temat zamknięty - magiel naprawiony. Serwis JARCAR jak zwykle wykonał robotę profesjonalnie, nic nie stuka a i kierownicą lżej kręcić.
-
Wygląda na to, że dobrze zrobiłem wrzucając temat stukającego magla, a już myślałem że skończy się na 2-3 postach . Podjąłem już decyzję i jestem umówiony w JARCAR na 18.03. przy okazji (bo i tak miałem to zrobić) zrobię serwis olejowy skrzyni biegów i w dyfrach. O efektach napiszę !!
-
Dużo dobrych informacji !!! Dlatego właśnie ten post - mam już jakąś wizję, bo wiem, że regeneracja w jakimś tam zakładzie jest ryzykowna !! Na razie jestem zdecydowany jechać do JARCAR, jak pisał KRUSZON, bo byłem tam nie raz z poprzednim autem (TRIBECA) i zawsze było OK! cenowo też nie najgorzej. (tylko te 200 klocków mnie martwi, trochę daleko i trzeba dwa auta gonić albo PKS PKP). Nowy magiel też biorę pod uwagę ale powiedzcie jaka jest jego CENA !!! Nie widzę go w necie, ani oryginału ani zamienników - pewnie drogi w cholerę !!!
-
Nie chcą wysyłkowo - trzeba przyjechać a dla mnie to ponad 200 km.
-
No takich opcji jest mnóstwo, bo jest tych firm dużo, ale zawsze to lepiej jak ktoś podpowie, poleci sprawdzony zakład. Tylko że nie bardzo tu ktoś chce kogoś polecić - tak jakby nikt nie miał z maglownicą problemów??
-
107 tyś.
-
Jak w temacie - gdzie polecacie regenerację magla - pacjent OUTBACK 2017 2.5 USA.
-
Czy to jest normalne czy tak nie powinno być ? Rano jak jest zimny silnik i skrzynia to przez pierwsze przejechane kilkaset metrów może kilometr lub więcej ale niewiele, silnik pracuje na wysokich obrotach około 3 tys. a auto jedzie około 40 km/h, auto po prostu trochę wyje a nie jedzie. Ale jak już się trochę zagrzeje to jest normalnie. Latem tego nie wyczuwałem a teraz jak temperatura jest na minusie to jest jak opisuję. Myślę że chodzi tu o temperaturę. Może olej w skrzyni musi się rozgrzać a może coś jest nie tak ? Auto z 2017 r. przebieg 106 tys.
-
Możesz bardziej sprecyzować jak było u Ciebie i o jaką opaskę chodzi ??
-
Zaciski odpadają - sprawdziłem dzisiaj. Jeszcze sprawdzę górne mocowanie amortyzatora może to właśnie poduszka tylko dosyć ciężko to sprawdzić.