Jump to content

Tsunetomo

Użytkownik
  • Content Count

    801
  • Joined

  • Last visited

About Tsunetomo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Volvo v60cc '16
    Mercedes E 350 cabrio '15
    Mercedes CLS 350CDI '12

Recent Profile Visitors

839 profile views
  1. Chyba na konkurs kto wypije więcej pinot gris bo na 1/4 mili aflinta z racji silnika wygra
  2. Cena za M2 faktycznie dla zamożnych. To już można c43AMG na wypasie kupić. Nie będzie aż tak szybkie ale praktyczne na pewno. Swoja droga 135k za BRZ czy GT86 to tez nie mało za ciasne, niepraktyczne i średnio szybkie auto. Nie ujmuje tutaj niewątpliwie wysokiemu czynnikowi X - frajdy z jazdy. Ale jak widać po sprzedaży to nisza. Mniej tego widuje niż 911. Dlatego za BRZ zawsze się obejrzę, Porsche spowszedniało
  3. Mercedes GLA 45 AMG... mam fajną ofertę na zakup z rocznika 2018... ktoś, coś? Rozważam na auto dla Żony Ktoś chyba czymś takim jeździ / jeździł?
  4. Pewnie ciężarówką też jeździłeś? Swoją drogą mogę prosić o plecenie marki muszli toaletowej, na której siedzi się jak w fotelu aut, które wymieniłeś? Pomijam Dacię i Kię
  5. Tu masz rację bardziej miałem na myśli określenie że SUV to auto dla zgreda
  6. A tak zapytam... jeździłeś taka Cupra Ateca czy tez np SQ7...? Czy tak teoretyzujemy? Jaki jest według Ciebie target dla HH w kombi a jaki dla Cupra Ateca?
  7. Sprawdź, ciekawe auto. Osobiście podpasowało mi bardziej niż Stelvio... ale to kwestia gustu. Po prostu lepiej mi się tym jeździło.
  8. Zgoda, masz rację, fizyka to fizyka. Wszystko zależy od tego jak HH użytkujesz. Jeśli tor to bezwzględnie. Ale jeśli mówimy o codziennej jeździe, gdzieś tam po mieście, trochę poza, ale wciąż drogi publiczne... ta Cupra Ateca naprawdę fajnie trzyma się drogi Jeździłem Leonem Cupra i zaraz potem Ateca - oczywiście że jest różnica wynikająca ze środka ciężkości, tym niemniej to naprawdę ciekawe auto. Rozważam, żeby kupić Żonie
  9. XT zjada osiągami Zaraz posypią się gromy, ze droższy Według mnie Alternatywa właśnie dla HotHatcha - bo prowadzi się niewiele gorzej niż Leon Cupra, kosztuje podobnie a daje więcej wszechstronności.
  10. Ja pojeździłem Cupra Ateca i powiem, że autko niczego sobie... co prawda w max konfiguracji z Brembo i kubełkami wychodzi 230k zł, z rabatami podobnie jak w Subaru (Panie... może 3%), teraz coś można taniej z zeszłego roku znaleźć. Fajna alternatywa dla typowego Hot-hatcha. No i całkiem sprawnie porusza się poza asfaltem. A i po śniegu fajnie.
  11. Przynajmniej nie będę miał dylametu... i tak słabawy silnik zastąpili jeszcze większa padliną i zabrali kurnik. Sprzedaż będzie na pewno gigantyczna... jak to z Subaru w PL „popyt przekroczy podaż”, czyli sprzedadzą się wszystkie 8 sztuk do fanów marki. A takie faje auto mogło być...
  12. Nie jestem przekonany. To jednak spore komplikacje i koszty. Używkę „walnięta” można kupić i klecić w PL tanio, ale jak chcesz sensowne auto to przy tym kursie USD zabawa dla naprawdę „chcących”. Poza tym nie jest aż tak źle. Wciąż wiele marek ma sensowne silniki dostosowane do nowych norm. Chyba nawet Mustanga 5.0 wciąż można kupić w PL, z gwarancja itd. A to ze producenci tacy jak Infiniti czy Subaru podjęli decyzje, ze do norm swoich wyrobów dostosowywać nie chcą, to zapewne czysto finansowa kalkulacja. Będą to z czasem marki coraz bardziej egzotyczne na europejskim rynku. Jak wiele Marek Chińskich których w EU tez nie ma.
  13. Panie Andrzeju emotikonki to wnuczka z gimnazjum nauczyła czy inicjatywa własna? Tego pierwszego nie rozumiem... ślinotok ze wzruszenia? Mogę prosić o oświecenie „w Pana stylu”? Ad rem OBK MY20 - jazdę próbna odbędę w innym salonie, nie śmiałbym narazić Pana na koszt związany z paliwem i zużyciem pojazdu. Niezmiennie życzliwie pozdrawiam, życząc wielu sukcesów.
  14. No właśnie może to coś ze mną jest nie tak... w 2016 jeździliśmy z Żona Levorgiem i potwierdzam Wasze opinie ze to znakomicie prowadzący się wóz, dynamika do przyjęcia, ale hałas, szczególnie na tylnich miejscach, był nie do przyjęcia przy prędkości ponad 130km/h. Przy 200 ciężko mi sobie wyobrazić... ale tak jak napisaliście, kwestia oczekiwań. Tak czy owak gratuluje nietuzinkowych aut - za Levorgiem zawsze się obejrzę
  15. A to ciekawe co Szanowna Dyrekcja pisze. Wynikałoby z tego, ze inni importerzy maja na to jakiś sposob (zakladam ze legalny) bo zazwyczaj bez problemu dostaję auto w piątek rano do zwrotu w poniedziałek rano, umowny limit 150km/ dzień ale zdarzało mi się przekroczyć. Podpisywałem dokumentacje z jazdy i już. Bardziej trafia do mnie racjonalny argument, ze nie maja Panatwo po kilkanaście „testówek”, jak salony innych marek, które sprzedaj po 1000 aut rocznie (jeden salon). Blaski i cienie bycia w niszy - zarówno dla Klienta jak i Importera. Mimo ze na dzień dzisiejszy stan Subaru w garażu = zero, kibicuję Wam i zawsze polecam posiadanego niegdyś OBK jako cholernie praktyczne i fajne auto dla kogoś bez potrzeby wysokich osiągów. Szkoda by było gdyby marka „wyszła” z Polski jak to się stało z Infiniti. Zawsze to urozmaicenie na drogach w zalewie produktów grupy VAG czy Toyoty. Nowy OBK, jeśli poprawione zostaną pewne bolączki wobec poprzedniego modelu, a patrząc na XV zapewne tak jest, z pewnością będzie znakomita oferta na rodzinne kombi do każdym „każdych warunkach”.
×
×
  • Create New...