Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    920
  • Joined

  • Last visited

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Volvo v60cc '16
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Mercedes CLS 350CDI '12

Contact Methods

  • Skype
    A na zakończenie chciałem dodać, że Subaru nie ma mocnych silników w EU

Recent Profile Visitors

966 profile views
  1. Tsunetomo

    Co zamiast XV???

    A jezdzil ktoś już KIA Xceed? Z 204 konnym silnikiem i w full opcji około 140k. Brak 4x4... Poza tym całkiem fajne wozidło z wyglądu i parametrów. Ciekawe.
  2. Zakładam, ze mówi Pan o dieslu Subaru? To dobry wynik przy takiej prędkości i aerodynamice podniesionego kombi. Ponoć połączenie tego silnika CVT jest szczególnie dobre.
  3. No właśnie. Wszystko powyżej tego, szczególnie jak auto jest zapakowane (a do tego w sumie służy - wygodnie w 4 osoby z bagażem) powoduje logarytmiczny przyrost spalania i spadek zasięgu. Tak jak pisałem - OBK z 2,5i CVT to znakomite auto, jeśli ktoś nie oczekuje od niego jakichś obłędnych przyspieszeń i podróżowania 140+VAT po autostradzie. Tym bardziej, że przy spokojnej jeździe w trasie potrafi spalać nawet w okolicach 7-8 litrów. Ech... trochę zatęskniłem za nim, mimo wszystko... Tym bardziej, że niebieski z jasnym wnętrzem prezentował się naprawdę ładnie...
  4. Nie zanotowałem takiego zjawiska, zakładam, ze oleju „nie brał”. To auto z tym silnikiem nie jest zaprojektowane na prędkości ponad 140km/h, kiedy to spala rozsądna około 10l. Zresztą, w PL więcej nie można i nie bardzo wiadomo po co.
  5. Na Polskie drogi to aż nadto Panie Andrzeju. Co więcej, przy 180km/h 2,5i spala jakieś 16litroe /100km. Sprawdzone empirycznie w Niemczech. POzdrawiam serdecznie.
  6. Mialem. Super auto. Ale brak dynamiki mnie pokonał. Polecam jazdę testowa by być pewnym ze wystarczy. Ja zrobiłem za krótka.
  7. Tak może wyjść. Z koniecznością przeróbek na warunki użytkowania w EU, brakiem jakiejkolwiek gwarancji, możliwości skorzystania z tarczy podatkowej etc. Aż tak bardzo mi się nie podoba, by zdecydować się na takie niewygody
  8. No to wtedy będzie 12,5 sek do 100km/h z 1 osobą i bez bagażu. Jak się wsadzi rodzinę z bagażem na wakacje to będzie gruuuubo ponad 2 tony. Mam nadzieję, ze jednak coś na tą EU będzie lepszego, bo żal będzie nie mieć opcji na zakup takiego fajnego auta.
  9. Chyba gdzieś Dyrekcja wspominała, ze nie. Zobaczymy. Powtórzę się, ale wg mnie nowy OBK wyglada lepiej niż Volvo.
  10. Masz racje. Dziękuję za zwrócenie uwagi na niepoprawne zastosowanie powszechnie zle stosowanego sformułowania. Widzę, ze jesteś w tej materii spolegliwy Mialem na mysli to, ze auto (i marka) bardzo mi się podoba, podobnie jak poprzedni model, który kupiłem mimo obaw o słaba dynamikę. Niestety, nie dałem rady tego „przejść” i auto sprzedałem po dwóch latach i 26k km. O 2,4DIT nie ma chyba co myśleć w EU, ale może 2,5 tak z 10% dynamiczniejsze?
  11. Zapewne dotrze. Interesujące będzie to z jakim silnikiem. Mi osobiście auto bardzo się podoba, bardziej niż Volvo. No i to Subaru :) Niesety, jak znów zaproponują nieznacznie poprawiony 2,5 to nie wejdę jeszcze raz do tej samej rzeki przekonywania się, ze mi to wystarcza. Poczekamy, zobaczymy.
  12. Ja tam się nie znam, ale wierzę, że Japończycy, którzy projektowali to auto wiedzą co robią. Z drugiej strony na co dzień w eksploatacji to 135mm powinno pozwolić nie urywać zderzaka na każdym krawężniku lub nierówności. To w końcu roadster do codziennej jazdy, a nie jakieś super szybkie auto na tor. A ten Swift faktycznie niziutki.
  13. Wysokość auta 1,23m. Prześwit 135mm. takie dane podają na stronie Mazdy. Omyłkowo wpisałem cm
  14. Hmmm? A po co? Czy po to jest to auto? edit: 135cm - Monster Mazda Truck
  15. 135cm, nie ma tragedii
×
×
  • Create New...