Jump to content

lazy_moose

Użytkownik
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Dobry

About lazy_moose

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wiocha pod Wrocławiem
  • Auto
    Forester SK e-boxer, MY20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. lazy_moose

    E-Boxer

    A wiesz coś więcej? Ciekaw jestem tych "map" silnik klasyczny 2.0L vs 2.0L e-boxer.
  2. lazy_moose

    E-Boxer

    Apropo osiągów Forka e-boxera: https://www.subaru-global.com/ebrochure/Forester/2021my/EN/lineup/assets/FHI/MY21/FORESTER/EN/Home/mp4-svg-360/pdfs/21S_Forester_spec.pdf Dla porównania OBK: https://www.subaru-global.com/ebrochure/Outback/2021my/EN/performance/assets/FHI/MY21/OUTBACK/EN/Home/mp4-svg-360/pdfs/21S_Outback_spec.pdf Katalogowe wartości: Forek 2.0L - 156KM, 0-100km/h ~ 10.3s Forek 2.0L e-boxer - 150KM, 0-100km/h ~ 11.8 Emisja: 2.0L 2.0L e-boxer Urban 229 170 Extra-urban 146 141
  3. lazy_moose

    E-Boxer

    W garażu, przy domku na wichurze
  4. lazy_moose

    E-Boxer

    Hmm, mój Forek stał ostatnio 9dni i odpalił bez problemu. Nie mam alarmu.
  5. lazy_moose

    E-Boxer

    Wstyd dla Subaru i tyle za te aku Na forach UK - ludzie te same problemy opisują, 2 tyg stania autka i czapa - czytałem, że Dealerzy tam sugerują winowajcę w postaci alarmu/imobilajzera. Część z nich (delarów) wymienia te aku na mocniejsze. Co ciekawe temat znany w Subaru, jakoś agresywnie przemilczany przez Subaru PL
  6. lazy_moose

    XV 2.0 e-Boxer

    Tak, tam zdaje się jest ten AllGrip Select.
  7. lazy_moose

    XV 2.0 e-Boxer

    https://suzuki.pl/auto/cennik To naprawdę fajne autko, takie B+ z 4x4 + mild hybrid. Moja żona śmiga swiftem - ale chętnie by się przesiadła do takiej Vitarki
  8. lazy_moose

    XV 2.0 e-Boxer

    Hej. A spoglądałeś może na Vitarkę Hybrid 2021 1.4 BOOSTERJET 4WD 6AT ?
  9. lazy_moose

    E-Boxer

    Myślę, że zamiast dojazdówki (jeśli to masz na myśli mówiąc zapas) - lepiej chyba latem wozić +1 zimowe koło (pełnowymiarowe), a zimą odwrotnie. Ja kupuję + taką samą felgę + taką samą oponę letnią - ale to wynika z mojego trybu użytkowania auta: *) sezon pozazimowy - sporo tras (jak minie covid) poza granicami kraju, więc chce mieć komfort - w razie W wymieniam na to samo. **) sezon ziowy - głównie w kraju, zatem opcją wymiany na pełnowymiarowe koło letnie jest akceptowalna.
  10. Nie no jasne, toyota też rozpędza ładnie nową RAv4 plugin - tyle że patrząc na test łosia i jak to d...ą zamiata to już nawet nie jest zabawne, strach tym jeździć.
  11. Jeśli idzie o GPFa: https://adventureforester.com/2021/01/24/gpf-update-issues-gone/ Kolega z Finlandii zeznaje, że po soft update (2021) problem nie występuje tak często. Co nie znaczy, że proceduralnie nie należy GPFa "przepalać"
  12. https://uk.subaruownersclub.com/forums/topic/25624-hybrid-forester-battery-problems/ Z UK (tłumaczenie automatyczne): Odbieram mojego nowego e-boxera 1 marca. Przeczytaj ten wątek z odrobiną niepokoju . Zadzwoniłem do sprzedawcy i potwierdził, że jego dealer ma świadomość problemu z akumulatorem . Potwierdził, że Subaru są świadome problemu. Zapewnił mnie, że dealer automatycznie zamawia akumulator o podwyższonej gwarancji na wymianę dla wszystkich nowych E, które sprzedają. Więc mój będzie miał go zainstalowany, zanim go odbiorę. To może ta świadomość wkrótce i szczęśliwi
  13. lazy_moose

    E-Boxer

    W Aurisce miałem tak samo - tylko przy włączonym silniku.
  14. lazy_moose

    E-Boxer

    Dokładnie tak też zamierzam, ale w takim eleganckim futeraliku Latem na dach pakuje boxa na dodatkowe rzeczy na wakacje.
  15. lazy_moose

    E-Boxer

    No więc właśnie. Ja mam doświadczenie z obu typów serwisów: 1) Obsługa pięknie, kontakt w porządku - nawet sprawnie i przyjemnie. Część mechaniczna (właściwie blacharsko-lakiernicza) kicha - 4 reklamacje. 2) Obsługa lekkawo "jaskiniowa", kontakt marny - ale robota wykonana dobrze. I te moje doświadczenia zbierałem u dużego japońskiego konkurenta dla Subaru. Zgadzam się z Tobą, że winno być tak, że oba aspekty są na nawyższym poziomie. Ok - nie miałem przyjemności posiadać auta premium, ale to co mnie spotykało ni jak się ma do stwierdzenia, że np u lidera sprzedaży aut japońskic
×
×
  • Create New...