Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    863
  • Joined

  • Last visited

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Volvo v60cc '16
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Mercedes CLS 350CDI '12

Recent Profile Visitors

895 profile views
  1. Tu się z Panem zgadzam. Potrzeby z wiekiem się zmieniają. Zazwyczaj. Miałem na myśli fakt, że dziś w palecie Subaru w PL nie znajdziemy auta, które wywołuje przysłowiowe "ciary na plecach" - jak wspominana Impreza GT czy Legacy H6. Tego trzeba szukać w innych markach. Zazwyczaj mocno drożej. A i "ciary" inne. Takie czasy. Jak widać repozycjonowanie marki chyba wychodzi na dobre - na szczęście mamy przewagę kierowców, dla których liczy się bezpieczeństwo ponad osiągi i mityczne "ile do setki". Chyba idziemy w kierunku Europy. Osobiście życzę sobie, żebym mógł dojechać płynnie do Poznania na tempomacie ustawionym 140 km/h nie hamując co chwila przed zmieniającym przede mną pas z prędkością 95 km/h i nie uciekając w panice przed poganiającym mnie światłami autem pędzącym 200+. Byłoby pięknie. Może kiedyś?
  2. I to jest chyba najlepsza puenta. Jeśli ówcześni Klienci Imprezy GT nie zyskali przez 20 lat cierpliwości to muszą poszukać dziś innej marki. I na dobranoc mądrość dnia. Czy można to odnieść do aut...? Bezpiecznych podróży!
  3. Nie wiem. Ale masz racje. Napęd Subaru rządzi. Zadowolny?
  4. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    Nie lepiej: Slow but steady ? Przynajmniej prawdziwe
  5. Od x lat jeżdżę różnymi autami z napędem na 4 koła, różne rozwiązania, Subaru, Audi, BMW, Mercedes, Volvo... często zima po oblodzonych szlakach, podjazdach, parkingach. Fakt ze zawsze na dobrych oponach. I przez ten z góra milion kilometrów życie nie zasymulowalo mi „testu rolek” żeby auto nie pojechało. Dla mnie to taki Urban legend trochę. Trochę laboratoryjna zabawa.
  6. Za to w błocie i na bezdrożach jedzie. Chyba lepiej tak niż na rolkach, które zapewne napotkasz każdego dnia? Nie ma co, terenówka to nie jest ale ten system z elektrykiem na tylnej osi daje radę. W codziennej jeździe, śnieg etc na pewno daje.
  7. Wygląda na to, że całkiem nieźle. To bardzo mocny rywal dla Forka e-boxer.
  8. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    No i zepsułeś mi dzień A chciałem na pozytywnie.
  9. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    E tam, przesadzasz Wyznawcy marki potrzebują takich smaczków - szmatka, przyciski ogrzewania foteli z lat 80-tych, TTTM, dziura na panelu centralnym Gdyby wszystko było perfect, byłoby nudno. A tak jest to "w DNA" marki. To żartobliwie. A poważnie - zapewne w żadnym dużym, sterowanym centralnie koncernie taki numer by nie przeszedł. Ja mam jednak wrażenie, że Subaru w PL to z perspektywy Subaru Global taki "drobny lokalny wyłączny dystrybutor", który kupuje jakąś tam pulę samochodów (0,0000...%) i mało kogo obchodzi co tam dalej z nimi w tym dziwnym kraju robi i jak. Zdecydowanie działanie to przypomina biznes przedsiębiorcy lokalnego a nie zaplanowane, opisane procedurami i standardami działanie dużej korporacji. I żeby nie było, że narzekam - ma to swój urok i dodaje kolorytu naszemu rynkowi. Ja osobiście kibicuję @Dyrekcja, bo po pierwsze dzięki takim ludziom w ogóle mamy dostęp do nowych Subaru i skromnej ale zawsze sieci serwisowej a po drugie zarabia polski przedsiębiorca a nie spółka z o.o. koncernu, która co roku wykazuje minimalny zysk na działalności w PL a całe podatki odprowadza w Niemczech. No i przy ograniczonej podaży oraz szczególnej pozycji marki posunięcie z tym "road show" e-Boxer jest słuszne - ludzie chcą ocenić jak jeździ (90% dyskusji dotyczy właśnie tego) i zapewne sporo osób dokona zamówienie po takim teście.
  10. Nie wiem, gdzieś wyczytałem w necie czytając opinie. Ale mogę się mylić. Do miasta miałoby to sens. Może.
  11. A mnie ciekawi fakt, ze większość dziennikarzy opisujących swoje wrażenia z obcowania z 1,6 XV ma podobne wnioski - podchodzili bardzo sceptycznie a po testach uznają ze to świetne auto do miasta lub na zaśnieżone górskie regiony. Na autostrady tylko dla Cierpliwych. A w tej cenie to znakomite „value for money”. Fakt, za 86-100k mamy w miarę duże auto, duży prześwit, solidny napęd, niezle wykonanie i pakiety bezpieczeństwa. I pewnie spokój na lata. Ciekawe jak będzie wyglądać cena 1,6 XV E-boxer?
  12. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    No takie porobiły się ceny aut... Mazda cx5 2,5 kosztuje podobnie. Rav4 tez.
  13. No... ale czymś jeździć musza tak samo jak mieć konto. Choć jak pokazuje Nasz Naczelinik, można bez konta. A auto „służbowe” Przekonamy się po nowym roku
  14. Pełna zgoda, ciekawy punkt widzenia. Z tym ze te kary raczej będą wliczone w ceny aut, nie w „stratę” koncernów. Jak słynny podatek bankowy. A marka Subaru w PL ma szczególna pozycje, także dzięki TF. Za to szacunek wielki. Za walkę o auta dla PL również. Kibicuję mocno bo choć dziś ze względu na silniki nie ma nic dla mnie, to taki OBK 2,4... Powodzenia życzę i rosnącej grupy Klientow!
  15. Skośnym nie można ufać...
×
×
  • Create New...