Skocz do zawartości

Michał W.

Użytkownik
  • Zawartość

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Michał W.

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 2 Luty

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław/Kalisz
  • Auto
    Outback Diesel 12MY, Forester 2.0i 19MY

Ostatnie wizyty

329 wyświetleń profilu
  1. Michał W.

    S-AWD ... no nie dało rady ... dlaczego ?

    Opony dają bardzo dużo i sam się o tym ostatnio przekonuje bo obecnie mam porównanie Forka z nowymi oponami Pirelli i OBK ze starymi Nokianami (bieżnik Ok, ale mają 6 lat). Tam gdzie Forek po śniegu i lodzie jedzie jak po torze tam OBK mi tańczy.
  2. Michał W.

    S-AWD ... no nie dało rady ... dlaczego ?

    Ja osobiście nigdy nie jeździłem Volvo ale obejrzałem całe mnóstwo filmików na youtube z udziałem przeróżnych SUVów i podniesionych kombi i między innymi na tej podstawie zdecydowałem się na Subaru. Na większości filmów jazdy po lekkim terenie, śniegu czy górskich polanach pokrytych mokrą trawą to jednak Subaru jest górą. Ale na rolkach jak widać Volvo radzi sobie znakomicie.
  3. Michał W.

    Filmy

    EyeSight kontra systemy konkurencji w praktyce Mogło już być na forum...
  4. Michał W.

    Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.

    Domyślam się, że chodzi o wypalanie sadzy z filtra DPF. W ASO taka przyjemność kosztowała kiedyś chyba 600 złotych ale mogę się mylić bo robiłem to dwa lata temu i to był bardzo pokręcony rok i mogłem wszystko pomieszać. Najczęściej skłania do tego świecąca lampka DPFu na tablicy zegarów lub nawet migająca, która o ilę dobrze pamiętam nakazuję natychmiastowe podjęcie działań w tej sprawie.
  5. Michał W.

    E-Boxer

    Pewnie wiesz co piszesz skoro masz hybrydę. Ja oparłem moją opinię na podstawie zasłyszanych informacji ale sam przyznasz, że warunki w jakich jeździsz mają wpływ na te wyniki. Moi znajomi mieszkają na wiosce, z której codziennie przebijają się ponad trzydzieści kilometrów do miasta i może w tym tkwi przyczyna ich wysokiego spalania, pewnie technika jazdy też ma wpływ na osiągane wyniki. Tak czy owak zwracam honor, nie powinienem był pisać o czymś czego nie wiem a tylko ktoś mi powiedział. Miejmy nadzieje, że Subaru E-Boxer w praktyce zbliży się choć trochę do tych wyników z Priusa a wynik spalania na pokazanym wcześniej filmiku youtube był następstwem b.ciężkiej nogi
  6. Michał W.

    Co zamiast XV???

    Sam osobiście jak mam jakieś obawy związane z autem to jadę właśnie do MTS mimo, że do Wrocławia mam bliżej. W Dzierżoniowie nigdy nie spotkałem się z brakiem profesjonalizmu ani olewania klienta chyba, że tak interpretujemy fakt długiego oczekiwania na serwis spowodowanego dużą popularnością tegoż właśnie ASO i kolejką z tym związaną. Takie sytuacje są normalne w niedużych warsztatach z dużą renomą i trzeba to zrozumieć. Co do Wrocławia też nie mam specjalnych zastrzeżeń choć z poważniejszymi sprawami do nich nie jeżdżę. Mają dwa modele w pierwszej jedenastce, tylko Jeep ma więcej w tej grupie to chyba o czymś świadczy. Jeep mimo przejęcia przez Fiata jest traktowany jako samochód z rynku domowego więc Subaru jest w ścisłej czołówce, jeśli nie ilościowej to modelowej.
  7. Michał W.

    Co zamiast XV???

    Kolega Eryk jeśli dobrze pamiętam z Nowego Jorku pisał gdzieś na forum, że Subaru w Stanach trafia do bardzo szerokiej grupy odbiorców i pojazdy z pod znaku Plejad są równie popularne w dzielnicach powiedzmy "robotniczych" jak i w eleganckich dzielnicach willowych. Widać po tym jak ceniona jest to tam marka i można to porównać do popularności Skody na naszym rynku, do Dacii chyba nie bardzo (raczej jest mało popularną marką wśród ludzi zamożnych).
  8. Michał W.

    Zakup nowego Forestera 2.0

    EyeSight ma też inne funkcje, nie tylko aktywny tempomat, poza tym nawet kierowcy XT mają prawo być zmęczeni i w takich przypadkach ES jest bardzo pomocny.
  9. Michał W.

    Zakup nowego Forestera 2.0

    W USA miał, w EU nie. Tak więc możesz kupić powiedzmy XV 1.6 na wyprzedaży rocznika za niecałe 90 tyś. i masz w standardzie EyeSight lub kupujesz Forestera XT - jedną z ostatnich sztuk z wyprzdaży za ponad 170 tyś. i nie możesz nawet dopłacić do EyeSight.
  10. Michał W.

    E-Boxer

    "koniec Subaru", "koniec świat", "koniec Unii Europejskiej" itd. internet jest pełen "końców" - to ciekawe zjawisko, że w sieci częściej czytamy o "końcu" niż "początku" a może się mylę i powstał już wątek o początku nowej i świetlanej przyszłości hybryd w Subaru
  11. Michał W.

    E-Boxer

    Spalanie w hybrydach jest niskie w warunkach testowych/laboratoryjnych, w praktyce raczej nie zauważalne. Mam znajomego który od zawsze ma Toyoty i kilka lat temu wymienił z żoną RAV4 i Yaris benzynowe na takie same tylko po liftingu i hybrydy. I jak pytam o wrażenia to mówi, że nowe po liftingu - podobają im się bardziej, ale spalanie mają w obu autach na tym samym poziomie Jest modnie i nowocześnie, hybrydy są ok dla ludzi którym poprawiają samopoczucie właśnie te cechy.
  12. Michał W.

    Zakup nowego Forestera 2.0

    Też tak uważam. Co prawda nie miałem budżetu na XT ale brak EyeSight sprawił, że nie stawałem na głowie by jakoś go zwiększyć. Lata temu postanowiłem, że jak kupię nowe auto to chce mieć aktywny tempomat. Swoją drogą to przedziwne są te konfiguracje w Subaru. U innych producentów najczęściej jest tak, że im lepsza/droższa wersja tym więcej "bajerów".
  13. Michał W.

    Zakup nowego Forestera 2.0

    U mnie na początek średnia wynosi 9 litrów, głównie drogi podmiejskie, trochę miasta i lasu. Ale jest nowy wiec nie cisne, jeżdżę dużo na tempomacie i w trybie auto.
  14. Michał W.

    Zakup nowego Forestera 2.0

    ? tego nie zrozumiałem. Dzięki, byłem ciekaw co do zmian bo skoro masz starszą wersję i testowałeś nowszą to pewnie wychwyciłeś wszystkie szczegóły ale rozumiem, że to w zasadzie tyle co wymieniłem. Z tymi statkami to ciekawe
  15. Michał W.

    Zakup nowego Forestera 2.0

    To mogę jeszcze dodać, że kupując Outbacka brałem go jako auto do wszystkiego i spełnił swoje zadania. Gnałem nim przez Niemcy po 180 na tempomacie, jeździłem po lasach, górach i polach oraz traktowałem okazjonalnie jako campera i po rozłożeniu kanapy spałem w nim z żoną całkiem wygodnie. Jest mega uniwersalny, Forester na pewno też ale na trasie szybkiego ruchu komfort musi być niższy a spać już w aucie nie zamierzamy bo mamy dziecko i już po czterdziestce to wygoda spania robi się ważna. Tak czy owak uważam, że auta te mogą być do wszystkiego wbrew opiniom, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Nie przesadzałbym z tym kosmosem. Trochę wyciszyli auto, przeprogramowali skrzynię, pozmieniali światła na LEDy i chyba unowocześnili radyjko. Coś więcej istotnego tam się zmieniło? Kosmos kojarzy się z czymś bezkresnym, w motoryzacji np. Fiat 126p kontra Mercedes S - to bym określił jako kosmos
×