Jump to content

BiP

Użytkownik
  • Content Count

    370
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

197 Wspaniały

About BiP

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    zachpom.
  • Auto
    OBK,starex4wd,crosstrek
  • Zainteresowania
    wino, kobiety, outback

Recent Profile Visitors

892 profile views
  1. BiP

    Co zamiast XV???

    Błota było po klamki. Sniegu tyle, że przez pole pszenicy nie mogłem przejechać. Rezerwaty przyrody rozjeżdżone, miejscowa ludność zastraszona, dobra historyczne zrabowane, ocztywiście śmieci z kraju też tam zawiozłem. A kiedyś byłem tam też z jeepem WJ. Dłuższa historia.
  2. BiP

    Co zamiast XV???

    Jeżdżąc wokół komina nie wożę ze sobą nawet zapasówki. Ale mam kogoś, kto mi w razie czego pożyczy, albo moją dowiezie. Hitem walki z przeładowaniem była wycieczka do Rumunii w dwa obk-i. Oczywiście koła nie miały obie załogi, bo miejsca brak. Humorów nie popsuło, wypadków nie było. Jak los się uprze, to nie ma co z nim walczyć. Na uczęszczanej krajówce jadąc na studia podyplomowe i z powrotem oczywiście w weekend miałem dwie awarie. Pierwsze razem z felgą, drugie moze bym dał radę zestawem naprawczym, ale nie miałem...
  3. BiP

    Co zamiast XV???

    Spróbój tę tezę motocyklistom sprzedać
  4. BiP

    Co zamiast XV???

    Te 1300km to podziwiam. Mój do 120km/h jechał i się nie grzał. Dci jest wstawiany na żywca w benzynę. Chłodnica to samo co w 1,3 więc cały czas diesel niedogrzany. Nawet elektrycznego dogrzewacza układu z renault pożałowali. Była taka historia na 4x4 forum. Pan sobie budował wyprawówkę w znanej firmie, grosza nie żałował. Chciał mieć wszystko i było go stać. No i jak wyjechał na pierwszą wycieczkę, to dzwonił z reklamacją jeszcze z Polski, ze patrolsuperpatrol coś zepsuty, bo nie jedzie mimo podkręcenia pompy. Wszystko grało. Windy+50kg, koła+100, zderzaki+100kg, mody zawieszenia+5
  5. BiP

    Co zamiast XV???

    bez urazy. To jest dyskusja. Ja na przykład nie jeździłem sti i nie będę do niego porównywał niczego. To że wydaje Ci się, że jimny zajedzie dalej w terenie to prawda, ale nie zajedzie szybciej do tego terenu. OBK podniesionym radośnie ganiam sobie po służbowych szutrach 80-90 nie skupiając się za bardzo, suzuką bym się nie odważył. XV na tych samych drogach i prędkościach potrafi oderwać tylne koło na nierównościach, a może i dwa. mechanik jakoś się nie obraża, jak mu udowodniłem, że wrangler to potęzny kloc w porównaniu do jimniego.
  6. BiP

    Co zamiast XV???

    Akurat odnioslem się do buc niskopienny. Piękny nick, stoi w moim rankingu zaraz po czarne koronkowe. mechanik, tak spojrzałem na szybko, różnica na długości to jest +60cm do krótkiego jeepa. Na szerokość też jest duża, taka, że w jimny dwóch chłopa na wertepach się ramionami ociera. Ja na przykład średnio lubię.
  7. BiP

    Co zamiast XV???

    Piszesz, że jimny nie jeździłeś, a kusisz się o porównania. Miałem starego. Jest traktorem pod względem komfortu. Jest haniebnie trudny w prowadzeniu 2wd, stąd tyle powypadków po rowach, dachach etc. Ma za to rewelacyjne podwozie pod kątem kątów i wykżyży, ale w standardzie bez blokad to tylko zwykłe 4x4 jest. Zdarzyło mi się obracać wszystkimi 4, zdarzyło się dzwonić parę razy "po traktor". Mi w trybie 50/50teren ekonomicznie, komfortem, trwałością i użytkowością budy bardziej sprawdza się subaru. Ze swoją "półblokadą" tylnego dyfra w AT w testach rolkowych może by i zawstydził jimiego. Więc
  8. Tu najwyższą ofertę daje "PolskiMariusz" https://bringatrailer.com/listing/1979-fiat-126-3/
  9. W moj profil użytkowy wpisuje się raczej to justy powyżej, ale pożądam lancii https://bringatrailer.com/listing/1989-lancia-delta-integrale-13/ I tak nie kupię, osiągnąłem masę krytyczną 4 aut.
  10. Mój miał ca. 150tkm i była to pierwsza awaria.
  11. I tak pewnie kabel przy zawiasach będzie ułamany.
  12. Pewnie pod hak holowniczy? Obrysówki w lampie, jak przerobisz nie będą interpretowane jalo boczne. Musi być osobne świecidełko.
  13. Jak kris chce wymienić, to pewnie nie świeci, nie zobaczy.
  14. Na tę chwilę mam jedno auto z reduktorem z przełożeniem trochę mniej symbolicznym niż ten subarowy i nie pamiętam kiedy go potrzebowałem. Więc strata niewielka. Mój forek też 14MY kupiony impulsem. Szukałem SH z końca produkcji z FB i automatem hydraulicznym z końca produkcji. Powinna to być najlepsza kombinacja terenowa trwałość/ekonomia. Rynek wtórny srogo je wycenia niestety.
  15. Rozumiem, że dystansów, ani innego liftowania nie masz? No że z tyłu brakuje miejsca to bym się nie spodziewał. Sprawdziłem u siebie przód tylko. Oryginalne g95 przy maxymalnych skrętach ma luzu co najmniej na grubość dłoni, więc profil 65 powinien wejść. Tyłu nie sprawdziłem bo nigdy z tyłem nie miałem scen. Problem jest taki, że robią te opony jakoś tak dziwnie że nawet jednego producenta inny model w tym samym rozmiarze ma inną średnicę. A powinna z czystej matematyki wychodzić. Sam już nie wiem co robić. Jeszcze felgi mam et35 i nie podoba mi się to za bardzo. Projekt rozciągnięt
×
×
  • Create New...