Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, polak900 napisał:

takie subaru powinny być kupuje odrazu , a nie e-boxer

Eee tam proste auto dla red necków, którzy nie potrafią ogarnąć wyrafinowanej złożoności i finezji ruchów wymaganej od prawej stopy. :OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, polak900 napisał:

takie subaru powinny być kupuje odrazu , a nie e-boxer

 

No ładny ten outback , fajnie sobie rodzi w terenie, ale ten tablet w środku to masakra:facepalm:, chyba trzeba się będzie przyzwyczaić do telewizorów wewnątrz samochodów, takie czasy idą.

Ciekawe czy wejdzie on to sprzedaży w Europie i z jakim silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Grzesiek89 napisał:

 

Ciekawe czy wejdzie on to sprzedaży w Europie i z jakim silnikiem.

Ktoś pisał na forum, ze w Rosji spodziewają się na koniec tego roku z XT włącznie ale sprawy formalne podobno na tyle skomplikowane i niekorzystne finansowo że jeśli już to trzeba brać rozbitki i topielce z Ameryki Północnej. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Michał W. napisał:
Godzinę temu, Grzesiek89 napisał:

 

Ktoś pisał na forum, ze w Rosji spodziewają się na koniec tego roku z XT włącznie ale sprawy formalne podobno na tyle skomplikowane i niekorzystne finansowo że jeśli już to trzeba brać rozbitki i topielce z Ameryki Północnej.

Na Forum ktoś miał WRX z Kaliningradu.

Z USA auto nie musi być złomem. Są i auta tylko używane na aukcjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
15 godzin temu, Michał W. napisał:

Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU.

Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Michał W. napisał:

Forester E-Boxer i testy przyspieszenia z australijskiej ziemi od PDriveTV.

Ta dynamika to masakra. Porównywalnie do Patrola. Jakie znaczenie ma to super duper zawieszenie i global platform? (pytanie retoryczne). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Dyrekcja napisał:

Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU.

Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera :)

 

może za mocno gaz wciskał, powinien na 66,67% ?

 

Przepraszam nie powinienem, ja już nawet żadnego subaru nie mam, do salonu zachodzę towarzysko przywitać się ze sprzedawcami (jest tam też serwis mojego obecnego auta) ale po prostu widok odjeżdzającego w takim tempie forestera to jest sam smutek.

 

mój pierwszy Forester, z 2000 roku miał 10,7 sekundy do setki, a to była najsłabsza wersja, i kiedy to było....

Edytowane przez krist
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mechanik napisał:

W przyspieszeniu wół, a rozmiarowo krowa. 

Zniszczyli to auto. 

 

że tak sparafrazuję, jedeń lubi dymać gazelę ,a inny krowę, chcesz udowodnić, że on z tego nie czerpie przyjemności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dyrekcja napisał:

Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU.

Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera :)

Moim zdaniem całkowicie skopane jest oprogramowanie skrzyni. Również w Polsce. Czy byłaby opcja, żeby po przejściu wszystkich procesów homologacyjnych wgrywać przy pierwszym przeglądzie normalny soft? Dzisiaj znowu zrobiłem trasę Wrocław - Łódź - Wrocław i odczucia wciąż mam te same:

- nie ma najmniejszego uzasadnienia, aby skrzynia w trybie automatycznym (D) trzymała takie wysokie obroty. Nie przesadzę, jeśli powiem, że w obie strony około 20x przerzucałem na manuala (M) i za każdym razem na wyświetlaczu pojawiał się komunikat graficzny o tym, że jadę na zbyt niskim biegu i powinienem wrzucić wyższy. Po zrobieniu tego auto radziło sobie normalnie, a po ponownym wbiciu trybu automatycznego (D) za każdym razem skrzynia zrzucała o 1-2 biegi i kończy się to średnio przyjemną jazdą w przy obrotach rzędu 3500-3800. Gdzie tu sens i logika? Naprawdę ułożenie drogi nie ma tu większego znaczenia, ponieważ sytuacja gdy w trybie M system wskazywał potrzebę wrzucenia wyższego biegu miała również miejsce przy delikatnych podjazdach pod górę.

- oprogramowanie całkowicie zabija wszystkie plusy skrzyni CVT w jakiś dziwny sposób emulując sobie biegi zamiast trzymać stale wysokich obrotów, aby uzyskać efektywne przyspieszanie; skutek jest taki, że przyspieszanie jest całkowicie skopane i jeśli tylko nie masz buta w podłodze to często wbicie wyższego biegu jest przynajmniej o 1000 obrotów za szybko.

- 130 km/h to optymalna prędkość dla e-boxera

- jazda w normalnych warunkach (bez ścigania się) jest bardzo w porządku

- jest duży, wygodny, obszerny i przyjemnie się prowadzi

- kto ukradł mi 18 litrów baku?

- gdzie jest moje koło zapasowe?

 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie ta skrzynia pracuje. Zauważcie, że na "1" wirtualnym biegu ciągnie ... aż do 105 km/h. A obroty mają jakieś takie chwile zawahania (w 2.5i CVT obroty rosły, może nie liniowo, ale zdecydowanie gładko). Może rzeczywiście powinni popracować nad oprogramowaniem.

 

Od 4:10:

 

 

 

 

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krist napisał:

może za mocno gaz wciskał, powinien na 66,67% ?

Trzeba im wysłać odpowiednie opracowania naukowe:

tom II „Muskanie pedału gazu do trzech miejsc po przecinku”
tom III „Obsługa CVT - przygotowanie do doktoratu”

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Moim zdaniem całkowicie skopane jest oprogramowanie skrzyni. Również w Polsce. Czy byłaby opcja, żeby po przejściu wszystkich procesów homologacyjnych wgrywać przy pierwszym przeglądzie normalny soft? Dzisiaj znowu zrobiłem trasę Wrocław - Łódź - Wrocław i odczucia wciąż mam te same:

- nie ma najmniejszego uzasadnienia, aby skrzynia w trybie automatycznym (D) trzymała takie wysokie obroty. Nie przesadzę, jeśli powiem, że w obie strony około 20x przerzucałem na manuala (M) i za każdym razem na wyświetlaczu pojawiał się komunikat graficzny o tym, że jadę na zbyt niskim biegu i powinienem wrzucić wyższy. Po zrobieniu tego auto radziło sobie normalnie, a po ponownym wbiciu trybu automatycznego (D) za każdym razem skrzynia zrzucała o 1-2 biegi i kończy się to średnio przyjemną jazdą w przy obrotach rzędu 3500-3800. Gdzie tu sens i logika? Naprawdę ułożenie drogi nie ma tu większego znaczenia, ponieważ sytuacja gdy w trybie M system wskazywał potrzebę wrzucenia wyższego biegu miała również miejsce przy delikatnych podjazdach pod górę.

- oprogramowanie całkowicie zabija wszystkie plusy skrzyni CVT w jakiś dziwny sposób emulując sobie biegi zamiast trzymać stale wysokich obrotów, aby uzyskać efektywne przyspieszanie; skutek jest taki, że przyspieszanie jest całkowicie skopane i jeśli tylko nie masz buta w podłodze to często wbicie wyższego biegu jest przynajmniej o 1000 obrotów za szybko.

- 130 km/h to optymalna prędkość dla e-boxera

- jazda w normalnych warunkach (bez ścigania się) jest bardzo w porządku

- jest duży, wygodny, obszerny i przyjemnie się prowadzi

- kto ukradł mi 18 litrów baku?

- gdzie jest moje koło zapasowe?

 

Zgadza się , ja zacząłem przed każda górka zmieniać tryb jazdy z I na S jadąc ekspresowkami, ale chyba tak to nie powinno wyglądać żeby  kombinować jak pomoc skrzyni. Może Dyrekcja wypowie się na temat działania skrzyni i czy są jakieś plany na aktualizacje oprogramowania podczas wizyt serwisowych?Albo jak Dyrekcja używa  tej skrzyni przy prędkościach autostradowych.

Ja włożyłem  koło zapasowe do bagażnika i przymocowalem pasem ściągającym do jednego z haczyków, ale zabiera duża ilość miejsca w bagażniku.....:toobad: a wystarczyło zrobić mocowanie pod autem , patrzyłem spokojnie by się zmieściło :P

Ile razy tankowałeś na tej trasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grzesiek89 napisał:

Zgadza się , ja zacząłem przed każda górka zmieniać tryb jazdy z I na S jadąc ekspresowkami, ale chyba tak to nie powinno wyglądać żeby  kombinować jak pomoc skrzyni. Może Dyrekcja wypowie się na temat działania skrzyni i czy są jakieś plany na aktualizacje oprogramowania podczas wizyt serwisowych?Albo jak Dyrekcja używa  tej skrzyni przy prędkościach autostradowych.

Ja włożyłem  koło zapasowe do bagażnika i przymocowalem pasem ściągającym do jednego z haczyków, ale zabiera duża ilość miejsca w bagażniku.....:toobad: a wystarczyło zrobić mocowanie pod autem , patrzyłem spokojnie by się zmieściło :P

Ile razy tankowałeś na tej trasie?

Raz. Jakbym jechał 120 to pewnie udałoby się na jednym baku.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Raz. Jakbym jechał 120 to pewnie udałoby się na jednym baku.

Ach te emocje związane z e-boxer :) Wciskanie gazu na 66%, zeby jakoś przyspieszał, kombinowanie trybami jazdy, zeby nie wył, kalkulacja średniej prędkości przelotowej i siły wiatru, zeby dało sie na baku przejechać trasę 500km... no normalnie skomplikowane jak żegluga jachtem. 

Ale są tacy, co lubią jacht i nie rozumieją tych, co maja motorówki :)

Subaru to faktycznie pewien rodzaj kultu i bezkrytyczna miłości. 

I piszę to bez złośliwości, z podziwem i zrozumieniem, sam ofiarą tego kultu będąc, choć wyznawcą starej szkoły.

  • Super! 2
  • Haha 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Tsunetomo napisał:

Ach te emocje związane z e-boxer :) Wciskanie gazu na 66%, zeby jakoś przyspieszał, kombinowanie trybami jazdy, zeby nie wył, kalkulacja średniej prędkości przelotowej i siły wiatru, zeby dało sie na baku przejechać trasę 500km... no normalnie skomplikowane jak żegluga jachtem. 

Ale są tacy, co lubią jacht i nie rozumieją tych, co maja motorówki :)

Subaru to faktycznie pewien rodzaj kultu i bezkrytyczna miłości. 

I piszę to bez złośliwości, z podziwem i zrozumieniem, sam ofiarą tego kultu będąc, choć wyznawcą starej szkoły.

Chyba po prostu każdy z nas liczy na tego nowego estiaja, udany romans z Toyota, albo ze Greta odwoła co mówiła i jednak będziemy mieli fun factory ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, radiolog napisał:

 

że tak sparafrazuję, jedeń lubi dymać gazelę ,a inny krowę, chcesz udowodnić, że on z tego nie czerpie przyjemności?

Nikt nie neguje ogólnego dobrego odbioru auta i przyjemności z jazdy która zawsze Subaru dawało i ten model też daje.

Obiektywnie jednak co do osiągów to ten samochód jest słaby i względnie paliwożerny jak i mój OBK 2,5 NA.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...