Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    1516
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Tsunetomo

  1. Zgadzam się z Tobą. Stylistyka Civica jest trochę jak z "szybkich i wściekłych", a mówienie, że to takie w stylu Kolegi, który lubi dosadne określenia. Swoją drogą ciekaw jestem, czy na torze takie RS4 poradziłoby sobie z Civiciem?
  2. Jaki masz silnik w tym STI? 2,0 czy 2,5? Nie wiem jak definiujesz "pcham pedał do dna", ale przy takim sposobie jazdy w moim STI to raczej bliżej 17 będzie. Zresztą, akurat tego auta nie kupuje się by patrzeć ile pali. Ja mam przelicznik pół baku na godzinę jazdy po torze.
  3. No to dla mnie odpada. Na szczęście coraz bardziej dogadujemy sie na torze z moją Nubirką, jest jeszcze co dłubać a i tak do ceny nowego Yarisa daleko bedzie. A na daily car tez tego nie widzę, tylko jako zabawka na tor.
  4. Mi tam się podoba Zapewne w Polsce w sprzedaży się nie pojawi, ciekawe czy faktycznie Toyota wprowadzi swój model? I jak go uplasują cenowo vs. Supra 2.0? No i kwestia akcyzy... tak czy inaczej pewnie 200k zł, jeśli w ogóle. Fajnie, że takie auta powstają, mniej fajnie, ze w EU i PL mamy do nich mocno ograniczony dostęp.
  5. Jeżeli nie utyje zbytnio w stosunku do pierwszej generacji i zachowa jej zalety, to te 260 koni powinno zapewnić całkiem fajną zabawę i dać przyspieszenie, którego brakowało niestety trochę w 2,0. Gorzej, że 2,4 to wyższa akcyza. Ale spoko, w EU i tak pewnie go nie będzie...
  6. Dzięki. Ja mam te seryjne, słabiej wyprofilowane Recaro i po godzinie jazdy czuję lewe kolano... Trochę mnie to wkurza. Auto typowo do zabawy, z jednej strony niby mi nie zależy na "looku" ale z drugiej strony jak pomyślę, że miała by być jakaś rzeźba to dostaję drgawek
  7. Każdy ma inne miejsce, gdzie plecy zmieniają swoją szlachetna nazwę. DXracer to nie aby tylko fotele gamingowe? @Infra jak sie w tym siedzi? Podejdzie to do STI GH jako fotel na tor?
  8. Widzisz, najwyraźniej kupiłeś zle auto. Zresztą jak widać sprzedałes je po 2,5 roku, nieco później niż ja nietrafionego OBK 2,5 MY 16 (nie dałem rady ani ja ani żonka żyć z jego dynamiką). Do wyścigów na prostej można kupić wiele lepszych aut. Choćby przytoczone przez Ciebie BMW w dyszlu. Co do „dostawania batów od mocnych diesli lub benzynowej konkurencji” to masz na mysli długie proste czy tez jazdę na śliskich, krętych drogach? IMHO STI to bardzo fajne auto, jesli je poznasz - ESP off, tor, im bardziej ślisko tym fajniejsza zabawa. Ciagle jest to bardziej mechaniczne, a nie cyfr
  9. Siła i głębia argumentów mnie przygniotła
  10. Przekonałeś mnie Szkoda, ze już go nie produkują. Nadzieja w STI dostępnym w EU. Zobaczymy.
  11. Pomijając fakt, ze już nie produkowany, „wybierał papieża” przy przebiegu 15k km nawet, po dwóch kolkach na torze odłączal tył napęd... to nadal nie zgodzę się, że prowadzi sie lepiej niż STI.
  12. Nie wiem jakie HH masz na myśli konkretnie, ale wydaje mi sie, ze każde STI prowadzeniem co najmniej nawiązuje walkę z obecna bardzo mocna ligą. Co do mocy - różnie, choc tez dramatu nie ma. Nie sądzę, zeby prowadziło sie gorzej od poprzedników.
  13. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dokładnie. Imprezka pewnie 140 bedzie optymalnie. Jednak troche niezsze opory powietrza.
  14. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dał radę... ale oczy bolą patrzeć jakim wysiłkiem to było okupione. Jednak to miejskie i podmiejskie auto, do 120 akceptowalnie. Ciekawe jak sie prowadzi.
  15. Nie musisz. Ale będąc tutaj stosunkowo nowym użytkownikiem uszanuj proszę, ze nasze wymiany opinii często wykraczają poza markę Subaru.
  16. Jesteś. Tylko wiesz... my tu nie samym Subaru żyjemy... Ale jak widać „Twój Ból jest lepszy niż tego co spłonął w Mercedesie albo utopił milion”. Powodzenia i bezproblemowej jazdy
  17. Pewnie są możliwości pozwu zbiorowego. Każdy moze dochodzić swoich praw, choć z założenia koncern zakłada, ze niewiele osób to zrobi. Kosztowne, ryzykowne i zazwyczaj odpuszczasz. Tak to działa.
  18. No niestety, olewanie konsumentów to w naszych realiach standard. Akurat w takiej sytuacji powinien działać UOKiK i chronić interesy konsumentów, ktorzy z założenia są na straconej pozycji w dochodzeniu swoich roszczeń wobec dużej firmy (FHI - jak tu wspomniano SIP próbował jakos wesprzeć poszkodowanych użytkowników tych SBD). Jest głośna sprawa gościa, co kupił S klasę AMG za milion, która jest wadliwa i MB olewa go po całości. Skrzynie w Type-R, emisje spalin VAG... masę afer jest.
  19. Wyprzedaż rocznika? Ostatnio widziałem nowe, bez przebiegu auta wyprodukowane w 2018 roku, a nawet Fiata Spider (clon MX-5) z 2016! Od dilera. Nowka bez przebiegu.
  20. 160-180 pojedzie. Okupi to niestety gruuubym spalaniem, drastycznym spadkiem zasięgu i poczuciem, ze auto się meczy. Ale się da. Pozostałe cechy spełni bardzo dobrze. IMHO to bardzo solidny kawał auta.
  21. Tsunetomo

    E-Boxer

    To sprzedaj Skodę i zostaw auto, w którym czujesz się pewniej. Nawet, jeśli jest to subiektywnie odczucie, jak przyspieszenie w E-boxer.
  22. To bierz OBK. Jako użytkownik MY16 powiem, że jedyne co w tym aucie mi osobiście doskwierało to dyskusyjna dynamika. Jeśli nie potrzebujesz czegoś, co dynamicznie przyspiesza, nie nastawiasz się na pokonywanie autostrad z prędkościami 180km/h to będziesz zadowolony. I żeby nie było, nie jest to muł, ale też nie STI
  23. Tsunetomo

    E-Boxer

    Bez złośliwości - coś masz nie tak z tą Skodą... sprawdziłbym zawieszenie, opony, drążki kierownicy. Nawet jak wjeżdżasz dynamicznie w głębsze kałuże nie powinno być tak dramatycznych odczuć. To niebezpieczne. Może warto odwiedzić serwis.
  24. To dziwne, akurat to pokrętło jest na tyle duże i "z oporem", że nawet w rękawiczce da się to fajnie obsługiwać. Może w XC60 jest inaczej, albo coś zmienili, bo nigdy nie natknąłem się na taki problem. Z tabletem "idzie żyć", ale np ostatnio rozłącza mi co jakiś czas CarPlay'a (musi być na kablu), co wkurza np podczas rozmowy. Może wina zużytego kabla, zmienię i sprawdzę, jak nie to pewnie przyjdzie z tym żyć do końca, bo wiara, że to zdiagnozują i naprawią jest we mnie znikoma.
×
×
  • Create New...