Skocz do zawartości

BiP

Użytkownik
  • Zawartość

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BiP

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    zachpom.
  • Auto
    OBK-i 2, jimny
  • Zainteresowania
    wino, kobiety, outback

Ostatnie wizyty

357 wyświetleń profilu
  1. BiP

    Znalezione na Allegro, Ebay itp ...

    A przywieziesz mi go do Świnoujścia? Zawsze chciałem mieć. Ronald Reagan miał wyborczą awanturę o takiego samego, że się po swojej farmie woził nieamerykańskim autem. Teraz stoi odrestaurowany.
  2. BiP

    Outback Opony sezonowe czy wielosezonowe

    Masz dwa komplety nowych opon, nie odsprzedasz ich za cenę z katalogu, więc dokup felgi do zimówek i ciesz się życiem! Masz 5 lat spokoju. Jak zjeździsz te dwa komplety, kupisz wielosezonowe z czystym sumieniem, bo prawdziwa zima w świnoujściu to chyba tak jak u mnie raz na 15 lat.
  3. BiP

    Forester 2.5 wersja US, czy warto ?

    US manual nie będzie miał reduktora. Przynajmniej w obk tak jest. 2,0 158KM trzeba mocno kręcić, żeby od dołu jechał tak jak 2,5. W realu jeździ się zazwyczaj w dolnym, max średnim zakresie obrotów. 2,5 moim zdaniem najsensowniejszy pod lpg. Koszt serwisu nie zjada oszczędności.
  4. BiP

    Czarnogóra Orahovac - czerwiec 2018

    Najlepsza opcja dojazdu to autostradą przez Budapeszt do Nowego Sadu (SRB), i pociągiem do Baru - najpiękniejsza trasa kolejowa Europy. Kuszetka. Auto jedzie na lawecie zabezpieczone siatkami. Odprawa paszportowa w pociągu. Problemy są dwa. -Kupno biletów, choć w sezonie w Barze w przeciwną stronę można było załatwić od ręki. Wieść gminna niesie, że ktoś, kiedyś on-line załatwił. -Mała wysokość lawet (piętrowe) OBK -owi na lifcie brakowało ze 2 cm, do tej pory żałuję, że powietrza nie upuściłem.
  5. BiP

    Płyn do wspomagania - jaki to kolor?

    To jest koloru czerwonego, mocno zużytego. Proponowałbym wymienić, a nie dolać.
  6. BiP

    Opony klasy H/T

    Miałem 684 H/T, jimny na nich był z fabryki wypuszczony. Robiły do lekkiego błota włącznie. Na śniegu też rewelacja jak na wielosezon. W porównaniu z analogicznymi yokohama go40 - to te słynne nie trzymające na mokrym outbackowe z pierwszego montażu była przepaść. Kolega nabył nowego jimniego, jak przechodzę, zapasówkę zawsze muszę pogłaskać.
  7. BiP

    Znalezione na Allegro, Ebay itp ...

    Mnie rajcuje to kombi w tle na pierwszym zdjęciu.
  8. BiP

    Zakopane i niezakopane okolice

    Takie czasy to chyba w epoce przedradarowej, przedpunktowej.
  9. BiP

    Zakopane i niezakopane okolice

    Zawsze wjeżdżam od strony Chochołowa, często nawet odbijam już w Wadowicach i przez Babią Górę. Nie z oszczędności czasu, a dla widoków i kremówek. A ostatnio w tym korku teleportując się z Pienin w Tatry dostałem strzała w tył. Corsa na moim haku rozwaliła chłodnice. Tak mi szkoda było młodziana, który to uczynił, a szczególnie potomstwa na tylnej kanapie, że jeszcze ich gratisowo zholowałem, a na świezo odmalowany swój zderzak machnąłem ręką.
  10. BiP

    Wymiana oleju w AT

    Pierwszy raz, jak zmieniałem, ASO dało mi informację, że 4,5 schodzi. Tak było za każdym razem. A ostatnio zeszło mi 6,6l! 4,5 z miski, pozostałe 2l naciurkało w godzinę z odkręconego filtra.
  11. BiP

    Wyprawa zimowa :)

    Na zdjęciach powyżej mamy prawdziwą zimę i forka w swoim naturalnym środowisku. Tak trzymaj! I na wycieraczki uważaj, bo jak za duzo śniegu po szybie przewalaja, to luz na ramionach gwarantowany.
  12. BiP

    FORUMOWI KRWIODAWCY - razem ratujemy życie !!

    53,5kg. Dał radę. Swoje musiał odleżeć. Do końca dnia zombiak.
  13. BiP

    Rumunia - majówka 2018

    Przydatne informacje o delcie Dunaju zbieram. Ceny, miejscówki, możliwości biwakowania (podobno liche) etc. Mam plan od kilku lat w szufladzie plan pojechać przez Ukrainę i Mołdawię, dobrać się do pasma Macin i Delty. Więc jak mógłbyś tu, albo na pw, będę wysoce wdzięczny. Winnice w Ro też mnie interesują.
  14. BiP

    problem z mocą 2,5 bez turbo

    Ten silnik nie ma przepływomierza. Jaki układ?
  15. BiP

    problem z mocą 2,5 bez turbo

    Obstawiam zawory. U mnie w takim samym tak było, jak mech kontr jednego cylindra przy regulacji nie dokręcił. Niedomykało, więc kompresja żadna. Dół słaby, góra jako tako. Po ponownej regulacji cudownie odżył,. Z okazji niewiadomego stanu silnika, po regulacji luzów zmierzyłbym ciśnienie. Jak objawy nie ustąpią, a ciśnienie będzie liche, to w najlepszym wypadku głowice do regeneracji.
×