Jump to content

BiP

Użytkownik
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

219 Wspaniały

About BiP

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    zachpom.
  • Auto
    OBK,starex4wd,crosstrek
  • Zainteresowania
    wino, kobiety, outback

Recent Profile Visitors

991 profile views
  1. że 15'. Byłbym za 16, Wybór opon większy, a jak staniesz przed potrzebą regeneracji zacisków, to ciekawszą opcją będzie nawet podmianka na serię z sh/sj/brz/xv. W 15' nie wejdą. Odwróć kolejność. Najpierw lift, zbieżnosć, trochę pojeździj, dopiero opony.
  2. Ten duży przebieg w WJ to 300+ , czyli jak teraz u mnie w OBK. Przeraźliwie słabo wnętrze się prezentowało jak na auto, które 90% spędziło w cywilnym użytkowaniu. Ale ładnie brzmiał 4,7.
  3. Chłopie, zejdź na ziemię. Jestem leśnikiem, jeżdżę po drogach gruntowych mniej lub zazwyczaj bardziej rozjeżdżonych. To są warunki zbliżone do turystyki uprawianej przez grono tutejszych forumowiczów. W moim wypadku w sposób ciągły. Zawieszenie obk-a jest moim zdaniem tanie w utrzymaniu. Lecą głównie łączniki, tulejki po 25zł w aso zawsze na półce. Jimny, które wytrzymało ze mną najdłużej, bo chyba 8 lat, miało coroczne serwisy droższe i z większym zakresem. Np. tuleje wahaczy wzdłużnych wymieniłem 2x do przebiegu ok 180, a dla porównania tuleje tylnej belki w subaru 1x a przebieg przekro
  4. Kilkanaście lat mam jakąś terenówkę równolegle z podniesionym subaru. Na śniegu, na trawersach, na szutrach plejady wygrywają w cuglach. Jak się nie jeździ między drzewami, nie topi po klamki, to sens utrzymywania terenówki wątpliwy. Mój profil użytkowania 50/50 asfalt/teren.
  5. Mierzysz długość i średnicę. Na siłowniku oprócz krzaczków masz wartość w cyfrach arabskich z jednostką N. Dobierasz sprężynę gazową z Krosna dokładając lub ujmując niutonów w zależności od potrzeb.
  6. Postojowego w swoim nie mam, za to mam 4wd
  7. No i w busie prześpisz się w centrum miasta czy na MOPie przy autostradzie tam, gdzie nie wolno. Namiot na dachu mocno rzuca się w oko.
  8. @ewemarkam ma wiedzę, może się podzieli. Ale i tak byś musiał zdradzić trochę więcej: wyje "łożyskowo", grzechocze, ślizga się, nie wchodzą biegi??? Skoro masz 4 diagnozy, pewnie jeździ. Poziom wszystkich diagnoz "padnięta" powala. Cena za wymianę też. Podpora wału, jak ktoś się spotkał, to nie pomyli - głuchy dżwięk na wybojach i przy zmianie prędkości się nasilający.
  9. To co polecasz? Jakiś widelec, szczotkę drucianą? Można wogóle czyścić samemu, czy trzeba do autoryzowanego serwisu? W 15 lat zjeździłem co najmniej trzy komplety AT od nowości do końca, nie liczę aut kupowanych na chwilę, wypożyczonych, sprzedanych itd. Przyznam, nigdy nie czyściłem, dziw że koła się obracają. MT się nie nadaje do jazdy w subaru, chyba że ktoś nie przekracza 120/h.
  10. W lekkim samochodzie z niezależnym zawiasem ciężar opony ma znaczenie. Wersja yoko LT z toyotowego linku wygląda lak poprzednik G012. I to by się pokrywało z moimi obserwacjami, była bardziej terenowa odg015, szczególnie lepiej z błota się czyściła.
  11. Mi kluczykowiec kazał kupić nowy, jeśli używany to wyczyszczony.
  12. Daj, proszę linka, bo mi bardziej na nawigacji zależy jak kamerze.
  13. Jak masz nawyk cofania "na lusterka" to na lusterku to dobra opcja, korzystasz odruchowo. Mam taką w busie, estetycznie wygląda to tak sobie, trzeba upchnąć kable. Jak mam w radiu, to zazwyczaj tylko rzut oka na koniec, czy może jeszcze poprawić. Dla odmiany małżonka tę w radiu uważa, a busa prowadziła ze dwa razy. W SJ nie mam kamery, może też bym włożył... Jak coś fajnego namierzysz na ali, pochwal się w wątku.
  14. Pierwszy kontakt mój z SH przedliftem to wrażenie podpierania się w zakrętach lusterkami. SJ też nie jest tak zjawiskowy, jak Sf, SG, czy obki z tamtych lat.
×
×
  • Create New...