Skocz do zawartości

Czarne_Koronkowe

Użytkownik
  • Zawartość

    1269
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Czarne_Koronkowe

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Był: Forester XT MY15
    Jest: Infiniti Q50S Hybrid i 308 GTI

Ostatnie wizyty

932 wyświetleń profilu
  1. Czarne_Koronkowe

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    Strasznie ta bryła mi się nie podoba. Trochę jak rozciągnięty Rapid
  2. Czarne_Koronkowe

    poprawa wydechu w xt a gwarancja

    Wiec Ty jesteś takim klientem pytaj ich smialośmiało
  3. Czarne_Koronkowe

    poprawa wydechu w xt a gwarancja

    Bez przesady. To nie prom NASA z drugiej strony po co mieliby nagrywać coś czego nie mogą udostępnić?
  4. Czarne_Koronkowe

    Forester 2013++ FA 2.0 DIT bezawaryjny przebieg na LPG Prins

    Moim zdaniem to nie jest powód. Przecież gaz najczęściej zakłada się PO gwarancji. SŁYSZAŁEM o problemach z ta instalacja (podczas rozmowy w ASO, wiec nie wiem na ile to obiektywne), ze zdążały się problemy i Prins nie bardzo miał pomysł co z tym zrobić i prosił o podstawienie auta do ich centrali (??) Moze rzeczywiście pojawiły się jakieś problemy.
  5. Czarne_Koronkowe

    poprawa wydechu w xt a gwarancja

    To pożycz Subaru
  6. Czarne_Koronkowe

    poprawa wydechu w xt a gwarancja

    Prawda, ze pieknie brzmi? jak żyć bez Plejad w tym roku
  7. Czarne_Koronkowe

    poprawa wydechu w xt a gwarancja

    Niestety już pogoniony
  8. Czarne_Koronkowe

    poprawa wydechu w xt a gwarancja

    Czyli śmiało robisz wydech typu cat-back. Ja robiłem w MGmotorsport w Siemianowicach Slaskich. Polecam każdemu.
  9. Czarne_Koronkowe

    [Wrocław] Spotkania

    Piękne dzięki @gniechus za organizacje u reszcie chłopaków za dobra zabawę tym na pudle gratuluje tylk proszę następnym razem nie oszukiwać jakbyscie organizowali wersje ze szkoleniem to ja się pisze!
  10. Czarne_Koronkowe

    [Wrocław] Spotkania

    Będę z kolega. Pewnie nie zdążymy na 21:30, ale będziemy
  11. Czarne_Koronkowe

    [Wrocław] Spotkania

    Czy jest opcja dokoptowac jeszcze kogoś? Kumpla namawiam
  12. Czarne_Koronkowe

    [Wrocław] Spotkania

    Spoko, spróbuje się dostosować
  13. Czarne_Koronkowe

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    Mustanga zrozumiem, ale TT?
  14. Czarne_Koronkowe

    [Wrocław] Spotkania

    U mnie poniedziałki niestety odpadają
  15. Czarne_Koronkowe

    [Wrocław] Spotkania

    Dla mnie 20.11 jest git
×