Skocz do zawartości

Tsunetomo

Użytkownik
  • Zawartość

    701
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tsunetomo

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester Turbo-S/tb MY'98
    Volvo v60cc '16
    Mercedes E 350 cabrio '15

Ostatnie wizyty

617 wyświetleń profilu
  1. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Albo zmienić styl życia. Kierowca TIRa ma tacho, cywilny może jeździć do upadłego
  2. Tsunetomo

    Impreza MY2018

    Dokładnie tak. Ja tez sprzedałem dwuletniego OBK z przebiegiem 27500km. I tez każdy szukał "miny", ale ten co przyjechał kupil od razu bez targowania.
  3. Tsunetomo

    Impreza MY2018

    Nieprawdopodobne jak odmienne opinie mają różne osoby na ten sam temat. Levorg to fajne auto - zwróć uwagę czy przy prędkościach autostradowych nie będzie Ci przeszkadzał hałas. To IMHO najsłabsza strona tego fajnego auta. Podobno w rocznikach 17-18 poprawione wyciszenie.
  4. Tsunetomo

    Impreza MY2018

    Dziwi mnie tak negatywna opinia na temat Mazdy 6. Co było takie dramatyczne?
  5. Tsunetomo

    Subaru Levorg

    I za to Cię kolego bardzo lubię i szanuję. Poczucie humoru i dystans S(z)koda, że ich nie stać, byłoby weselej na drogach. Cheers! No niestety, to był jedyny powód, dla którego po dwóch latach sprzedałem OBK. Auto świetne, ale niestety.... słaby silnik. Dwa lata przekonywałem siebie, że nie potrzebuję więcej dynamiki. I faktycznie, nie potrzebuję.... ale chcę!! Do tego przy prędkościach autostradowych dylemat - pojechać szybciej i tankować czy wolniej i na jednym baku... chyba nawet ten zasięg bardziej przeszkadzał niż braki dynamiki. Szkoda, że nie ma mocniejszych jednostek napędowych i bak 75 litrów, bo to świetna alternatywa dla np Volvo.
  6. Tsunetomo

    Subaru Levorg

    Kolega Karas to znany autorytet w dziedzinie motoryzacji. Aż dziw bierze, że jeszcze żaden koncern nie sięgnął po jego ekspertyzę. Może Dyrekcja pomoże uzyskać posadę w FHI? Polska będzie pełna Levorgów na szczudłach No i wyprzedzi w rankingach "aut dla ludu" niepokonaną dotychczas Skodę
  7. Tsunetomo

    Subaru XV - wyciszenie wnętrza - ciche-auto.pl

    Temat poruszany wiele razy. Dla Ciebie "całkiem spoko" dla mnie wyciszenie dyskwalifikuje XV, także Levorga; jako auta do jazdy w trasy z prędkością ponad 120km/h. Outback był nawet Ok, ale po wyciszeniu przez poprzedniego właściciela najlepiej i tak jest w 20-letnim Forku Turbo-s Do niemieckiej konkurencji nawet nie ma co porównywać, w E klasie cabrio bez dachu jest ciszej niż w XV To naprawdę słaby punkt programu marki Subaru.
  8. Tsunetomo

    FORESTER vs LEVORG

    I nie bierz dla niej nie daj boże Audi RS4. @turdziGT pod pracą nie może swojego znaleźć, tyle tego ludziska nakupowali Do miasta dla Kobiety lepszy Forek, mimo że to mułek niestety jest - zapakowany w trasie wymaga dużo cierpliwości i wielu litrów benzyny.
  9. Tsunetomo

    FORESTER vs LEVORG

    No. A jakbyś pojeździł Porsche to gdyby nie jego cena Audi poszłoby do dziada
  10. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Cytując klasyków "dychę dam"
  11. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Fajny film. Nie jem pieczywa, nie mam na około miejsca zamieszkania takich dróg, STI to nie auto dla mnie A poważnie - o tym pisałem wyżej - to auto o genach do właśnie takiej zabawy. Tylko ile trzeba w portfelu mieć i jak duże "cohones" żeby bawić się tak autem za 230k zł...? I czy mając powyższe, byłby to STI?
  12. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    No własnie tak jak napisałeś, ja też nie jestem w stanie ocenić niuansów, które zapewne zawodowcy potrafią. Do tego droga publiczna to nie tor rajdowy. Przynajmniej ja tak uważam i się tego trzymam. Nie zmienia to faktu, że fajnie mieć mocne auto, bo to ułatwia poruszanie się po drogach i daje frajdę. A że w moim wieku w "daily" to już za bardzo biegów się zmieniać nie chce, docenia się komfortowe podróżowanie z prędkościami autostradowymi bez narażenia na hałas siebie i rodziny i takie tam - odpuściłem nowego STI. W zamian wjedzie jakiś komfortowy dupowóz. I jak miejsca na podjeździe wystarczy to starsze STI - do wypadów na tor. Czekam aż @Oktan się zmęczy sprzedażą tego bloba i zaproponuje dobrą cenę
  13. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Wygląd, dusza, styl, dźwięk - całkowicie subiektywne doznania. Trudno dyskutować. AWD - rozwiązanie Audi w RS czy 4matic w Mercedesie AMG są wiele gorsze? Naprawdę? Kultura samurajów tez była wspaniała, ale nie wytrzymała próby czasów... Co nie zmiania faktu, ze zawsze z radością odbieram każdy spotkany na drodze egzemplarz
  14. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Masz racje ze tak. Tylko czy do tego to auto jest stworzone? Mam na mysli STI Wątek poruszany wiele razy - koncepcja tego auta się skończyła, kończy się i produkcja, konkurencja odjechała lata świetle. Najlepszym dowodem ze porównujemy KIA z STI. Pamiętacie KIA sprzed 15 lat?
  15. Tsunetomo

    Subaru WRX STI MY15

    Toż to zupełnie inne auta. Stinger to takie "Gran Turismo" dla mas, STI to ... STI Zastanawiałem się nad Stingerem. Niby wygląda, niby fajny silnik, niby jeździ, niby nieźle wyposażony. Pomijam "smaczki" jak atrapy wlotów powietrza Ale to auto jako "połykacz" autostrad (bo raczej nie jest stworzone na szutry i kręte drogi) jest zdecydowanie ciasne w środku jeśli się ma pasażerów i powyżej 130 km/h wyciszenie nijak się ma do niemieckiej konkurencji. Tak, wiem że ta konkurencja kosztuje 2x więcej, ale też chyba jednak więcej oferuje. Ciekawy koncept ten Stinger, sądząc jednak po ilości ofert na otozłoto.pl raczej hitem sprzedaży nie jest. Raczej celowany w odbieranie klienteli Skodzie Superb na wypasie czy Passatowi, Arteonowi niż Audi czy BMW.
×