Jump to content

BiP

Użytkownik
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

150 Wspaniały

About BiP

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    zachpom.
  • Auto
    OBK,starex4wd,crosstrek
  • Zainteresowania
    wino, kobiety, outback

Recent Profile Visitors

732 profile views
  1. Szedłbym w remont. Kupno 2,5 sohc w stanie idealnym ciężkie jest.
  2. Pojeździłem ostatnimi czasy po szutrówkach. Żwir spod kół obijajacy się o progi to "muzyka" jeszcze bardziej dokuczliwa jak dach przy prędkościach autostradowych. Ponawiam pytanie sprzed kilku stron: Demontował ktoś podsufitkę z eyesightem i szyberdachem?
  3. materiał znaczenia nie ma, bo wilgoć zawarta w powietrzu w baku przechodząc przez punkt rosy* w jednym i drugim zbiorniku się skropli. Tyle, jeśli chodzi o bezpieczeństwo silnika. Bak metalowy jak skoroduje, trzeba wymienić na szczelny bo pary benzyny bardziej zdradliwe od lpg i cng razem wziętych są. Gustaf podpowiedział. Jak ma stać 2 m-ce, lej do pełna. Jak przez pół roku, wyjeżdzij na maxa zostaw prawie pusty i z początkiem użytkowania nalej świeżej. */ teraz powietrze suche, więc to co jest w baku ma szansę skroplić sie przy jakichś -15C, a to może w następną zimę będzie dopiero, a może nie.
  4. Bak plastikowy. Ale się spytam: jakie ma materiał znaczenie? Węglowodory w benzynie się z czasem rozkładają. Im cieplej i więcej powietrza w zbiorniku tym szybciej. Np po zimie widać i czuć u mnie te zmiany w paliwie do kosiarki.
  5. Z okazji infekcji termin mi się przesunął, a i tak nie pójdę wcześniej, jak w pracy nie wyjdę na prostą. Lokalizacja też u mnie pozytywnie nie nastraja. Środek szpitala, na parterze trzeba się przebijać przez kolejkę do laboratorium. Póki co śledzę zapasy, moją grupę mają.
  6. Tak mi się przypomniało...
  7. Są lekkie i trwałe. Pierwsze kupiłem, jak zobaczyłem je po powrocie z Syberii. Po kilkunastu tkm wyglądały "do jazdy, niezmęczone". Ciężar ma znaczenie przy ostrej jeździe - mniejsza masa nieresorowana. Obydwie miałem równocześnie na obk-ach. W zasadzie nie ma różnic, na którejś było gęściej lamelek zimowych, za to były płytsze. g015 ma śnieżynkę.
  8. G012 jest nieprodukowana kilka lat już. W 2018 przedziurawiłem bark i miałem gruby problem, żeby dokupić. go15 bdb. Da się autostradą i w błocie.
  9. Bezpieczniej zamiast obroży szelki. W razie "w" nie złamie pupil kręgosłupa. Najbezpieczniejsza klatka albo transporter. wtedy można jakiś bagaż zabrać też. Kratkę mam po saabie 9-5 ciężarówce. Obciąłem dół, góra praktycznie pasuje w przestrzeń nad kanapą. Muszę tylko montaż do prętów zagłówków dopracować.
  10. 70-100x to nie to samo co 70-100% No i co z tego że kompakt? Obk to kombi i się nie gnie. Nie giął się nawet przed remontem progów. Może za szybko zrobiłem. Miałem kiedyś passata b4 syncro i po kilkudziesięciu tkm zaczął się giąć. Obkiem przejeździłem 200tkm, z czego połowę po nieutwardzonych i pracowania budy nie było do końca. Można kiedyś było zrobić porządnie, pewnie można i teraz, ekonomów tylko pogonić.
  11. @Blixten, coś kulawo podlinkowałeś. Obk też na ponadwymiarowych AT, ale lżejszych od bfg.
  12. Takie coś w ciężko pracującym pełnoletnim outbacku nie zdarzyło się nigdy. Muszę swojego xv naocznie przebadać. Powoli zbliżam się do momentu wymiany auta do pracy w terenie i jak nigdy nie wiem w co celować. Filmik nie robi.
  13. Wg mnie tak. Zadzwoń do aso z pytaniem o część 65430AG011
  14. 4mamut, przyznaj się. Zapłaciłeś 2 m-ce temu i łzy ciekły jak przy obieraniu cebuli, że się zmarnuje. Szczęśliwie nie miałem takich rozterek.
  15. Takiego ulepa z chęcią bym przygarnął.
×
×
  • Create New...