Jump to content

Czarne_Koronkowe

Użytkownik
  • Content Count

    1981
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Czarne_Koronkowe last won the day on June 10 2020

Czarne_Koronkowe had the most liked content!

Community Reputation

814 Wspaniały

About Czarne_Koronkowe

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    SK i S3

Recent Profile Visitors

1945 profile views
  1. Przy normalnej jeździe miejskiej muł okropny - subiektywne odczucia ze E-boxer jedzie lepiej. Ale oczywiście jak depniesz gaz to redukcja i pełen ogień. Ale chyba w daily chodzi o to żeby komfortowo się przemieszczać. W S3 mam przecież ten sam silnik, ale skrzynia jest lepiej oprogramowaną. Tym autem można spokojnie jeździć i sprawnie wyprzedzać po mieście bez wariactw. Natomiast w cuprze było inaczej. Miałem wrażenie ze auto ma albo 50 albo 300 koni i nic pomiędzy. Np był problem z tym ze masz przed sobą kogoś kto jedzie 40km/h i chcesz go płynnie wyprzedzić i jechać 60.
  2. Oddam S3 w dobre ręce (jakbyś był zainteresowany to Priv) Jeździłem Cupra na jeździe testowej ale oprogramowanie skrzyni to dramat. Kupiłem S3 (teraz zrobiłem 14.000 km przebiegu) i stwierdzam ze to wspaniale daily. Zawias bardzo komfortowy. Wcześniej miałem mocno twardy 308 GTI i różnica jest duża. Do tego minimalistyczne wykończenie. Zima bardziej ciągnie tył wiec spokojnie da się latać bokiem.
  3. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze rok temu Honda była największym producentem silników na świecie (pod kątem ilości wyprodukowanych).
  4. Naprawdę dziwię się, że powstał taki samochód. Ciekawy jestem jak ktoś w Toyocie przekonał swojego szefa, żeby mieć w ofercie Suprę 2.0T i GR86 jednocześnie...
  5. Powiedziałem: dzień dobry coś mi stuka w zawieszeniu, proszę o sprawdzenie czy moge jeździć samochodem bezpiecznie. jak ktoś jedzie pewnie specjalnie na wgranie to tak. Ale jeśli podczas przeglądu to nie sadze żeby ktoś za to brał kasę.
  6. Jakiś czas temu byłem JM Auto, bo coś zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Zapomniałem chłopakom z serwisu dać znać o naszej „umowie”, ale ewidentne przy okazji zaktualizowali soft Teraz rzeczywiście czuje różnice - nawet wczoraj przejechałem z 300 m przy prędkości 45km/h. Wcześniej było to absolutnie niemożliwe. Dobra - ta hybryda ma się nijak do Corolli albo Rav4, ale odwołuje swoje wcześniejsze słowa Do tego bardzo poprawiła się praca silnika i skrzyni w trybie S - nie dostałem nagle 50KM, ale włączenie się do ruchu stało się nieco łatwiejsze. Mamy najechane 26.000 km i Żona mówi: „wiesz
  7. Pod agresywne cross country a nie do taplania się w błocie.
  8. To prawda. Niestety dotyczy to większości salonów... Mechanicy to też w większości "wymieniacze".
  9. Strasznie mało info jest w necie o napędzie S3. Z moich organoleptycznych wniosków wynika, ze nawet jeśli jest tam haldex to rzeczywiście jest on rozłączany a nie dołączany. Do tego więcej momentu ląduje na tylnej osi.
  10. Po godzinie wszystko samo się naprawiło. Czyżby przegrzanie napędu? No bez jaj. Kiedyś w MY15 miałem podobnie ale było taplanie w błocie. I po ostygnięciu poszło normalnie
  11. U mnie pierwsza przygoda z E-boxerem. Żona zajechała na drogę osiedlowa u ugrzęzła. Choinka na konsoli i brak możliwości jazdy. Jadę zobaczyć co się wydarzyło, ale wyglada na to ze ręczny sam się zaciągnął i nie ma możliwości jego spuszczenia.
  12. Nie no teraz to przegiales. Już widze co by się działo na forum gdyby to Subaru skopiowało Corollę TS z FWD. Jaki to miałoby sens?
  13. Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale pisanie w tym wątku niewiele zmieni. Proponuję wysłanie oficjalnego pisma do ASO z kopią do Subaru Import Polska z prośbą o wyjaśnienie sprawy i podaniem konkretnego dnia odbioru samochodu w ciągu 7 dni od otrzymania pisma. Sam wiem po sobie, że takie pisma u nas w pracy w cudowny sposób potrafią rozwiązać problemy, których na telefon rozwiązać się komuś nie chciało.
×
×
  • Create New...