Jump to content

mechanik

Użytkownik
  • Content Count

    3311
  • Joined

  • Last visited

About mechanik

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Jeep Wrangler JLU 2,0 272HP MY18
    FOREK XT MY16

Recent Profile Visitors

1497 profile views
  1. Kiedy będziesz miał w ofercie Korsykę dla terenówek?
  2. mechanik

    XV Lift

    Tak właśnie jest. Na Forum sporo ludzi straszy, a nigdy na A/T czy M/T nigdy nie jeździła. Bazując na takich radach można się bardzo dać oszukać. Ani M/T, a już na pewno A/T nie zachowują się tak jak to głoszą na Forum Subaru. Jestem pewny, że będziesz zadowolony z opon nawet w zimie na białym. Fakt, że teraz opony są mega nowe, ale to zacne gumy. Myślę, że to bardzo dobry wybór dla Subaru na teren i realnie bardziej agrwsywne opony nie będą potrzebne.
  3. Bardziej dbający o lakier - najlepiej podgłośnić radio.
  4. mechanik

    XV Lift

    Na pewno będziesz wkrótce żałował, że nie zrobiłeś większego liftu. zawsze tak jest. Jak kupiliśmy Wranglera to na początku stwierdziliśmy "jaki on jest wysoki" i że nic pewnie w nim nie zmienimy. Tym czasem, jest i lift i dystanse, koła 35" wkrótce wpadną. @radix99sprawdź swojego XV w terenie, najlepiej tam gdzie jeździłeś wcześniej. No i napisz jak jeździ Ci się na BF KO2, bo w środowisku offroadowym uchodzą za bardzo ciche i wygodne opony do jazdy na co dzień.
  5. Masz rację. Sprawdzanie poziomu oleju przy każdym tankowaniu i wymiana co 5000km to na Forum już standard. Rzadsza wymiana oleju = masz pozamiatane
  6. mechanik

    XV Lift

    My w terenie łącznie zrobiliśmy dużo więcej myślę że z 8 do 10 tys. Około 3 tys już z liftem. Liczę tylko Wranglera, rajdy itd.
  7. mechanik

    XV Lift

    Pamiętam te wpisy. Wątpię jednak aby pojawiło się oficjalne info na Forum w tej sprawie. Lift zawieszenia niezależnego zawsze niesie za sobą negatywne konsekwencje, obniża trwałość, niezawodność. Dopracowanie kompleksowego rozwiązania wymaga badań i kasy na produkcję, dystrybucję, do tego warunki gwarancji. Na koniec musi się to opłacać a popyt byłby moim zdaniem "homeopatyczny". Mam wiedzę amatorską, to znaczy z grubsza to co na filmie plus około 10 tys km autem z liftem 2.5", z czego 1/3 w terenie. Moje obserwacje, doświadczenia potwierdzają opinie doświadczonych offroadowców - około 2.5 " to optimum, pozwala brać udział w rajdzie a jednocześnie używać auta na codzień i zachować gwarancję. Oczywiście mówię o lifcie zawieszenia. "Body lift" - (spacery, czyli dystanse /podkładki) to optyczny tuning. Nasz kolejny Jeep też dostanie taki lift, może dodatkowo zdecyduję się na amortyzatory z regulacją siły tłumienia.
  8. mechanik

    XV Lift

    Cele liftu, podstawowe założenia i zasady są te same. Ten filmik to swego rodzaju kompendium. Uważam że każdy kto myśli o lifcie powinien ten filmik obejrzeć, zwłaszcza że filmik fajny jak wszystkie z Terenwizji. Jeśli ktoś dzięki temu stwierdzi że zamiast trzech cm w osobówce woli wcześniej zainwestować w odpowiednie auto to też dobrze.
  9. mechanik

    XV Lift

    Cztery całe, albo wcale. Prawda. A optymalnie to 2.5 cala. Mniej, to lepiej wogóle nie robić.
  10. Takie porównanie mi wpadło. Nieistotna jest marka. Chodzi o porównanie zawieszenia na nsztywnych mostach (terenówki) z zawieszeniem niezależnym (wszelkie SUVy).
  11. mechanik

    MY16 XT zamula

    W naszym XT 2016 wymieniono na gwarancji uszczelkę pod kolektorem. To częsty przypadek, tu na Forum też o tym wspominano. To raczej objawia się specyficznym dźwiękiem spod maski. Spadek mocy to już w krytycznym przypadku.
  12. Warto obejrzeć jeśli jest czas, długi ale fajny. Pewnie się Wam spodoba Warto podpatrzeć technikę jazdy i błędy kierowców. Dzięki właściwej technice nie terenowe auta pokonują przeszkody, a terenówki nie, przez ewidentnie brak doświadczenia/błędy kierowcy. To czy auto w czasie imprezy się rozpadnie, zostanie zatopione lub zniszczone nie jest tu najwyrażniej istotne...
×
×
  • Create New...