Jump to content

Kristofor

Użytkownik
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kristofor last won the day on March 21

Kristofor had the most liked content!

Community Reputation

198 Wspaniały

About Kristofor

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    Był: FXT MY 13, jest: OBK MY 19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W porównaniu z wynalazkami z VAG-u 2.0 DIT nie bierze dużo oleju. Osobiście przez 80 k.km. robiłem dolewkę raz po trasie Gdańsk - Ochryda (MK) - Nowy Sad, 99% autostradami.
  2. Kristofor

    E-Boxer

    Ja demówkę za 157 tys. pln ... Ceny podobne do Forka e-boxera, jednak jeśli auto ma być na trasę to OBK jest naprawdę świetnym rozwiązaniem.
  3. Jeśli jesteś pierwszym właścicielem auta to generalnie masz przez 10 lat roszczenie odszkodowawcze, oparte nie na ustawowej rękojmi, nie na umowie gwarancji a po prostu na zwykłej odpowiedzialności odszkodowawczej. Jest jednak małe ALE - tutaj to na żądającym odszkodowania spoczywa ciężar dowodu w zakresie wykazania, iż pomimo należytej i normalnej obsługi auta nastąpiło ponadnormatywne zużycie silnika skutkujące odpowiedzialnością sprzedawcy. Oczywiście przy aucie 10 letnim nie ma mowy o zwrocie za nowy silnik, tylko za 10 letni, działający. Tak więc Twoje roszczenie byłoby od razu (pod warun
  4. Nie tylko Twoje marzenie. Ja bym zaczął od telefonu do firmy Tarmot 4x4 z Wysogotowa. Są dealerem UAZ-a i od wielu lat zajmują się butikowym importem z Imperium. Do tego UAZ Patriot ma wersję z podzespołami Toyoty, a to już koligacja z Subaru. Może coś się uda, a jak się uda to daj znać.
  5. Generalnie wszystko może się popsuć. Aktualnie weszło na rynek bardzo dużo konstrukcji wymuszonych zmianą norm, i ja na pewno poczekam kilka lat aby zobaczyć jak to się w praniu spisze. Jeśli ktoś ma stały poziom dochodów, to wynajem jest dobrym rozwiązaniem, ale z drugiej strony wynajem i deklarowana zewsząt ekologia to dwa różne światy.
  6. Kristofor

    E-Boxer

    To nieco miało w XT olbrzymie znaczenie. Między Suwałkami a Sejnami też miałem spalanie 7 l. To jest świetne auto dla kogoś kto często jeździ po drogach krajowych - zwykle jedzie się od 80 do 110, a czasem przy wyprzedzaniu ten silnik robie dobrą robotę. Niestety, przy jeździe autostradowej pow. 130 km/h miewałem nawet średnie spalanie pow. 11 litrów. Do tego bardzo głośno się robiło.
  7. Kristofor

    E-Boxer

    Mam tylko pytanie - czy przy konieczności szybkiego nabrania prędkości korzystacie z tzw. łopatek? Osobiście jeżdżę OBK który przy 1 kg więcej ma nieco więcej momentu, jednak bez wspomagania się tym ustrojstwem nie wyobrażam sobie sprawnego wyprzedzania. Korzystałem z nich w FXT jednak bardziej dla zabawy, tutaj wydają się być naprawdę nieodzownym elementem wyposażenia.
  8. Kristofor

    E-Boxer

    Volvo XC 60 w dieslu na autostradzie pali spokojnie 10 l. wersja benzynowa jeszcze więcej. Tam jest duży prześwit i duże opory, więc 600 km. zasięgu to raczej max. Generalnie każdy SUV na autostradzie jest poza swoim środowiskiem. BTW - wydaje mi się że forek jak na razie nie ma też problemu z pkt 6 ...
  9. Kristofor

    E-Boxer

    Mazda CX 5 2,5 l. automat, 4x4 dołączany w topowej specyfikacji kosztuje aktualnie 210 tys. zł.
  10. Kristofor

    E-Boxer

    2,5 to będzie, ale na 2,4 nie ma szans. Najbliżej pewnie Kaliningrad i Lwów.
  11. Kristofor

    E-Boxer

    5 KM + to mocniejszy silnik Ja większe nadzieje pokładam w przejściu na wtrysk bezpośredni, i znacznie lepszych osiągach MY 20 w USA. Istotna zmiana będzie pewnie dopiero w projektowanym elektryku...
  12. Tylko czy Rosja dla producentów japońskich jest krajem gdzie standardem jest kierownica po prawej czy lewej stronie?
  13. Bo Zaporożec był na japońskiej licencji robiony, nazywał się Masahuku.
  14. Ja obstawiam inaczej, ale blisko. @Dyrekcja wzięła z krakowskiej siedziby ustawę o ruchu drogowym w byłej dzielnicy austrackiej t.j. na 1922 r. i przekonuje Wielkiego Szoguna że DASIĘ homologować Levorga w Polsce
  15. Kristofor

    E-Boxer

    Jestem ciekaw czy to są wyniki podane przez producenta czy własne pomiary testujących. Przyspieszenie 0-100 podali katalogowe 11,8 s. chociaż w testach w których autorom chce się je zmierzyć wychodzi ok. 10,2 s. Producent mocno zaniża wyniki, testując auta z obciążeniem 4 pancernych i pies, co przy dość umiarkowanej jednostce napędowej daje dużą różnice.
×
×
  • Create New...