Skocz do zawartości

gruszon18

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gruszon18

  • Urodziny 02.11.1990

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2008 r SBD :'(

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gruszon18

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Witam. Chyba temat znany na cały świat. Turbina padła, rzyga olejem z wydechu. Piszę post żeby się zorientować czy jest jakiś sens inwestować w regenerowane turbo aby dojezdzić silnik? W porę wychwycony problem, nie słychać panewki jeszcze. Ogólnie to taki wózek żeby się pokręcić w koło komina, w zimę dojeżdżałem sobie nim do pracy te 10km a tak to ojciec 5 km jeździł tylko do kościoła, dlatego trochę głupio mi jeszcze to złomować skoro jeszcze pali jeździ, jedynie wciąga olej nosem. Jaką te silniki mają renomę to wiadomo. Nie martwię się faktem że coś się z nim zadziało, mam drugie auto, tak samo ojciec. Ale jeśli wymiana turbo by dała jeszcze jakiś rok takiej jazdy jak do tej pory, to chętnie bym zaryzykował. Macie panowie jakieś opinie w tym temacie? Wiadomo że turbina mogła paść też z innego powodu aniżeli opiłki, dlatego chętnie się dowiem jakie przygody mieli inni posiadacze
  2. Nie, ja byłem świadom awaryjności silnika, ale nie byłem doinformowany na tyle że to całkowicie silniki boxer diesel są zwyczajnie trefne, doprecyzuje - wydawało mi się że to problem może być z pojedynczymi sztukami a nie że te silniki zwyczajnie słyną z żywotności 100k km. A dodatkowo chodziło raczej już o fakt późniejszej sprzedaży, gdy dowiedziałem się że przez ten silnik auta nie są chodliwe to odrobinę mnie portfel zabolał. Ale chyba masz rację z tym że jednak nie każdy kupujący sprawdza opinie o aucie.
  3. Oj tam oj tam. Przesadzasz. Ja kupiłem od znajomego zadbanego SBD za 20 tys.. Oczywiście, jak tylko go kupiłem, przerażenie mnie dopadło, bo kupiłem ładne auto a pewnie pojeździ rok albo i nie, a myśl że wydałem 20k na auto z trafnym silnikiem spędzało sen z powiek. Ale nie żałuję.. Jeżdżę 4 rok i sobie bardzo chwalę, bo auto nie rozbite przebieg ledwo 107kkm i w sumie po przesiadce z golfa mk4 z przebiegiem 300kkm to dla mnie to lata świetlne między tymi autami. Ale co zrobić, póki co cieszę się że kupiłem to auto bo najzwyczajniej obecnie jest dla mnie niezawodne. Silnik jest nie udany, bo długiej żywotności nie ma, ale podobno odpowiednio zadbany to można uzyskać i 200kkm przebiegu co na moją jazdę to by oznaczało jeszcze ze dwa lata jazdy. Ale to też nie znaczy właśnie ze jestem całkowicie zadowolony.. Bo z tyłu głowy siedzi właśnie że "oszczędzać" trzeba autko, jednak aspiracje wiejskiego kierowcy rajdowego mam, chciało by się szaleć jak golfiną 1.8t który po strzałach ze sprzęgła jeszcze na 3cim biegu darł gumę. Też się dopytywałem jak to wygląda sytuacja w przypadku ewentualnej przekładki bo zwyczajnie buda legasia 4 jest bardzo atrakcyjna, samo auto w sobie jest super jeśli chodzi o wyposażenie więc i chciałbym np moc odratować to wszystko przekładką silnika w najgorszym przypadku. W każdym razie odeszła mi już chęć na takie głupie zagrywki, bo wiem jak bardzo nie opłacalny ten zabieg jest, i zwyczajnie zacząłem sobie bardziej pozwalać jeśli chodzi o mocniejsze ciśnięcie, kolejna sprawa że chyba zwyczajnie już mi się znudziło to auto i dlatego zmiana podejścia. Najbardziej mnie śmieszy że np na market place ludzie wystawiają SBD po 40 - 60 tysięcy auta z przebiegami oscylującymi w granicach 150kkm np z opisem że zawory stukają ale tylko na wysokich obrotach. Rzadko kiedy trafia się kupujący który nie robi rozeznania temat auta jakie zamiaruje kupić
  4. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Osobiście to uważam że wszystko zależy od stylówki jaką się preferuje. Np doładowanie, ładowanie, ciśnienie oleju to fajnie mieć np na zegarach. Ciekawe czy dało by radę pobawić się z softem i np jako opcje dać zegary z wyżej wymienionymi opcjami
  5. Panowie, chciałem sobie przyciemnić szybki w moim Legasiu. Boczne przyciemniłem, z tyłem jeszcze czekam- bo szybka duża a nie ma mi obecnie kto pomóc. Moje pytanie brzmi następująco, bo już mnie to irytuje co dzieje się z folia ledwo po kilku dniach. Jak sobie poradzić z górnymi narożnikami w bocznych szybach? W sensie, chodzi o ten "róg" szyby który dochodzi do słupka.. Folia się odwija od szyby za sprawą uszczelki :'( Za słaba/cienka folia, albo może zawinił płyn którego użyłem? Może źle podciąłem, zostawiając za dużo materiału?? Ktoś poradzi? Zdjęć już nie wstawię, bo przed chwilą się pozbyłem tej folii dlatego że u mnie albo coś wygląda dobrze albo niech wcale nie wygląda :-P Już jakieś doświadczenia mam z tym, bo przyciemniałem swoje poprzednie 2 auta i efekt był bardzo zadowalający, jednak były to auta 3 drzwiowe...
  6. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    A ja kupiłem nie dawno takie.. Chciałem właśnie takie jak by korytka, dlatego że moja luba potrafi śniegu nanieść na butach, zresztą sam lepszy nie jestem, a takie zwykłe płytkie wycieraczki nie zdały egzaminu. Spodobały mi się bo są "głębokie", pasują ideolo.
  7. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Panowie. Szybka piłka. Demontaż środkowego światła stop lub całej "tylnej półki" w sedanie, chce przyciemnić szyby a miejsca tam malutko po za tym nie chce zamoczyć jej za bardzo
  8. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Panowie, padła mi dziś przetwornica w lewej lampie. Ostatnio mi padła prawa, ze względu na pęknięty klosz, więc wymieniłem lampe. Dziś padła mi lewa ale klosz nie jest pęknięty, ta zakrętka która jest od strony silnika mi jakimś cudem spadła i chyba dlatego się jakoś woda dostała. Przetwornicy raczej nie wymienię bez demontażu zdarzaka prawda? Przymierzam się do zakupu jakiegoś nowego zamiennika bo na allegro jest kilka, chociaż i są oryginały w tej samej cenie tyle że używane.
  9. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Zasilacz już mam podciągnięty do bagażnika, przewody idą pod środkową konsolą. Jakoś mi się umaniło w głowie, że z tyłu jest miejsce na głośniki na półce za tylną kanapą, ale tam jest miejsce tylko na seryjny subwoofer, tak mi się zdaje.. Liczyłem właśnie że pójdę po najmniejszej Lini oporu i właśnie tam zainstaluje dodatkowe głośniki ale rzeczywistość zweryfikowała. Dlatego właśnie nagłośnienie w tylnych drzwiach będzie modyfikowane.
  10. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Póki co nie mam pomysłu w jaki najprostrzy sposób poprowadzić przewody od wzmacniacza. Ogólnie też chciałbym zapytać jakie tam głośniki są? Chodzi mi o ich rozmiar. Bym sobie zamówił już, żeby nie rozbierać potem drugi raz
  11. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Kiedyś w golfie jak demontowałem to potem te zatrzaski wszystkie nie nadawały się do ponownego montażu, to moje największe zmartwienie
  12. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Dziękuję za podpowiedzi. A jeszcze chciałem zapytać, jak się zabrać za zdjęcie boczków w tylnych drzwiach, bo chce wymienić głośniki i przewody audio podciągnąć.
  13. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Chłopcy, chce wymienić żarówkę w tej lampce oświetlenia wewnętrznego ( ta między przednimi fotelami a tylną kanapą), jaki jest trik aby nic nie uszkodzić?
  14. gruszon18

    Legacy - szybkie pytania

    Niee. Nie chcę się bawić z folią. Rozglądam się za używanymi bo u mojego mechanika zapytałem o nową to za oryginalną 4tys a zamienników nie ma w intercars ani u niedziałka.. Na alledrogo jest pełno tych amerykańskich albo UK. Ale są I takie po 300-400 zł ale zdjęcia kiepskie, na dodatek brakuje zazwyczaj ten zaślepki od spryskiwacza.. Póki co na fb rzuciłem zapytanie na "giełdzie subaru", może będzie odzew. Jak będzie Cię faktycznie interesuje zakup ode mnie tych lamp to będę się odzywać
  15. A ja powiem tylko tyle. Sam mam SBD, I choćby nie wiem jak dobrze się jeździło tym autem, jak padnie silnik auto puszczam na szrot bo zwyczajnie szkoda nerwów. Człowiek się wpakował bo zobaczył ładne auto, z niskim przebiegiem za nie duże pieniądze.. Tak się kończy zakup auta bez rozpoznania jego opinii na rynku. Podmianka silnika na benzynowy to dużo zachodu i duży koszt... Regeneracja silnika to znów za duży koszt.... Za duży... A wymiana na używany silnik to równie dobrze można sobie darować chyba że lubisz się sam krzywdzić i masz fetysz samookaleczenia lub coś w tym stylu.. Niestety, Subaru skrzywdziło ludzkość wypuszczając silniki diesla, bo koniecznie chcieli się wpasować w potrzeby rynku.. Ale jeśli miałbym być przyparty do muru i koniecznie uruchomić to auto, to chyba jednak bym regenerował silnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...