Jump to content

Kristofor

Użytkownik
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kristofor last won the day on March 21 2020

Kristofor had the most liked content!

Community Reputation

245 Wspaniały

About Kristofor

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    Był: FXT MY 13, jest: OBK MY 19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kristofor

    E-Boxer

    To jest przekaz do grupy zwanej WASP (white anglo-saxon protestant). Czarni, Meksykanie i cała reszta nie kupi tak drogiego auta, wybierając Chewroleta or similar. Ale koszula wsadzona w spodnie niezła. Czesi by powiedzieli, że można na południowych Morawach emitować tę reklamę.
  2. Przypomina motorówkę z radzieckim silnikiem Wicher, to było dopiero podniesienie dzioba!
  3. Może jak nie przepuszcza to warto lekko trącić zderzakiem, tylko tak aby nie porysować.
  4. Sporo się zmieniło. Anonimizacja weszła w 2015 r. i teraz wszelkie dane wrażliwe (między innymi adres, miejsce pracy itp) są na osobnych załącznikach, nie wpina się ich w akta, są w osobnym tomie osobno przechowywanym i nie udostępnia się go stronie. Do tego akt nie przegląda się już w sekretariatach lecz w czytelniach, więc ciężko sobie wejść i poprosić znajomego. Może w małych sądach jeszcze łatwiej dla starego pełnomocnika, ale w dużych ośrodkach to praktycznie niemożliwe. Natomiast dobre kilka lat temu było tak jak piszesz, potwierdzam.
  5. Dziś pod Żukowem poczciwa Toyota pod górę, przed zakrętem na ciągłej łykała "na fuksa" trzy auta na raz. Nawet nie mam słów. Na obwodnicy oczywiście przy samych barierkach na zwężeniu wcisnął mi się mercedes, prawie na styk. W Somoninie podjeżdżam do przejazdu i nagle miejscowy mnie wyprzedza na 20 m. przed przejazdem i pruje dalej... Wisienka na torcie - BMW X3 GKA na autostradzie A1 pruje na mnie moim pasem... Mam powoli dosyć tego, nie dziwię się, że w Niemczech i Szwecji (a szczególnie w US) pewne zachowania są kwalifikowane jako usiłowanie zabójstwa z zamiarem ewentualnym. Pomiędzy wrzuce
  6. Kristofor

    E-Boxer

    Tako forumowa legenda. Edytowałem, ale nie wyszło tym razem. Już nie pamiętam jak, ale wpisując turbo wychodzi nie - ASO.
  7. Kristofor

    E-Boxer

    1.5 to rozwiercony 1.4, oczywiście nowocześniejszy. Nie ma już łańcucha rozrządu który bardzo psuł opinię tym silnikom, przy całkowitej bierności VAG. Dla auta typu Golf to wręcz idealna jednostka napędowa, ale kupując Audi Q3 Sportback za 200 k. oczekujesz czegoś mocniejszego, ponieważ bliźniaczy napędowo Golf objedzie Cię przy pierwszej okazji. Aerodynamiki nie oszukamy, ale VAG nic mocniejszego nie proponuje, chyba że wersja RS, ale to już 300+ k.
  8. W sumie racja ale to wszystko SUV-y. One są generalnie tańsze niż podwyższone kombi. W tej klasie za 220 tys to jest najwyżej Skoda, natomiast Audi A6 czy Volvo v 90 cc dziś kosztują jakieś szalone pieniądze, na pewno powyżej 300 tys. W okolicach 200 K można znaleść Audi a4 albo volvo V 60 Cc ale dosyć słabo wyposażone, no i są to auta mocno ciaśniejsze niż OBK. Tak wiec OBK będzie konkurentem Skody, lepiej jeżdżący, z lepszym napędem, eyesight i pewnymi bajerami ale bez 2.0 tsi. Te auta wybierze osoba która nie „dorzuci” 100 tys do auta a nie chce jeździć SUV em. Jedni wezmą Skodę inni OBK, i
  9. Kristofor

    E-Boxer

    Miałem przez 4 lata ten silnik jeszcze jako 1.4 TSI w manualu. Był dynamiczny pod warunkiem że jechała jedna osoba. Pojemności nie oszukamy, zużycie paliwa powyżej 130 km/h w Skodzie Yeti było jak w Subaru Outback 2.5. Założenie boxa dachowego skutkowało trudnościami w poruszaniu się pow. 120 km/h. Do tego przy włączonej klimie czuć było tzw. muła do czasu dołączenia sprężarki, gdzieś do 1500 - 1800 obrotów, potem już ok. Spalanie było i 1 litr mniejsze niż aktualnie w Subaru Ouback z napędem na 4 koła i automatem. W Passacie miałeś na pewno lepsze osiągi, ponieważ to sedan/kombi nie zaś
  10. I generalnie ma być (pewnie w opcji) skóra Nappa, przy czym dostępność w wersji dla AU ma być potwierdzone. Czyli koniec rządów plastikowej krowy?* *(c) jeden z Forumowiczów.
  11. No proszę ze Szczawanicy do Sromowcow kolej zbudowali!
  12. OKB ma właśnie te zaletę że z uwagi na dużą pojemność silnika jest stosunkowo mało wrażliwy na obciążenie. Silniczki z turbo (nie mówię o 2.0 i wzwyż) maja to do siebie ze auto idzie jak złe z małym obciążeniem. Jak jest full na pokładzie plus box dachowy to różnica jest bardzo odczuwalna. Przy 1.4 Tsi wciąż odczuwasz włączenie klimy do momentu aż się sprężarka załączy. Na podstawie własnych doświadczeń.
  13. Na razie tylko ustne klechdy i bajania Strony Subaru milczą ale w Australii trochę uchylili rąbka tajemnicy: https://www.subaru.com.au/around-the-corner/register-your-interest/outback
  14. Kristofor

    E-Boxer

    Nie wiedziałem że pytając swego czasu Dyrekcję o subiektywne uczucie dynamiki stanę się współtwórcą nowej doktryny. Tak tylko piszę, może jakieś tantiemy... no chociaż pół...
×
×
  • Create New...