Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    1608
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Tsunetomo last won the day on April 10

Tsunetomo had the most liked content!

Community Reputation

1527 Wspaniały

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI 2011
    Subaru Legacy Spec B GT WR-edition 2004
    Subaru Impreza GC8 2.0 RX 1997

Recent Profile Visitors

2058 profile views
  1. Ja chyba także. Miałem Focusa ST poprzedniej generacji, byl znakomity. Tymczasem, zamówiłem Fiestę ST Limited Edition. Ponoć „King of Hot Hatch”. Zobaczymy
  2. Ale to z powodów ideologicznych? Bo łamią prawa człowieka i okupują Tybet? Czy też ze względu na podejrzenia, co do niskiej jakości? Zmartwię Cię, nawet pojęcia nie masz, ile produktów które kupiłeś / używasz pochodzi z firm należących do chińczyków. Nawet mogłeś dzis kurczaczka z firmy należącej do chińczyków jeść. Pewnie masz telefon zrobiony w Chinach, komputer, telewizor. Przyłóż się bardziej do nie kupowania chińskich produktów Miłego wieczoru, dyskusję uważam za zamknietą.
  3. Ja kupiłem. 60k km i żadnych problemów. Czy jest super? Na połykanie kilometrów na trasie OK. Miałeś doświadczenie z Volvo czy Twoja wiedza bazuje na wiedzy kolegi żony szwagra?
  4. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dokładnie. Wielu miłośników Subaru (a chyba tylko tacy są na tym forum) z żalem patrzy na obecną ofertę, bo zmieniła sie drastycznie. Statystyk nie znam, ale zakładam, że na TF jest obecnie więcej osób z Subaru z tzw. „Starej szkoły” niż miłośników e-Boxera. Ważne jest to, żeby byli i jedni i drudzy, bo to pozwala marce istnieć w PL. Zniknie Subaru, zniknie TF, której jest pewnym ewenementem. Co ciekawe, jest tez wiele osób, ktore Subaru już nie posiadają. Co do innych marek, tzw. niemieckich premium, istotnie, przeważa sprzedaż modeli 2-litrowych, choćby ze względu na duża różnice w cen
  5. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    W cenniku na stronie nadal nie ma. Swoją drogą, Cupra miała być sportową marką z charakterem, a tu proszę, 1.5 TSI z FWD, do Leona jedyny dostępny silnik to 1,4 hybryda, cale 245 koni. No sport normalnie prawie jak w przypadku Forestera Sport niemalże
  6. Tsunetomo

    E-Boxer

    Zapomniałeś dodać jeszcze całą grupę VAG, Francuzow z PSA. Jakos oni tez potrafią zrobić auto z sensownym silnikiem spalinowym i osiągami, które nie rażą. I nie koniecznie za 100-200 więcej niż Forek e-Boxer. Nie zrozum mnie zle, Forek to fajne auto, absolutnie rozumiem ludzi, którym do szczęścia nie jest potrzebne dynamiczne auto, ale zaklinanie rzeczywistości, ze to jest obecny standard jest niepotrzebne. Just enjoy the ride
  7. Tsunetomo

    E-Boxer

    Nie, najlepsza jest Skoda. I jeszcze ewentualnie Carmy, rozstrzygamy to w innym wątku
  8. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dokładanie tak jak piszesz. Zapewniam Cię, że GLB, GLC tez znakomicie sprawdzi się jako auto na codzień i pomocnik w domu. I tuzin innych aut. Ale jak ktos usprawiedliwia na silę słabość dynamiki aut Subaru, uogólniając, że To trudno nie skomentować. 10 do setki to ma moja impreza 2.0 115 koni z 1997 roku. A pewnie i ciut mniej.
  9. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    No niestety, takie są realia. Inflacja tez raczej nie pomaga. Dziś za sensowny kompakt trzeba zapłacić około 100k. Co prawda ten kompakt (i XV) ma systemy i wyposażenie, które niedawno było dostępne od segmentu D lub wyżej, ale faktem jest, ze ceny aut poszybowały w górę i pewnie niższe nie będą. Ci, co załapali się w 2018 na XV 2,0, a nawet 1,6 w ówczesnych cenach mocno skorzystali.
  10. Tsunetomo

    E-Boxer

    Nie przesadzaj. Zwykle GLB 250 ma do setki cos ze 7,1, nieco droższe A35 AMG bodaj 5,1. Miejsca w środku porównywalnie z Forkiem. I 4Mmatic tez daje radę. To, że Subaru poszło w auta dla emerytów nie znaczy, że inni nie produkują czegoś, co jedzie.
  11. Chyba czas pogodzić się, że w EU ciekawych nowych subarakow nie dostaniemy. W sumie to Toyota mogłaby zrobić „kąciki tematyczne” Subaru, w swoich salonach, gdzie stałby OBK, Forek i XV. Na 3 auta miejsca w większości salonów wystarczy. Może pomogłoby to zoptymalizować koszty serwisów, koszty sprzedaży, wprowadzić cenniki w lokalnej walucie. A kto wie? Może i poszerzyć ofertę o kolejny, czwarty model? Anyway, fajnie, że chociaż GR86 w EU będzie.
  12. To fakt, ale jak się weźmie pod uwagę, że GR86 to jednak „ich projekt”, a tzw. Supra to zwykle BMW w przebraniu, którego opracowanie zapewne nie było drogie, to może ma to jakiś sens. Osobiście zastanawiałem się nad Suprą 2,0 (lżejsza, lepiej sie ponoć prowadzi niż 3.0 a przy RWD mocy jak na moje umiejętności dość) ale 221k to lekka przesada. Zobaczymy ile wycenią GR86. Z racji silnika i akcyzy może też być drogo, niestety. Osobiście do tego typu auta wolałbym wolno ssący silnik jak w GR86 niż turbo z Supry.
  13. Ciekawa propozycja. Fajne auta to Subaru robi. Dla USA...
  14. Nie dam sobie nic uciąć, topowa wersja, coś lekko ponad 200
  15. Focus RS jednak wypadł z produkcji, wiec jest unikatowy. Nowe STI na maks wypasie w Kanadzie można kupić za 150k. Po sprowadzeniu do PL, przy wszystkich opłatach i tak by wyszło taniej niż „Limited Edition” z Lublina
×
×
  • Create New...