Skocz do zawartości

Tsunetomo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    777
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tsunetomo

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester Turbo-S/tb MY'98
    Volvo v60cc '16
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Mercedes CLS 350CDI '12

Ostatnie wizyty

790 wyświetleń profilu
  1. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Wiesz, jak masz na auto 220k (ostatnia cena XRX STI) a chcesz mieć 1 auto, to pewnie znajdziesz kolejne 100 żeby auto bylo „szybkie kiedy chcesz i komfortowe kiedy potrzeba”. Tego STI Ci nie da. Jakieś śmiszne AMG czy RS prędzej. Pewnie mało kto z nas wyciska 100% z auta którym jeździ, nawet lepiej bo akcji jak na Słowacji byłoby co tydzień po kilka. Uważam się za przeciętnego kierowcę, ale to co urzeka mnie choćby w takiej E-klasie AMG, to fakt, ze w trybie komfort jest to luksusowa limuzyna dla rodziny, a w trybie sport+ auto zmienia się dramatycznie, twarde, zwinne, szybkie nie tylko na prostej. Ale jak tu już wiele razy padło, STI to specyficzne auto dla wąskiej grupy docelowej. „Te sprzęty” niemieckie tez do specyficznie grupy docelowej, ale chyba jednak ich grupa jest większa. Podsumowujac, szkoda ze STI już tylko rynek wtórny lub import, bo świat motoryzacji staje się niewątpliwie uboższy i daje mniejszy wybór.
  2. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Plany trzeba modyfikować tak, żeby marzenia realizować Masz rację, dość ględzenia. Co do WRX STI... ja też o takim marzyłem. Nawet takie jedno nabyłem, wpłacając zaliczkę na jedno z ostatnich aut w Polsce. Ale po krótkiej chwili "prawie posiadania wymarzonego STI", doszedłem do wniosku, że to jednak nie dla mnie - na co dzień po bułki lepsze Volvo, na trasę CLS, na lato E-klasa cabrio... a na tor... trochę mnie nie stać żeby takie auto utrzymywać, zresztą każdy powie, że za ciężki jest. I tak STI cieszy dziś kogoś innego
  3. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Widzisz, nie było personalnej wycieczki i intencji podważania Twojej inteligencji. Nie wiem skąd taki wniosek? Marzenia bez planu realizacji są tylko marzeniami, które nigdy się nie spełnią. Zapewne rozumiesz angielski. Polecam... może znajdziesz inspiracje i przestaniesz uważać, ze jednemu się udaje, innemu nie, ale nie ma się na to wpływu. Spelnienia marzeń i nowego STI w garażu życzę. Szczerze. Udanego wieczoru i przeprszam za offtop.
  4. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    No jak już zarobisz te $$, to pochwal się garażem. Wiesz, tak się sklada, ze jak ktoś te $ ma, zazwyczaj na nie zapracował, to zapewne jakaś pojemnością intelektualna (bądź innym talentem) się cechuje. I wydaje te $ tez z pewną dozą racjonalności (nie dotyczy zawodowych bokserów i koszykarzy NBA tzw Afroamerykanów, z nielicznymi wyjątkami). Stad taka „kupa sprzętów przystających do współczesnej mody i wymagań” (Polska to 4 rynek w Europie na AMG) a tak niewiele STI, które ma swój urok, ale jest raczej dedykowane fanom marki. W starciu z przedstawicielami „kupy sprzętów” nie ma niestety szans, ani pod względem osiągów, komfortu, etc. Tylko „Legenda”, ktora pryska przy „zwykłym” A45. Nie obraz się, ale teksty typu „gdyby $ Pozwalały to byście się zdziwili co by stało w moim garażu” przypomina mi anegdotę z pewnej firmy, gdzie sprzątaczki debatowały wespół z portierami na temat bezsensowności posunięć zarządu firmy, a w toalecie było brudno i nie było papieru
  5. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Polecam przejażdżkę dowolnym "śmisznym amg". Na początek A45 klasa wystarczy , choć lepiej C63.
  6. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dokładnie. A 2,0 DIT jest bezawaryjny, nie licząc dwóch eksplozji w 1 aucie
  7. Tsunetomo

    E-Boxer

    No tak, wszyscy zostają w tyle za mitycznie szybkim XT, który powoli obrasta w legendę, od kiedy nie można go kupić Wiesz, jeden obrazi się "na markę", inny rozsądnie podejdzie do sprawy (tym bardziej, że koszty wymiany w obu sytuacjach po stronie SIP). OBK robi za auto robocze, utytłany, ubrudzony i bezawaryjny. Dobry wybór.
  8. Tsunetomo

    E-Boxer

    Bez przesady, XT to nie RS6, przyspiesza dobrze, ale żeby „inni stali w miejscu”...? Nie, na silniki raczej się nikt nie skarży, tylko moj kolega miał XT i raz mu zrobiło kaboom na gwarancji przy 56k km a potem przy 95k km już po... teraz ma OBK
  9. Tsunetomo

    E-Boxer

    Może boją się o spalanie albo że silnik zrobi "kaboom"?
  10. Tsunetomo

    Zakup Outback MY18/19

    Tak, z dobrym rabatem na wyprzedaży OBK MY 18 to sensowny wybór i ma wszystko, co powinno mieć Subaru - za wyjątkiem mocniejszego silnika... Ja też tak wmawiałem sobie prawie przez dwa lata... w końcu "pękłem" i OBK poszedł w świat. Dynamika jest fajna przy ruszaniu ze świateł do 60km/h, potem robi się słabo, nie ma co zaklinać rzeczywistości, to auto dla spokojnych kierowców nie szukających emocji podczas wciskania gazu. A porównanie mam nie do jakichś RS6, ale do diesla 2,4 Volvo i V6 Mercedesa. Mam nadzieję, że Ciebie taki syndrom jak mnie nie spotka. Poza tym to bardzo dobre auto. @McSudi życzę bezproblemowej jazdy, jaką ja się cieszyłem przez 2 lata. I pierwszy raz widzę taki "garaż". Nie pokażę Żonie, bo każe mi mój przerabiać
  11. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dobrze że nie masz tego Priusa w Stanach: A 7,5 na autostradzie RAV 4 w Hybrid to chyba jak 110 km/h jedziesz... Lexus NX300h, przy licznikowych 150km/h okolice 12 litrów.
  12. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Dla mnie Kona ma fajna nazwę. Czy Hyundai naprawdę kona? Chyba nie jest tak zle. Kona to chyba Subaru w EU... czy Hyundai to Kona?
  13. Tsunetomo

    Subaru legacy MY20

    Ciekawie to wygląda... ale w EU i tak nie będzie... A szkoda, bo z sensowną ceną fajna alternatywa dla niemieckiej trójki.
  14. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    No i co...? Szach, mat Kolego @Karas!
  15. Tsunetomo

    Subaru legacy MY20

    No i właśnie po to są te systemy. Nic w tym złego. Akurat „subarowe” są bardzo dobre. Jak widać za oceanem i silniki się da fajne włożyć. Dla mnie takie Legacy 2,4dit to byłby poważny kandydat na dily car.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...