Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, radiolog napisał:

Przejechałem się dzisiaj wychwalaną crv hybrid, e-boxer ani trochę nie odstaje, żeby nie włączał się silnik spalinowy trzeba mieć równie delikatną prawą stopę.

Nie masz pojęcia czym jechałeś, albo piszesz nieprawdę. Bo jeżeli piszesz o Hondzie CRV, to do pewnej prędkości jest napęd tylko elektryczny, silnik spalinowy załącza się przy wyższych prędkościach, nie ma skrzyni biegów więc nie może się załączyć przy 40 km/h jak mocniej depniesz. A może jechałeś Toyotą??? :biglol:

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, radiolog napisał:

Przejechałem się dzisiaj wychwalaną crv hybrid, e-boxer ani trochę nie odstaje, żeby nie włączał się silnik spalinowy trzeba mieć równie delikatną prawą stopę.

moze lepiej jest wyciszony silnik. 
Jedyne czego nie ma to tego szarpnięcia przy włączaniu się spalinowego , jak w subaru. 
poza tym nie ma tej przestrzeni co w subaraku.

przejedź sie mini countryman se, ciekawy jestem opinii, a nie mam czasu na jazde testową e-boxerem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Jaca68 napisał:

Nie masz pojęcia czym jechałeś, albo piszesz nieprawdę. Bo jeżeli piszesz o Hondzie CRV, to do pewnej prędkości jest napęd tylko elektryczny, silnik spalinowy załącza się przy wyższych prędkościach, nie ma skrzyni biegów więc nie może się załączyć przy 40 km/h jak mocniej depniesz. A może jechałeś Toyotą??? :biglol:


wiem co pisze , dynamiczne ruszenie spod świateł słychać wycie spalinowego silnika, wiadomo ze to pośredni napęd, bo generuje prąd dla napędu elektrycznego, ale się załącza i już , podobny efekt jest w toyocie, mimo ze tam jest inna koncepcja.

W trybie S e-boxer zbiera się żwawiej .

 CRV od e-boxera różni się tylko mocą silnika elektrycznego, w hondzie jest 30 km, w subaru 17.

Gdyby było  40  byłoby idealnie, ale iltrzba żyć z 17.

 

Teoretycznie mówisz , czy jechałeś , bo teorie to są różne kwadratowe i podłużne, nie zawsze prawdziwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, radiolog napisał:

CRV od e-boxera różni się tylko mocą silnika elektrycznego, w hondzie jest 30 km, w subaru 17.

Naprawdę powinieneś sprawdzać co wypisujesz :facepalm:

z pierwszego lepszego wyszukiwania:

Cytat

 

Honda CR-V Hybrid ma aż trzy silniki – jeden spalinowy i dwa elektryczne, z których jeden jest wytwarza prąd, a drugi służy do napędu. I tu ujawnia się wyjątkowość hybrydy w tym SUV-ie. Przez większość czasu silnik spalinowy nie napędza w ogóle kół, a jest jedynie generatorem prądu – jak niegdyś w Oplu Amperze czy w BMW i3 z range extenderem.

Dzięki takiemu rozwiązaniu jednostka zasilana benzyną (2,0 l, 145 KM) może pracować w idealnych warunkach, które tylko minimalnie zmieniają się w zależności od tego, co robi kierowca. Generowany przez nią prąd zbierany jest w niedużym akumulatorze i wykorzystywany do napędu, za który odpowiada silnik elektryczny o mocy maksymalnej 184 KM i momencie obrotowym równym 315 Nm. Jak widać, takie rozwiązanie pozwala też na większą moc jednostki elektrycznej względem spalinowej.

 

Ale rozumiem że subiektywnie w twojej opinii Forester e-boxer przyspiesza najlepiej ze wszystkich aut dostępnych na rynku i zużywa, mniej benzyny niż Tesla. :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Jaca68 napisał:

Naprawdę powinieneś sprawdzać co wypisujesz :facepalm:

z pierwszego lepszego wyszukiwania:

Ale rozumiem że subiektywnie w twojej opinii Forester e-boxer przyspiesza najlepiej ze wszystkich aut dostępnych na rynku i zużywa, mniej benzyny niż Tesla. :yahoo:

 

Subiektywnie przyśpiesza jak  crv hybrid.

Jeszcze głuchy nie jestem i słyszę, kiedy pracuje silnik.

Napisałem ile mi zużywa, nie pisałem ,że najmniej.

dr google wszystko napisze,co tylko chcesz, takie informacje dostałem od  Pana sprzedawcy, no to ktoś kłamie.

Wyraźnie mówił 150 KM spalona, 30 KM elektryk.

 

Proponuję, że zanim zaczniesz  obrzucać mnie błotem  umów się na jazdę testową

Edytowane przez radiolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, blejzu napisał:

Pogladowe zdjecie Hondy CR-V Hybrid:

7975emzhbza41.jpg

A co to ma wspólnego z Hondą? Jakiś nowy model? Czy czegoś nie zalapalem?

5 minut temu, radiolog napisał:

 

Subiektywnie przyśpiesza jak  crv hybrid.

Jeszcze głuchy nie jestem i słyszę, kiedy pracuje silnik.

Napisałem ile mi zużywa, nie pisałem ,że najmniej.

dr google wszystko napisze,co tylko chcesz, takie informacje dostałem od  Pana sprzedawcy, no to ktoś kłamie.

Wyraźnie mówił 150 KM spalona, 30 KM elektryk.

 

Proponuję, że zanim zaczniesz  obrzucać mnie błotem  umów się na jazdę testową

Niedouczonych sprzedawców w salonach jest sporo. Zazwyczaj przychodząc na jazdę testową wiem więcej na temat auta niż sprzedawca, nie dlatego, ze taki ze mnie mądrala. Poziom jest słaby.  Według mnie CR-V nijak sie ma do Forka ze względu na napęd 4x4, a w zasadzie jego brak. Chyba, ze komuś to w ogóle nie potrzebne ale wtedy to lepiej kupić oskę. Kontrowersyjna stylistkę pomijam - kwestia gustu. A tak a propos planujesz dokupić CRV, czy tez to taka forma spędzenia wolnego czasu? Jazda próbna autem, którego i tak nie zamierzam kupić. Udajesz potencjalnego klienta czy wprost mówisz, ze chcesz sie przejechać? Bez złośliwości pytam, z czystej ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Tsunetomo napisał:

A co to ma wspólnego z Hondą? Jakiś nowy model? Czy czegoś nie zalapalem?

Z opisu wynika ze silnik spalinowy napedza silnik elektryczny a on, z kolei, napedza kola. 

Edytowane przez blejzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Tsunetomo napisał:

A co to ma wspólnego z Hondą? Jakiś nowy model? Czy czegoś nie zalapalem?

Niedouczonych sprzedawców w salonach jest sporo. Zazwyczaj przychodząc na jazdę testową wiem więcej na temat auta niż sprzedawca, nie dlatego, ze taki ze mnie mądrala. Poziom jest słaby.  Według mnie CR-V nijak sie ma do Forka ze względu na napęd 4x4, a w zasadzie jego brak. Chyba, ze komuś to w ogóle nie potrzebne ale wtedy to lepiej kupić oskę. Kontrowersyjna stylistkę pomijam - kwestia gustu. A tak a propos planujesz dokupić CRV, czy tez to taka forma spędzenia wolnego czasu? Jazda próbna autem, którego i tak nie zamierzam kupić. Udajesz potencjalnego klienta czy wprost mówisz, ze chcesz sie przejechać? Bez złośliwości pytam, z czystej ciekawości.

 
A przejechać się dla samej jazdy nie można ?

Muszę tylko opierać się na Pertynie?

Tak tutaj gnoją e-boxera, to chciałem zobaczyć te auta co do których są tylko ochy i achy, po przejażdżce wyszło , ze wcale nie taki denny ten e-boxer

Akurat byłem na serwisie Królowej i miałem czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik elektryczny, który wytwarza prąd?

Tak, drugi silnik w trybie hybrydowym działa jako generator i nadmiar mocy silnika spalinowego zmienia w energię elektryczną.

 

A co wcześniej wspominanej mocy to silnik spalinowy ma 145KM i napęd elektryczny 184KM/315Nm. Sprzedawca najwyraźniej nie zrozumiał jak działa napęd w tym aucie. A działa w 3 trybach, full elektryk, ale zasięg ma wtedy tylko 2km, hybryda - silnik spalinowy generuje prąd, auto napędza silnik elektryczny i tryb bezpośredni gdzie napęd idzie bezpośrednio z silnika spalinowego na koła. Auto samo przełącza tryby w zależności od prędkości i obciążenia. Najczęściej działa tryb hybrydy i w takim trybie można osiągnąć prędkość maksymalną. Co do osiągów to chyba radiolog miał cegłę pod pedałem jak nie widzi różnicy, bo CRVka AWD rozpędza się do setki prawie 3s szybciej niż e-boxer, a ośka dokładnie 3s szybciej default_smile.png

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zimują" jak to drzewiej bywało. To jest stara miłość i wcale nie jest łatwo się jej wyrzec dla innej marki. Jakiś chwilowy skok w bok, jakaś na boku kochanka ... BMW, Audi tudzież Porsche... OK ... ale Subaru zawsze w garażu powinno być. Ale teraz to jest taka trudna miłość
 
Zresztą jak tak patrzę na pewne decyzje Subaru, to coraz bardziej utwierdzam się, że jest jak kobieta. Trzeba ją pokochać a nie zrozumieć. Tylko tyle i aż tyle.

Dokładnie , a koniec będzie taki , że Subaru wycofa się z EU i będzie po tej miłości
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, radiolog napisał:

 
A przejechać się dla samej jazdy nie można ?

Muszę tylko opierać się na Pertynie?

Tak tutaj gnoją e-boxera, to chciałem zobaczyć te auta co do których są tylko ochy i achy, po przejażdżce wyszło , ze wcale nie taki denny ten e-boxer

Akurat byłem na serwisie Królowej i miałem czas.

Pewnie, ze można. Bardziej mnie interesuje, czy wpadasz do salonu i udajesz, ze chcesz kupić, narażając pracownika i właściciela na stracony czas i pieniądze, czy tez szczerze mówisz, ze chcesz sie przejechać i porównać to ich auto ze swoim autem. Znów bez złośliwości, zwykła dociekliwość badacza zachować konsumenckich. 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tsunetomo

tracony czas i pieniadze na jazdy probne to raczej normalna forma dzialania kazdego dealera aut

wlasciwie przy kazdej wizycie w serwisie sprzedawca proponuje mi potestowanie roznych ciekawych aut mimo ze tylko sluzbowo jezdze bmw i on to doskonale wie

ostatnio jezdzilem x6 z krysztalowa galka biegow (naprawde) i nawet to nie zmusi mnie do zakupu   :mrgreen:

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, polak900 napisał:
W dniu 13.02.2019 o 15:19, subleo napisał:
@Michał W. widzisz, nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii ... tutaj, na forum są Subarowicze związani z marką kilkanaście i więcej lat. Każdy z nich by chciał, aby Subaru pokazało innym "gdzie raki zimują" jak to drzewiej bywało. To jest stara miłość i wcale nie jest łatwo się jej wyrzec dla innej marki. Jakiś chwilowy skok w bok, jakaś na boku kochanka ... BMW, Audi tudzież Porsche... OK ... ale Subaru zawsze w garażu powinno być. Ale teraz to jest taka trudna miłość emoji6.png
 
Zresztą jak tak patrzę na pewne decyzje Subaru, to coraz bardziej utwierdzam się, że jest jak kobieta. Trzeba ją pokochać a nie zrozumieć. Tylko tyle i aż tyle.


Dokładnie , a koniec będzie taki , że Subaru wycofa się z EU i będzie po tej miłości

Miłość nie zna granic. Nigdy nie sprawdzałeś? :toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

A co to ma wspólnego z Hondą? Jakiś nowy model? Czy czegoś nie zalapalem?

Niedouczonych sprzedawców w salonach jest sporo. Zazwyczaj przychodząc na jazdę testową wiem więcej na temat auta niż sprzedawca, nie dlatego, ze taki ze mnie mądrala. Poziom jest słaby.  Według mnie CR-V nijak sie ma do Forka ze względu na napęd 4x4, a w zasadzie jego brak. Chyba, ze komuś to w ogóle nie potrzebne ale wtedy to lepiej kupić oskę. Kontrowersyjna stylistkę pomijam - kwestia gustu. A tak a propos planujesz dokupić CRV, czy tez to taka forma spędzenia wolnego czasu? Jazda próbna autem, którego i tak nie zamierzam kupić. Udajesz potencjalnego klienta czy wprost mówisz, ze chcesz sie przejechać? Bez złośliwości pytam, z czystej ciekawości.

Dlaczego w zasadzie brak4x4? Oglądałem u znajomego tak na szybko i wał napędowy idzie a tył.Chyba musi to napędzać.Przy ruszaniu podobno idzie na wszystkie koła,tak nawet na wyświetlaczu mu pokazuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kingston70 napisał:

Dlaczego w zasadzie brak4x4? Oglądałem u znajomego tak na szybko i wał napędowy idzie a tył.Chyba musi to napędzać.Przy ruszaniu podobno idzie na wszystkie koła,tak nawet na wyświetlaczu mu pokazuje. 

Tyle ze w praktyce niewiele daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grzesiek89 napisał:

Tutaj taki teścik, ciekawe jak by wypadł forester?

 

Myślę, że podobnie, jeśli nie gorzej. ;)

W nowym forku przeszkadzałby najbardziej przedni zwis i brak mocy. 

 

W Discovery brakowało przede wszystkim trochę lepszej opony. Kierowca też nie był wprawiony w jeździe w terenie. No i słabo wypadły systemy wspomagające,  które zakleiło błoto. 

 

Poza tym w forku SJ można zablokować skrzynię na jedynce i sama nie zmieni biegu. 

 

W sumie myślałem, że landek będzie sobie lepiej radził. Podoba mi się to auto,  jako SUV do wygodnej codziennej jazdy. W teren z SUV-ów wolałbym forka SG. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...