
lazy_moose
Użytkownik-
Content Count
111 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
24 DobryAbout lazy_moose
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Skąd
Wiocha pod Wrocławiem
-
Auto
Forek e-boxer my20
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
No niektórzy mają zasięg 550 i więcej Ale fakt 20k w 4 miechy to robi wrażenie. Ja 3 miesiące mam auto ale na liczniku 3k.
-
Ale to nie wina Subaru a generalna/uniwersalna zasada przy zakupie auta - nowe bądź używane. Są plusy i minusy obu opcji.
-
nie polecasz nowego choć jest kompletnie bezawaryjne, ale używane już polecasz?
-
No słabe to Zgłaszasz do ASO by na gwarancji wymienili?
-
To samo w Toyota, nowe auto i na przykład przeciekający szyber dach w Auris. Nowa Auris i padł czujnik parkowania. Mam uwierzyć, że np w Lexus takie rzeczy się nie dzieją?
-
Z ciekawości, to "WłasnoFuroKrytyka" czy tak ludzie piszą?
-
@dawidz - ja rozumiem Twoją frustrację. Niemniej jednak uważam, że nie jest tak tragicznie. Na przyszłość i jeśli się nie obrazisz to sugeruję zakup takiego AC i u takiego ubezpieczyciela, który relalnie gwarantuje Tobie auto zastępcze na czas naprawy podczas potencjalnej likwidacji szkody. Ja tak zawsze robie, jak ASO da (w toyocie mi dali, ale ja likwidowałem ze OC sprawcy) to tylko lepiej. Skupiłbym się na likwidacji szkody i jeździł autkiem. Bez głośnika nawet +2 miesiące da się jeździć i zapomnieć o tym - likwidacja szkody w nowym aucie jest lekkawo traumatyczna. Życzę teraz samych
-
@dawidz- ale tutaj to wyraźnie krócej niż 2hrs więc pakujesz się i prędziutko zamykasz.
-
https://www.wikihow.com/Find-a-Parasitic-Battery-Drain Jedynie by być pewnym, należy sprawdzić "pasożytniczy" pobór pradu. Wdg dokumentu (w załączniku) jaki wpadł mi w ręce - max dopuszczalny prąd pasożytniczy to ok 70mA. 07-85-14.pdf
-
A na nowym aku (Ty masz przecież wstawiony mocniejszy) wciąż ten sam problem występował - 2h otwarta klapa i zjazd? Kolega @Kris3kpodobny problem: To że seryjnie montowane aku pomocnicze w SK jest za słabe to już wiemy.
-
Mnie się wydaję, że kluczem jednak jest tutaj ASO. No to musi być relacja ASO <-> klient. Naprawdę, tutaj można było zrobić tak byś był poprostu zadowolony nawet jak likwidacja szkody trwa długo.
-
Śmiem twierdzić, że kolega @emdzytestował 2.0 TSI 310KM
-
to raczej TIR duży moment od 0.
-
Na pewno bowiem ten motor to 250Nm w zakresie 1500 - 3500, natomiast e-boxer ma 194 Nm od 4000 + 66Nm od 0 (elektryk) - a wiadomo, że e-boxer poniżej 4000 obrotów to stoi i ma z wolnego ssaka 0 Nm Więc to musi być rakieta A kolega jechał e-boxerem?