Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    975
  • Joined

  • Last visited

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy Spec B GT WR-edition ‘04
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Mercedes CLS 350CDI '12
    Volvo V90CC D5 ‘19

Recent Profile Visitors

1028 profile views
  1. DzIeki bogu za kierownica Subaru siedział człowiek krytycznie nastawiony do nowinek technicznych i czujnie zrobił to, czego komputer nie dał rady. Uratowałeś życie dwójce ludzi. Brawo!
  2. @Jaca68 i jest ten system znakomity, nie da się zaprzeczyć. Ale Ty to przecież wiesz Subaru daje do tego szkolenie - nigdy nie mówią, ze można widoki podziwiać. Przynajmniej ja nie słyszałem. Importer akurat w tym obszarze (bezpieczeństwa) robi IMHO świetlna robotę. A to ze pare osób mitologizuje działanie tego systemu... myślenia nie zastąpi, przed zaśnięciem nie uchroni. Nawet Tesla nie jeździ sama. Jeszcze. I bardzo dobrze. Grunt, ze nikomu nic się nie stało. Może XV nie jest szybkie, ale jak widać bezpieczne.
  3. To wiadomo już, ze autentyczny crash-test kierowca XV znosi dobrze. Paskudnie to wyglada, ale auto się spisało. Brawo.
  4. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    A czy ja jęczę? pewnie ze wolałbym żeby ta zabawka miała Znakomity EyeSIGHT. E-boxera już nie koniecznie. A s-AWD ma
  5. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Ja nie jestem anty-subarowcem ale kupiłem Subaru bez systemów bezpieczeństwa i nawet bez kontroli trakcji. Nie mogę się doczekać jak będę miał okazje nim pojeździć. A, i bez E-boxera w tamtych czasach nikt nawet o nim nie marzył
  6. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Czy znacie jakieś forum gdzie ludzie tak fajnie, z dozą uszczypliwości i urokiem bronią swych stanowisk? Gdyby taki poziom debaty był Parlamencie, nasz kraj byłby dużo bardziej przyjazny...
  7. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Ja nic nie sugeruję. Cieszę się, że od 20 lat żyje Pan z zrealizowanymi potrzebami jako spełniony człowiek, mogąc cieszyć się - w pewnym sensie - "dojrzewaniem" marki Subaru wraz z Panem. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. I każdy kierowca powinien znaleźć właściwe auto dla siebie. Mimo, iż przy restrykcjach EU to coraz trudniejsze i część producentów rezygnuje (vide Infiniti i oferta silników marek pozaeuropejskich).
  8. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Wierze. Przy spadku drogi przy dużych mocach na RWD może być ból. Szczególnie jak z drogi się spadnie. Subi, bez względu na moc (może wykluczając BRZ) będzie miał przewagę.
  9. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Kiedyś lubił Pan szybkość i przyspieszenie ale rozumiem ze potrzeby się zmieniają. Jak klienci marki Subaru
  10. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Widzimy... tez preferuje zimą 4x4 (może być 4matic) niż RWD, ale żeby zaraz do rowu na każdym zakręcie ciągnęło to bez przesady. Pewnie ze trzeba bardziej uważać ale teorie ze bez s-AWD nie da się zima jeździć to przesada. Poza tym ktoś tu słusznie pisał - gdzie te zimy? No i w mieście? Bo przecież z lektury TF wiadomo, ze E-boxer jest za słaby żeby w trasę wyjechać
  11. Tsunetomo

    Nowy XV e-boxer 2019

    Co Wy z tym „tańczeniem na drodze” jak nie ma AWD? Może opony były słabe? Co do E-boxera... nie rozumiem po co cały ten hejt? Rozwiązanie w typie „mild-hybrid” jak w wielu autach, wymuszone normami emisji. Dynamika jaka jest każdy widzi. Mimo masy nie gorsza niż 2,0 bez zbędnego ciężaru, a nawet lepsza. Jeśli spalanie w mieście niższe to do takiego XV ma to sens. Ja bym nie kupił bo dla mnie za wolne, ale rozumiem ze komuś wystarcza. Z kierunkiem rozwoju marki Subaru w EU się pogodziłem i dlatego kupiłem ich auto z 2004. Hobbystycznie. Na codzień wozy innych marek. Dopóki nie będzie sensownie dynamicznych silnikow na nowe Subaru się nie nastawiam. Ale jak widać sprzedaż idzie dobrze, wiec kierunek rozwoju widać słuszny.
  12. O alternatywę trudno. Ja miałem MY15, mam też dwa Mercedesy z V6 w dielsu tak jak Ty. Różnica w dynamice to przepaść. Poza dyskusyjną dynamiką OBK to bardzo fajne auto. Nie wiem jaki planujesz budżet, ale może V90 CC? Nie patrz na cennik, porozmawiaj w salonie, ten model ma spore wsparcie rabatowe. Nie ma 6-cylindrowców, ale D5 już jest OK. Nie wiem jak D4, a T5 to będzie wysokie spalanie i niski zasięg (mały bak - 60 litrów, zresztą podobnie jak w OBK)
  13. W sumie nie wiem w czym Wam kolega @Skodziarz przeszkadza? Przecież bez osób nastawionych tak krytycznie jak On i kolega @Karas oraz paru innych (w tym pewnie czasem i ja ), Importer nie miałby szans pozyskać szerszej informacji na temat swojego produktu. Bez Klientów otwarcie i krytycznie wyrażających swoje opinie firma się nie rozwinie. 100x bardziej wolę nawet męczącego Klienta, który rozmawia, niż takiego, który jest niezadowolony, nic mi nie mówi i odchodzi od marki i produktu. Zazwyczaj wtedy sporo mówi innym... Urok tego forum polega na różnorodności i zebraniu sporej grupy fajnych ludzi z moto-zajawką. Ma tez inny urok - zawsze można kogos dać na listę „ignore”. I cieszyć się jedynie słuszna wizją Świata w gronie sobie podobnych. Coś jak czerpanie wiedzy o świecie wyłącznie z przekazu Wiadomości TVP Milego dnia wszystkim i przyjemności z jazdy!
  14. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    To nie wsadzaj Żony na dłużej do Merca. Szczególnie nie polecam GLC z pneumatyką, bo uzna, ze to czym jeździ to „taczka”. Poza tym akurat ten model podoba się kobietom. Zazwyczaj Moja jeździła OBK MY15 a teraz jeździ CLS MY12. Na sugestie ze może przejedzie się XV zadała serie pytań o napęd (4x4 jest? A to Ok) pamięć ustawień foteli (nie ma? Oooo), moc i osiągi (jak OBK? Oooooo) i takie tam. Na moj argument ze auto nowe, mniejsze i zwinniejsze (głównie jeździ po mieście) odparła ze CLS to nieduże auto i daje radę. I ze jakby co to możemy na GLC zamienić bo w zasadzie suv byłby OK. Chyba mam zła Żonę Albo sam sobie winien jestem bo wyedukowalem ja motoryzacyjnie. XV to fajne autko w swoimi segmencie za rozsądna kasę. Ale z GLC to inny świat. Także cenowy, bo sensownie skonfigurowane GLC to spokojnie 2 x XV, albo nawet 2,5. Sama pneumatyka to 10k, ale jak ktoś ceni komfort to... warto spróbować
  15. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Dziś miałem „przyjemność” otrzymać jako zastępcze auto Mitsubishu Outlander 2,0 manual. 2017 rok. To w zasadzie auto z polki wyżej niż XV... ale... umiecie sobie wyobrazić ze toto ma manual 5-biegowy, napęd na przód, i nie posiada bluetooth do podłączenia telefonu? Naprawdę... szok. Obwodnica Warszawy 130km/h i huk nieznośny. Nie wiem ile to kosztowało/kosztuje, ale XV nawet z 1,6 jedzie o niebo lepiej. O wyposażeniu nawet wersji podstawowej nie wspomnę. Faktycznie, ciężko odpowiedzieć co zamiast... takie Mitsu... zdecydowane NIE jak dla mnie.
×
×
  • Create New...