Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Posts

    1643
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Tsunetomo last won the day on April 10

Tsunetomo had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI 2011
    Subaru Legacy Spec B GT WR-edition 2004

Recent Profile Visitors

2214 profile views

Tsunetomo's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

1.7k

Reputation

  1. To mniej istotne, w końcu ktos rozkmini A jak pierwsze wrażenia? Będę szukał następny V90CC, warto się pofatygować na jazdę próbną?
  2. Jak wiesz moje uwielbienie jest niezmienne jedynie dla Żony obecnej Prawda jest, ze to auto planowałem sprzedać już z 10 razy… i za każdym razem po przejażdżce i przejrzeniu „opcji” zostawał. Jak coś się zmieni jest Twój
  3. Forumowa Rada Starszych przygotuje rozprawę na 30 stron w powyższym temacie Jak wiadomo, tylko inżynierowie czytają instrukcje obsługi. Ze zrozumieniem. A, i tylko niewielki odsetek inżynierów
  4. Będziesz zadowolony Ja właśnie strzeliłem trasę Wawa-Wieden E-klasa 350E w cabrio, rocznik 2015. Szokujące, ze auto ze szmacianym dachem da sie wyciszyć tak, że przelot autostrada z przepisową prędkością to przyjemność, a spalanie trzylitrowego silnika o bardzo przyzwoitych osiągach to jedyne 8 litrów. A masa - jak to w cabrio - słuszna jest. Uwielbiam ten samochód, ma u mnie dożywocie. No, chyba ze diesla wcześniej zabronią używać.
  5. Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś założył działalność gospodarczą i cieszył się wszystkimi związanymi z tym korzyściami. I wypełniał obowiązki. Daj znać, jak już poznasz co to znaczy i jak Ci się podoba. Powodzenia!
  6. Ja czasem dla rozrywki czytam wątek posiadaczy e-boxer. Prawdą jest, że Subaru to marka dla ludzi inteligentnych. Rozkminy, które tam odchodzą na temat wyboru trybu jazdy, odpowiedniego stopnia naciśnięcia pedału gazu, analizy siły wiatru, kąta nachylenia drogi, wysokości nad poziomem morza, aby odpowiednio zaplanować manewr wyprzedzania bądź "oszukać" auto i cieszyć się płynną pracą silnika przy submaksymalnej dla modelu prędkości licznikowej 140km/h, przypominają procedurę startu w awionetce. Tylko dla orłów
  7. Silniki diesla MB są bardzo dopracowane i trwale. Ta dwulitrówka (mimo, że daleko jej do V6, które montowali kilka late temu, a uważam, że to wybitny silnik) daje bardzo dobre osiągi w połączeniu z zaskakująco niskim spalaniem. Bać się nie ma czego. No, chyba, że faktu, że z powodu nacisków zielonych diesel stanie się "passe" i zabronią do miasta wjeżdżać. Szkoda, że Levorg, będąc wybitnym autem w kategorii prowadzenia, nawet ze średnio-mocnym silnikiem jest tak fatalnie wygłuszony. To był powód, dla którego nie zagościł w moim garażu, mimo, że jazdą byłem oczarowany. Bierz MB, też gwiazda. Nie całe plejady, ale zawsze
  8. Spokojnie, Kolega, który założył temat zapewne już kupił "normalne" auto i skasował swoje konto na TF. Teraz będzie spokojnie jeździł innym autem i tylko czasem budził się w nocy zlany zimnym potem na wspomnienie swej krótkiej bytności na forum i tego, że był o krok od zniszczenia sobie życia kupując tykającą bombę o nazwie Subaru Diesel lub H6
  9. Kurczę... za 20 lat XV 1,6 bedzie rzadszy niz GTek
  10. Miał ktos z Was doświadczenia jazdy Abarthem 595 Competizione?
  11. Przyspieszenie jest, rzekłbym, bezobjawowe
  12. To zasadne wydaje się poszukiwanie jakiejś rodziny tam
  13. No, przy sprowadzeniu auta brak gwarancji, brak możliwości finansowania. Złoty interes. Jest ktos w PL kto takie auto ściągnął?
  14. Tego nie wiem, czy to obciach. Osobiście zawsze staram się wynegocjować zniżki na usługi i części w serwisie, jak mi odpowiada to trzymam się jednego serwisu a w MB to nawet jednego doradcy, z którym załatwiam wszystkie tematy już przy 3 aucie. I ufam im w zakresie części, oleju etc. Zakładam, że wszystko zależy od ludzi. A biorąc pod uwagę, że koszty pracy / roboczogodziny są porównywalne bez względu na markę, to różnice są pomijalne. No może w Dacii jeszcze jest isotnie taniej, ale to bardzo proste konstrukcyjnie auta.
  15. To cena za standardowy serwis przy tym przebiegu? Olej dałeś swój? To co jeszcze poszło z materiałów z ASO? Wyglada, ze ceny w ASO sie zrównały, a nawet powiedziałbym, że w MB jest nieznacznie taniej...
×
×
  • Create New...