Jump to content

mechanik

Użytkownik
  • Content Count

    3393
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

mechanik last won the day on April 21 2019

mechanik had the most liked content!

Community Reputation

601 Wspaniały

About mechanik

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Jeep Wrangler JLU 2,0 272HP MY18
    FOREK XT MY16

Recent Profile Visitors

1606 profile views
  1. Czy to na fotce to ów sekretny modół ISR?
  2. Emisja wynika bezpośrednio z ilości spalonego paliwa, więc stwierdzenie niezrozumiałe.
  3. Zgadza się. Trzeba wyjątkowo delikatnie się z nimi obchodzić, a i tak wymiana będzie wcześniej czy póżniej. U mnie już kilka poszło w Forkach (obecnym i poprzednim). Wulkanizatora mam dobrego to nie jego wina. Zawsze dokręcane kluczem dynamometrycznym na moment. Delikatne są bardzo. A tych wymian kół też nie było jakoś dużo, bo tylko sezonowo. We Wranglerze koła z M/T zakładam na każdy rajd czy wypad w teren i wszystko OK.
  4. Bo to jest SUV i konstrukcja poszła na kompromis w kierunku własności jezdnych. Dodatkowo niższa masa. Tak samo jest w Toyotach Land Cruiser i obecnej generacji Gelendy, utrata własności terenowych, poprawa komfortu. Różnicę bardzo widać w terenie - mały wykrzyż i ograniczone możliwości liftu zawieszenia.
  5. W granicach terytorium Polski jest jak piszesz. Jak jest natomiast na terytorium innych państw? To jest istotne.
  6. Pełna zgoda. Do niedawna system nie działał po za granicami PL, to znaczy funkcja polegała jedynie na telefonie pod wskazany numer zamiast informowania lokalnych służb. Czy coś sie zmieniło w tym względzie? Od kiedy przesiadam się na inną markę nie śledzę tematu.
  7. Przede wszystkim Subaru nie ma mostów i jest jedna z podstawowych różnic od terenówki. No właśnie odbiega. Przekażę.
  8. @owad właśnie się jarnąłem, że jesteś z Trójmiasta. W takim razie mogę polecić zakład w którym oklejałem auto: https://www.varimutos.pl/portfolio/ Mega profesjonalnie. Ciemne auto do oklejania to bardzo duży plus. Bardzo dobrze wyglądają elementy nie wykończone folią wewnątrz, czyli np drzwi po otwarciu, pokrywka wlewu paliwa itp.
  9. Dowiadywałeś się? Cena zależy od wielu czynników - rodzaj folii, jak okleisz auto np całe wraz z elementami wewnątrz samochodu itd. My np nie oklejaliśmy dachu i przedniego grila. Z Twoich postów wynika, że chcesz aby auto wyglądało ciekawie. Może nie oklejaj dachu - ciemy kolor pasuje do wszystkiego. Zostaw np dach i maskę, nie bierz najdrozszej folii. Wielka zaleta foli to, że możesz zawsze ją zerwać i masz lakier jak nowy. Pamiętaj, że auta oklejone są droższe. Co do ochrony lakieru w terenie - praktycznie wszyscy w terenówkach ją mają na nowszych autach. Pamiętaj jednak ,że są również tacy , którzy martwią się o folię bardziej niż o lakier - bo folia ochroni lakier, ale się porysuje.
  10. Cześć, Wprawdzie nie mam XV, a Jeepa, ale niezależnie od marki polecam oklejenia auta. Wybór koloru, deseniu i rodzaju folii praktycznie nieograniczony. Pozwoli cieszyć sie autem jak nowym. Jednocześnie mega zabezpieczenie lakieru przed rysami itd. Polecam zdecydowanie. Kolejne auto na pewno też będzie oklejone.
  11. Na obu filmach podstawowy problem to opony AT, W Subaru dodatkowo brak blokad mostów, mała artykulacja zawieszenia i brak reduktora. ''Low range'' dostępny jedynie w starszych generacjach Subaru ma przełożenie 1.196:1 więc tak na prawdę to nie reduktor, który powinien mieć ratio 2,5:1 lub więcej. Na filmie z wyprawy do Rumunii większość aut jest na AT. Jest tak, bo dojazd z Polski daleki, z założenia to majówkowa wyprawa, więc lajt. M/T trochę ludziom szkoda na dojazd, a taki wyjazd to nie rywalizacja, a relaks. Gdy pogoda zaskoczy jest różnie. Część aut to SUV/Pickup nie terenówki. BTW znam załogę z niebeskiego Wranglera . Kierownik miał jeszcze do niedawna Forestera XT MY15 jako drugie auto. Teraz Forester sprzedany, a jako drugie auto dla żony nowy Wrangler JL. Znam też załogę z Toyoty Hilux przerobionej na wyprawówkę - byliśmy razem w Albanii w zeszłym roku.
  12. O, widzisz, to nawet nie wiedziałem. Pojawia się jako dostępna, ale pewnie strony nie są odświeżane na bierząco. G015 jak pisałem ma bardzo dobre opinie. Oczywiście jest jeszcze kwestia, ze ta opona w Subaru jest mała (około 27cali) więc nie będzie robiła tak dobrze jak powiedzmy 33 cale czy 35'' jak ma mój kolega. Ale na pewno do latania po polnych drogach nadaje sie świetnie3, a co ważne nie uszkodzi się łatwo na kamienistym podłożu. Użytkownicy bardzo są zadowoleni z zachowania zimą.
  13. Proszę, Faktycznie, jest gdzie jeździć. Tak patrzę jeszcze raz i na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad Yokohama G015, mam kolegów którzy mają je we Wranglerach do użytku na co dzień i w lekki teren. Nawet prawie takie nabyłem, ale pojawiła się nowoczesna Cooper Discoverer AT3 4S, gdybyś taką znalazł - bierz w ciemno.
×
×
  • Create New...