Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

48 minut temu, Michał W. napisał:

Całkiem ładny Forester, kilka dodatków i wygląda groźnie. ;)

 

Bardzo bardzo ładny, inny samochód z zewnątrz,chce się oglądać.Szkoda że na groźnym wyglądzie się kończy ale dobry i ten body kit:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie można z takim body kitem w ramach pakietu dokupić jakieś 130KM oj miło by było... z chęcią dopłacę :) (bosche gdzie tam 130km wymagam...tutaj z 50 KM też by zrobiło różnice ;) )

 

czytam że nowy outback będzie dostepny w dwóch wersjach silnikowych 2.5 bez turbo i 2,4 z turbo prawda to? jeśli to ta sama płyta co nowy forester, prześwit ten sam, napęd ten sam, ale aerodynamika lepsza i silnik mocniejszy...kuszące...

 

Edytowane przez emdzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, emdzy napisał:

A nie można z takim body kitem w ramach pakietu dokupić jakieś 130KM oj miło by było... z chęcią dopłacę :) (bosche gdzie tam 130km wymagam...tutaj z 50 KM też by zrobiło różnice ;) )

 

czytam że nowy outback będzie dostepny w dwóch wersjach silnikowych 2.5 bez turbo i 2,4 z turbo prawda to? jeśli to ta sama płyta co nowy forester, prześwit ten sam, napęd ten sam, ale aerodynamika lepsza i silnik mocniejszy...kuszące...

 

a gdzie tak piszą ze będzie dostępny?:) W takich wersja owszem jest dostępny w US i raczej tak pozostanie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Jako, że dostałem do weekendowego testu Forestera e-boxer mam pytanie do jego użytkowników - jak wygląda sprawa "subiektywnej" oceny dynamiki auta przy założeniu wyjazdu z rodzinką (np. 4 os.) i boksem dachowym? Czy jest spora różnica w takiej konfiguracji na korzyść OBK-a 2.5, również pod kątem spalania?

Podzielę się jeszcze wrażeniami. Auto jest bardzo wygodne, nie jest może tak wyciszone jak OBK (jeździłem nim ok. 3-4 godziny) no i może czuć trochę słabszą dynamikę, ale nie ma jakiejś przepaści. Na co dzień jeździmy XV 2.0 II,  forek jest duuużo wygodniejszy i przestronniejszy (choć XV mz też trochę lepiej przyspiesza), wydaje się zdecydowanie lepszym wyborem na wyjazdy wakacyjne dla 4 os. rodziny. Jeździłem na różnych trasach, mieszkając na Pogórzu przetestowałem podjazdy pod górki i zwykłe trasy. Ogólnie ujmując świetne auto pod spokojny temperament kierowcy ;) 

Zaskakująco skutecznie działa monitoring skupienia kierowcy na drodze, w mojej ocenie im jedziemy szybciej (ekspresówka) jego działanie się wzmaga. Mam do testów wersję Platinum więc opcja okna dachowego i ogólnego wykończenia auta w bardzo pozytywnym odbiorze.

Mam generalnie zgryz, gdyż celowałem w OBK-a 2.5. Od czasu do czasu potrzebuję jednak zjechać poza asfalt (budowy) i forek wydaje się do tego lepszym rozwiązaniem.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie / opinie / wrażenia z porównania forka i OBK-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, fafal_87 napisał:

Witam wszystkich forumowiczów. Jako, że dostałem do weekendowego testu Forestera e-boxer mam pytanie do jego użytkowników - jak wygląda sprawa "subiektywnej" oceny dynamiki auta przy założeniu wyjazdu z rodzinką (np. 4 os.) i boksem dachowym? Czy jest spora różnica w takiej konfiguracji na korzyść OBK-a 2.5, również pod kątem spalania?

Podzielę się jeszcze wrażeniami. Auto jest bardzo wygodne, nie jest może tak wyciszone jak OBK (jeździłem nim ok. 3-4 godziny) no i może czuć trochę słabszą dynamikę, ale nie ma jakiejś przepaści. Na co dzień jeździmy XV 2.0 II,  forek jest duuużo wygodniejszy i przestronniejszy (choć XV mz też trochę lepiej przyspiesza), wydaje się zdecydowanie lepszym wyborem na wyjazdy wakacyjne dla 4 os. rodziny. Jeździłem na różnych trasach, mieszkając na Pogórzu przetestowałem podjazdy pod górki i zwykłe trasy. Ogólnie ujmując świetne auto pod spokojny temperament kierowcy ;) 

Zaskakująco skutecznie działa monitoring skupienia kierowcy na drodze, w mojej ocenie im jedziemy szybciej (ekspresówka) jego działanie się wzmaga. Mam do testów wersję Platinum więc opcja okna dachowego i ogólnego wykończenia auta w bardzo pozytywnym odbiorze.

Mam generalnie zgryz, gdyż celowałem w OBK-a 2.5. Od czasu do czasu potrzebuję jednak zjechać poza asfalt (budowy) i forek wydaje się do tego lepszym rozwiązaniem.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie / opinie / wrażenia z porównania forka i OBK-a.

Autem będziesz jeździł Ty, dobierz takie, ktore bardziej odpowiada Twoim potrzebom. OBK tez spokojnie zjedzie poza asfalt, a jak więcej jeździsz po drogach szybkiego ruchu na pewno sprawdzi sie lepiej niż Forek. Forek to natomiast nowsza konstrukcja vs OBK, choć mnie osobiście nadwaga w zamian za pseudo-baterię nie przekonuje. Ja osobiście gdybym musiał wybrać to wziąłbym OBK - miałem MY16 (obecny po lifcie sporo zyskał) i oprócz dyskusyjnej dynamiki (dla mnie za słaba) to bardzo solidne, bezpieczne, wygodne i przyjemne auto. Zreszta, Forek tez :) 

Powodzenia i zadowolenia z wyboru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Te Pirellki w jakiś cudowny sposób w ogóle się nie zaklejaja błotem. No dosłowni nic a nic nie waliło o nadkola po takich przejazdach. 

Gdzie to takie bagna?U nas pod lasem?

Jakie ustawienia elektroniki byly?

Edytowane przez Lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fafal_87 napisał:

Mam generalnie zgryz, gdyż celowałem w OBK-a 2.5. Od czasu do czasu potrzebuję jednak zjechać poza asfalt (budowy) i forek wydaje się do tego lepszym rozwiązaniem.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie / opinie / wrażenia z porównania forka i OBK-a.

W dalsze trasy i na autostradę to jednak Outback ma przewagę dzięki lepszej aerodynamice i jeśli planujesz takie jeździć to się nie zastanawiaj nawet. Forester przy 140 jest już lekko męczący na dłuższą metę, poza tym mały bak zmusza do częstych tankowań a brak zapasu jak i miejsca na niego ogranicza nawet ewentualne zastosowania w „terenie”. Outback ma duży prześwit i raczej na każdą budowę dojedzie a z boxem i kompletem pasażerów to nawet w nim na autostradzie odczujesz opory i boczne wiatry nie wspominając co będzie wtedy w Forku.

E-Boxer ma przewagę w ruchu miejskim dzięki bateryjce i mniejszej długości więc jeśli tak planujesz auto używać to pewnie będziesz usatysfakcjonowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lisek napisał:

Gdzie to takie bagna?U nas pod lasem?

Jakie ustawienia elektroniki byly?

Ja również jestem ciekaw gdzie to bagienko :) i mało tego, jeśli kolega @Czarne_Koronkowe znajdzie chwilę to chętnie przetestuje tam swojego OBK, oczywiście w celach naukowo-porównawczych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lisek napisał:

Gdzie to takie bagna?U nas pod lasem?

Jakie ustawienia elektroniki byly?

Tajemnica ;) pełno mamy takich terenów. Boczna Gwizdanowskiej. 
X-Mode ustawiony na Snow/Mud i tyle :)

Silnik nie przymula - to ja delikatnie obchodziłem się z gazem, bo nie wiedziałem jak jest głęboko, a do tego były tam koleiny. 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kokos napisał:

 

Sprawdzają to się opony. 

Dodatkowe 100 kg baterii nie koniecznie pomaga w terenie ;)

 Momentem elektryka na pewno pomaga.

Na filmiku widać też, że nowy forek niczym auto Pana samochodzika nie tonie tylko nawet lekko pływa.

Opony robią dobrze, bo działają niczym śruba okrętowa

  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, radiolog napisał:

Na filmiku widać też, że nowy forek niczym auto Pana samochodzika nie tonie tylko nawet lekko pływa.

Pan Samochodzik miał auto na bazie Ferrari, więc porównanie mało adekwatne ;) Poza tym tamto pływało całkowicie a nie lekko ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...