Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    1061
  • Joined

  • Last visited

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy Spec B GT WR-edition ‘04
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Mercedes CLS 350CDI '12
    Volvo V90CC D5 ‘19

Recent Profile Visitors

1107 profile views
  1. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Niekoniecznie betonowy, nawet w A35 nie jest tak zle. Adaptacyjne zawieszenie wg mnie to must w takim aucie. Skonfigurowany na maks wychodzi 300k. Sporo... za 370 można teraz dostawy E53 AMG z 2019. No, ale nie ma 7 miejsc
  2. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    O ile pamiętam to B-klasa jest modelem na starszej platformie, aż tak dobrze się nie znam na Daimlerze. Wnętrze GLB i paleta silnikowa tożsama z A-klasą. Co do AMG45 - słyszałem dwie wersje, ponoć jednak ma być oferowana. Jak dla mnie A35 w zupełności wystarczy, może być fajny i szybki Gazik W sumie i zamiast Forka XT by obleciał. Nawet wersja 250E ma na papierze 6,9 do setki. A35 to już fajne 5,2.
  3. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Nie, to auto zbudowane na platformie nowej A-klasy.
  4. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Paradoksalnie nie, miejsca wewnątrz ma porównywalnie. Do tego trzeci rząd foteli w opcji, co czasem by się nam akurat przydało przy logistyce rodzinnej. Czekam aż wjadą na jazdy próbne.
  5. Tsunetomo

    E-Boxer

    Robią robią... choćby Levorga 2.0. Ale nie w każdej knajpie podają. Są knajpy, gdzie Sanepid zbyt wymagający i konsument woli wegańskie
  6. Tsunetomo

    SUBARU XV

    Czy ja wiem? Niech będzie Wiem, że lubisz jak przyznać Ci rację, co niniejszym czynię. Na pewno cieszy ucho. Jak dla mnie czad. Teraz to w ogóle z tymi wydechami słabo jest. Poprzednia A-klasa AMG brzmiała obłędnie, a nowa... lepsza pod każdym względem tylko dźwięk jakiś nijaki... No cóż, takie czasy.
  7. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Pewnie zaraz posypią się gromy, że cena nie taka etc... ale jak dla mnie ten film pokazujący możliwości napędu 4Matic był zaskoczeniem. Słynne „rolki” i ciężkawy teren mu nie straszne. Ciekawe czy wersja AMG35 ma tryb Off-road. Jeśli wygłuszenie wnętrza będzie ok... mam kandydata na auto dla Żony Szkoda tylko, że do obejrzenia w salonach dopiero w kwietniu/maju.
  8. Tsunetomo

    SUBARU XV

    Nie spodziewalem sie od Ciebie innej odpowiedzi Czy lepiej przyspiesza „subiektywnie”? Nie wiem, nie jeździłem, to skąd mam wiedzieć? Według mojej wiedzy taki mod osiągów nie poprawi. Czy poprawi przyjemność korzystania z przedmiotu codziennego użytku? Według mnie tak, według Ciebie nie. I na tym polega piękno tego świata, jedne lubi bułki a inny córkę młynarza.
  9. Tsunetomo

    SUBARU XV

    Bo to pewnie był jeszcze ten 2,4 pięć cylindrów. Też miałem, fakt, fajnie brzmiał.
  10. Tsunetomo

    SUBARU XV

    Sądzę że nie. Ale prawdziwego pasjonata nie kręci nic z obecnej gamy Subaru, auta te kupują jak już ustalono ludzie, którzy za kółkiem emocji nie szukają. Stąd moja teza, że nikt tych 4 tysięcy nie wyda. A może się mylę? Zaskoczysz mnie?
  11. Tsunetomo

    SUBARU XV

    Przy obecnym standardzie silników Subaru, powiedzmy że od 116 KM Ciekawe czy ktoś podejmie temat. Obstawiam, że jednak cena takiego wynalazku skutecznie odstraszy potencjalnych chętnych. Brzmienie silnika i wydechu może uprzyjemnić bądź nie jazdę... nawet w dyszlu. Nowa rzędówka w Volvo brzmi jak traktor (na szczęście auto super wyciszone to w środku nie słychać) ale już pomruk wkręcającego się na obroty V6 Daimlera brzmi naprawdę fajnie. I mimo że moce i moment podobne, odczucia subiektywnie zupełnie inne. Może jakbym taki wydech do OBK 2,5 obczaił to bym go jeszcze miał...?
  12. Tsunetomo

    SUBARU XV

    Ja też nie. Wieś to jest dla mnie montaż głośniczków w wydechu emitujących dźwięk, np. w takim Audi SQ7 za pol miliona. Choć samo w sobie auto znakomite, to tego jakoś nie przyswajam. Tak trudno było wydech wystroić? `pewnie, że lepiej by było żeby XV był szybszy. Ale nie jest. A fajne brzmienie... do tej pory mi tęskno do mojego TurboForka, gdzie jak się odpalało to ten bulgot zawsze wzbudzał uśmiech na twarzy
  13. Tsunetomo

    E-Boxer

    Faktycznie, wydawało mi się, ze RAV4 bliżej 1900kg...
  14. Tsunetomo

    E-Boxer

    Dokładnie tak, albo nawet z Japonii I tak się dzieje. Na tym Forum są i tacy pasjonaci, i nie szukający mocnych aut użytkownicy obecnej gamy aut Subaru. I chyba dobrze? Gdyby tych pierwszych zabrakło, to byłoby tu mniej kolorowo, nie sądzicie? Jeszcze mniej kolorowo byłoby, gdyby Subaru wyszło z Europy tak jak Infiniti. A dzięki temu, że są chętni na e-Boxera i 1,6 XV, jest szansa, że tacy jak m.in. ja doczekają ponownie czasu, że będzie można kupić coś mocniejszego spod znaku plejad. A nie rozważać niemiecki wozy, których pełno na parkingach ze ciężko swojego znaleźć. No, chyba, że to będzie to tak długo trwać, że moje potrzeby i oczekiwania na tyle się zmienią, że dołączę do rosnącego grona tych, którym moc nie jest potrzebna. A z każdym rokiem szansa na to rośnie Osobiście wydaje mi się, ze e-Boxer to fajna alternatywa do RAV4 czy CRV hybrid. Pewnie lekko więcej pali w mieście, ale w trasach przy dużo niższej masie pewnie mniej. No i ma więcej polotu... ale jako Subaru-maniak nie jestem obiektywny.
  15. Tsunetomo

    E-Boxer

    Najważniejszy jest biznes. Osobiście podziwiam i kibicuję Szanownej @Dyrekcja bo jako prywatnemu importerowi, przy obecnych normach i znikomym zainteresowania FHI rynkiem EU, konkurencji potężnych koncernów, mając 3 modele aut łatwo chyba nie jest. Ale póki co dzięki wyjątkowemu podejściu (częścią którego jest choćby wyjątkowe TF) chyba dobrze idzie. A ze grupa odbiorców się zmieniła? No siła rzeczy ktos, kto szuka mocnego auta nawet do salonu Pana Andrzeja nie zajrzy i rozczarowania po jeździe XV 1,6 nie będzie, bo wystarczy poczytać parametry i wiadomo, ze oczekiwan co dynamiki nie spełni. Zakładam jednak, ze zarówno Szanowna Dyrekcja jak i Pan Andrzej chętnie mieliby w ofercie robiące 5% sprzedaży modele z mocniejszymi silnikami. Dodatkowa sprzedaż, a pewnie była grupa ludzi, którzy przyszli na jazdę próbna 3,0 a mimo wszystko ekonomia skłoniła ich do zakupu 2,0.
×
×
  • Create New...