Co do ciśnienia w oponach to spuszczam do 1.2 bara dopiero od czasu gdy jeżdżę na oponach 35" (35" 12.5 r17).
W przypadku rozmiarów które można wrzucić do Subaru szedłbym raczej do 1.6 bar.
Oczywiście możesz próbować.
Ryzyko zdjęcia opony graniczy z pewnością przy tak malym rozmiarze.
Poza tym przy rozmiarach opon rzędu 32" był problem z rizszczelnianiem się rantu opony ze względu na błoto dostające się między rant felgi i oponę, dopiero przy rozmiarze 35" taki problem przestał występować. Tak więc 1.2 bar tak ale w dużych kołach.
Super, jeździłeś tym?
Jak wrażenia?
Kolega bardzo dobrze ocenił to auto, zwłaszcza w kontekście fabrycznej konfiguracji i możliwości terenowych.
Jeszcze Land Cruiser jest nowy, hilux również w wersji Arctic, Wrangler w wersji spalinowej.
Dlatego pytam o który model Geolandar chodzi.
Ja mam bardzo dobre zdanie o Geolandar. Miałem jedne takie toporne szosowe które dostałem z fabryki z Foresterem w 2013 roku. Oczywiście delikatne w porównaniu z MT, jednak adekwatne do typu samochodu, jego specyfikacji z kompromisem na rzecz komfortu i zużycia paliwa.
Z kolei dla Subaru z oferty Yokohama sugeruje Geolandar X-AT to taki hardcore acz do przyjęcia - na pewno o uszkodzenie będzie dużo trudniej.