Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    1491
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Tsunetomo last won the day on March 17 2018

Tsunetomo had the most liked content!

Community Reputation

1259 Wspaniały

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI `11
    Subaru Legacy Spec B GT WR-edition ‘04
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Volvo V90CC D5 ‘19

Recent Profile Visitors

1690 profile views
  1. Dzięki. Ja mam te seryjne, słabiej wyprofilowane Recaro i po godzinie jazdy czuję lewe kolano... Trochę mnie to wkurza. Auto typowo do zabawy, z jednej strony niby mi nie zależy na "looku" ale z drugiej strony jak pomyślę, że miała by być jakaś rzeźba to dostaję drgawek
  2. Każdy ma inne miejsce, gdzie plecy zmieniają swoją szlachetna nazwę. DXracer to nie aby tylko fotele gamingowe? @Infra jak sie w tym siedzi? Podejdzie to do STI GH jako fotel na tor?
  3. Widzisz, najwyraźniej kupiłeś zle auto. Zresztą jak widać sprzedałes je po 2,5 roku, nieco później niż ja nietrafionego OBK 2,5 MY 16 (nie dałem rady ani ja ani żonka żyć z jego dynamiką). Do wyścigów na prostej można kupić wiele lepszych aut. Choćby przytoczone przez Ciebie BMW w dyszlu. Co do „dostawania batów od mocnych diesli lub benzynowej konkurencji” to masz na mysli długie proste czy tez jazdę na śliskich, krętych drogach? IMHO STI to bardzo fajne auto, jesli je poznasz - ESP off, tor, im bardziej ślisko tym fajniejsza zabawa. Ciagle jest to bardziej mechaniczne, a nie cyfr
  4. Siła i głębia argumentów mnie przygniotła
  5. Przekonałeś mnie Szkoda, ze już go nie produkują. Nadzieja w STI dostępnym w EU. Zobaczymy.
  6. Pomijając fakt, ze już nie produkowany, „wybierał papieża” przy przebiegu 15k km nawet, po dwóch kolkach na torze odłączal tył napęd... to nadal nie zgodzę się, że prowadzi sie lepiej niż STI.
  7. Nie wiem jakie HH masz na myśli konkretnie, ale wydaje mi sie, ze każde STI prowadzeniem co najmniej nawiązuje walkę z obecna bardzo mocna ligą. Co do mocy - różnie, choc tez dramatu nie ma. Nie sądzę, zeby prowadziło sie gorzej od poprzedników.
  8. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dokładnie. Imprezka pewnie 140 bedzie optymalnie. Jednak troche niezsze opory powietrza.
  9. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dał radę... ale oczy bolą patrzeć jakim wysiłkiem to było okupione. Jednak to miejskie i podmiejskie auto, do 120 akceptowalnie. Ciekawe jak sie prowadzi.
  10. Nie musisz. Ale będąc tutaj stosunkowo nowym użytkownikiem uszanuj proszę, ze nasze wymiany opinii często wykraczają poza markę Subaru.
  11. Jesteś. Tylko wiesz... my tu nie samym Subaru żyjemy... Ale jak widać „Twój Ból jest lepszy niż tego co spłonął w Mercedesie albo utopił milion”. Powodzenia i bezproblemowej jazdy
  12. Pewnie są możliwości pozwu zbiorowego. Każdy moze dochodzić swoich praw, choć z założenia koncern zakłada, ze niewiele osób to zrobi. Kosztowne, ryzykowne i zazwyczaj odpuszczasz. Tak to działa.
  13. No niestety, olewanie konsumentów to w naszych realiach standard. Akurat w takiej sytuacji powinien działać UOKiK i chronić interesy konsumentów, ktorzy z założenia są na straconej pozycji w dochodzeniu swoich roszczeń wobec dużej firmy (FHI - jak tu wspomniano SIP próbował jakos wesprzeć poszkodowanych użytkowników tych SBD). Jest głośna sprawa gościa, co kupił S klasę AMG za milion, która jest wadliwa i MB olewa go po całości. Skrzynie w Type-R, emisje spalin VAG... masę afer jest.
  14. Wyprzedaż rocznika? Ostatnio widziałem nowe, bez przebiegu auta wyprodukowane w 2018 roku, a nawet Fiata Spider (clon MX-5) z 2016! Od dilera. Nowka bez przebiegu.
  15. 160-180 pojedzie. Okupi to niestety gruuubym spalaniem, drastycznym spadkiem zasięgu i poczuciem, ze auto się meczy. Ale się da. Pozostałe cechy spełni bardzo dobrze. IMHO to bardzo solidny kawał auta.
×
×
  • Create New...