Skocz do zawartości

mechanik

Użytkownik
  • Zawartość

    2661
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mechanik

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    FOREK XT MY16

Ostatnie wizyty

637 wyświetleń profilu
  1. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    Mieliśmy w rodzinie X3 z dieslem 3.0 256KM rocznik 2010 kupiony w salonie. Wniosek jeden - nigdy więcej diesla w osobówce - amen. A porównanie z benzyną - ależ proszę ale z tej samej ligi, pojemności, rzędu mocy, liczby cylindrów. Wogule od razu czuć że to diesel, ale oczywiście idzie, jednak porównanie np z trzylitrową benzyną turbo by BMW - tu dopiero można zauważyć o czym mówię. Chyba że ktoś autem przewozi osoby po Europie, wtedy jednak wracamy do mojego "wywodu" i Caravelle w Dieslu. Nie ma co się kłócić, kto chce niech bierze diesla tylko nie rozumiem tego nagminnego przekonywania jaki to diesel jest super, a kto nie idzie tą drogą nie jechał BMW. Bez napinki powtarzam, Szwagier zanabył rzeczone X3 tylko ze względu na myśl o oszczędności na paliwie które wówczas kosztowało około 6 PLN. Jednak wniosek - szkoda że nie benzyna.
  2. Outback MY 2018

    Do outbacka przydałby się 3.0 DIT, mógłby spokojnie stanąć w szranki z A6 allroad.
  3. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    Żaden paradoks. Silniki wysokoprężne zostały skonstruowane do napędu ciężarówek, ciężkiego sprzętu bo Spalanie oczywiście proporcjonalnie większe w zależności od przeznaczenia/mocy.pojemności jednak wielokrotnie niższe od jednostek z zapłonem samoczynnym, dodatkowo wysokoi moment obrotowy. W samochodach osobowych ważniejszy mo ze być wzrost mocy i momentu z obrotami, kultura pracy. Dodatkowo jednostki z zapłonem samoczynnym trują. @Tutekchodzi jednak o to że w osobówkach można łatwo ten silnik wyeliminować. W ciężkim sprzęcie pod względem emisji diesel to niestety zło konieczne, jednak cały czas jest progress np wyższa jakość paliwa dostarczana na statki. Jeżeli ktoś jest w stanie z tego czerpać radość w czasie jazdy...te gustibus.. Jednostka benzynowa też moze dysponować wysokim momentem, zresztą przecież sam wiesz
  4. brzęczenie z wnętrza bagażnika

    Nie rozumiem. Startujesz silnik jadąc?
  5. Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Mieliśmy ostatnio na trzy dni XV my17. Faktycznie, podłokietnik krótki i nie spełnia swojej roli. Nie ma też regulacji. W naszym XT podłokietnik jest regulowany, wysunięty pozwala na podparcie łokcia nawet gdy ręce są na kierownicy. W korku bardzo wygodne. Z tego co pamiętam w autach z manualną skrzynią biegów Subaru nie zastosowało regulacji. W poprzednim Foresterze z manualem też regulacji nie było.
  6. Forester MY15 XT - problem z radiem

    U nas problem z połączeniem telefonu z centralą multimedialną rozwiązany przez ASO - wgrano nowy soft.
  7. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Wreszcie zakupiona druga świnka - z kokardką (na tył)
  8. Fotele w XT są identyczne, tyle, że pokryte skórą albo częściowo sztuczną skórą (wersja Comfort).
  9. @Siemekfotele w XT platinum i wersji wolnossącej nie różnią się niczym prócz obicia tapicerskiego. Rożnica pomiędzy fotelami w XT i 2.0i to naszym zdaniem (zapytałem o wrażenia również żonę) absurd. XT to super autko ale dalej twierdzę że więcej komfortu daje wolny ssak. XT kiem przejechaliśmy 41 tys km.
  10. Tak jak pisze @Adasko75, weź trochę wyluzuj. Smarowanie to bardzo istotny proces w pracy silnika, zapewnia to olej o odpowiednich parametrach wymieniany w określonym przez producenta cyklu - to gwarantuje prawidłowe warunki pracy jednostki. Częstsze wymiany na pewno są korzystne jednak ich brak nie powoduje że silnik wybucha a korbowody mówią `pa pa'. Przyczynę takiej awarii należy ustalić, jednak nie zmieni tu nic wymiana oleju jak ktoś tu pisał nawet przy każdym tankowaniu. Nie ma więc co wpędzać kolegę @andy78w dodatkowe nerwy. Bardzo dobrze ze wymienił olej extra w pierwszym okresie exploatacji (acz nie jest to bezwzględnie wymagane). Oczywiście jeśli ktoś bardzo lubi swoje auto można olej wymieniać częściej, nawet o lepszych parametrach ale nie jest to warunek
  11. Forester XT vs konkurencja w 2016 roku

    Mało miejsca niestety, wogule auto ciaśniejsze niż Forester. Dla osłody jest mechanizm przesuwania tylnej kanapy, jednak kosztem bagażnika.
  12. Forester XT vs konkurencja w 2016 roku

    Ja porównywałem, ale zdecydował szkaradny design obecnej generacji Cheeroke oraz to że bardzo lubię Subaru i bardzo chcieliśmy XT. Natomiast bardzo wiele na plus, jak dla mnie szczególnie atrakcyjna wersja Traikhawk, z przekładnią redukcyjną i machaniczną blokadą tylnego dyfra. Silnik też super, niewysilony wolnossący V6.
  13. Nie ma co panikować, jednak jedno jest pewne. Aby powiedzieć coś więcej o silniku 2.0DIT należy poczekać jeszcze przynajmniej dwa lata. Co do silników Hondy - najlepsze silniki spalinowe.
  14. Dostępność nowej generacji Imprezy w Polsce

    Ja widziałem to auto będąc z żoną w Japonii. Załączam fotkę, zrobioną w Nikko. Ogóle wrażenia tak jak pisze @aflinta
  15. Forester XT 2015 Samozapłon

    @Grzesiek85czy problemy z dodatkowymi światłami LED o których wspomniałeś na początku nadal występowały? Czy to wadliwa instalacja elektryczna nie jest przyczyną? (rozumiem że chodzi o LED w 'skrzelach')
×