mechanik

Użytkownik
  • Zawartość

    2567
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O mechanik

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    FOREK XT MY16

Ostatnio na profilu byli

534 wyświetleń profilu
  1. Według mnie utrata gwarancji po wymianie głośników to nadinterpretacja warunków gwarancji. Poza utratą gwarancji na system audio co oczywiste. Co do gwarancji na blachy to tak czy inaczej iluzja. Poza tym ktoś miał problem z korozją w nowym współczesnym aucie? Zawsze można zrobić upgrade za pośrednictwem ASO. Jednak co oczywiste samochód i tak trafi do podwykonawcy. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  2. W NIE-ASO często pracują byli pracownicy z ASO
  3. SIP obligował dealerów do podpisania umów z Lotosem. Teraz partnerem jest Eneos, jednak np w Gdańsku umowa z Lotosem jeszcze nie wygasła. Ja na Lotosa Quazar złego słowa nie mogę powiedzieć.
  4. Plan mocno napięty, wymaga zobaczenia wielu miejsc w biegu. Co do pory roku cóż, wczesna wiosna to kwitnienie wiśni, jesień to piękne złote barwy klonów. Jednak pogoda w okolicach Tokyo i Kyoto najprzyjemniejsza jest w kwietniu, maju, czerwcu gdy jest ciepło, nie pada często deszcz. Niestety pora kwitnienia wiśni w tym rejonie przypada na początek marca, a wtedy pogoda nie rozpieszcza. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  5. Tak to może wyglądać w słabszym Forku z dwulitrowym wolnossącym silnikiem. W XT jast aż zaskakujaco dobrze - mocy i momentu jest pod dostatkiem , dobry soft, symulacja zmiany przełozeń + łopatki. Do tego wybór trybów pracy skrzyni, również manualny, bez ingerencji komputera = mozliwość kręcenia do odciecia. Wyznaję teorie - automat z silnym silnikiem i to sie sparwdza. Szczerze przyznaję, wolnego ssaka z CVT bym nie wybrał, ale szanuję zdanie innych, każdemu może mieć inne preferencje, wymagania, odczucia w czasie jazdy. Niestety silniejszy silnik wolnossący 2.5 175KM jest w EU nedostępny.
  6. No juz nie przesadzajmy :-) @GeR miałem obecną generację Forestera wolnossacego w manualu przez trzy lata, zrobilismy nim ponad 70 tys kilometrów i bylismy z tego auta bardzo zadowoleni. Dodam, że wolny ssak ma swoje plusy wobec tak tu wychwalanego XT, aby tylko nie mieć wygórowanych oczekiwań wobec dynamiki, która jest po prostu na poziomie segmenu kompaktowych SUVów jak CRV, RAV4, CX5.
  7. Gratulacje! Niech służy! Radości z jazdy!
  8. W ostatniej generacji ale przedliftowej też zdaje się był R134A. W polifcie (MY16) już jest ten niesławny 1234.
  9. Forester XT, MY 2016, aktywny ISR, zapakowany na dwa tygodnie w podziemnej hali garażowej. Po powrocie z urlopu silnik uruchomiony bez problemu. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  10. forester

    U nas w Foresterku XT heble nie piszczą. Przebieg 26tys,rocznik 2016. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  11. Też przekonać się że punktualność japońskich środków transportu to niestety mit. Oprócz shinkansenów i metra. Spóźnienie JR czy TOBU około 10min to norma. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  12. Ohayōgozaimasu, dzisiaj melduję się z Tsukiji rynku rybne. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  13. Super podróż. Właśnie jestem z żoną w Japonii. Cztery dni byliśmy w Kioto, zwiedziliśmy je rowerami, teraz w Tokio. Też wrzucę zdjęcia na forum jak wrócimy. Pozdrawiam serdecznie! Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  14. Nic nie ma o 2,4 DIT. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  15. Subaru Forester MY2015 - od min 5:100 Słabiutko :-( a tak sie Subaru chwaliło Top safety pick.