Jump to content

Michał W.

Użytkownik
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

About Michał W.

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday February 2

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław/Kalisz
  • Auto
    moje drugie Subaru, Forester 2.0i MY19
  • Zainteresowania
    X

Recent Profile Visitors

993 profile views
  1. Też tego nie widzę Nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem że elektryk Toyoty ma około 100 KM.
  2. Moc elektryka rekompensuje większą masę auta i w sumie wychodzi na zero. Ale moment jest większy i pewnie to czuć zwłaszcza przy starcie.
  3. Moc aut hybrydowych nigdy nie wynosi sumy mocy obu napędów, jest to mniejsza wartość.
  4. Te 12 sekund do setki faktycznie kiepsko wygląda w porównaniu do konkurencji ale można jeździć dynamicznie takim autem i ślamazarnie szybkim. Ja jeżdżąc moim wolnossącym Foresterem nie mam żadnych kompleksów i często jadę przed "szybkimi". Czasem jest głośno ale i tak nie zamieniłbym się za żadną RAV4.
  5. Jestem przekonany, że cała pula na 2019 rok sprzeda się bez problemów i w 2020 też pewnie będzie podobnie. Sam bym kupił gdybym nie miał nowego auta pod domem.
  6. Szału nie ma, katalogowe przyspieszenie nie poprawiło się względem wolnossącego Forestera SJ, bak jest mniejszy a za wersję z nowymi gadżetami trzeba zapłacić prawie 36 tyś. Euro. Mimo to, podoba mi się.
  7. Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie ale znam Diesla Subaru, który jest bardzo fajny póki działa a prędzej czy później te silniki padają. To nie ma sensu, chyba że stać Ciebie by za np. rok wpakować równowartość auta w remont lub oddać za grosze to co zostanie, czyli auto bez silnika. Jeśli już upierasz się na diesel to szukaj tylko z produkcji 2012 w górę (podobno poprawiono - po części potwierdza to forumowa statystyka) i koniecznie kup od pierwszego właściciela z polskiego salonu z wszystkimi przeglądami na czas w ASO Subaru - w razie awarii możesz liczyć na pomoc importera. Z mojej wiedzy, żaden z tych samochodów nie jest wart ryzyka. Jeśli szukasz też niskie Subaru to kolega @Meteor ma Legacy z nowym silnikiem na gwarancji w podobnej cenie.
  8. Wynik robi wrażenie ale ja bym tak nie dał rady. Taką trasę ustawiam na 130 i co chwilę łapie się na tym, że mimochodem przyspieszyłem do 140-150. Mimo to gratuluję bo 900 km zasięgu robi różnicę na stacji.
  9. Faktycznie, fantastyczny wynik. Masz rację, nikt Ciebie nie przebije.
  10. Nie wiedziałem, że są takie pojazdy jak Tur u nas produkowane. Gdzie się takie przejażdżki organizuję, chyba nie dla każdego takie atrakcje?
  11. Nie wiem jak u Was ale ja wyjadę z garażu, przejadę powiedzmy 20 m i zostawiam na silniku na biegu „P” i czekam np. 3 minuty a średnie od momentu rozruchu pokazuję ponad 90 l/100 km.
  12. Jestem pewnie, że nie jeden. Ja akurat nie bo mam 9.2 ale jestem przekonany, że @Paweł J. ma niższą.
  13. Naprawdę? Da się Foresterem przejechać 1200 km z taką średnią? Ciekaw jestem po jakich drogach i z jakimi orientacyjnymi prędkościami no i zapewne bez pasażerów i większego bagażu.
  14. Moim zdaniem należy sprawdzić jeszcze raz te Twoje ustawienia bo skoro kolega @Karenz ma możliwość ustawienia temp. oleju w MY16 i ja mam w MY19 to nie widzę powodu by w MY17 miało by nie być. Albo wchodzisz nie tam gdzie trzeba w ustawieniach lub masz jakieś braki w systemie, które pewnie można zareklamować.
  15. Michał W.

    Filmy

    Coś dla fanów XV pierwszej generacji i off-road.
×
×
  • Create New...